- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
De nekem 24 voltos a kerékpár,rá van írva!!
2X12 voltos akkum van,ezeket írtam is már,de amit nem tudok arra még mindig nem kaptam választ. ( hogy kössem rá a 2 akkut a bicajra,mert akkutartó és csatlakozó hiányban szenvedek )
Fentebb van fotó a kerórol,csatlakozásról,és az akksikról is,nem akarom még 10X leírni. -
nagyúr
-
sanzi89
addikt
Meg almát körtével.
Tény, hogy az elektromos bringázás jelenleg még szerintem is drága mulatság, de ahogy terjed ez is olcsóbb lesz. Mint az elektromos motorok, autók. Csak ki kell várni vagy tárcát kinyitni.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
nagyúr
Jaja, a belső ellenállás tényleg adott a jelenlegi Bosch motoroknál, de közel sem olyan vészes, h emiatt ne lehetne tekerni motoros rásegítés nélkül. Konkrétan ha nem olvasok róla, h létezik, fel sem tűnt volna. Simán ráfogtam volna a bringa súlyára illetve a széles gumikra, h nehezebb tekerni mint az előző bringámat. Én egyébként viszonylag sokat megyek így sík terepen - egyrészt az edzés miatt másrészt, h spóroljak az akkuval.
[ Szerkesztve ]
-
Jumbozorz
senior tag
Igen, igaz nem szükséges. Akkor az a kérdésem, hogy a Pedelec kerékpárok rásegítése milyen mértékű? Hogyan kell elképzelni? A fő gond a mostani biciklijárásommal, hogy nagyon megizzadok a munkábajárás során és nincs lehetőségem letusolni munka kezdés előtt. Azért aakrtam olyan biciklit, amit nem kell tekerni, hogy ne izzadjak meg... Persze jöhetne a kérdés, hogy akkor miért nem járok robogóval, de biciklit szeretnék, amit ha akarok tekerhetek...
-
Runner_fxr
Ármester
Akkor ezen a képen nézd meg a tag alatti kábel dzsumbujt, majd nézd meg utána ezt.
A geometriát tekintve, a kellys-en a 68 fokos fejcsőszög szerintem elég meredek., a 455-ös láncvilla kicsit hosszú. Meg én még sehol nem láttam Kellys Theost jól szerepelni tesztben, míg a Merida eOne-Sixty a legnevesebb tesztek alapján is többször jött ki győztesnek, gondolom ez nem véletlen. Ilyen bringáknál a felszereltségen nem szabad leragadni, kurv@ra mindegy, hogy melyiken van egyel jobb fék vagy váltó, vagy bármi, itt a váz a lényeg! Jobb féket tudsz rá tenni, de jobb vázat nem!
-
Somatom
veterán
Nem ilyen egyszerű ez. Több szempontot is figyelembe kell venni. Például azt, hogy mehetnék motorral is. Az is élmény, de a kalória töredékét sem égetném el. Viszont, a csülök-tálat ugyanúgy befalnám. Ez tapasztalat, mivel már soxor megtörtént. Tehát, mindegy, hogy a bringázással mennyi az össz elégetett kalória, mivel a csülök-tál bekebelezése mindenképpen megtörténik. Csak az a tudat számít, hogy égetem a kalóriát. Arról nem is szólva, hogy mi a fenének mennék Esztergomba, ha nem azért, hogy csülköt falhassak? Anélkül az egész biciklizés-project értelmét veszítené.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Des1gnR
őstag
-
Ferdzsoo
addikt
Jelenleg 3k km van a láncomban és még 0.25-ön sincs. Én 1500km óta használom, az előző tulaj nemtudom mit csinált vele. De nekem ennek a nagy része terep, és nem a könnyebbik féle...
Mondjuk nem is egy gagyi lánc az igaz."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
big-J
őstag
Fasza hely, de ezt a 20 centire fa mellett menos dolgot nem birom. Olyan, mint a kotel nelkuli falmaszas, ugyanazt csinalod csak sokkal veszelyesebb. Egyszer megcsuszol vagy defektet kapsz, veheted az uj protkot. Ez nem sport, hanem felesleges hulyeseg. Kicsapnodam oket, aztan fasza kis palya lenne, birom az ilyen felig vadonos, felig epitetteket.
-
Runner_fxr
Ármester
Ez nem tetszik, bár értem az elgondolást, de ettől még nem szép. Viszont szimpla vállassal, a Comp verzió, brutális. Nekem ez abszolút bejön, azonnal kapna egy 700-as aksit is.
big-J : Pofátlanság inkább az, hogy nem a 700-as aksit kapta a Comp. Vehetsz hozzá 300 ezerért. Én egyébként azt nem értem, hogy mi a büdös francnak tesznek egy E-MTB-ba olyan hátsó agyat amin alu kazetta test van? Pár ezer km alatt ledarálja a motor ereje. Ezeket a gépeket csak acél kazettával szabadna árulni.
[ Szerkesztve ]
-
Des1gnR
őstag
-
-
hroberto
veterán
Az gond ezzel a gondolattal, hogy míg az ilyen és hasonló fórumokon mindenki becsületes, tisztességes állampolgár, legalábbis ezt hirdeti.
De az vesse rám az első követ, aki nem vett még soha semmit a bolti ártól jelentősen olcsóbban, és ezáltal sejthette (valószínűleg tudta), hogy a vásárolt cucc bizony valószínűleg törvénytelen úton lett ilyen olcsó (kamionról leesett és hasonlók).Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Azért én sem egy lopott autó megvételére gondoltam, mert az már nem a "belefér" kategória.
De vettem már anno féláron "lapos" TV - t, órát, stb., úgy hogy nem firtattam az eredetét, hanem örültem, hogy ennyiért meg tudtam venni.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Somatom
veterán
-
Joshi
titán
-
-
big-J
őstag
Egy kis fogas torvenyszeruen mindig jobban fogja terhelni a lancot, mert kevesebb kontaktolo fog all rendelkezesre ugyanazt a nyomatekot kifejteni a lancon.
A kis fogast is jobban terheli, egyreszt ugyanezen okbol, masreszt elete soran kevesebb fogra jut ugyanannyi kopas, ezt acel motor fogassal "oldottak meg", ugy nem veszes azon az oldalon. -
Joshi
titán
Tévéknél ez nem így van az biztos, mást nagyon nem vettem még 0% THM-re. Azt látom hogy a 2019-es modelleknél ugyan az Ebikeshopban 100-al olcsóbb, persze egy laikus elveszik a részletekben ahogy én is. Azt se tudom hogy egy adott modellnél mik az értékes különbségek szóval nekem nehéz a döntés.
Privibe kaptam egy használt bicajos ajánlást, vagyis többet is, de azokat kp-ban ki kellene perkálni. Persze meg van rá a lóvém, de akkor gyakorlatilag nullán vagyok. Nem egyszerű a döntés.
-
Joshi
titán
Ne keverjük a szezont a fazonnal. Számítástechnikában főleg a legújabb SoC amit meg kell fizetni, na és persze a különböző ficsöröket. És ekkor még meg sem említettem az anyagminőséget és az összeszerelés minőségét. Nincs ez másként az EBIKE-al sem. Ahogy írtam már, ez egy új és trendi technológia, a hasznosságáról már nem is beszélve. Utóbbi nélkül nem sokat adnának el belőle.
-
Joshi
titán
Ne értsetek félre, nem úgy értem én ezt a 25km/h fölötti sebességet, hogy most aztán folyamatosan órákig annyival menni. Meg különben se alakult még ki a szokás/gyakorlat ezzel kapcsolatosan. Nem is szaladok kiiktatni a 25km/hás korlátot, ráérek azzal még. Egyelőre csak keresem a lehetőségeket. Mondjuk ebből a szempontból a Shimano egész jónak tűnik, mert nem az van hogy azt kapja az ember amit megvett.
Egyébként az feltűnt, hogy a kijelző által saccolt megtehető távolság köszönőviszonyban sincs a valósággal, pedig emelkedőn még nem is mentem. Jó az is igaz hogy most inkább sok álló helyzetből való elindulás volt, nem pedig standard sebesség tartás. Majd tavasz végén nyár elején már okosabb leszek.
-
Runner_fxr
Ármester
Fura, nem fura, ez van! De én értem a logikát, ha most például simán kapnál motort, csak úgy besétálva egy boltba, vagy webshop-ból, annak az lenne a hozománya, hogy mindenki össze vissza építgetne mindent, esetleg egymással nem kompatibilis alkatrészeket, aztán ha baleset van, a gyártó hírneve látja kárát! Ezek komplett rendszerek, szigorú jogszabályoknak kell megfelelniük! Más egy autó, ott vannak szigorú műszaki vizsgák, kitűnnek a turpisságok, szerintem ezt így nem lehet összehasonlítani. De amúgy nem is értem a problémát, végül is a felhasználónak nem az a lényeg, hogy jó legyen a bringa?
Ha valaki legózni akar, akkor erre is van lehetőség, egy halom pedelec alkatrészt árulnak webshopok. Neki lehet állni ha valakinek ez a vágya! De azt kell megérteni, hogy egy Bosch, Shimano, Brose, Yamaha túl nagy és neves cég ahhoz, hogy megkockáztasson egy líthium tüzet és abból adódó baleseteket, halálokat! Ezt csak úgy lehet elkerülni, ha komolyan és szigorúan veszi az alkatrészeinek a felhasználását! Csak úgy tudja biztosítani azt, hogy teljes biztonsággal használhasd a rendszereiket, ha azt szakemberek szerelik és magánszemélyek nem tudnak trükközni az alkatrészekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ezek komplett rendszerek! Nincs legózás! De a hagyományos kerékpár iparban sem adnak például vázakat külön a gyártók, csak ritka esetben! Viszont a felhasználók nincsenek cserben hagyva! Ha tönkremegy a motorod megoldják, akár gariban, akár önköltségre! Ha legózni akarsz akkor ott a bafang és megannyi gyártó! Benne vagyok egy ideje a kerékpáros szakmában, szerintem jól működik ez a rendszer így! Akkor érteném a felháborodást ha 2 év múlva elengednék a felhasználók kezét a gyártók, de ez nem igy van! Sokszor láttam már garanciális időn túl is cserélt Bosch akkut és motort! Korrektek, de olyan nem engednek, mint amit Somatom is írt, hogy gyengébbet erősebbre, nincs kontárkodás, ezeket a rendszereket kitalálták jól!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
-
Runner_fxr
Ármester
De mivel külön vázat sem tudsz venni, így nem igazán értem, hogy minek kéne bárkinek is csak egy motor? Pláne normális szoftver nélkül! Egyébként a Bosch CX, az Audi-tól származó olajszervómotorra épül! Ha meg van bicajod, tudsz szerezni motort, nyilván a megfelelő kereskedőn keresztül. A Shimano annyival egyszerűbb, hogy a motor felprogramozását a nagyker meg tudja csinálni, nem csak a gyár. De csak motor ott sincs, csak ha van bicód. Ha csak motor kell, ott a Bafang, ők másféle üzletpolitikával rendelkeznek.
-
Runner_fxr
Ármester
Miért olyan nehéz azt elfogadni, hogy vannak gyártók akik nem akarják, hogy a termékeik kontárkodás áldozatai legyenek? Ha az én tulajdonom lenne a Bosch pedelec részlege, én sem biztos, hogy azt szeretném, hogy a motorjaimmal trükközzenek, aztán meg a közösségi médiában mindenki arról beszéljen, hogy így meg ugy nem működik, kigyulladt, szar stb! Jól van ez így, hogy az kap motort aki konkrét ügyfél, tehát vett Bosch vagy egyéb neves gyártótól biciklit! Aztán lehet én gondolom rosszul, meg a Bosch is, de szerintem ez így jól működik! Aki barkácsolni akar, erre is meg van a lehetősége Bafang és társaival, de Bosch, Shimano, Yamaha, Brose, nem ezek a cégek!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Nem ilyen egyszerű ez! A motorokat egyedileg kell programozni az adott bringához! Tehát kell a régi amiből kiolvassák a Te bicódhoz való beállítást. Egyedi programozás nélkül a motor kb annyit ér mint egy nagy krumpli! Szerintem ti valami összeesküvés elméletet láttok bele! Pont, hogy nagyon kedvező még ez az időszak, mert a pedelec kerékpárok felfutóban vannak! Nagyon gavallérok a gyártók a garis cserékkel, lehet ez még sokkal rosszabb is!
big-J: Én azt írtam, hogy csak külön motort nem lehet venni! És igen, kell neki a szoftver a bicódhoz különben nem fog működni! De ha neked van már bringád, akkor nincs olyan, hogy nem kapsz alkatrészt! 2 napja azon megy itt a hiszti, hogy micsoda szemetek ezek a pedelec gyártók mert nem adnak alkatrészt, pedig egy szóval nem mondtam ezt így! Úgy nem adnak, hogy besétálsz egy boltba, és csak úgy a polcról hazavinnél egy motort! Illetve erre kijelölt szervizek vannak, akik beépíthetik, kell hozzá gyári képzés, plusz a bosch szoftver a hardverkulccsal! Felhasználói szempontból teljesen korrektek!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Igen, közben rájöttem, hogy a fékre gondoltál. Egy pedelec rendszer teljesen más tészta mint a fék. Egy féket otthon is könnyen fel lehet szerelni, motort programozni megint más. Tulajdonképpen mi ezzel a problémátok, hogy csak pedelec tulajoknak adnak motort? Mit kezdenél egy motorral?
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Házimozi haladó szinten
- SkyShowtime
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- RAM topik
- További aktív témák...