- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz baluka26 #56899 üzenetére
Amikor elmész megnézni, KÉRD el a vezetett szervízkönyvét, ha ott elkezd habogni, hogy izé, elveszett, akkor fordulj meg, és hagyd ott. Persze előtte köszönj el.
A 237e km szvsz hülyeség, az enyém 2002 év végi, és most van benn 232......Hiányzik az akku felett lévő tálca.
Lökd be a passatklub.hu-n a csevegőbe, oszt hátha ismeri vki vagy a kocsid, vagy az eladót.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
baluka26
veterán
válasz Dr.Zoo #56901 üzenetére
Bátyámmal megyek, aki ért autókhoz, meg legjobb barátjával, aki szerelő. Vettek már pár autót, szóval nem lesz ilyennel probléma. Ha meleg lesz motor, akkor már akkor wiedersehen! van.
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
-
Matthew
senior tag
Sziasztok!
Kicsit párásodnak a fényszóróim, nem látok rajtuk semmi hibát de a szerelőnyílás ajtaján a gumitömítés lehet kissé el van már fáradva, szerintetek lehet ilyet kapni valahol?
Még egy dolog, hiányzik az egyik fényszórómosóból az egyik fúvóka, ezt hogyan tudnám pótolni?
+1: jó áron, jó minőségű D1S xenon izzót nem tud valaki?Köszi!
-
Rambovits
senior tag
Szerintem (legalábbis szerintem) ha normális olaj van belerakva, és időben cserélve, akkor nem olyan egyszerű meggyilkolni őket. Példa az én kocsim. Céges autó volt előző életében... gondolom jó kis 30.000-es olajcserékkel. Szerelőm meg is jegyezte, hogy milyen gyakran cseréltem az olajat, mert sok az olajsár, látszik, hogy el volt hanyagolva. Mondom ez az első alakalom, 10.000 km-t raktam bele, egy év alatt.
Szóval a sztori lényege, hogy töredék kárt sem okoztam a városi használtattal, mint amit eddig elkövettek ellene a nem megfelelő olajcserével.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz baluka26 #56903 üzenetére
Okok!
Több szem többet lát.Andrew: azért lehet meglepődnének, ha a legnagyobb lelki nyugalommal előhúzná a német végigpecsétlet könyvet.. Oké, lehet kamu, de annak kint is "ára" van, amit végig márkaszervízben csináztak.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Mágus2 #56917 üzenetére
Mán' mondtam nekije....
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
A hirdetés szerint 525 ezret futott.
-
AndrewTdi
addikt
más:
egyik haverom említett a levegő rendszerbe építhető "közbetétet" amiből áll ki egy kis pöcs amire a nyomásmérő óra csövét lehet dugni és akkor nem kell szívósort furkálni. Hallottatok ilyenről?
-
nagyúr
Üdv gyerekek! Szeretném a segítségeteket kérni! Szükségem lenne A4-es Audi-hoz a motor tetején levő műanyagra(vagy legalább az audi jelére), van esetleg vkinek otthon elfekvőben? Továbbá jobboldali első sárvédő elején levő "takaróra", mert a jobb oldali alja kicsit el van szakadva és nem takar így rendesen. Ezen kívül 1-2 csavarra is szükségem lenne.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AndrewTdi #56921 üzenetére
A szívósort amúgy sem kell fúrni, elég az előtte lévő műanyag csövet. Létezik közdarab, de csak peremezettet szabad venni, és fog kelleni mindkét oldalára gumicső ami bírja a nyomást, szintén nem olcsó. Inkább a műanyag részt fúrnám meg, abból a gyári is olcsóbb, mint ez a közdarab a csövezéssel. Ha dobsz egy motorkódot, megkeresem, hogy hol érdemes megfúrni.
-
-
AndrewTdi
addikt
válasz Mágus2 #56923 üzenetére
BMN
vákuumcsövet már vettem. óra is a helyén van, már csak a motortérben akarnám valahol bekötni minél kevesebb kókánnyal és minél jobban eldugva, hogy megmaradjon a gyári kinézet.
valami ilyesmi az a közdarab? Így kell elképzelni?
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AndrewTdi #56928 üzenetére
Van nálad egy ilyen 3C0145770B cső a rendszerben, ezt alulról megfúrnám kb 5 centire az egyik végétől, tekernék bele egy pöcköt epoxi ragasztóval, amire felmegy a cső ami az órába megy. Bármikor visszaalakítható, csak kell egy ilyen gyári cső. Felül nézetből semmi nem fog látszani.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz baluka26 #56933 üzenetére
Jól meg kell nézni az első gumi szőnyeg alatt, hogy nem ázott-e be a szentem. Tudniillik, az akksi alatt van egy vízelvezető, de elég hamar tele megy levelekkel,ha nincs ott ez a műanyag...
Hideg motornál pára... melegnél hengerfej tömítés.
Passatban a komfort vezérlő a sofőr lába alatt van a padlóban, 1 beázás és nincs többé központi zár vagy villany ablak, vagy belső világítás.
AndrewTdi Felül van a motor mellett, ebből megy a gumikönyök az EGR-re onnan meg a levegő a szívósorra. Szemben állva a motor bal oldalán a vezérléstől néhány centire.
bitpork fehér füst mindig vízből van. kék a turbó miatt, vagy a kopott szelepvezetők miatt.., fekete a túletetett napközis miatt.. elégtelen turbó nyomás, kevés levegő, sok nafta.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #56935 üzenetére
Allroadban meg a6ban még az ótómata vezérlése is könnyen kukázható ilyen okkal...
(#56936) baluka26: túlerőltetett hengerfej, kopott turbó tengely, kopott hengerek. De Mágus2 ezt jobban tuggya.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz !Overdose! #56932 üzenetére
Ezt megnézem majd köszi. Amúgy még egy kérdés. Tudtok esetleg olyan helyet, ahol tudnak Audi kulcsot csinálni? Az Audiban 50-60eFt, ami egy kicsit sok.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz baluka26 #56945 üzenetére
A legdrágább a motor, turbó, váltó, futómű. Ezek legyenek rendben. Meleg motornál szépen kell húznia 2000 és 4000 fordulat között, érdemes emelkedőn vagy 4. padlógázon is meghajtani, hogy nem kapcsol-e vészmódba. A futómű ha kopog, az nem jó jel, ha kóvályog, az sem. ha ezek meg vannak, ki kell próbálni minden elektromos kütyüt, mert 1 dolog a felszereltség, egy másik dolog, hogy mi működik belőle. 0 fok alatt nem fog bekapcsolni a klímakompresszor, ezt nem fogod tudni kipróbálni a hidegben.
-
net84
őstag
Torpedó harcra kész! Kezd jobb kedvem lenni. Minden tiszteletem a szervizé...
Visszakaptam...rendben minden. A jobb elejébe néha koppan valami, a lengőkar hátsó szilentje tűnik majd cserésnek, de egyelőre nem látszik rajt semmi, nem lóg, így azzal jövőre kell jelentkeznem.
Az esedékes kötelező szerviz egy kosszal most le lett tudva (140 napom vagy 800km-em volt hátra).
Összegzés:
- váltó: 165.100.-
- javítás: 99.555.- (váltó cserével, váltó és motor olajjal, szűrőkkel, kinyomó csapággyal és munkadíjjal)
Egy pozitívum is van a történetben:
Az "új" váltó felrakása előtt megnézték és leszedték a kuplungot és a kettős tömegű lendkereket (hátha cserés a kuplung is). Mindkettő újnak tűnik. Utóbbin semmi nyom, előbbi azonban olyan állapotban van, hogy kb. annyi kilométer lehet bent, amit én tettem bele, mióta nálunk van az autó. A szerviz szerint ezeket már cserélték és nem sokkal az előtt, hogy megvettük az autót.(#56948) Mágus2 - mennyire árt a kompresszornak, ha 1-7 fokokban el van indítva? ...és ha bekapcsolnám, de túl hideg van, akkor sz*rik a fejemre és arra, hogy milyen gombot nyomtam, egyszerűen nem ad jelet a computer a kompresszornak?
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
Jó nagy fára lesz szükség, hogy beállj alá. Örülök, hogy végül is megoldódott, az ár viszont elég borsos, de egy ilyen mutatvány sehol nem lenne olcsóbb ezen az autón.
Ha programja szerint túl hideg van, nem kapcsol be az elektromágnes a szíjtárcsán, Mad Max-et meg beéri a sereg. Megjelenik az AUTO mód, de nem kapcsol a kompresszor.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen autót vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Noble Chair EPIC
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal