- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #48448 üzenetére
Szóval akkor ha jól karban vannak tartva ezek a "kis" motorok is, akkor nincs velük nagy gond? Ahogy nézegetem majdnem az összes A6 2.5TDi-vel van szerelve, 1.9 szinte ritka mint a fehér holló. A 250k körül futott motorok szerinted már a dicső véget járják, vagy elketyeghetnek azért még pár 10ezret?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #48448 üzenetére
megyek én is
más:
lámpákról jut eszembe... sikerült dájcsból beszereznem óccóért első lámpát, a szépséghiba hogy törött belül a foglalat tartó :/ jó műanyag az egész lámpabúra meg minden, szét lehet ezt szedni vhogy? melegítésre gondoltam, ugye ezek ragasztva vannak, de megolvadhat a búra is hogy kéne ehhez nekiállni?[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #48454 üzenetére
Muneznek a 150 lovas motorja van az a4ben, nekem is volt a passatban, és most meg a 180lovas van. Meg kell adni neki ami kő, és nem lesz vele bajod! Meg persze nem árt nem gyilkolni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Peter789
senior tag
válasz atos19881101 #48454 üzenetére
Ha valóban 250-el találsz egyet, azonnal csapj le rá... Ne viccelj már, nézz körbe a mobile.de-n! alig találsz szervízkönyves 2-3 éves A6 dízelt 200e km alatt! Ezekbe 10+ éves korukba ha csak 4-500e valós km van, akkor az jó. Az óra állását felejtsd el, ne is nézd, csak a belső kopottságát, kasztni állapotát, ad e fura zajkokat a futómű, váltó, motor, meg hogy mennyire tűnik újra meg újra bontottnak a motor - ha hiányzik a műanyag róla vagy félig már letörtek a fülei, az elég rossz ómen, túl sokat kellett alatta turkálni.
Bitporknak úgy rémlik 2 ilyen V6 is van / volt (bár ha az allroad 300e km-e valós, az tényleg ajándék vétel volt), neki nagyon bevált, de olvasgass kicsit népítéleteket meg úgy általában keress a típusra, és feltűnöen sokkal több az emlegetett probléma, mint a nagyobb darabszámban elkelt 1.9 sor4-el. Sokan emlegetnek lekopó vezérműtengelyt, a sor4 megbízható adagolójához képest számottevően problémásabbnak tartják ezt a részét is a V6-nak, és bár erősebb, de a fogyasztása is jóval több: a 110 lovas sor4 egy A4 / Passat kasztnival elmegy 5-6L között - nem boyracer-kedve inkább az 5-höz közelebb - de a V6 még ha kéziváltós és nem kotró, akkor is bekéri a 7-et hasonló hajtás mellett ugyanabban a kasztniban, ha meg automata és összkerekes, akkor még többet...
Egyébként van előnye is a V6-nak, ha jól tudom akkor ott nincsen kettőstömegű lendkerék > ennyit futott autóknál erősen esélyes, hogy nálad fogja megérni a cserét > minimum 150e-es tétel, tehát ha picit is fent fog a sor4 kuplungja, akkor biztos hogy nem esett még át a cserén, Tiéd lesz a költség a közeljövőben... De ezzel együtt is inkább csak csökkenti a költségbeli hátrányát... A kuplung esetleg felújítható sima lendkerékkel is régebbi TDI-ből bontva, de az meg erősen csökkenti a komfortérzetet...
Egy A6 kasztnihoz persze már elég kevéske a sor4, azért is van belőle csak elvétve pár a piacon... A Passat / A4 kombi 1300-1350 kilójával még elég jól elboldogul - nem sportkocsi, de meg se kottyan neki egy országúti előzésnél kigyorsítani, a klímát se kell kapcsolgatni, visszaváltani is csak ritkán kell
------------------
A V6 turbója változó geometriás vagy sima? A sor4-en ha egészséges, akkor irtó kellemesen tol már 1500--1600-tól felfelé, a V6-on mennyit kell rá várni hogy tegye a dolgát?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
atos19881101
senior tag
válasz Peter789 #48458 üzenetére
Köszi szépen a kimerítő választ. ... Az óratekergetésről tudok, ezért nem is hajtok 1XX-ezer km-es kocsikra, mert azok tutira csavartak. Szerencsére itt Szlovákiában le lehet ellenőrizni egy autó futását pár évre visszamenőleg rendszám vagy VIN szám alapján, ez előszeretettel nézegetem és mosolygok is nagyokat ...
