- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android szakmai topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Sziasztok! Szeretnék fogyni, közlekedni és játszani. Nincs messze a piac, de hazafelé meredek az út, kéne a rásegítés (odafelé meg a fék, mert "férfisúlyban" vagyok, úgyhogy van lendületem ). Fölfelé, az utcánk végétől már hegyi ösvény van, amit kihasználnék egy kis játékra. Nem akarok métereseket ugrálni, de azért vmi elöl-hátul rugós megoldás kéne. A sebességet sztem tudnám kezelni, rutinos motoros vagyok. Létezik ilyen "összvér"? Mit javasoltok?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1261 üzenetére
Nem tudom, nem vagyok képben a lehetőségekkel. Találomra néztem egy tesztet, ott volt egy "ár-érték bajnok" Bulls gép, ami 2,2 milla. Azt azért kicsit erősnek érzem. De, ha tudtok vmi optimálisat, ami nem jön ki a jelenlegi keretből, akkor inkább még spórolnék rá (vagy, hitel, hogy ne januárban kezdjek bringázni).
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1263 üzenetére
Köszönöm! Ezek normál úton hány Km -t bírnak rásegítéssel? Külföldi beszerzés olcsóbb? A németeknél sűrűn járok, esetleg ottani címre is tudnék rendelni. Ezek "hekkelhetők"?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1265 üzenetére
Köszönöm! Nekem a 30Km is elég. Ez a 120 -as Merida tetszik. Maholnap beugrom a Váci 140 -be és megnézem élőben. Jó lenne kipróbálni. Meglássuk.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1267 üzenetére
Köszönöm! Ahogy néztem, nagyjából minden forgalmazónál 1.190 ropi az ára. Most csak hitelre menne (cirka 50% -kal), de ebben még futnom kell egy kört, mert német munkahelyem van és azt itthon nem mindenhol fogadják el. Ha nem megy, akkor csak ősszel lehet ilyen bringám.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
Most bukkantam rá erre. Az Indiegogo -s linken több infó is van róla. Mit szóltok hozzá?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1300 üzenetére
Használati tárgynak szánják, nem iparművészeti alkotásnak. Emiatt valószínűleg csekélyebb jelentősséggel bír az esztétikuma. Persze, rózsaszínben nem választanám, a mattfekete viszont minden gépnek jól áll.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1305 üzenetére
és sanzi89
Köszi az infót! Egy szóval sem írtam, hogy szopórollerre szeretnék ülni. Csak szakmai véleményre voltam kíváncsi, a "borzalmasnál" kicsit részletesebb technikai háttérinfóval. Egyébként már beszéltem a bankommal. Azt mondták, hogy a fizumra símán adnak hitelt, csak vigyek jövedelemigazolást. Ez már megvan, elemilezem nekik és mire jövő hét végén hazamegyek, elvileg csak az aláírásom kell és aztán hajrá Merida. Ha még meglesz az a eone twenty 800, amit kinéztem.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
A hitel nem probléma. Ha nyomok egy hathetes etapot a melóban, akkor megvan a bringa ára. Csak nyáron nincs kedvem havonta két hétnél többet melózni. Majd ősszel ráhúzok és utána végtörlesztek.
Ezt az építést hogy gondoltad? Építettem már ötszemélyes motorkerékpárt és módosítottam már kormánynyakat 120 lóerős motoron. Szóval, van flexem, meg hegesztőm és nem félek használni. De, lehet szerezni "okosba" Shimano, vagy Bosch motort elektronikával, meg akkuval? Vagy, úgy gondoltad, hogy fúrógépből, meg motorakkuból barkácsoljak elektromos kerékpárt? Háááát ....[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1314 üzenetére
Én is így tudtam. Ezért nem értettem ezt az építős ötletet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1316 üzenetére
De, a motor, akku, elektronika még nagyon kevés. Kell hozzá váz, futómű, fékek, stb. Meg, ezeket össze is kell pakolni. Sztem ez olyan, mint egy ház, vagy motorépítés. Az elsőt az ellenségének építi az ember, a másodikat a barátjának, a harmadikat magának.
