- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gömbike
senior tag
válasz Jumbozorz #1361 üzenetére
Én erre a célra ezt vettem magamnak: [link]
Napi pár kilométer, piac, orvos, város, bank, stb. Tetettem rá előre-hátra kosarat, így praktikus.
Saját magától viszont nem megy, tekerni kell.
Azt tudnod kell, hogy ez igazából a pedelec kerékpárok legallja, ennél olcsóbb és
gagyibbkerékpár csak a kínai tömeg. Viszont magyar gyártmány magyar garanciával.Arra a célra, hogy a napi teendőidet ellásd, arra elég.
[ Szerkesztve ]
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Boltba, piacra, üzletekbe járni ezt vettem itt és ennyiért: [link]
Rakattam fel előre és hátra is kosarat, bevásárolni tökéletes. Egy alföldi kisvárosban lakom, nem sportra használom, nekem városi "letámasztom a bót előtt" tökéletesen megfelel.
Túrázásra viszont már ez nem alkalmas.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz #46105344 #2155 üzenetére
Én pont erre a célra vettem ezt: [link]
A legalapabb kerékpár és nem sportolásra való. Munkába , piacra, üzleteket meglátogatni. Arra viszont tökéletes.
Rakattam rá kosarakat előre és hátra is, így a munkába járáshoz belefér a kajás cucc, a piacról a krumpli, stb
Egyszerűen imádom. Kisváros, kis távolságok, azokat viszont nagyon gyorsan és könnyen letudja.
Ha belekóstolsz az ízébe, a feljebb lévő kategóriákat fogod nézegetni
A robogót simán kiváltja, a kocsit én is csak nagy bevásárlásokhoz veszem elő.
[ Szerkesztve ]
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
-
Gömbike
senior tag
válasz student #2698 üzenetére
11,6 Ah/417,6 Wh van írva az akksira.
Közepes rásegítéssel használom. Kis város a sík alföldön. Kb. 30-40 km. után mutatja az 1-es ledet. Ilyenkor töltőre teszem.
Elölről van felszerelve egy csomagtartó és arra egy kosár. Hátra egy nagy kosár. Abba belefér egy zsák krumpli, elöl meg terhelhető a csomagtartó miatt.
Ez egy alap belépő városi kerékpár, túrázni, kirándulni, sportolni nem javallott.
Viszont imádom, mert kiváltotta a kis piaggió motoromat, könnyedén parkolhatok vele bárhol.
Van egyfajta búgó hangja a motornak, de ez nekem tetszik.
Ha csak városi közlekedésre keresel biciklit, jó választás. Magyar gyártó magyar garanciával.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz student #2709 üzenetére
Az akku töltési ideje nyilván nem egyforma, de mindig két óra felett van. (szerencsére ) A kijelző MXUS890 LED. Ezen 4 led jelzi a töltöttséget. Ha már csak egy világít, akkor szoktam a töltőre tenni.
+10 °c alatt ki szoktam belőle venni és beviszem a házba. Ha használni akarom a kerékpárt, csak visszacsúsztatom az akksit a helyére. Pár másodperc. Viszont mindig zárd rá kulccsal, az is csak egy mozdulat. Nem csak azért mert ellophatják, hanem mert mivel nincs a biciklin csillapítás, könnyebben lerázódik/szétcsúszik a csatlakozás menet közben és nem lesz energy.
A kijelző fix. Minimalista, de elég. A komolyabb kijelzőket a tényleges pedelec biciklikre szerelik.
Több boltban is érdeklődtem, de mindenhol csak 1 év garanciát adtak.
Imádom. A kocsit csak nagy bevásárlások alkalmával veszem elő, minden elintézni valómat ezzel a kerékpárral intézem. Nekem a női vázas van, mert szerintem könnyebben lehet használni a városban.
Most, hogy nagyobbra cseréltem az első lánckereket, már nem "fogy" el alólam az áttétel. Annyira egyszerű még ennek bicajnak a vezérlése, hogy nem kapcsol le 25 km/óra sebességnél, enged kibontakozni.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz Janaboy #2974 üzenetére
Nem igazán tartozik pont ehhez a témához, de valamiképp érzékeltetni szeretném, hogy a pedelec világában az 500k az inkább még a nagyon kevés kategória.
Vettem magamnak egy "bótba", piacra járós elsőkerék-meghajtású Neuzer Zagon biciklit. Felszereltettem kosárral, stb. Alföldi kisváros, sík terep, kizárólag aszfalt.
Nagyon alap áttétellel szerelték, sokszor "kifogyott" alólam a bringa. Ezért a gari lejárta után az első lánckereket kicseréltettem nagyobbra.
Kicsit komolyabban megtekertem párszor, s szétment a hátsó tengely. Ezt a biciklinek kinéző valamit sajnos menetes aggyal készítették, nem kazettással. Tehát kész tények elé állított a gyártó, ha jó és minőségi kerékpárt akarok magamnak, igenis vegyem meg a minőségi alkatrészeket.
Ezért most befűzettem egy Nexus 7-es agyváltót, de kontrafékest, mert a kerékpár ebben a formában már tud gyorsabban és sokat menni, de a gyárilag felszerelt fékek sajna nem erre vannak tervezve.
Most ott tartok, hogy a bicikli újkori árának majdnem felét beletettem, hogy élhető kerékpárt kapjak. Ami tud is haladni és meg is tud állni.
A mostani tapasztalatommal inkább vettem volna 700k-ért egy normálisan felszerelt és minőségi alkatrészekből összerakott városi kerékpárt.
S még ekkor is csak városi bicikliről beszélünk, nem olyanról, amit néha kivinne az ember sportolni.
[ Szerkesztve ]
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz kovacsamd #2983 üzenetére
A Neuzer gyárt ilyesmit, női vázas, elsőkerék meghajtás, kivehető akksi. De agyváltós kivitelben lenne nekik ésszerű választás.
Ugyanilyen felépítéssel kínál bicajokat a Decathlon is, csak más névvel.
Ez a legalja a választéknak, de arra a célra tökéletes választás.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz qpakcovboy #3057 üzenetére
Ne az ár legyen a választóvíz!
Az is fontos persze, de én egy alap belépő szintű városi biciklire az újkori árának majdnem felét költöttem rá, hogy egyáltalán tudjam normálisan használni.
Vannak szaküzletek, ahol ki lehet próbálni őket.
Alap biciklit ne!!!!
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz cettlee #3203 üzenetére
Nekem most van 400 környékén a belépő fapados Neuzer zagon biciklim, miután a hulladék alkatrészeket kicseréltettem használható cuccokra.
Na most.
Van egy városi boltba járós bicajom.
És pont.A normális alkatrészekből álló pedelec minimum!!! 8 kiló.
Nem véletlen.
Szerintem menj el olyan kereskedésbe, ahol ki lehet próbálni őket.
Ha meg van, melyik állású a megfelelő, akkor használt vonalon érdemes nézelődni.
Biztosan lesz megfelelő ajánlat.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Akkor ő nem pedelec kerékpárt szeretne, csak valami gáz karos ..........valamit.
Saját tapasztalatom: A derekam tropa lett a sírkő megmunkálásától, ezért vettem egy belépő szintnek számító Neuzer zagon női kerékpárt.
Ja. Költenem kellett rá több mint 150-et, mire normális használható VÁROSI pedelec lett belőle, de még mindig a belépő szintnél vagyunk.
pl. a küllők minősége, abroncs minősége, stb. Kicsi pénzért csak az alja jár.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Teljesen egyetértek. A cél a munkába járós, talán a városi, esetleg treccing bicaj támogatása lenne elsősorban.
A saját tapasztalatom is igazolja, hogy a hétköznapra szánt belépő munkábajárós bicaj a mostani 250-500 közötti szegmensben igazi hulladék alkatrészekkel van szerelve.
Gyagyi agy, gyagyi váltó, gagyi küllő, hulladék fékek, stb.