Van egy régi adagolós TDi Octi amelynél biztosra tudom a 270ezres futást mert ismerősé, de azért félek tőle ... meg Audi vagy Passat jobban bejövős ...
bitpork: Szóval akkor ezek szerinted ha vállalhatóak. De azért gondolom nem árt ha van mindig mihez nyúlni ...
Szerk.:
bitpork
Hát igen ... az asszony ...Van még egy kiszemeltem ennél TALÁN valós a km. TALÁN!
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz Peter789 #48458 üzenetére
Asszem változó, mert van rajta vmi vákuumos állító baszás. A passat is és az allroad is olyan 1700 körül kezd el rúgni.Alul kicsit halottas kocsi.
(#48459) atos19881101: Én nem nagyon nyúlkálok, mert az asszony leszedi a fejem
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #48459 üzenetére
Végső soron csak nem egy olcsó kocsiról van szó. Oda a trabant meg a modern trabant tartozik. Ez meg ha meg van csinálva rendesen akkor ad egy jobb fajta élményt. Kinek mit ér ez meg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ck.
addikt
válasz MunezXBK #48461 üzenetére
Enyimebe nincs, motor ugyanaz, csak A6 Avant, viszont otomata, kotró nélküli.
Onsuly 1,7 tonna, par hete a Balatont 4 emberrel fullra pakolva, klimazva, rosszalkodva es sokat araszolva 7,4-ből jártuk meg.
Imádom a gépet az utolso porcikaig. 5 ora vezetés utan is ugy szálltam belőle ki, mintha csak 5 perce indultam volna el.[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
Nem tudtok valami jó oldalt ahol belső kiegészítőket lehet venni?
Króm keretet szeretnék a szellőzőnyílásköré...
-
Peter789
senior tag
Tiptronic alatt nincsen kettőstömegű, csak a kéziváltós és multitronic alatt
A 90 lovas 1Z TDI-ben többnyire sima van, ha valaki meg akar spórolni egy pár tizest akkor keresni kell abból egy bontott lendkereket, hozzá új kinyomócsapágy, kuplungtárcsa, esetleg főtengelyszimmering ha már egyszer meg van bontva, és mehet vissza. Csak hát nem dísznek van ott a kettőstömegű, nélküle több rezgés megy át a kasztni felé, csökkenti a komfortérzetet
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #48472 üzenetére
Persze, ha a hagyományos 1Z-féle lendkerék felülete nincsen felmaródva, sérülve, akkor nyugodtan meg lehet venni bontottan - újat nem is tudom kapni e még valahol - úgy még tényleg számottevő összeget lehet spórolni egy komplett kettőstömegűs készlethez képest. Létezik pl a valeo-nak átalakító készlete, amiben szintén egy sima lendkerék + egyebek vannak, de azzal alig lehet valamit fogni, cserébe viszont romlik az autó viselkedése... Esetleg ez annak lehet hasznos alternatíva, aki tényleg jelentősebb mértékben tuningolta a sor4-est...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz #89874944 #48476 üzenetére
Ami youtube-os bontás videót eddig láttam, az mind melegítette - sűtőbe vele, egyenletesen lassan forrósít majd szétnyit - de hogy hány fok az, ahol a ragasztó már enged, de a műanyagnak még nem árt, azt nem tudom. Láttam olyat is aki hőlégfúvóval ment neki de az tényleg bátor - talán valami olyan típusa van amiben nagyon széles skálán lehet állítani hogy hány fokos levegőt toljon, nem 3-400 fok a minimum...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
atos19881101
senior tag
Nem allroad.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #48479 üzenetére
Asszem megtaláltad a két létező legtávolabbi árat...