Sztem mindenki maradjon meg annál, amihez ért. A bicikliépítéshez nem értek. Emiatt sztem sokkal jobban járok, ha azzal, amihez értek, megkeresem azt a pénzt, amiből megvásárolhatom azt, amihez nem értek.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1318 üzenetére
Én totál laikus vagyok bringa témában. Mintha azt olvastam volna, hogy az agymotor nem annyira tuti, mint a középmotor. Logikusnak tartom, hiszen megnő a rugózatlan tömeg, ami nem szerencsés dolog. Néztem a középmotoros bringákat, és nekem úgy tűnt, hogy azoknál a váz eleve ilyen konstrukcióhoz lett kialakítva. Nem tudom, hogy lehet középmotort beépíteni egy eredetileg nem középmotoros vázba.
Nekem viszont egyszerűbb a helyzetem, mivel nincs semmilyen alapgép. Így is kijöhetek jobban (olcsóbban ugyanolyan minőség/teljesítmény, vagy azonos árban jobb/nagyobb minőség/teljesítmény), mint egy gyári géppel? Persze, beleszámolva egy hozzáértő munkadíját. Motoron 80-200 lóerőhöz vagyok szokva, úgyhogy a nagyobb teljesítménnyel sztem megbírkóznék. Kérdés, hogy mennyire lenne legális. Vagyis, inkább az lenne a fontosabb, hogy milyen eséllyel derülne ki, hogy nem legális? Egyébként sem értem ezt a szabályzást. Van jogsim, tapasztalatom. Miért nem használhatok közúton nagyob teljesítményű bringát?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Ferdzsoo #1321 üzenetére
Szerintem meg egyáltalán nincs rendben. Mentél már Romet Pony -val? 9 -es kerekek, hulla fék, műanyag perselyben csúszó, lötyögő, csillapítás nélküli "telók", halványan pislákoló lámpák, stb. Ez a szerkezet legálisan mehet 40 -nel közúton. Ettől egy Decathlonos bicikli is ezerszer biztonságosabb.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Ferdzsoo #1325 üzenetére
Nem. Csak azt mondom, hogy egy 250Wattos, 25 -re korlátozott Merida alatt sokkal komolyabb fék és futómű van, mint a 3 lóerős, 40 -et tudó Rometen (de, még egy Simsonhoz képest is, amit akár rendszámos nagymotorként is lehetett vizsgáztatni). Technikailag lehetséges lenne egy kapcsolóval szükség szerint segédmotorkerékpárként, vagy rásegítéses bicikliként is használni. A jármű felépítése mindkét módhoz bőven elég lenne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1330 üzenetére
A hengerűrtartalom ettől független. A Simson -nak többféle típusa volt. Az egyik az S51N. Ez volt az alap. A hazai jogszabály azt írta elő, hogy a SMKP önerejéből nem mehet 40 -nél gyorsabban és nem szállíthat utast. Speciálisan Magyar piacra készült az S51N-H (jellemzően kék színben), aminek a könyökcsövében volt egy szűkítés, hogy nagyobb legyen a fojtás és a gáztolattyún egy határoló gyűrű, hogy ne lehessen teljes gázt húzni. Az S51B -ben nem volt fojtás, gyújtáskapcsolója, indexe, akkumulátora, töltésrendszere és utas lábtartója volt. Hivatalosan az S51N-H -t csak SMKP -ként, az S51B -t pedig csak motorkerékpárként lehetett forgalomba helyezni. Persze, ez már akkor is csak elmélet volt, mert legalább annyian szedték ki az N -esből a fojtást, mint amennyien B -s Simsont segédmotorkerékpárként használtak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz bulikavagyok #1348 üzenetére
Nem értem, hogy ez miért jó. Miért nem tesznek egy szabadonfutót az első lánckerékhez? Ha tekerek és a motor is rásegít, akkor én is, meg a motor is azonos irányban gyakorolunk erőt a lánckerékre. Ez lenne a szabadonfutó záróiránya. Ha nagyobb erőt fejtek ki, mint a motor (vagyis, elértem a lekorlátozást), akkor egyszerűen elforogna a szabadonfutó és nem tekerném visszahatóan a motort.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1351 üzenetére
Persze, hogy nem sík úton gondoltam. De, ha már van egy ilyen bringám, akkor úgyis ki fogom próbálni, hogy mit tudunk a Normafától a Déli pályaudvarig. Az Istenhegyin lefelé nem kunszt elérni a 60 -at.
A hátsó keréknél is van egy szabadonfutó, hiszen a csoportkerék nem forog fixen a kerékkel. Az sem szokot "szalajtani". De, vannak más megoldások is. Pl. a versenymotorok önzáró kuplungja. Tök egyszerű szerkezet és 200 lóerőnél sem csúszik meg.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1353 üzenetére
Majd kiderítem, hogy mit tud. Írtam, hogy játszani is szeretnék vele. Ha kilépek a ház alsó kapuján, akkor a Csaba lépcsőn találom magam. Ha húsz lépcsőt felviszem a bringát, akkor a Gál József utcán símán legurulhatnék a Városmajor utcáig. Na, de abban nincs semmi kaland. Ezért nem kérdés, hogy a Csaba lépcsőn szeretnék legurulni. Ahhoz meg karcsú egy utcai bringa. Ezt biztosan tudom, mert anno, egy hasonló legurulásnál a Skolnyik kettétört alattam, pedig akkor még cirka 50 kilóval könnyebb voltam.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Twenty 800 már nincs. Kellys Theos AM 70, vagy EN 70, vagy Merida Sixty 800? [LINK] Az én szakértő véleményem szerint EN 70, mert az fekete-narancs, ami ugyebár Harley színösszeállítás. Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1358 üzenetére
A szín fontosságával a szakértelmemre utaltam. Köszi a szakértést! Akkor Merida.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1358 üzenetére
Most jött az SMS a banktól, hogy megkaptam a hitelt, számlámon a lé, megyek a Váci útra tesztelést intézni. Anélkül nem veszem meg, hogy legalább egyszer nem tekertem fel vele haza, a hegyre.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1371 üzenetére
Még hogy felesleges! Telepítettem a Bringamánia alkalmazást, mert a Google Térkép Magyarországon nem tervez bringa opcióval (németben nagyon jó útvonalakat tervez). Terveztettem egy útvonalat a Dagály utcába. Visszafelé ezt a magasságot kell legyőznöm:
Bírni fogja ezt egy akkuval?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Teszteltem. Király volt. Plusz, kiderült, hogy van még egy akciós eone twenty. Illetve, már csak volt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1378 üzenetére
Igen. Ő lett az enyém. De, majd csak három hét múlva tudom átvenni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1380 üzenetére
Hááát... A teszt után vegyesek az érzéseim. A 27 nekem nagyon karcsú. 35 körül lenne számomra az ideális tempó. De, az enduro választással biztosan nem lőttem mellé. Persze, hogy nem bírtam ki, hogy ne vigyem terepre. Nagyon élveztem. Ráfordultam egy olyan lejtőre, amin már nem tudtam lassítani. Akkor láttam meg, hogy a vége lépcső. Persze, az ülést nem nyomtam le. A tökömnél volt az ülés hátulja. Volt adrenalin, de szerencsére símán leugrattam a lépcsőn, gyönyörűen kirugózta. Visszafelé, az aszfalton megeresztettem lefelé. Sisak, meg egyéb védelem nélkül nem akartam nagyon megereszteni, úgyhogy 50 -nél elkezdtem fékezni. Tök stabil maradt végig.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1382 üzenetére
Én is a sík, városi szakaszra értettem, hogy kevés a 25. Hegynek fölfelé, meg terepen persze, hogy elég. De, én főleg városban fogom használni. Oda viszont hiába választottam volna bármilyen más bringát, mert mindegyiknél 25 a korlát. Akkor meg már inkább legyen egy ilyen, aminek nem gond egy járdáról, vagy pár lépcsőről leugratás. Egy hátsó rugózás nélkülit sztem hamar hazavágnék. A tempóra pedig majd csak kitalálok valamit. Nem tudod, hogy a 27,5 és a 29 -es kerék kerülete között mennyi a különbség (mármint gumival)? Mennyit számítana, ha a 27,5 -höz kalibrált rendszer 29 -es kerekeket kapna?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1384 üzenetére
Köszi az infót! Én is számolgattam közben, de nem adja ki a matek. Nem érné meg ilyen minimális pluszért a két kerék ára gumival. De, ez még úgyis távolabbi cél. Előbb szeretném gyáriként használni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem vagyok teljesen láma, olvastam a "tananyagot".
Elvileg ez való az enyémhez. Csak még a firmware -ügy nem teljesen világos.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem olyan nagy kunszt ez. Meg van adva, hogy melyik firmware verziótól nem működik. 2018 -as bringát veszek, reménykedem benne, hogy az még küszöb előtti verziós. A boltban felkészítik átadásra. Remélem, hogy ez nem jelent firmware frissítést! Bár, az is lehet, hogy ilyenkor beregelik a bringát vmi gyári felületen, ami viszont kidobhat frissítési figyelmeztetést. Onnantól a kérdés az, hogy "észrevétlenül" downgrade -elhető-e a firmware. Meg, hogy mivel, hogyan lehet kiolvasni az aktuális firmware verziót.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Ablakos #1398 üzenetére
A hatósággal nem lesz ügy, de a rendszám b@sz@kodás nekem nem jön be és a csomagtartóhoz is nehezebb hozzáférni.. Viszont, tolvajbiztosabb, mint a hátsó ajtós rögzítés. Az a tervem, hogy a bringát odaláncolom/lakatolom a vonóhorog konzoljához. Persze, a flex mindent vág, de legalább nem egy mozdulat letépni a bringát az autó hátuljáról.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Ablakos #1401 üzenetére
Persze, egyértelmű. Csak arra gondoltam, hogy utazás közben néha megáll az ember. Tankolás, WC, vásárlás, egy étterem, stb. A hátsóajtós tartót 2cm széles spaniferek rögzítik. Egy késsel kb. 10mp levágni tartóstól a bringát.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1405 üzenetére
Nem véletlenül ilyenek. Ott már az alapokkal baj van. Voltam párszor angliában. Totál lehangoló. Normális emberi életre csak olyan hely alkalmas, ahol pálma nő a tengerparton.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Ferdzsoo #1414 üzenetére
Sztem félreértetted. A visszatöltés fékezéskor lenne. Amikor a féket húzod, akkor először egy ellenállást szabályzol, ami az elektromos fékezőerő ellenében áramot termel és csak erősebb fékezésnél lépne be a normál fék. De, ez csak a fékagyakon működne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Kérdeztem a boltban a szoftvert. Azt mondták, hogy mindenképpen frissíteniük kell átadás előtt, mert egy kezdő diagnosztikai adatlapot kell készítsenek az átadáshoz. Úgyhogy más trükköt kell alkalmazni a sebességkorlátozó kiiktatásához. Majd megnézem, hogy van-e mód mechanikus beavatkozásra.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz bulikavagyok #1425 üzenetére
Sztem az csak úgy lehetséges, ha a mérő kommunikál a bringa szoftverével. Az én bringás edzettségem a zéróhoz konvergál. Amikor a teszkós bringámmal hazatekertem, akkor oxigénsátorért imádkoztam. A Meridaval meg se kottyant ugyanez a hegymenet. Ha egy app nem tudja figyelembe venni a rásegítést, akkor totál fals kalóriaértékeket ad. Azt viszont csak a bringa szoftverétől tudná megkapni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz bulikavagyok #1427 üzenetére
Ezt passzolom. Nem érdekel a "tudományos biciklizés". Tekerek, mert élvezem és egyáltalán nem foglalkozom a pulzusommal, az össz pedálfordulatommal, meg az elégetett kalóriákkal. Épphogy elmúltam 50, az ilyesmiken ráérek majd öregkoromban aggódni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz bulikavagyok #1431 üzenetére
Sztem azt érzésre is elég tudni. Pl. ha én az erdei szerpentinen áttekernék Pomázról, Esztergomba, akkor tudom, hogy azzal elégetnék annyi kalóriát, hogy lelkiismeretfurdalás nélkül bevágjak egy kétszemélyes tálat a Csülök-csárdában.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Óriási a különbség a legnagyobb és a legkisebb fogaskerék között. Ez lánchosszban is nagy különbség. Egy nagy utat bejáró, rugós szerkezettel tartják feszesen a láncot. De, ez csak akkor működik, ha az erőhatás egyirányú, csak a lánc felső szakaszán van húzóerő. "Motorfék üzemben" alul lenne a húzóerő, ami berántaná a feszítőt, miközben felül lógna a lánc. Ezért írtam, hogy ehhez az egész váltómechanizmust át kéne konstruálni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem ilyen egyszerű ez. Több szempontot is figyelembe kell venni. Például azt, hogy mehetnék motorral is. Az is élmény, de a kalória töredékét sem égetném el. Viszont, a csülök-tálat ugyanúgy befalnám. Ez tapasztalat, mivel már soxor megtörtént. Tehát, mindegy, hogy a bringázással mennyi az össz elégetett kalória, mivel a csülök-tál bekebelezése mindenképpen megtörténik. Csak az a tudat számít, hogy égetem a kalóriát. Arról nem is szólva, hogy mi a fenének mennék Esztergomba, ha nem azért, hogy csülköt falhassak? Anélkül az egész biciklizés-project értelmét veszítené.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Ablakos #1452 üzenetére
Én a linkelt cikkben szereplő Badassbox -nak néztem utána. Azt írják, hogy Shimanonál X szoftververzióig használható, fölötte nem. A kereskedő meg azt mondja, hogy átadáskor neki kell készítenie egy diagnosztikai lapot. Ez úgy kezdődik, hogy szoftverfrissítés, ami után ugyebár a Badassbox bukta. De, a sebesség mérése továbbra is úgy történik, hogy egy, a küllőre rögzített vasdarab elhalad egy érzékelő előtt. Ez azért még nem atomfizika. Rézfán fütyülő rézangyal legyek, ha nem tudom majd átverni valahogy.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Ferdzsoo #1455 üzenetére
Igen. Mielőtt megvettem volna az enyémet, teszteltem egy E8000 -es Shimanos bringát. Nem tetszett a fal. Erőltetnem kellett, hogy 27 alatt tartsam, mert az is zavaró volt, ahogy a határon ki/be kapcsolgatott a rásegítés. Direkt gyorsultam vele lámpánál úgy, hogy boost -ról indulva, fokozatosan vettem vissza a rásegítést. Símán tudtam együtt indulni az autósokkal. Király volt, csak aztán 27 -nél vége lett a mókának és kezdtem félni, amikor a nyakamon éreztem őket. Megnéztem Runner_fxr tuningos, városi videóját és azt gondoltam, hogy "Nnna, kérem, erről van szó, ez kell nekem!"
Hegyen persze tökéletesen elég volt a bringa. Sőt! Egyszer véletlenül boost -ban felejtettem és szerencse, hogy csak meglepetés lett, nem perec. De, én első sorban városi használatra veszem a gépet, a hegyi játék lesz a ritkább eset. Bevallom, nem nagyon értem ezt a trkking, meg MTB témát. Miért ne használhatnék egy MTB -ot utcán? Én semmilyen hátrányát sem éreztem a falat leszámítva. Az meg trekkingnél is ugyanúgy megvan.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!