Inkább ne árulnák, mert a közlekedésben való részvétel nem játék.
Aki meg komolyan gondolja a pedelec használatot, az tudja mi miért annyi.Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz vtechun #3617 üzenetére
Az, mint a többi belépő pedelec bicajjal.
Az alkatrészek minősége tükrözi az árat.Személy szerint én ebbe a hibába estem, vettem egy Neuzer Zagon gépet. Gari után szétszállt a hátsó agy......
Amit beszereltettem, csináltattam hátsó kereket, az majdnem a fele volt a kerékpár eredeti árának!
Csak a hátsó kerék! S a normális E -biciklire való Continental gumi darabja is 11.600 Ft. Persze van drágább is ennél, ez csak városi gumi.
A plázás, sportáruházas pedelec kerékpárok fékei is megérnek egy misét....., a lánc, stb.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
-
Gömbike
senior tag
válasz vtechun #3623 üzenetére
Gondolj csak bele, a biciklid milyen súlyú is?
A pedelec minimum a triplája. Jó esetben. ( Belépő szintről beszélünk)
Na ennek a tömegnek a közúton való használata miatt van szükség a minőségi alkatrészekre. Amit az ár is tükröz.
[ Szerkesztve ]
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
-
-
Gömbike
senior tag
válasz vtechun #3640 üzenetére
Pontosan ilyen biciklin van, Neuzer felirattal. Ennek ment szét a hátsó agya.......
Pontosan ilyenben cseréltem ki a hátsó kereket agyváltósra.
Csak én 229-ért vettem .......
Meg még sok mást is cseréltem.....
[ Szerkesztve ]
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Ezek mind kínai biciklik, csak a megrendelő szerint feliratozzák.
Ugyanezt lehet megvenni, csak olcsóbban a Praktikerben is.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz vtechun #3649 üzenetére
Ezek ebben az ár szegmensben pedál fordulatot érzékelnek.
A nyomatékszenzoros az egy kategóriával feljebb van. Illetve ott kezdődik az a világ s a vége határtalan.
Én bújtam a netet és Kecskeméten vettem ennyiért. Ingyen házhoz szállították.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz vtechun #3679 üzenetére
Gratula a bicajhoz!
Nekem is az első lépésem az volt, hogyan első lánckereket nagyobbra cseréltem, mivel “elfogyott” alólam a bicikli. Hiába tekertem, mint majom a köszörű kövön szindróma.
Ettől nagyobb terhelést kapott hátul és szétment a kínai menetes lánckerék ( a spúrok nem kazettással szerelték az agyat ). Innen indult a lavina, klasszisokkal jobb hátsó kerék ( Shimano 7 sebességet agyváltó ) komolyabb acélküllőkkel fűzött abroncs, stb.
De most már bátran el merek vele indulni akár 20 km-re is
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Vegyünk egy 150 ezres biciklit. Annak 27 %-a forgalmi adó.
Egyből már csak 118.110 Ft. Ebből lejön a bolt haszonkulcsa, lejön a forgalmazó haszonkulcsa és lejön a gyártó haszonkulcsa.
Marad 70.000 környéke. A sima bicikli kb. 40 alkatrészből áll össze. Ugyan milyen minőségűek lehetnek azok az alkatrészek ennyi pénzért, mikor csak egy Shimano agyváltó váltókar és bowden nélkül 50 ezer?
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz Somatom #3840 üzenetére
Azt kellene felelőségre vonni, aki engedélyezte, hogy pedelec kerékpárra menetes hátsó agyat tessen fel a megrendelő-forgalmazó. Nagyon barbár megoldás. Azt a hulladékot cseréltem le erre. No meg hozzávaló strapabíró küllők kerültek a kerékbe.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Sík terepen, alföldön, normál utcai használatra vettem biciklit.
A szalagról kikerült hulladék menetes agy rommá tört, ezért 7 sebességes agyváltó, + új kerék került a helyére.
Jelenleg a gyári fékrendszer szánalom, börtönbe kellene ülnie annak, aki bármilyen pedelechez engedélyezte a mostani alongha fékeket.
Ott tartok, hogy Magura Hs 33 fékek vannak felszerelve, hogy egyáltalán biztonságosan részt tudjak venni a normál közúti közlekedésben. Az Alföldön!!!!!
Mi a bűbánatos f....... nincs egy rohadt kontroll, hogy mit vesznek meg az emberek pedelec néven?
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz Gömbike #4157 üzenetére
Nem is neked szántam, csak kifakadt belőlem az elkeseredés.
Valójában azért írtam, hogy elsőre én sem tudtam, mi kerül egy bicajon ennyibe.
Most már tudom, hogy az igények, a pénztárca és az észérvek nem mindig találkoznak.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Nem leugrana, hanem újragondolnád.
Én a Neuzer zagon biciklin eddig amit kicseréltem:
A hitvány, selejt kategóriába való váltót, agyat, lànckereket.
Magura fékek kerültek fel, hogy ezt a szart lehessen városban is használni.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz #86883328 #4221 üzenetére
Csak egy normális fékrendszer is hat számjegyű.
Én beleestem abba a hibába, hogy vettem egy belépő halmazt. Majd mire használható, de kompromisszumokkal teli bicajom lett, már félmilla felett jártam.Úgyhogy amikor 900-at mondta, akkor nem véletlenül tette azt.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Sajnos nem tudok ebben segíteni, mert csak sima user vagyok, aki a saját kárán tanulja az e-bike világot. De a komoly gépektől fényévnyire vagyok.
A gyári hulladék felni fékeket Magura olajos felni fékekre cseréltettem, így már meg is tudok állni.
De én csak az alföldön, sík terepen használom.
Pedig milyen jó érzés volt 40 évvel ezelőtt a Millenárison versenyezni
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Én ezt vettem két éve: [link]
Azóta, amit kicseréltem rajta:
Hátsó agy agyváltósra ( mert a gyári agy széttört garancia után), hátsó kerék, első lánckerék, lánc, üléscső, kormánycső állíthatóra és minőségire, ülés, fékek kicserélve Magura hidraulikus fékekre, mindkét gumi normális, e-bike -ra való Continental külsőre cserélve, első világítás.
Most már annyiba fáj, hogy egy alap középmotorost is vehettem volna.......
Pedig alföldi kisvárosban használom teljesen sík terepen.
Szóval nincs ingyenebéd, a normális, erős és minőségi alkatrészekkel szerelt kerékpárokat nem véletlenül adják annyiért, amennyiért.
Ha teheted, akkor ne ezt a kategóriát válaszd.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Óvatosan a pályázatos bicajokkal, mert nem minden arany, ami annak làtszik!
Ingyen ebéd nincs, nem véletlen a pályázatok kritériumai.
Egyszóval a minőséget és a megbízhatóságot kell feláldozni a pályázatért cserébe.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
A bicajomat 2019 januárjában vettem. Azóta 20 %-al ment az ára. De szerintem nem a pályázat miatt emelkedik az ár, hanem pártunk és kormányunk "hozzáértő" szakértőinek munkája nyomán, akik folyamatosan teszik tönkre a forintunkat.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
A támogatás feltételeibe nem férnek bele az általad említett gyártók minőségi kerékpárjainak döntő többsége.
A támogatás jó ötlet, de a támogatott maximum összeg, ami a következő:
A „pedálszenzoros” kerékpár esetén a vételár nem lehet több mint bruttó 400.000 forint, a támogatás mértéke pedig 50% de maximum 90.000 forint.
A „nyomatékszenzoros” kerékpároknál a maximális igényelhető összeg bruttó 900.000 forint, szintén 50%-ig, de legfeljebb 150.000 forint.
Minőségiről írtam, nem olyan tucat termékről, amelybe és is belefutottam ( és vettem meg) tájékozatlanságom okán.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Azoknak az embereknek, akiknek nincs lehetőségük a felső polcról vásárolni, marad az alsó. Na, ez a gagyi kategória. ( Sajna ilyet vettem én is, a szarból próbálok várat építeni jelenleg.)
Adnának a 900-as kategóriára 50 %-ot, akkor minden oldal elégedett lenne. A vásárló is és a kereskedő is.
Nem a fociba kellene beleölni sok-sok százezermillió forintot (szándékosan írtam így a milliárdokat), hanem a tényleg értelmes dolgokba, mint pl. akár a kerékpározás.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Még mindig nem érted.
A támogatás segíti , hogy sokan vegyenek pedelecet. Csak azt nem írják sehol, hogy nem biztos, hogy megéri a belépő gépekre kihasználni.
A saját példámon ismertem meg, hogy a Neuzer zagon női kerékpár a belépő szintjével a napi használatra kevés lehet. Nekem az is.
Pedig nem vagyok már egy nagy sportmen, a 6.X közeledik.Mindennapi használatra komolyabb és strapabíróbb fékek, agy, váltó, kerekek, gumi, stb kell. Azt viszont már nem ez az árszint.
Na ezt kellene támogatni, erre gondoltam.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz Runner_fxr #4282 üzenetére
Sajna én is későn jöttem rá. Inkább spóroltam volna hozzá és vettem volna egy középmotoros városit 700 környékén. De 2018-ban sokkal kevesebb infót találtam a pedelec bicajokról és úgy gondoltam, hogy városba elég lesz.
De miután a menetes! agy a garancia lejárta után megadta magát, belefogtam az átépítésbe:
Nexus 7, új hátsókerék ez miatt, Magura fékek, Conti gumik, stb.......
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Azt néztem épp tegnap, hogy ami bringát vettem 2019 januárjában, az “ véletlenül” annyival többe kerül ma, mint a támogatás mértéke.
Persze az árképzésbe belejátszik szakértő kormányunk erőteljes munkálkodása a forint/euro/ dollár árfolyamának romba döntése céljából.
Én , ha most vennèk bicajt, kintről behozott garist vásárolnék féláron.
Nagyon csúnyán megszívtam a Neuzer szarommal.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
A "csodálatos" kerékpáromnak az akkujába van integrálva a hátsó led lámpa.
Egyszer csak nem világított. Elvittem szervizbe és a döbbenet kiült a pofámra.
A hátsó led lámpa kettő darab ceruzaelemmel üzemel.
Sehol nincs erről a tényről infó, az lenne a normális, ha az akksiból kapná a tápot.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz jocoka75 #4516 üzenetére
Saját, megélt, átélt tapasztalatból mondom, ennyiért csak ipari hulladékot kapni.
Vettem egy ilyen sz@rt : [link] , majd ráköltöttem ugyanennyit. Holott csak sima normál használatra, piacra, boltba, gyógyszertárba, stb. bicajt kerestem. Sík terepre!!!Ezeknek a hulladékoknak csak a nevük pedelec.
A fékrendszerük életveszélyes, az áttételük egy vicc, a boltból kikerült gumik, stb egy nonszensz.
Nem is értem, hol a kontrolll hazánkban, hogy ezeket ne engedjék forgalmazni.
A valamire való városi pedelec nem véletlenül kerül minimum a duplájàba.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz kalmani #4789 üzenetére
Nekem a kínai fosom ( Neuzer Zagon ) akkumulátora most 3 éves éppen. Semmi bajom vele, az akksit mikor hideg van, beviszem a lakàsba. Mikor kell, előveszem.
Tisztában vagyok vele, ha mínuszokban kint állna, nem bírna ennyit. Rãfigyelek, ez nem kerül semmibe.Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Befürödtem én is ezzel a csodával.
Úgy oldottam meg, hogy az első lánckereket nagyobbra cseréltettem, a hátsó hulladék menetes !!!!! agyat ( mivel a gari után egyszerűen rommá vált a hátulja ) kicseréltettem Shimano 7 sebességes agyvàltóra.
A fékeket ledobattam, ès Magura hidraulikus fékek kerültek fel.
Most már hasonlít egy alap bicajra.
De a XXI. Században e-bike biciklire menetes agyat tenni, szándékos szívatás!
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Igen, már tudok normál tempóban tekerni, haladni, “nem fogy ki” alólam a bicikli.
De ehhez módosítani kell az áttételt az igényeidnek megfelelően. Így a rásegítés pont megfelelő.
Sajna ahogy kijön a kínai gyártósorról ez a vacak, csak nagyiknak való.
Ha ezt tudtam volna, spóroltam volna inkább még két évet és egy középmotoros gépet vettem volna a felső közép kategóriàból.
Mert ahogy ezt kiadják a kezükből a gyártattatók, egy nonszensz. Csak a profit, a minősèg meg nulla.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz Mittu88 #5014 üzenetére
Én 2019. Januárjában vettem ezt: [link]
Amit azóta ráköltöttem:
- komplett hátsó kerék, de már 7 sebességes agyváltóval fűzettem újra, a gyári menetes agy!!! (2019-ben?) a garancia után konkrétan leszakadt.
- kormánycső csere minőségire, állíthatósra,
- üléscső rugósra, + minőségi ülés, mert a gyári hitvány
- mindkèt gumi Continental defekttűrő e-bike-re valókra
- fék csere Magura HS 33-ra, a gyári……..
-első lánckerék nagyobbra, mert “elfogyott” alólam a bicikli…..
stb, stb,A mai eszemmel nem ezt a kategóriát venném újra. Nem vagyok egy kerékpár gyilkos típus, a nyakamon a 6. X, de nagyot csalódtam ebben a bicajban. Most már jobb, az igényeimnek át van alakítva a lehetőségekhez képest. S alföldi kisvárosban lakom, semmi emelkedő, semmi terep.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz Gézengúz #5089 üzenetére
Ha visszaolvasol, megtalálod a kálváriàmat.
Aki ezeket a döntéseket hozza, soha nem látott még e-bike kerékpárt.Még nem létezett a támogatás, vettem ezt : [link]
Na erre a hulladékra költöttem még ugyanennyit, mire használható kerékpár lett belőle.
Az 1 misi sajna a belépő szint ízlelése.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz Luissimo #5097 üzenetére
Nos, pl én a belépő bringámon a fékeket cseréltem le komolyabbra, mert enyhén szólva a 100 kg-m, a biciklim súlya a hirtelen megállásnál “ nem tudták kiaknázni “ a gyári fos fék hatását.
Ezért cseréltem azokat BIZTONSÁGOSRA. Nem azért mert milliomos vagyok, hanem hogy MEG TUDJAK ÁLLNI ha baj van.Na ezért a pénzért a hiperben kettő biciklinek nevezett halmazt adnak.
A gyári hulladék agyat, ami szètesett a garancia után, cseréltem egy normális agyváltóra. Hogy ne törjön ki alattam a hátsó kerék a lámpánál. Mégegyszer.
Nyugodtan vedd meg a belépő kategóriát, senki sem beszél le róla. Azért kerül annyiba, mert amíg lószar van, veréb is van.
De nekem nagyon nagy csalódás volt ennyi hitvány alkatrészt egy biciklibe beszerelve használnom. Persze a boltban minden eladó.
S igen, városba, boltba és piacra járáshoz használom. Majd 60 évesen nem tekerem szét a technikát, elhiheted.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Erről beszèlünk, használd egészséggel.
Aki meg felső szinten a belépő kategóriát nem hajlandó minőségellenőrzés vonni, bűncselekmény megalapozott gyanújával vádolható.Hiszen ezeknek a belépő kategótiás, egy kaptafára készülő kínai csodáknak a fèkrendszere, a meghajtás, a kormánymű, a gumik, stb, számtalan veszélyt rejteget.
Konkrétan hétköznapi , mindennapos használatra életveszélyesek a gyenge, kritikán aluli alkatrészek miatt.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.