Unix-os Valeo készlet listaára kettőstömegűvel 196e, LUK 224e - de ugye ezek a listaárak csak rossz viccnek vannak, bármelyik normális szerelő kap belőle min 40% kedvezményt, jobb helyeken akár 50%++
Ha csak úgy megy be az ember hogy rossz az izé, csinálják meg, mennyi lenne, akkor persze lehúzzák. De ha azzal mész be több szerelőhöz hogy bizonyára jelentős listaár kedvezménye van, ha munkadíjjal együtt mondjuk 120-150e-ből megcsinálja akkor kap munkát, ha nem továbbállsz - akkor hamar találsz olyat amelyik rábólint! Persze a körmére kell nézni hogy tényleg azt rendeli e, tényleg beszereli e - dehát manapság ott verik át az embert mindenhol ahol tudják, figyelni kell mindenre amúgy is...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
narancsnn
senior tag
válasz atos19881101 #48480 üzenetére
De legalább megpróbálta
-
Piwi
addikt
-
Peter789
senior tag
válasz VR6-Fan #48485 üzenetére
Mert? A valeo készletet egy normális forgalmú szerelő 90e-ért megkapja, de a legrosszabb esetben is csak 117e... 30e munkadíj legyen már elég arra hogy hajtókarok le, váltó le, kicserél, cuccok vissza - esetleg ha kotró akkor macerásabb egy hajszállal, de még az sem a világ vége... 8-10e-es rezsidíjba is bele kell hogy férjen... Azt hogy közben kajál, telefonál, cigizik azt nem óhajtom kifizetni, akkor viszem máshoz a melót
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Mágus2
Közösségépítő
Ennyi hozzáértőt már régen láttam.
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #48487 üzenetére
Egy szerelő műhelyében van csápos emelő meg hidraulikus tálcás emelő, azzal ha nagyon kell 1 ember is megoldja, ha van egy tanonca is akkor meg tényleg gyerekjáték. Egyedül megfelelő eszközök nélkül nyilván én sem álltam neki a kertben...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
latyak17
tag
ESP és haverjai:
Üdv!
edc 15p+ vezérlő lábkiosztásáról valakinek van képe?
Diag (obd) csatit kötnénk be.METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
VR6-Fan
veterán
válasz Peter789 #48486 üzenetére
holnap jöhetsz leszedni a váltóm, egy mezei kettes golf van rá 60 perced, (na jó legyen 90), hely annyi van hogy táncolni lehet, hajrá, váltót se a kasznit nem lehet meg karcolni, egy 5ösért bevállalod nem ezek alapján?
nekem kurvára nincs kedvem megcsinálni, főleg melo után, egy 5-öst kajak megér nekem
van csápos is meg akna is.kedvezmény téma meg, kicsiny hazánkba unix/bárdinál 46% többet nem adnak, ha heti szinten milliosba forgalmazol ad 1...
ad2... a kedvezményt meg nem Te kapod aki éves szinten max 200e-t ott hagysz nála, hanem ő aki forgalmaz, ahogy hogy valaki ad 10-15-20% a cuccból az még oké szíve joga, de azért álljon már meg a menet...
azt se tudom hogy hányszor nyomtál ki és centiztél már 60-70kg-s vassal a fejed felett, de ezek szerint nem sokszor... csáposon meg cseréljen az váltót akinek hét anyja van, ha esik nagyot esik az biztos....
tényleg ellehet menni olyan baromhoz aki 5ft ért futtába bassza a lovat
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Peter789
senior tag
válasz VR6-Fan #48493 üzenetére
Nem igazán értem miért kell kiforgatni így... Egyrészt nem kereszt hanem hosszmotorról volt szó - passat, a4, a6 ahol jóval egyszerűbb lévén hogy tényleg nem kell a kasztni felett bűvészkedni - másrészt ha a csáposon áll a kocsi, a váltó alá meg van másik tartó emelő ami a nehezét megtartja helyetted, neked már csak a csavarok helyreigazításával kell bajlódnod akkor az is sokat gyorsít / segít, és egy szerelőnél illik ilyesminek lennie... Meg sokszor ott a tanonc aki ugrik ha kell...
Az 5e-el is dobálózhatsz, de én nem annyit írtam, hanem normális rezsidíjjal oszthatót. Egy szerelő aki havonta több ilyet is kicserél, nem fog pár óránál többet eltölteni egy ilyen rutinművelettel...
Kedvezmény: eddig én 54%-ról hallottam mint legnagyobb szám - ott milliókat forgatnak havonta, de 40%-a a kisboltosnak is megvan. Szíve joga benyelni a különbözetet, de akkor én nem hozzá viszem a melót - nyilván talál sok madarat akiről leakaszthatja azt a 100e-et az alkatrészen + még többtízezer munkadíjat is elkér ezen felül, de nekem nem tollas a hátam, megkeresem azt a helyet ahol örülnek a munkának...
Ennyi... Nem azt kérdeztem hogy melyikőtök csinálná meg nekem ~30e-ért hanem hogy meg lehet találni azt a szimpatikus nem sutyiszerelőt mindig, akkivel lehet egyezkedni, nem kell az első hallott számtól elájulni...
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
TaaT
veterán
válasz Peter789 #48494 üzenetére
"Kedvezmény:"
Ez alkatrészenként változó, haver 2 különböző karosszéria elemre is külön kedvezményt kapott.
Olajokra én pl csak ~27% kedvezményt kapok a Unix-ban, ami a magas listaárat figyelembe véve nem túl jó dolog, postán Pestről pl olcsóbban megúszom az olajokat.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Peter789
senior tag
válasz #89874944 #48495 üzenetére
Ha van légkeveréses elektromos sütő, akkor én inkább azzal próbálnám meg... Esetleg ha bontóból sikerülne bagóért szerezni egy törött lámpát, akkor azon lehetne kísérletezni...
Viszont az összerakásra is ki kell valamit találni, mert a felszakodozó ragacsot már aligha tudod olyan egyenletesen visszadolgozni hogy tömítsen is jól. Hajózásban vannak olyan szilók, amelyekben nincsen ecet (sikaflex pl) - talán ilyesmivel próbálnám meg. Sajnos a víz nagyon agresszíven bejut bárhová ahol a legkisebb rést találja - a xenontrafóval szívtam, a sok sok év alatt bemászott a házöntvények közé, a téli fagy megtágította a rést, bemenet a por, kosz, onnantól mégtovább jutott a víz, és hiába a gumitömítés, akkor is előbb utóbb bejut és szétrohasztja az elektronikát. Ha valakinek picit is rakoncátlankodik a gyári xenonja - nem kapcsol fel elsőre - akkor ne várjon vele, mert amíg nem megy teljesen tönkre addig menthető: tisztítás és összeszerelés után erős lakkal vastagon körbekentem a peremet. Utána 3 év alatt nem talált utat bele a víz...
(#48496) TaaT
Ilyen alternatív termékköröknél mint az olaj vagy kasztni elemek nem tudom hogy számol pl a unix - de a mindenféle motor és futómű alkatrészekről eddig elég szép számokat tudtam faragni
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz #89874944 #48498 üzenetére
Valami keréktárcsára szánt lakk volt spray formában, abból kapott egy jó adagot, az első kört még ecsettel is igyekeztem bedolgozni a résekbe és még rá jópár réteget ráfújtam... De a lámpánál sztem jobb megoldás a sziló jellegű. Az ecet nélkülit azért írtam, mert nem lehet tudni nem árt e valaminek a lámpán belül a normál szilóból felszabaduló ecetgőz - bánthatja a foncsorréteget, mattíthatja / foltosíthatja az átlátszó plexifelületet
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Magisk
- Nők, nőügyek (18+)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen