- Mobil flották
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Magisk
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
-
Fizetős formában tér vissza a Wayfinder
gp A készítők átdolgozzák a korábbi free-to-play játékot, az új korai kiadás júniusban érkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
lacos001
senior tag
válasz lacos001 #5544 üzenetére
Meg is jött. Jó, nem jó, napi 2x9kmre jó lesz, ha éppen nem autóval. [kép] [kép] [kép]
amiről váltottam [kép]
Na kis töltés, állítgatás, aztán hosszabb próbakör...mert az eddigi 1km kb nudli volt.Kell vmi fontosra, nem elhanyagolgató dologra figyelnem?
Attól most tekintsünk el, hogy nem vmi csúcskategória..[ Szerkesztve ]
-
Kispotter
tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Van nekem egy Elelglide M1 plus kerékpárom hátsó agymotoros. Jelenleg egy S886 kijelző van rajta. Kinéztem egy jobbat rá 860C. [link]
Azt írja csak közép hajtású BAFANG motorokhoz. Viszont találtam olyan oldalt ahol azt írja hátsó agymotorokhoz is jó. Szerintetek működhet a bicómmal? A csatlakozó ugyan olyan rajta szerintem és a kommunikációs protokoll is UART mindkettőn. De a bicómon se a vezérlőt nem tudom milyen se pedig az agy motort. Azt tudom a motor 250 wattos kefe nélküli hall jeladós Brushless motor. De belinkelem hátha valaki felismeri: [link]
Nem merem megrendelni így látatlanba, de nagyon tetszik.
A vezérlő így néz ki: [link]
Előre is köszi!Egy férfi bemegy az óvodába, és azt mondja: -jöttem a gyerekemért. -Hogy hívják? -Nem mindeggy?! Holnap úgyis visszahozom...
-
Kispotter
tag
Hát röviden tömören Kitűnő főleg ha árát nézzük.
1500 KM-ert tettem bele eddig. Igazából ami brutális az az aksi. Én munkahelyemre is azzal járok 50 km oda, visssza. 4x be tudok vele menni és hazajönni rásegítéses üzemmódban.
Igaz legfőképp sík terep és általában 27-29 km/h átlag sebességet megyek vele ilyenkor már nem segít rá a villany motor. De maga a biciklit meglepően könnyen lehet tekerni sík terepen és nagyon nagy sebességet el lehet vele érni lejtőn. Mondják, hogy ha nem segít rá a villanymotor vagy ki van kapcsolva a rásegítés vissza fogja a bicót na ez egyáltalán nem igaz. Lehet, hogy az előző kisebbik széria ilyen volt, de ez már nem ilyen. Semmit nem fog vissza egyáltalán. Én felraktam hozzá a gázkart is kíváncsiságból és kipróbáltam mennyit bír ügye elvileg teljes elektromos módban 50 km megy rásegítéssel 120 km. Nos ezt bőven tudja pedig én 100 Kg vagyok. Kisebb dombokat leküzdi tekerés nélkül is így nagyobbaknál már rákell segíteni pedállal is, de egyáltalán nem vészes. 60 km-ert el tudtam vele menni teljes elektromos módban tekerés nélkül. 5 fokozat van benne gyárilag, de ez a gyári vezérlőben is állítható ugyan úgy mint a sebesség limit is. Én ha jól emlékszem 40 km/h -ra állítottam a limitet, de ezt nem tudja elérni. Ilyen sebességnél már szerintem nem teljesít olyan jól az agymotor benne, de nem is erre találták ki. Olyan 30-35 ig érezhető utána inkább csak a villanyt eszi az aksiból csak. Ezt csak azért állítottam be, ha sietni kell akkor menjen olyankor nem számít nekem az aksi. Ilyenkor legmagasabb fokozatban 5 ös rásegítéssel sík úton 37-39 körül szoktam tekerni. Többet nem nagyon lehet kihozni belőle, mert ilyenkor már igencsak nagy a pedálfordulat is. Ha kényelmesbe megyek akkor 3 as vagy esetleg 4 es fokozat 3 asba kb 20 km/h ig segít 4 esbe olyan 27 ig. Mivel állítottam a limiten a gyárihoz képest kicsit megnyúltak a fokozatok is. Amúgy nagyon jól végzi a rásegítés feladatát is attól féltem, hogy majd olyan lesz ha elérem kikapcsol, azt ha alámegyek vissza is itt fogok "Hullámozni", de nem. Szép lassan gyengít a rásegítésen a sebesség elérése előtt. Ez a feszültségen is szépen látszik egyébként. Amit még észrevettem ha lámpához gurulok és nem állok meg teljesen csak gurulok lassan és úgy elindulok elég hamar elkezd újra rásegíteni, viszont ha teljesen megállok akkor nagyon későn indul be a motor van, hogy elérem a sebességet majdnem és akkor érzem csak. Ez egy kicsit zavar pont ilyenkor lámpánál elindulásnál kéne a rásegítés jobban, de elvilegben ez is állítható a gyári kijelző programozás menüjében.
Maga a bicó masszív első teleszkóp szerintem szépen elnyel mindent ahogy kell. Fékekkell kínlódtam az elején nyikorgott leginkább, de 3x beállítás után most elég jól sikerült. Most is van hangjuk, de nem vészes. De talán a fékek nem a leg minőségibb cucc rajta, de igazából rendes kerékpár fék cserélhető bármire. A váltókhoz én nem nyúltam sosem a kezdetektől jól váltanak és pontosak. Shimano váltó van rajta elől hátul ha jól emlékszem. Fékezésnél alapból elveszi a rásegítést abban a pillanatban. Kijelzőn jelzi is a fékezést egyébként. Mikor megvettem a gyári nyerget azonnal cseréltem nekem borzasztó volt. Vettem a Decathlonba 10 ezerért másikat azóta ezzel nincs gond. Vettem rá sárvédőket is előre és hátra az nem járt hozzá. Első lámpa elég jó szerintem, de hátsó sajnos nincs. Hátra vettem egy olcsó villogót amíg nem jön meg a rendes aliexpresses kábellel, mert akkor úgy az igazi kapcsol majd együtt az elsővel az is. Ami a vicces van benne tempomat is ami a gázkarral együtt működik csak. Húzni kell a gázt és nyomni a - gombot és tartja a sebességet Ha áll a bicikli és úgy nyomjuk meg a - gombot akkor pedig 6 km/h-val megy ez hegyre feltolásnál jól jön próbáltam. És ami meglepett az, hogy meredek hegyen tekerésnél mikor alacsony fokozat van és alacsony sebesség meglepően nagy erővel tud rásegíteni ekkor is. Kicsit olyan érzés mintha nézné azt is milyen gyorsan tekeri az ember a pedált. Mert ha nagy a fokozat és lassan megy vele az ember akkor szerintem annyira nem erős a rásegítés. A kijelző is jó átlátható, de sok funkció nincs benne és egyszerre csak 1 dolgot mutat. Össz km, rész km, akku feszültség, idő. Az idő az ahogy bekapcsoljuk elindul rajta és addig megy míg ki nem kapcsoljuk a kijelzőt nem áll meg ha áll a bicikli sem. És ami a legjobban zavart ha kikapcsoljuk a kijelzőt a rész km és az idő nullázódik. És gyárilag 10 perc tétlenség után kikapcsol. De cserébe ez az automata kikapcsolás kikapcsolható. A sebességet azt feljebb jelzi nagyobb számokkal és a töltötséget. Világításnak is van visszajelzője a kijelzőn. Jó lenne ha a kijelzőt amit belinkeltem kezelné akkor tuti lenne De sok embernek szerintem így is jó. Összeségébe egy remek cucc szerintem. És ennyi pénzt bőven simán megér. nekem 310 ezer volt.Egy férfi bemegy az óvodába, és azt mondja: -jöttem a gyerekemért. -Hogy hívják? -Nem mindeggy?! Holnap úgyis visszahozom...
-
zazenke
őstag
válasz Kispotter #5554 üzenetére
azt hogy induláskor is rásegítsen és ne csak 4 sec mulva kezdje el azt nem fogod tudni beállítani szerintem mert az enyém se tudja (ztech zt 89c) de erre való a gázkar és azzal kell lendületbe hozni a kerékpárt utána áttérhetsz a tekerésre . Ha ezt nem tudja akkor nincs jól beállítva .mert ez is menü beállítás kérdése hogy induláskor bműködjön e a gázkar. amit viszont én nem tudok beállítani mert lehet nincs is ilyen a pedál szenzoros kerékpároknál az az hogy egy adott fokozaton belül vegye figyelembe hogy milyen gyorsan tekerek. Az enyém ezt nem veszi figyelembe tehát ha pl a 3 as fokozathoz 20 km/óra maximális tartozik akkor tökimindegy milyen gyorsan vagy lassan tekerek mert mindíg felgyorsít 20 km/h ra.
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5560 üzenetére
kösz nem . Publikus az eladás oka ?
-
Kispotter
tag
válasz zazenke #5558 üzenetére
Igen ez így van így szoktam én is. Elindul nulláról is amúgy.
Viszont találtam egy ilyet:
P11: Segítség érzékenység beállítása: tartomány: 1-24
P12: Segítség az intenzitás beállításának elindításához: tartomány: 1-5
P13: Teljesítmény mágneses acéllemez típus beállítása: 5, 8, 12
Szóval lehetséges, hogy lehet ezt állítani
Bár azt nem tudom ha megvenném a fent linkelt bafang vezérlőt és valami csoda folytán működne is akkor ezeket, hogyan állítanám abban nincsen ilyen opció. Vagy lehet, hogy ha programozni akarnám visszaraknám a régi kijelzőt és akkor maga a vezérlő tárolja gondolom az adatokat. Igy lehet működne.Egy férfi bemegy az óvodába, és azt mondja: -jöttem a gyerekemért. -Hogy hívják? -Nem mindeggy?! Holnap úgyis visszahozom...
-
Szilágyi84
senior tag
válasz zazenke #5561 üzenetére
Összejöttek a kiadások új igények másra kell a pénz . Melóba nem ezzel járok és télen úgy sincs használva csak hobbi. Sajnos volt szerencsém egy elektromos motort is kipróbálnom Super Socot ami igen mély benyomást keltett,hogy most kaparom a fejem. Tudtam, hogy jó lesz ,de így már bajos vagyok ,hogy kell is 😆
[ Szerkesztve ]
-
Kispotter
tag
válasz zazenke #5564 üzenetére
NA majd megpróbálom én is. Vannak menüpontok amúgy amin lehetne állítani de nem enged. Ilyen pl a motor maximális árama. Villog meg minden, de nem neged állítani rajta.
Egy férfi bemegy az óvodába, és azt mondja: -jöttem a gyerekemért. -Hogy hívják? -Nem mindeggy?! Holnap úgyis visszahozom...
-
Đusty
addikt
válasz Kispotter #5556 üzenetére
Paypallal fizettél, vagy mivel érdemes milyen valutával a legjobb?
Nagyon remeg a kezem de jön a tél idén biztosan nem fogom már használni csak kb. jövő május lenne, idén is akkor kezdtem. De szerintem addigra megint egy 100-assal drágább lesz, úgyhogy nem tudom, csak kellene. Akku nem sínyli meg a holtszezont?
(Na meg az energiaárak, gondolom 1 töltés azért nem olyan nagy összeg így sem, bár nem tudni hol lesz a vége.)[ Szerkesztve ]
-
Kispotter
tag
Fogalmam sincs, hogy sínyli meg mert tavasszal vettem. De a legjobb ha 60% ra feltöltöd és lakásba tárolod. Ez a legjobb amit tehetsz vele télre. Én mondjuk állat vagyok én télen is kerózom kíváncsi leszek mennyire tetszik majd neki.
Én simán kártyával fizettem beírod a kártyaszámot meg ilyeneket és annyi. DHL express hozta nekem.
A töltést én számolgattam bár meg is mérhettem volna igazából fogyasztás mérővel mert villanyász vagyok, de az adapterre 500 watt van írva és ha teljesen lemerül egy 9, 10 óra alatt tölti fel. De nem biztos, hogy fel is veszi az 500 wattot főleg 80% felett már tuti lassabban tölt, mert a litium aksik nem bírnák ott már visszaszabályoz. De tippem szerint egy teljes töltés olyan 4 kWh lehet. Ez kb 350 FT. De majd lemérem egyszer kíváncsiságból.Egy férfi bemegy az óvodába, és azt mondja: -jöttem a gyerekemért. -Hogy hívják? -Nem mindeggy?! Holnap úgyis visszahozom...
-
zazenke
őstag
válasz Kispotter #5567 üzenetére
az én aksim 48v 13 Ah a fogyasztás mérővel mindössze 700 watt körül megy bele tehát nincs 1 kw vagyis 40 ft alatt van a töltésem költsége. kb 120 wattal tölt 5-6 óráig. akkor a te aksid költsége lévén hogy kisebb kapacitású még olcsóbb. gyakorlatilag nincs is értelme vele számolni annyira kis összeg . Ha viszont máshogy nézzük mégis csak van költsége mert az új aksi vagy 100 000 ft és az bizony el fog használódni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Kispotter #5567 üzenetére
Nem belevau, csak nekem van egy elég böszme töltőm, aztán az sincs 500W.
Ezeknek a töltési karakterisztikája CC/CV: ahogy írtad is, az elején megy csak
nagyobb, konstans áram az akkuba. A töltés végén pedig a (vég)feszültséget
tartja, míg az áram le nem csökken a beállított értékre. Ez ugye a CV szakasz,
ahol a leadott teljesítmény folyamatosan csökken. Ha a Te töltőd tényleg 500
wattot tolna bele, az egy kifejezetten gyors töltő lenne, ami 1 órán belül eljut a
CV szakaszba, aztán ott elszöttyög valameddig, max. plusz 1 órát, nem 8-9-et.
(Ha úgy van, ahogy előttem írták, hogy viszonylag kicsi, 450Wh-ás az akku.)A méréseim szerint az én töltőm amikor 360W-ot tol az akkuba, 420W-ot vesz
fel a hálózat felől. Magyarán 85% a hatásfoka. A többit elfűti. Ebből számolva
a nem kicsi 2100Wh akkum ~2.5 kWh fogyasztás mellett tölthető fel, nulláról:
annyira nem lehet sz.r egyik töltő sem, hogy a 450Wh akkut 1kWh fogyasztás
fölött töltsön fel, de főleg nem 4x annyiból... Költségvonzata ennek minimális. -
Ra3
őstag
Sziasztok, használt ebike vásárlással kapcsolatban érdeklődnék, 3-4 éves trekking bringákat nézegetek, főleg városi használatra kellene, minimális emelkedőkkel, évi 1000-1200 km futásra
Az egyik ami most szóba jött az egy trekking gen 2-es CX line motorral, itt elég sok savat kapott ez a széria, ezért kicsit elbizonytalanodtam hogy meg szabad-e venni egy szervizelt 4000km-t futott 3 éves példányt ebből. Át is tudnám nézetni vásárlás előtt, mert van a közelben szervíz aki ebben jártas.
Amúgy van tapasztalat ebike-al, de csak Panasonic vonalon, családban Flyer meg KTM nyomatékszenzoros városi bringák vannak, arra kellene nekem is nagyjából amire ezek is tökéletesen megfelelnek, szóval nem tudom hogy nem lenne-e overkill egy performance line-os Bosch.
Ami mellette szól az az ára (4-500k környékén már vannak elfogadhatóak), plusz amennyire tudom ennek eléggé jó a szervízhálózata / alkatrészellátottsága.
Árban valamivel feljebb lennének Yamaha rendszerrel (PW-SE) bringák amik tetszenek, de itt még körül kellene nézni hogy ki ért hozzá a környéken, illetve a felmerülő hibákhoz / rendszeres karbantartáshoz mennyire kapható alkatrész (vidéken vagyok, Bp 180km, szóval nem biztos hogy mindig lenne lehetőség menni ha valami gond van).[ Szerkesztve ]
''...te vagy a Jedi-ből az Onedin Kennedy?''
-
Kispotter
tag
Szia!
Persze. [link]
De annyit ezzel kapcsolatban, hogy az első lámpa miatt az első sárvédőnél trükközni kell. Mivel a lámpát máshova nem lehet tenni és feltettem úgy, hogy elhajlítottam a lámpatartót és nagyon közel van a kerékhez. Így csak nagy berugózáskor ér bele kicsit a lámpába a sárvédő. Másik ami eszembe jutott valahogyan esztétikusan levágni a sárvédő elejét ahol a lámpa van bár ezt még nem csináltam meg.
Nyereg pedig ez: [link]Egy férfi bemegy az óvodába, és azt mondja: -jöttem a gyerekemért. -Hogy hívják? -Nem mindeggy?! Holnap úgyis visszahozom...
-
trialboj
őstag
Furcsa mód nagyon kevésszer merül fel a cube stereo hybrid a topikban, ha rákeresek szinte csak Runnert dobja be, aki épp azt bizonygatja hogy milyen jó ár érték arányú gép, aztán még sincs senkinek a csoportból.
Ma voltam megnézni egyet, zsír új, jó árat adtak rá, és tényleg top cuccokkal van szerelve ahhoz képest hogy 5000 euro, na de az a töltési port sapka valami nevetséges dolog, egy ilyen gépen.
Nem is tudom megérteni hogy lehet ennyire kevés figyelmet fordítani rá, minek XT fék, elég lenne az SLX v akár deore és raktak volna még pénzt a fejlesztésbe, legalább egy gumigyűrűs rendes zárat terveztek volna rá.Nem fotóztam le, de egy teljesen átlagos műanyag jobbra csúsztatható kis fedél, szerintem 20-30 mozgatás után elkezd majd kicsit kotyogni, onnantól még annyira sem zár majd, és 1-2 év átlagos mosás után elkezdhet korrodálódni a csatlakozó.
Én nem értek hozzá, nem sok megoldás láttam, de a Specialized eléggé profin végezte el a házifeladatát! 2 védő sapka, gumigyűrű, mágnes, minden van ott.
Mellesleg annyit tudtam meg, hogy M-es méretben ez a bringa nem passzol a 179cm 84 lábhosszhoz.
A rásegítést adagoló kar is igen gagyi élőben, a képeken elég faszán mutat, de olcsó műayag hatása van, és a ledek sem szépen világítanak, nem értem miért nem lehetett ezen is dolgozni még kicsit, és közelebb kerülni a specihez, a nem szégyen a legjobbtól lopni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
StLui
veterán
válasz trialboj #5578 üzenetére
Nekem 21-es 160-as van, 625 aksival. Vezérlés: Bosch-nál reklamálj, ez mindnél ilyen most már, gondolom smart rendszeres ez már. Régebbit sem szeretem, nagy bumszli, csak eldölt oldalra állóhelyben a bringa (terepen, de pont megálltam), már sérült is, azóta a vezeték is szigszalagozva van. Minden esésénél sérül valami műanyag szar rajta. Mondanám, hogy ez ebike sajátosság, de mellette a commencal metapower nem nagyon sérülget. Lehet csak pechem van a Cube-bal. Mondjuk "kedvencem" az enyémen a műanyag fülek ami tartja az MT5 fékkart, azonnal tört, hogy kuka legyen az egész komplett fékkar.
Most egy S-es méretűt keresek a feleségemnek, szerettem volna ha egyforma bringánk van, de egyre kevésbé szeretnék ugyanilyet. (ja hátsó kereket is pillanatok alatt szétcsaptam, már nem lehet a tojást kiszedni belőle, már másik kerékszett is van benne)[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
motown5l
senior tag
Ezeket a Maxxis gumikat hogy bírjátok? Én folyamatosan defektet kaptam. Volt olyan hogy munkába menet kaptam defektet.
Onnan haza hozták kocsival. Külső csere. Vissza munkába. Megint defekt 🤣. Volt olyan honlapom, hogy hatszor kaptam defektet
Azóta Goodyear Newton st van. Azóta se volt defektem. 7,honapja van rajta a gumi 29x2.6[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz motown5l #5580 üzenetére
Nekem vegyesen van a bringákon TL és belsős (mind maxxis), semmi extra defektszám, néha van és kész. Legutóbb épp a TL-szel szívtam, de csak mert a szikla belökte a külsőt a peremtől vagy 20cm hosszon, és így leeresztett, nem tudtam felpumpálni kis pumpával, belsőt kellett belerakni.
(Mondjuk sosem értem miért időintervallumot adtok meg ilyenekhez, abból semmi nem derül ki, lehet állt a bringa egy egész hónapot, lehet futott 3000km-t.)[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
arcitec
addikt
Nem értem az MTB bringákba nem jó a defektvédő folyadék? OK tubeless bizton a tuti.
Na de ha valaki belsővel akarja használni az nagy gáz? Trekkingen több mint 10 éve nincs defektem. A nyáron belefordítottam az első kereket egy bogáncs bokornak. Annyi tüskét szedtem ki, hogy na. És azóta sem engedett le. -
sebgutkopf
őstag
válasz motown5l #5583 üzenetére
Ha ennyi rózsás helyen jársz, akkor
a, tubeless és benne tej (szúrás ellen jó, vágás ellen semmit se ér)
b, belsővel akarsz bringázni, akkor beteszel egy tannus armour-t és az ott lesz a belső és a külső között defekt és felütés védelemnek is és kivágott külsővel is tovább tudsz menni. Igen ez viszont plusz súly. -
mutyuru
aktív tag
Haho!
Teljesen kezdo vagyok a temaban, viszont szeretnek egy ebike-t venni magamnak.
Hasznalat - napi szinten a munkaba kb. 30-35km, menetemelkedes 350m, hogy kivaltsam az autot.
Ehhez neztem, h a Bosch 4. gen motorja mar eleg volna kb. 70-85Nm erosseggel es az akku 625Wh. Ut soran megyek erdei, mezei osvenyen es aszfalton. Cross es offroad trekking ebike-t szeretnek. pl> [link]
Arban kb. 3-3500Euro-ig tudok elmenni.
Helyszinen egy boltban kiprobaltam: [link] , de mikor kozoltem, hogy kicsit folotte van az arnak, amit ra tudok forditani, akkor mar nem voltam igazan fontos az eladonak.Vasarlas nem Mo-n tortenne, tehat nem jon szoba a tamogatas. Inkabb abban kernem a segiitsege, hogy melyik markara es tipusra erdemes ramennem, ami minosegibb alkatreszekbol osszerakott es megfelel a fentieknek. Ti mar biztosan tobbet lattatok es tapasztaltatok az ebike vilagbol, mint en.
Koszi!
M -
motown5l
senior tag
válasz sebgutkopf #5586 üzenetére
El vittem szervizbe. Úgy csináltak már meg, hogy tettek mele folyadékot. Es tubbles t ki hagyták. De a hatso kerekbe vissza kelett tennem a belsőt, mert eresztett a szelep mellett. Vettem már szelepet ujjat ami, jo minőségű már. Majd ha lesz rá időm akkor ki veszem vissza a belsőt es belső nélkül lesz az, is folyadékkal. Csak azért írtam, hogy ezzel a gumival nem volt még defektem. Nagyon jó minőségű, és elég erős. Tapadása is jó. Megint ezt fogom, venni ha el kopik. Csere óta van benne kb 3000 km. Jol bírja.3 fele maxxis gumit próbáltam. Először maxxis dissector WT. utána volt maxxis Minion DHF, utoljára ami 2 km t bírt maxxis Hookworm. Mindegyikből párba vettem
.[ Szerkesztve ]
-
mutyuru
aktív tag
-
Gézengúz
addikt
-
beeeeerka
tag
Sziasztok,
Kicsit lemaradva, de én is köszi a témaindítót.
Segítséget szeretnék kérni.
Az anyukámnak szeretnénk tárgy szerinti ketyerét venni.
Vagy a meglévő MTB-jére egy átalakító készletet.Anyu hegyen lakik, betonozott út van, de rossz minőségű.
80 éves, 155 cm magas, 50kg + egy hátizsák, összesen 60 kg.
A lebeszélni szándékozók ne írjanak, köszönöm,
megoldást szeretnénk találni - amit anyu is el tud fogadni.
( Pl a 3 kerekű megoldás kizárt a részéről :-)Egyelőre még csak nézzük az üzletek kínálatát,
de még nem láttunk biztatót.
Illetve de, csak sajnos a kipróbálás lehetősége erősen korlátozott.Én is bicózom - szórakozásból, de mostanában inkább
csak a helybeli ügyeket intézem, piac, stb.
A franc se fog buszra várni, és még szeretek is tekerni.Viszont az ebici terén semi tapasztalatom nincs,
még sosem ültem ilyenen.
Így aztán nem tudok érdemi segítséget nyújtani anyunak.Szóval TKP a nagy kérdés az lenne, hogy tud -e valaki olyan helyet,
ahol megengedik, hogy a megvásárlásra kiválasztott eszközt anyu
lakóhelyén tudnánk kipróbálni: Felmegy a hegyre, vagy nem ?
Nem szeretnénk kidobni az árát az ablakon.Esetleg a kedves fórumtársak között van -e valaki,
aki fel tudná vállalni, hogy eljönne Sukoróra és megengedné,
hogy először én, aztán anyu kipróbáljuk a gépét.
Én is csak 165 cm vagyok, uh a 27,5" kerékméret nem preferált,
inkább a 20" méretről gondolom, hogy könnyebben tudná használni.Elsőként a szükséges technikai lehetőségeket szeretnénk
megismerni, aztán majd választunk a kínálatból az elégséges
feltételeknek megfelelően.Előre is köszi: B.
Ha volt már ez / ilyen kérdés, bocsi, 50e+ hsz-t nem tudnék egyhamar ...
- Na, jó, jó ... de EZ ... mivel jön le ? - Hát ... gondolom ... majd ... IDŐvel. - Híííííííííííííííííííííííííííííííííí ...
-
trialboj
őstag
Köszi, ha lesz időd tudnál írni pár szóta cube-ról? A motor érdekelne, pl mennyire zajos? zavaró erdőben ha egyedül tekersz? Tényleg recseg v csattog lefelé, rázós terepen a motorban valami? Bosch app jól működik, lehet finom hangolni melyik módben mennyire segítsen a motor? Töltés mennyire gyors? Neked mennyi volt a max amit ki tudtál tekerni abból a 625-ös aksiból? 70km/2000 szint reális elvárás?
Töltési port neked is egy sima műanyag fedő amit el lehet fordítani és ennyi? Volt bármi megbízhatósági problémád vele?Az a gond hogy ezen kívül nincs semmilyen pedelec ami elérhető árúnak mondható. Runner még mondta a Meridat, de azt itt nálunk kb senki nem forgalmazza, és aki mégis az jóval 5000 euro felett indítja, az meg túllépi a keretet.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
sebgutkopf
őstag
-
motown5l
senior tag
válasz sebgutkopf #5596 üzenetére
Nekem nagyon lágy a Maxxis abroncs. Árban is azért elég drágán adják. Úgy árulják hogy nem lyukad ki könnyen. Hát ezt meg cafolom. Nem erdőbe járok nem vagyok nagy bringás. Munkába jarashoz használtam ezeket a gumikat. Baromira kopnak, és nem valamint strapa bírok, legalábbis és én felhasználási hoz. Egy Orbea Keram 30 on használtam ezeket a gumikat. 8500 km van az Mtb be. És 5x cseréltem gumit. A 3 Maxxis sokat mondok ha mentem vele talán 500 km-rt.. Gyári gumi Kenda volt.. Egy 29x2.35. Most 29x2.6 van rajta.ajanlom mindenkinek a Goodyear gumit!jo választás volt és nem Draga. És mutatós is télen nyáron járok vele.
-
beeeeerka
tag
válasz Szilágyi84 #5595 üzenetére
Szia, köszi.
Rákerestem, külsőre "nyekem tyeccik".
PÜ ment. B.- Na, jó, jó ... de EZ ... mivel jön le ? - Hát ... gondolom ... majd ... IDŐvel. - Híííííííííííííííííííííííííííííííííí ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 4 PRO CUH-7216B 1TB SSD + Játékok
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/1TB (!!!) titánszürke VADONATÚJ BONTATLAN 36 hónap garanciával!
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Kingston Fury Renegade M.2 4TB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest