- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Ez azért nem elhanyagolható különbség, nem mindegy, hogy a váz közepében 2,6kg vagy 3,9kg van. Már a vázgeometria miatt sem mindegy. Anno Bosch gen 2-es gépeim voltak, mindegyiknek jó hosszú láncvillája volt, nyeletlen balta volt a mostani bringámhoz képest. Túrázáskor ez nem annyira jön elő, de technikás traileken azonnal. Egy vázgeometria táblázatot tudnál linkelni a vázadról?
-
Runner_fxr
Ármester
Nyilván mindenkinek más az igénye, én legalább 50-60km és 1200m szintet megyek, de van 80-100km és 1800-2000m szint is. Hiába is tudnék 25 felett rásegítést használni, úgy sem használnám, mert az akksi nem bírná ki a túrát. De a lehetőségem megvan rá, szoftveresen bármikor kiiktatható a 25-ös korlát, viszont akkor ugrik a garanciám, ami komoly érvágás mert egy ep8-as motor kb 500k önköltségen. Ebben előnyben vagy, mert neked úgy garis, hogy mehetsz 25 felett is.
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #4652 üzenetére
Link a váz adataival:
Az enyém ugyebár a legkisebb méret, tekintettel a 167 cm-es magasságomra és a kimondottan rövid lábaimra...
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #4653 üzenetére
Lehet rosszul tudom, de ha STUnlockerrel megváltoztatod a régiót EU-ról USA-ra és így 32 km/h lesz a limit 25 helyett attól még a garanciád nem ugrik, sőt létezik egyéb otthoni megoldás is garanciavesztés nélkül:
Úgy tudom, egyedül a Bosch 4 gen motoroknál van probléma a tuninggal, ott sem a garival, hanem a chipet használó (tehát nem szoftveres, mint az általam említett két előbbi tipp) megoldásoknál előjöhet, hogy maga a rendszer kvázi letilt, nem lehet használni a motort, csak a chip eltávolítása segít.
-
Sziasztok,
Németországban élünk, és az itteni kormányzat nagyon megtolta most a "bringával munkába" programot, páromnak is felajánlotta a munkáltató, hogy lízingelhet egy ebike-ot munkába járáshoz. Konstrukció nagyjából annyi, hogy a bringa árának kb a felét kell 36 hónap alatt kifizetni, utána vagy visszaadod, vagy megveszed maradványértéken, lízingdíj természetesen havonta fizetendő (munkabérből vonja a munkáltató, és ő fizeti), illetve adóalapból levonható, biztosítást, cascot is tartalmazza.
Párom napi munkába járása olyan 12,5 km, van benne jobb-rosszabb aszfalt, erdei döngölt földút, gravel, és egy-két nagyobbacska emelkedő is (5-10%, párszáz méteren keresztül). Mostanáig egy női vázas cross bike-kal járt (ennek az elődmodellje: [link]), maga a kategória bevált, szóval ezen a vonalon maradnánk. Van a hölgynek MTB-ja, illetve fitness bike-ja is, de azok nem igazán erre valók, trekking olyan nyanyás, city bike, meg túlzottan városra optimalizált, az út nagy része meg kerékpárúton, erdőben visz.
Váltóból 1x-es kéne (a jelenlegi 3x10-es Deore-t pont azért nem szereti, mert az emelkedőkön sokat kell gépészkedni), fék, teleszkóp gondolom ebben a kategóriában nemigen lehet problémás, nagy igények nincsenek, nem lesz neki csapatva. Ami a kérdés, hogy motorhoz, akkuhoz abszolút nem értek, itt van valami, amire figyelni kell? Töltés fűtött garázsban megoldható, munkahelyen is fedett, meleg helyen lesz tárolva a bringa (akár tölthető is, bár gondolom a töltő nem akkora, mint egy laptoptöltő, hogy vigye magával ), szóval hőmérséklet max útközben, vagy boltba beszaladva kérdés.
Vételár keret olyan 2000-2500 EUR, ha kell, kis tartalék van benne, illetve kiegészítőkre (lámpa, zár, sárhányó, pedál, ülés, csomagtartó, kiskosár, mittudomén) lehet még költeni a bringa árának 15%-át, ez hozzáadódik a lízingértékhez (zár pl kötelező is, minimum 49 eur értékben).
Elsőre a Canyonnál néztem szét, a Pathlite.ON neki is tetszik, bár az a suntour villa kicsit gáz ennyiért, de végülis nem dh-zni kell. Orbeának sajna nem találtam crossbike modelljét (a MTB-ja egy Alma, szóval előnyből indul a gyártó), a Keram már kicsit túllövés lenne, esetleg egy merev villás Vibe? Cube-nak van valami hasonló, de kimondottan csúnyák szegények azzal a babetta alsó csővel. Esetleg valamelyik Reaction? Ebből miért van 110 modellváltozat? Néztem még Specit, Focust, de azok méregdrágák, KTM, Dynamics, Pegasus, meg egyéb áruházi saját márkás valamiktől inkább távol maradnánk.
Nyilván megnézünk majd néhány partnerüzletet is (nagyobb üzletek részt vesznek a programban, de akárhol nem lehet vásárolni), és szinte biztos, hogy rendelni kell, szóval télen ebből nem nagyon lesz bicikli, de szívesen látok ötleteket, hogy merre induljunk (hátha megakad valamin a fehérnép szeme, aminek szép a színe ), illetve hogy motor/akku ügyben mire érdemes figyelni.
Előre is köszi,
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
g@bo
nagyúr
válasz parandroid #4658 üzenetére
itt is lehet pályázni akár 150e támogatásra, rögtön annyival drágább is lett az összes hulladék. ráadásul a kifutó modelleket próbálják elsózni.
-
lacos001
senior tag
válasz parandroid #4658 üzenetére
Én is gondolkodtam már ennek az elintézésén és akkor nem vágok ki egybe 5K€-t a számláról.
Kb 1 hónapja irtam ide ezt
A mai napig nem cselekedtem, nem történt semmi, viszont a távom csökkent 9 kmre. Persze, ha tényleg kiváltom az autót...
Azt sem tudom jelen pillanatban a működését tekintve (mivel próbálni még nem próbáltam), hogy mi lenne a változás a sima "analóg" bringához képest.
9kmre lehet felesleges, 20-25perc alatt kényelmesen megoldom. Viszont ha nem kerül annyi erőbe/energiába, akkor lehet hosszú távon megéri. (akár hosszabb hobbis távokra...)
Szóval én is pörgetem az agyam ezen rendesen....[ Szerkesztve ]
-
válasz lacos001 #4661 üzenetére
Az a Cube erre a célra nem rossz bringa. Én is egy nagyon hasonlóval járok, szintén 9 km-re (na jó, ez az év nem a biciklizésről szólt...). Te tudod, hogy mire van igényed, ha a szél rendszeres(en erős), és mindig szemből fúj, akkor érdemes lehet elgondolkozni a rásegítésen. Csodát ne várj tőle, nem 30-cal fogod megtenni a távot 17-20 helyett, de mondjuk 20-25 kmph-s átlag körülre feltolható a dolog, ha szorgalmasan pedálozol. Ugyanez a tempótartható lenne azzal a Cube-bal is, csak kicsit több energiát igényel tőled, szóval te döntöd el, mi a cél.
Nálunk két dolog miatt jött szóba a pedelec, egyrészt az emelkedők miatt (van 1-2 nagyobb is útközben), másrészt meg az, hogy egy hosszú munkanap végén tényleg csak laza átmozgatás legyen a haza bringázás, és ne kelljen már (annyi) erőt kifejteni.
Rollert én elvetném, 9 km azért sok ahhoz, meg szerintem kényelmetlen is. Ráadásul a kicsi kerekek azért elég nagy kompromisszumot jelentenek az útminőséget illetően. Párom rollerezett is egy jó ideig (néha még most is viszi, ha a városban valami elintéznivalója van), amíg vonattal járt be, de a mostani munkahelyénél tud parkolni is, így az autó is megoldható, és az röhejes módon olcsóbbra jön ki, mint a tömegközlekedés (nyilván az autó árát, meg a fenntartását nem számolva, csak útiköltség tekintetében), ráadásul a mostani úticéljához nagyon sok lenne az átszállás, meg a kerülő, az meg mind-mind késés-kockázat.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #4663 üzenetére
Idézek tőle:
"totálisan sík terep bringaúton"
Egy 10 -es kerekű roller ezen símán halad. Az ára fele, harmada a bringáénak és tárolni is könnyebb. A max. tempó mindkettőnél ugyanannyi.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Rá lehet, de nem fog. Kikapcsolt rásegítéssel, sík úton, 15 körül eltekergek az enyémmel. A 25 -höz bele kell taposni. Afölött meg felér egy erőnléti edzéssel. Szvsz. aki sík úton, napi 2x10Km -re villanybringán gondolkozik, az biztos, hogy nem fogja melóba jövet/menet 25 fölé taposni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sxxorp
őstag
válasz Somatom #4666 üzenetére
Érdemes kilépni az öncentrikus szemléletből. Valószínűsítem, hogy nem én vagyok a nagy átlag, de rendszeresen előfordul, hogyha bemelegszek, akkor elérem, és tartósan meghaladom a 25-öt (ezért is írtam többször, hogy tök jó lenne, ha nem csak 25-ig segítene rá, mert soha nem fogom megszokni, olyan lassú. Kaptam is a kiiktatáshoz segítséget, de 1) a covid miatt a közlekedést indukáló személyes találkozóim száma erőteljesen lecsökkent, kevésbé téma, 2) egy nagyon megkímélt, de mégiscsak gen2 Bosch-motoros bringára nem fűlik a fogam ennyit költeni, úgy hogy ha jól tudom nem örökíthető a tuning). Egyetlen bringám nem gördült ilyen flottul, mint a KTM-et, tehát, ha belendül nem nagyon akadályoz, simán fenntartható. Törést az emelkedők, és a forgalmi akadályoztatás okoz, de ez evidens. Többnyire odafelé igazán jellemző, hazafelé van, hogy belesüppedek a kényelembe...
-
Nejem a rásegítés nélküli cross trekkinggel 18-22 kmph közti átlagokat megy a nagyon vegyes terepen, részben forgalomban (lámpák), és benne van az utolsó párszáz méteren neki olyan 40m szint is. És egy 50+pár kilós, 160 centis nőről beszélünk, ráadásul azért nem mai csirke. Persze a bicaj se 25 kilós alatta (cserébe nem is segít tekerni), de a cross gumikkal, meg ezzel a trekkinges geoval nem is az a nagyon haladós valami.
Szóval a rásegítés neki is igazából csak az emelkedőn, meg nagyobb ellenszélben kell, illetve amikor egy hosszabb nap után fáradtan tekerne haza.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
-
-
sxxorp
őstag
válasz parandroid #4668 üzenetére
Az teljesen korrekt, szerintem tökéletes célcsoport :) A rásegítés alapból kellhet, hogy ne hendikeppel induljon a jelentősen nagyobb súlyt miatt - kivéve, ha ő is olyasmi, mint én :)
-
Somatom
veterán
Amikor bringát kerestem, akkor is alap volt, hogy játékra, rosszalkodásra is akarom használni. Aki csak A -ból, B -be való eljutásra keres járművet, annak egy ilyen tök fölösleges. Sztem inkább Te gondolkodsz öncentrikusan. A városban járva nem nagyon találkozok olyannal, mint én. Vagy sportol vki a bringával, vagy csak közlekedik. Az utóbbi nem megy 25 fölött. Nekem ez a tapasztalatom.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sxxorp
őstag
válasz Somatom #4672 üzenetére
Sztem engedd el, arról, hogy te nem találkozol, nem tapasztaltál még van. Csak te jelentgettél ki, hogy ez így van vagy úgy van, sikerült még is ismételni, és ezt még tetézed azzal, hogy aki jelzi neked, arra lököd vissza a kapott jelzőt Közlekedek, nem sportolok, sokszor 25 fölött (hagyományos bringával is így volt), és elképzelni sem merészelem, hogy egyedül lennék egy 2 millás városban. Pukk, ennyi volt a lufid. Léphetünk tovább?
-
-
Kroni1
veterán
válasz Somatom #4676 üzenetére
Szerintem nem annyira ritka kivétel. Fb ebike adás vétel csoportokban szinte mindig első kérdések közt van, hogy ki van e szedve a 25kmph limit, az ezzel foglalkozó srác szerint akitől én is vettem az enyémet, kb. mindenki unlockoltat keres nála is amitől már a falra mászik.. Szóval én úgy látom többen vannak azért a 25 felett közlekedők mint elsőre gondolnánk.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Pont erről van szó. Miért keresnek unlockot? 25 -nél csak a rásegítést veszi el. Attól még lehet gyorsabban tekerni. Ezt írja sxxorp. Sztem meg pontosan azért akarják unlockolni, mert ők sem erőből akarják a 25 -ös korlátot túltekerni. Pláne nem munkába jövet/menet. Nem a 25 fölött menés igényét tartom életszerűtlennek, hanem az erőből túltekerést egy nem sportcélra vásárolt bringán.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sxxorp
őstag
válasz Somatom #4681 üzenetére
Pont nem erről van szó Neked életszerűtlen, te nem tapasztaltad, te vagy képtelen felfogni. Te, te, te Elmagyarázom: lehet gyorsabban tekerni, de nehezebb. Ha nem lenne korlát még gyorsabban mennék totál ugyanazzal az erőkifejtéssel. Te csak a lustaságot, kényelmet látod, mint döntési kritériumot. Hogy mindenki azért vesz ebike-ot, mert azon mesterkedik, hogy lehet megúszni az erőkifejtést. Én elfogadom, hogy van, aki ez alapján dönt. De van, akinek semmi baja azzal, hogy közlekedés közben mozog is, csak hatékonyabban, gyorsabban szeretné ezt megtenni. Felfogod?
-
torrrent
aktív tag
Nekem legutóbbi szerviznél unlockolták a sebességet csak úgy.
Városban használom nagyrészt, de 27-30 fölé nem tudok menni, mert vagy beérek egy biciklis dugóba, vagy gyalogos hátráltat kiugrik a bringa útra stb, stb sorolhatnám.
Belvárosban nincs értelme. -
Somatom
veterán
Nem mindenkire írtam, hanem az adott példára:
"Szvsz. aki sík úton, napi 2x10Km -re villanybringán gondolkozik, az biztos, hogy nem fogja melóba jövet/menet 25 fölé taposni."
Akinek fontos a mozgás, az erre a távra miért venne sokkal drágább villanybringát? Ráadásul 25 fölött könnyebb egy analóggal menni, mint egy pedelec -kel.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sxxorp
őstag
válasz Somatom #4686 üzenetére
Nem tudom van-e értelme neked válaszolni.
Az adott példára reflektáltam. Megfogtál, 2x11km a táv. Világ életemben 25 feletti sebességekkel mentem munkába, akár analóg, akár később e-bike.
Lássuk: 1) Akinek fontos a mozgás mindegy, hogy mi van alatta. Csak akkor lenne bukó, ha nem engedné ugyanazt az intenzitású mozgást, mint pl. roller. Emelkedőkön, fáradt napokon, ha tárgyalni megyek jó ruhában nagyon jól jön, hogy ebike. 2) Sokkal drágább? 300k volt egy használt jó állapotú KTM. Érdekelt a technológia, vagy új analógot kellett volna vennem. 3) 25 fölött: lassan csak leesik, hogy miért is kereshetnek még unlock-ot egyesek azon az egy okon kívül, amit eddig el tudtál képzelni. Így még jobban megérné: megvan ugyanaz a mozgás, még gyorsabban is tudsz menni, PONT sík terepen, hiszen az emelkedőn eddig is gyorsított. És nem az a buta magyarázat, hogy lehet még afölé tekerni, hiszen érezhetően nehezebb. A nagy tézisedet buktatva tehát sokaknak jogosan jut eszébe az unlock: 1) sokan, akik csak közlekednének, azok közül is van, aki szívesebben menne gyorsabban (segítek: hamarabb odaér, rövidebb a menetidő, később lehet indulni, stb.). Rásegítéssel, mert anélkül nem tud. Emellett 2) aki jobb fizikumú közlekedő bár tud 25 feletti sebességet elérni így is, de nehezebb, és szívesebben menne hasonló erőkifejtéssel gyorsabban. Ráadásul gyorsabban mint analóggal. Érted? -
Somatom
veterán
Valamit megint figyelmen kívül hagytál. Nem itthon kéne neki a bringa, hanem Németországban. Ott egy kicsit más az unlock helyzet. Ha villanyossal bringaúton megelőzöl egy 25 -tel tekerőt, az símán rádhívja a rendőrt és a rendőr ki is jön.
Abból sem lehet kiindulni, hogy Te 300 -ért megvettél egy használtat. Az enyém meg 1,2 milla volt. Na és, hogy jön ez ide? Egyébként 300 -ból minőségi, új rollert lehet venni.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sxxorp
őstag
válasz Somatom #4688 üzenetére
Huh, egyre szorul a hurok, már teljesen visszamenekültél a konkrét kérdezőhöz Amikor magadat hoztad példaként, akkor is Németország lebegett a szemed előtt? [link] Te Németországban nem tapasztaltál olyanOKAT akik 25 felett akár rátekernek? [link] Vagy akkor még full általánosan osztottad az igét magyarokra is érvényesen, ami a kitartó terelgetés miatt beszűkült egy fő német, kizárólag 2x10km-es sík terepen közlekedő emberre?
Az unlock-témának nem sok köze van az eredeti kérdéshez. Nyugodtan elismerheted, hogy ezt az unlock-dolgot benézted, nem kell a kereteket ide-oda csűrve-csavarva tekeregni a magad által teremtett csapdában
- Hogy jön ide az ár? Segítek: "sokkal drágábban"-érved pukkant ki akkor az én esetemben, nem mindegy, hogy 300k vagy 1.2, vagy igen?
- Valamit figyelmen kívül hagytál: 1) szeretek mozogni, és 2) van, amikor csomag is van, roller szóba sem jöhet. De valószínűleg a kérdező is így van vele, ezért halt el jelentősebb visszhang nélkül a roller-kínálgatás. -
Somatom
veterán
A Pedelecem itthon van, azt az unlock miatt nem használnám Németországban, meg hurcolászni sem lenne praktikus. Ott analógot használok. Hurok? Menekülés? Nem tudom, hogy milyen gyógyszert szedsz, de sztem állj le vele!
Már Kroni1 is írta, hogy a legnagyobb igény az unlock -ra van, nem az erőből túltekerésre. Itt a topikban sem emlékszem, hogy előtted bárki azt írta volna, hogy élmény számára a 25 -ös korlát izomból túltekerése. Megértem, hogy magadnak ezzel próbálod igazolni a bringaválasztásod helyességét, de attól ez még nem lesz reális.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sxxorp
őstag
válasz Somatom #4690 üzenetére
Szerintem te állj le. Attól, hogy a szűk agyadba nem fér be, én még pont úgy cselekszenek, ahogy te életszerűtlennek, nem reálisnak stb. tartod, tehát már nálam elbukott az okoskodásod. Megengeded, hogy úgy használjak és azt, ahogy és, ami nekem tetszik mikor jó erőben vagyok anélkül, hogy kvázi lehülyéznél? Senki nem mondta, hogy erre mutatkozik a legnagyobb igény, de van ilyen. Lehet, hogy te gyenge vagy hozzá. De van, aki jogkövetés miatt, technológiai okokból, stb. nem módosít, de ha jó kedve van, jó erőben van, siet a munkába rendszeresen túlviszi a 25-ön. Mikor már belendül a gép nem is olyan nagy a különbség (persze nem a te rücskös kerekeddel).
(Örülök, hogy Kron1-ra hivatkozol, akinek a hozzászólásán is látszik, hogy veled ellentétben nem nyilatkoztatja ki, miért akarnak unlock-kolni annyian, csak rád hagyta. Meg ez a néhány topiklakó a reprezentatív minta... )
Tisztán leírtam, hogy a legjobb lenne unlock-olni, de 1) egész jól bírom a túltekerést, 2) a covid miatt szinte sehova nem kellett mennem, és ez azóta is csak töredékében állt vissza, kevésbé akut a téma 3) ilyen relatíve régi gépre, már nem költenék, hiszen tovább vinni nem tudom, inkább félre teszem a következőre (emiatt bukod azt szöveget is, hogy ragaszkodom ahhoz, hogy olyan jól választottam volna bringát, főleg, mivel ez az első: pl. fogalmam sem volt, hogy mennyire eltérőek az unlock lehetőségek).[ Szerkesztve ]
-
sxxorp
őstag
Más téma használ valaki ilyesmit? Felmerült másik topikban, páromnak megkönnyíthetné az életét, ha épp nem vagyok otthon: hordozható kompresszor
[ Szerkesztve ]
-
Most őszintén: 2-4 barhoz hányat kell nyomni egy rendes műhelypumpán? 4-et? 5-öt? Többet meg ez se fog tudni, de legalább ahhoz, hogy mindig cipeld nagy, és nehéz, amikor kell, úgyse lesz nálad, vagy úgyis pont lemerült. De annyi szart megveszünk úgyis, végülis miért ne?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sxxorp
őstag
válasz parandroid #4694 üzenetére
A párom 47kg. Azóta láttam, annyira nem gáz ez: [link] (e-bike-on még el is férhet a töltő mellé havernak).
Árukeresőn meglepően sok és többnyire pozitív vélemény van, ami őt érinti "a MI M365 rollerel kompatibilis nem kell szelep toldó és levételnél nem szökik a levegő sem (autónál, sem biciklinél sem rollernél)"... stb. -
Én egy prestára rácsavarható adaptert hordok mindig magamnál (az összes nyeregtáskában van egy, filléres vacak), azzal minden benzinkúti kompresszornál tudok fújni a gumiba, ha kell. Ezen kívül szinte mindig viszek magammal egy kis kézi pumpát (vagy mezzsebben, vagy az italtartó alá felcsavarozott bepattintós tartóban). De én minden bringázáshoz úgy készülök, hogy tudjak defektet szerelni, ha kell (gumileszedő, tartalék belső, multitool a nyeregtáskában). A kis hordozhatópumpához képest szerintem aránytalanul nagy, és nehéz, nekem nem jön ki a matek. De ha a neszeszerben/hátizsákban elfér, esetleg még power bankként is lehet használni, akkor végül is, miért ne…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sxxorp
őstag
válasz parandroid #4696 üzenetére
Nekem általában megy a legtöbb benzinkutas kompresszor, azzal nincs gond. Köszi, hogy emlékeztetsz, mindig tervezem, hogy összeállítok egy SOS-csomagot, többnyire el is férne, de mindig elfelejtődik...
Nem én lennék a célcsoport, hanem az elég légies, nem matrónaszerű párom. Nem szereti a kerékpározást (sztem rosszul tanították neki, a könnyed leszállás pl. számára nem evidens), a rollerezést viszont imádja. Didaktikus okokból hagyom, hogy néha ő fújja fel a kereket, de azért nem túl könnyű neki. Amúgy mindent is én csinálok: pl. a rollerhez nincs kevlár-erősítéses külső, nem egyszer kellett defektes belsőt cserélnem. Ha azt hitte valaki, hogy némileg nehéz kerékpár-gumit cserélni (bár azért esete válogatja...) próbáljon ki egy gyakori típus Xiaomi m365 - főleg 1. - kereket... Annyit mondok, hogy a régen, problémamentesen használt műanyag gumileszedőim törése után lettek helyettük acélbetétesek, és az "ilyen lehet a gyerekszülés" ugrott be
Szóval elég sok rolleres nagyon dicsérte az arukereso.hu-n, hogy ideális hozzá. November elejéig van egy 4000-es emag-kuponom, azzal csak ~9k. Powerbank-témában annyit írtak, hogy arról is ténylegesen feltölthető.[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Én ezt vettem és autógumi felpumpálása is teljesen rendben van vele. Igaz hogy ez kimondottan szivargyújtós kivitel, szóval inkább ott jön jól ahol autó is van a közelben.
-
sxxorp
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Villanyszerelés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Opel topik
- Motoros topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...