- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz petyametyo #56008 üzenetére
Ezt a cikket kár volt benyomnod.
Azt ugye mindenki tudja, hogy a Totalcar egy szakmaiságot mellőző német nyaller senkiházi banda?
Én simán a Megane-t választanám, nem csak azért, mert most is az van, hanem, mert ezerszer kényelmesebb a VW konszern kocsijainál.A sógorom átült a passat kombiból, az én meganeomba, pedig ez fapad, nem a full felszerelt és közölte, bazki ez de kurv@ kényelmes és tágas, pedig utálja a francia kocsikat és neki is csak a VW-az isten (most is egy 2 es golfja van hobby autónak és egy A6 osa /kombi/ közlekedni.
A Renault motorjairól meg csak annyit, a cikkre visszatérve, hogy szerintem elpusztíthatatlanok, ha szervizelik őket, ahogy a cikk kicsit kiforgatva a VW-re tér ki így.
Mekkora hülyeség már ez, amit szervizelnek az legyen akármilyen kocsi jó lesz."Ezzel szemben a Passat 1.9 TDI motorja, de különösen a régi még nem PDTDI, egy nagyon kiforrott, megbízható technika, örök, mint a nyomorúság, ha szervizelik sose megy tönkre. A Passat és a Megane méretében sincs egy kategóriában egymással, a Passat sokkal nagyobb autó, nagyobb utas és csomagtérrel. Én a Passatot venném."
Az összehasonlítás teljessége nélkül:
VW
Renault
Akkor melyiknek is nagyobb a csomagtartója és a kényelme?
Vicc a cikk itt is látszik.Egy nagyon fontos dolog még, a 106lóerős verziónál él egyedül a 150ezres csapágycsere, gyárilag elismert hiba az alul méretezettség.
De aki nem olvas utána a dolgoknak ennyire se, hogy tudja azt mikor kell cserélni az meg is érdemli, hogy megálljon a szekér alatta. Csere után pedig soha többet nem kell ezért szétszedni a kocsit.
Van a renault topikban nem egy nem két dci megane 300.000 felett apró cseprő hibákkal.Tehát nem azt mondom, hogy a renault elpusztíthatatlan, mert olyan autó nincs sőt egyre inkább nincs, de ez a cikk egy megalapozatlan f@szság és meg fogom védeni a márkát amikor ilyen szakmailag alaptalan blődségeket írnak le.
Egyébként még annyi, hogy a meganet a borával.
A passatot meg a lagunával illik összehasonlítani.
De itt most a cikk miatt ez nem számít.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- LEGO klub
- iPhone topik
- Valami baja van a tápomnak
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Könyvajánló
- További aktív témák...