- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
őőő lenne egy fogós -számomra fogós- kérdésem, kérésem
tudtok valahol a neten olyan irodalmat lupohóz ami leírja az elektronikai részt? annyi kellene csak, hogy melyik vezeték megy az ablakemelő motorokhoz, mivel nem tudjuk megnézni már, mert a bitulapot nem szeretném megnyitni és ha esetleg van a neten valami manual, vagy ilyesmi, hogy melyik vezeték melyik annak örülnék és nagyon megköszönném
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
rihi1
tag
válasz Mágus2 #77604 üzenetére
hasonló teljseítményü autóknál az kapott hátra nagyobb féket amelyik nehezebb fenekü volt.
én ezt irtam ,meg azt irtam hogy van kivétel meg van Hierarchia is konszernen belül
nem volt még ilyen autó a kezem alatt,de az "elég jól megy" nagyon relatív fogalom.
nem biztos hogy ki tudnám várni azt a 190-et előbb sajnálnám meg az autó szenvdését -
TaaT
veterán
"hasonló teljseítményü autóknál az kapott hátra nagyobb féket amelyik nehezebb fenekü volt."
A 180lovas Bora (Jetta GLI) kapott hátra nagyobb féket, a 180lovas golf is kapott hátra nagyobb féket.
A V6-os bora kapott hátra nagyobb féket, a V6-os golf is kapott hátra nagyobb féket.
Márkán belül ezt inkább motorhoz kötötték (pár kivétel volt, pl hogy melyik piacra szánták, idehaza nem létezik dob hátsófékes golf, Szlovákiában viszont igen)Konszernen belül meg ott a hierarchia is amit írtál, pl az egyes oktiból nagyon sok volt hátul dobfékes, pedig nem könnyebb sem a hátulja, sem az egész mint egy golf.
Give them hell Ukraine!
-
LógaGéza
addikt
Üdv!
Egy Audi A3-as vásárlásán töröm a fejem ('96 - 2003 között gyártottak), és lenne egy olyan kérdésem, hogy a kettőstömegű + turbó páros mennyit szokott bírni optimális körülmények között? Használtak között 200 - 250ezer km van azokban amit nézek, perpill 1.8T-vel szemezek. Tudni szeretném nagyjából a várható ráfordítást. Pl ha 300k km körül kezdenek rosszalkodni, én meg megveszem most 230k-val, akkor bőven lesz időm összeszedni a rávalót, mert nem hiszem, hogy évente 10knál jóval többet járkálnék majd.
Vagy jobban járnék - ha már ráveszem magam a turbó és kettőstömegű plusz költségeire - akkor jobb lenne, ha 1.9TDI-t néznék?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
válasz LógaGéza #77614 üzenetére
Olyan nincs h optimális eset. Van lerúgott meg van odafigyelt. Slussz.
Rick4: Tény hogy nem mai darabokra gondoltam, csak az erő-súly összefüggésre akartam rávilágítani. És minek írjam amikor megkaptad a választ?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
LógaGéza
addikt
válasz bitpork #77615 üzenetére
Csak sajnos ezzel nem vagyok előrébb. Csak van valami átlag. Persze, szeretnék olyat venni, amire odafigyeltek, de az nem olyan egyszerű, főleg az 1.8Tsek között...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Rick4
félisten
válasz bitpork #77615 üzenetére
A fórumozás érdekes kérdés, ha azt kérdem, mennyi most a pontos idő, 10 ember 20 perc alatt minimum 10 féle választ tud adni. Viszont ha azt kérdem, egészen konkrétan Te mire gondoltál, azt más meg tudja válaszolni korrekten? Mert akkor ma már nincs több kérdésem.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz LógaGéza #77614 üzenetére
Egy havernak A3-asa van, azt mondja nem egy túrakocsi, eléggé rövid a váltója is, ehhez mérten az 1.9 TDI ellenére kajál is, egy a jó, a futóműve. A benzines és dízelmotorok elvileg pont addig bírják, mint másokban, az meg piszkosul használatfüggő.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
válasz LógaGéza #77616 üzenetére
Az eddigi -hangsúlyozom hallomásos- tapasztalat az hogy valakinek 50k km alatt elfingja magát a DMF, valakinek meg 200k se elég a mihályhoz. A turbó a városban 15-30k km alatt annyira leszutykosodik h a lamellák képesek fixálódni. Ezt szimpla takarítással vagy városon kívüli kormolással lehet orvosolni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz LógaGéza #77614 üzenetére
Már a másik tocsikban is írtam, ha ki van centizve a lovetta, nem feltétlen nyerő a turbós. Persze másik használtra is lehet költeni, ott is bármi beüthet - és ugye, van a vásárlás utáni szervizke, az sem 2fillér.
Azt senki nem tudja megmondani, hogy meddig bírja a kettőstömegű , meg a turbó, biztosan vannak (elő)jelei, de senki nem lát bele. Hiába jönne ki az átlag, hogy 250e km, ha olyat fogsz ki, ami pont pár nap után kifingik, meg ilyen idős kocsiknál a km is lutri. Mondjuk, állapotot veszünk egyébként is, de az ársáv aljáról szinte csak lepukkant van szvsz....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Morris
veterán
Ha már kettőstömegű...
Érdemes cserélni azt is az előbbi trióval együtt (kuplung szerkezet, tárcsa, kinyomócs.)?Honnan tudom, hogy az is cserés?
Mi van ha azt is cserélni kéne, de nem teszem meg. Miközben a többit igen? -
-
LógaGéza
addikt
válasz tomcsi23 #77624 üzenetére
Ársáv közepét/tetejét céloztam be, a legdrágább A3 1.8T most HaHun 999ezer, én 800-900 körül tudok rákölteni (ebben már benne kéne lennie az átírásnak is), bár ha kevesebből kijön, az sose baj. Ahogy nézem a gépeket, valahogy azt látom, hogy az 1.8T-k valahogy megbecsültebbnek tűnnek, mintha azokkal jobban törődtek volna.
Van ennek a fórumnak hátránya is: Más bemegy az autókereskedésbe, szétnéz, rámutat egyre, hogy ez kell nekem, és boldogan kocsikázik évekig. Én meg kb egy hónapja túrom a netet, csipegetem az infómorzsákat, hogy mi lenne a jó, és úgy érzem, hogy nem haladok semerre, még mindig nem tudom semelyik gépre azt mondani, hogy oké, akkor ezért megyek holnap. Ráadásul a legrosszabb árkategóriába nyúlok bele, mert ennyiért már lehet jót kapni, de lehet nagyon rosszat is...
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
S.Y.S.
aktív tag
válasz LógaGéza #77628 üzenetére
Sok hónapos projekt volt mire megvettem az 1,8T-t, semmivel sem megkiméltebbek, sőt! Sok a tuningolt és a nagyszerviz előtt álló példány. 8 autót néztem, meg ebből 5 kiesett szemlézés során, úgy, hogy nem vagyok autószerelő, csak betartottam néhány jó tanácsot, 1-et elvittem az orrom elől (lassú voltam), 1 a szervizben vérzett el, az uccsó átment a szervizen és azt vettem meg.
Ne kapkodj és mindenképp vidd el szakszervizbe! Megéri azt a 11k-t! -
-
Hikvision
senior tag
válasz Morris #77630 üzenetére
Hát ha már hallható tünetei vannak akkor ha le lesz szedve a váltó úgyis nagyot fog lógni kézzel mozgatva. Nekem tavaly az A4-be 95' 1.8 20V amikor kuplungos lett gondoltam megúszom 50-60K-ból. Aztán amikor rendeltem a LUK szettet nem értettem, h minek írja hozzá a kettős tömegűt, utána le lett kapva a váltó, bizony ott figyelt benne. Kézzel mozgatva volt baja rendesen, de hallható csattogás menetközbe még nem volt. És így lett a 95-ös benzines autó kuplungozása 160K.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
-
-
-
zsolt19900
őstag
amennyiben nem sikerülne belőnünk a thunder bicskakulcsos utólagos beépíthető riasztós távkp-s szettemet, olcsóbban eladó lehet a bolti árnál.... továbbá tudnátok ajánlani nekem egy olyan szettet ami normálisabb mint az?
azért dobom fel, hát ha valakinek jobban működne a kocsikájában, mint nekem.... majd délután este kiderül
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #77640 üzenetére
Kocsikád csak neked van, többiek nem Hobbit verdával járnak.
-
degec
senior tag
válasz Morris #77625 üzenetére
cserélni kell ha azt ott már szétszedik.érdemes, magától nem gyógyul meg eggyikse, vagy ezt hejettesítő nem kettőstömegű szettet is be lehet rakni és egész jó állítólag..mentem olyannal nem érezni semmi különbséget, de ez nem is azért van kitalálva, hogy a kormányon ne érezzek motorrezgést..olcsónak nem olcsó amit leírtál de megúszni nem lehet, szerintem ez pont olyan mint a fék csere hogy: 4 tárcsa 4 betét egyszerre, nem lehet azt külön külön, mert abból bajság van.. de nem kell rám hallgatni !
-
Ck.
addikt
Megjöttünk. Átlag fogyasztás 7 liter.
-
vendingo
veterán
Ma vittem tesómat a reptérre, természetesen késésben voltunk.
Gondoltam megállok tankolni. A kút előtt 30 méterrel kinyitottam a tanksapka fedelét a gombbal, de ekkor elkezdett rángatni a motor és elszállt minden szervó a kocsiban. Ez normális jelenség?
Álló helyzetben ilyet nem produkál, csak menet közben.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Revolut
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- EAFC 24
- E-book olvasók
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rendszergazda topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...