- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
6120
tag
válasz Runner_fxr #4116 üzenetére
Nagyjából kezdő terepezésre kell; ~110kiló vagyok és puha. Önerőből most nem jutok fel itt a környékbeli hegyekre. Így nagyjából felfelé földút, lefelé ugyanez, max néha egyszerűbb trail pálya. Max félnapos túrák.
Látom, hogy miket használnak itt az emberek; annyit én nem áldoznék erre... -
Runner_fxr
Ármester
A villa lesz leginkább a szűk keresztmetszet, mert ezek nagyjából 70-90kg-os testsúlyra vannak beállítva. Neked elég puha lesz, illetve ezekben a villákban csillapítás szinte nincs és nagyon gyengék a perselyek, hamar kotyogósodik. Persze nyilván ez felhasználás függő, de túl sokat ne várj tőle. A váz bírni fogja, azzal nem lesz gond, de az összes többi alkatrész inkább trekking szintű, nem igazán MTB-ra lettek ezek kitalálva. Nyilván így fér bele ebbe az árba. Nagyjából az alap bringa, ha nem számítjuk az akkut és motort, kb egy 200 ezer ft-os szint. Úgy gondolom, hogy a kezdéshez jó lesz, de amint kicsit jobban ráérzel az ízére a bringázásnak, egyből el fogod érni a bringa határait. A méretre figyelj, jó legyen neked. Aztán hajrá, később meg fejleszted ha szükséges.
-
Runner_fxr
Ármester
Szerintem sem érnek ezek amúgy ennyit, de ha valakinek ennyi a keret, akkor nem tudsz mit csinálni. Persze lehet a használtakat nézegetni, de azért ott van buktató bőven ha nem értesz hozzá. Feltételezem, hogy nem a trekkingekbe való rugós nyeregcsőre gondoltál hanem az útállítósra (dropper post). Jó dolog a dropper, de egy ilyen alap montin azért nem ez az első alkatrész amire fejleszteni kéne. Előbb mindenképpen a villa, ez magával hoz egy átütős első agy cserét vagy komplett kerékszett cserét, majd a fékszett. Ezek után már nagyjából alkalmas a bringa kicsit komolyabb terepre és majd itt jön képbe a dropper.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Ilyen súllyal nem szabad alulméretezni a bringát. Egy 80 kilós átlaghoz képest 30 kiló plusz van a bringán. Sík aszfalton nincs akkora jelentősége, de egy ugratásnál, komoly fékezésnél ez hatalmas plusz terhelés a futóműnek, fékeknek. Ha némi adrenalinra is igényed van, akkor pedig a dropper kötelező, mert az ülés útban lesz.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
motifator
senior tag
Itt a második rész: "Cheeb"
Funky + Jazz
-
Gömbike
senior tag
Sík terepen, alföldön, normál utcai használatra vettem biciklit.
A szalagról kikerült hulladék menetes agy rommá tört, ezért 7 sebességes agyváltó, + új kerék került a helyére.
Jelenleg a gyári fékrendszer szánalom, börtönbe kellene ülnie annak, aki bármilyen pedelechez engedélyezte a mostani alongha fékeket.
Ott tartok, hogy Magura Hs 33 fékek vannak felszerelve, hogy egyáltalán biztonságosan részt tudjak venni a normál közúti közlekedésben. Az Alföldön!!!!!
Mi a bűbánatos f....... nincs egy rohadt kontroll, hogy mit vesznek meg az emberek pedelec néven?
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz Gömbike #4157 üzenetére
Nem is neked szántam, csak kifakadt belőlem az elkeseredés.
Valójában azért írtam, hogy elsőre én sem tudtam, mi kerül egy bicajon ennyibe.
Most már tudom, hogy az igények, a pénztárca és az észérvek nem mindig találkoznak.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
StLui
veterán
Totalcar video, nekem nagyon tetszett.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Somatom
veterán
A nagyon sziklásokat nem szeretem. Viszont az gyors lefelé nagyon bejönne.
Runner_fxr:
Volt az a közutas lefelé, ahol hátrarántással felhúzta az analógot egykerékre. Amikor Toobee -val gurultunk, ő is csinálta. Én is próbáltam, de teljesen esélytelen voltam. Szted én vagyok kevés, vagy a motor és az akku súlya a sok?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StLui
veterán
válasz Somatom #4160 üzenetére
Manual-ba felhúzni a bringát nem egyszerű. Sokan építenek manual gépet, gyakorolni, abba is a rendes bringát kell berakni, most láttam videót, ahol a stucni maguk felé fordították először, és az első kerék alá emelést raktak, hogy könnyebb legyen felhúzni [link] (pedig ők nagyon jó bringásokk az átlaghoz képest, nagyon komoly terepeken lemennek, szóval igen ebike-ot még nehezebb felhúzni amíg erőből próbálod pláne
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #4160 üzenetére
A manual nem olyan könnyű, analóggal sem. Először is meg kell tanulnod egykerekezni, majd ha már az megy, utána jöhet a manual. Elektromossal valóban nehezebb megtanulni, de nem lehetetlen. Nyilván a nagyobb súly miatt nehezebb kirántani az elejét, de simán kivitelezhető, sokaknak megy. Sokat kell gyakorolni, meg kell találnod a megfelelő rásegítési és sebesség fokozatot hozzá, mármint az egykerekezéshez, ha az megy stabilan, utána a manual már hamarabb fog menni.
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #4162 üzenetére
Tudom, már gyakorolgattam. A Harley nem igazán alkalmas az egykerekezésre, de anno az MZ -vel harmadikig felváltottam egykeréken, úgyhogy azt gondoltam, e-bringával síma ügy lesz. Hát nem. Pedállal a kirántás nem probléma, csak ami utána jön.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Joshi
titán
-
Gömbike
senior tag
Nem leugrana, hanem újragondolnád.
Én a Neuzer zagon biciklin eddig amit kicseréltem:
A hitvány, selejt kategóriába való váltót, agyat, lànckereket.
Magura fékek kerültek fel, hogy ezt a szart lehessen városban is használni.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
nyikszi
őstag
Sziasztok! Állami támogatással vennénk kerékpárt. Megkaptuk a nyilatkozatot, de a kedves kereskedő közben eladta azt a kerékpárt, amit telefonon leegyeztettünk. Persze e-mailre nem reagált, telefonon nehezen érhető el, pedig google értékelés nagyon jó és nem egy értékelésük van.
"Ezután a Támogatói Okirattal 180 nap áll rendelkezésünkre megvásárolni a pályázatban feltüntett kerékpár típust a pályázatban feltüntetett regisztrált kereskedőnél."
Kérdésem, hogy muszáj tőlük venni? Egyrészt a bizodalmam oda. Másrészt 40000-rel drágább lenne, ha lenne, ugyanaz a kerékpár. Az okiratban nem szerepel, hogy tőlük kellene venni, csak hogy a regisztrált kereskedőnél.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
-
Chal
addikt
Sajnos nem mindenkivel kedvesek annyira. Én tavaly béreltem tőlük bringát, mert ki akartam próbálni egy e-bike-ot mielőtt bármit vásároltam volna.
2 napra béreltem, adtak hozzá egy Bosch töltőt, de Yamaha rendszeres volt a bringa, persze otthon derült ki. A gond csak az volt, hogy egész napos túrát szerettem volna csinálni, de az oda-vissza út a boltba kb. 3 óra nekem (meg persze a plusz üzemanyagköltség is bejátszik). Ez így elég fájdalmas ugye, hiszen az első napon szinte végig autóban ültem, a másodikat meg megint nem tudtam kitölteni, mert zárás előtt vissza is kell érnem a bringával. Nem volt mit tenni, végigcsináltam, és bár a bringa maga nagyon tetszett, de igen rossz szájízzel mentem be másnap nap végén. Gondoltam hogy szólás nélkül is elengednek egy napot, de ez sajnos fel se merült bennük, még egy bocsánatkérés sem hangzott el, pedig tudtak róla, hogy nem volt ez nekem egyszerű menet.
Mikor elmondtam újra az egész sztorit kedvesen (tényleg), és jeleztem, hogy számítottam valamiféle kompenzációra, akkor arrogáns hangnemben közölték, hogy ők aztán biztosan nem sztornózzák vissza a számlát mert az bonyolult (természetesen előre kellett fizetni, máshogy biztosan levontam volna még az benzint is, de erre így esély nem volt), meg amúgy is: le lehet vásárolni!Na hát köszi, nálatok aztán biztos nem vásárolok (le) semmit, sem akkor, sem soha máskor.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Ha a tolto nem resze a szolgaltatasnak, akkor nem adtak volna hozza semmilyet. masoknak se. Szoval a mukodo tolto resze a szolgaltatasnak. Ha te tudtad volna hogy nincs hozza mukodo tolto, nem vetted volna kolcson vagy csak kevesebbert.
Tehat rossz toltot adni egyszeru (de nagy) hiba volt, a kifizetett penzbol nem visszateriteni pedig egyszeru csalas. Remelem google-re meg mindenhova leirtad ezt a velemenyt (minel tomorebb annal tobben olvassak el), talan rajonnek a bunkok hogy attol hogy valaki elore fizet, meg le kell szallitani a szolgaltatast.
Ha en velem csinaljak, es 1 hetre lett volna kolcson, es futarral sem szallitjak ki, es nem adnak semmit se vissza az arbol, ment volna a feljelentes.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Nem írtam sehova véleményt sajnos, nagyon felidegesítettek, és igyekeztem mielőbb elfelejteni, most ugrott be újra a sztori, hogy meg lettek említve. Ez hiba volt amúgy, általában pontot teszek megfelelő módon az ilyen ügyek végére, de akkor volt elég bajom más miatt is, nem volt energiám vele foglalkozni.
-
nyikszi
őstag
Soha nem késő, én pillanatok alatt lepontozom, úgyis feldobja a google, hogy itt jártál, meg ott jártál, véleményezd. A negatívot hamar megkapják az ilyenek
Másik, az ebike pályázat. Ameddig az utalványt nem adtam le semelyik boltba, addig elhasználhatom bármelyik regisztrált kereskedőnél és bármikor 180 napon belül. A kereskedő akinél foglaltuk a bringát, hétfő éjszaka küldött sms-t, hogy március végére ígérte a gyártó. Addig úgyse nagyon bringáznánk, így egyelőre várunk. Főleg, hogy máshol sincs a kinézett bringa.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
Chal
addikt
Huh, Decathlont láttátok? Újra van Stilus, és levitték 1M alá, úgy, hogy kapott egy nagyobb akkut is . Mindeközben a 900-ason meg emeltek 10%-ot... A fene se érti ezt.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Felszereltségét tekintve kiváló, ennyi pénzért Bosch gen4-el, 625Wh-s akkuval és RS telókkal sehol máshol nem adnak bringát! 1M-ért márkásabb bringákból merev vázast kapsz. Szóval ha így nézem, best buy. Azonban nem lehet elmenni szó nélkül amellett, hogy ez a váz már ránézésre is csapnivaló geometriával rendelkezik. Rákeresve egyéb fórumokon, igazolva látszik aggodalmam, rövid az eleje, de mellé veszettül hosszú láncvilla, alacsony a közepe. Ebből aztán minden sportosságot kiöltek, de úgy, hogy ír magja sem maradt. Szóval ha egy kényelmes trekkinget vagy túra bringát keresünk, nem is érdemes tovább keresni, mert ez ennyiért nagyon megéri. Viszont ha sportosabb MTB-ként szeretnénk használni, akkor meneküljünk ha meglátjuk.
-
Chal
addikt
válasz Runner_fxr #4182 üzenetére
Amúgy nem a sajátjuk a váz, de nem is kínai, ők a beszállítójuk, illetve ha jól látom konkrétan ez a modell, kicsit eltérő felszereltséggel:
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
SÚLY
25,5 KGM
Súlya pedálok nélkülA nem V2-es 500wh model, azt irja ha 625os-ra csereled az 700g val nehezebb.
Mibol vannak ezek, olombol
Pedallal az mar 26.6kg... az enyem a DH atalakitas 27.5kg, pedig mindenbol a legnehezebb es legerosebb van rajt, coil elol hatul, acel dt freehub, 900wh, bitang motor, szar kikonnyittetlen tomor pedalkarok...
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Vasárnaptól lesz Lidl-ös bringa szerelőállvány, otthoni általános célra, ritka használatra ha jól láttam a netes vélemények alapján, akkor nagyon jó vétel (10eFt, és állítólag el is szokták kapkodni pár óra alatt).
Akinek van, az megerősíthetné/cáfolhatná, nincs sok kedvem korán kelni, de ha tényleg ennyire bestbuy akkor rávenném magam
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Mersant_le #4193 üzenetére
Hany kilot bir el ez az allvany, 25kg, 35kg, 45kg?
Erre pl 35ot irnak, de kivancsi vagyok, hogy a max erteknel kb osszedoles szintjen van-e, vagy meg van tartalek es tenyleg lehet annyira hasznalni.[ Szerkesztve ]
-
cettlee
őstag
én is a lidlist használom egy 25kg ebikehoz, atomkirály
-
Gerasz
aktív tag
-
vtechun
veterán
Sziasztok!
Munkába járok október óta a kis akciós pedelec-emmel. Mivel nem aluvázas, így nem használ neki a csapadék. Nappal amíg dolgozom, akksi nélkül szabad ég alatt áll. Olykor megázik emiatt. Arra gondoltam, hogy valamilyen takaróponyvával takarnám, míg itt tanyázik. Tudtok ajánlani valami jó ár/érték arányút, amit nem fúj le róla a szél? Köszi!
/egyébként túl vagyunk a kb. 500 km-en, fékeket kellett állítgatni eddig, néhol rozsdapötty van, ahol nincs festés/
Új hozzászólás Aktív témák
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- GoPro Topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Mesterséges Intelligencia topik
- 3D nyomtatás
- Airsoft
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...