- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Kezdődik az új iPhone SE alkatrészeinek gyártása
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kamu telefonok
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
A 2 milla akkor jó ha kb 2 éves az autó. (de passat nem nagyon van) Szerintem 2 milláért is lehet olyat venni ami mindíg szar lesz... Meg egyért is olyat ami nem lesz nagyon bajos... Mindíg zsákba macska valamennyire. 2 milláért is 8 éves passatok vannak. Azokon is kijöhet már akármi. Még lehet jobb az idősebb mert azon már kicseréltek mindent...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Octi
aktív tag
válasz Mágus2 #42352 üzenetére
Üdv Uram
Csak vissza jelzés képpen, sikerült kinyitni a kombi Octáv hátulját.
Sajna az a narancs sárga rész, ahol a pöcök van, nem elérhető csukott ajtónál, így a pöcök eltolás sem játszott.
Viszont a műanyag takaró valóban leszedhető csukott ajtónál is, így manuálisan már nyitható volt a csomiajtó.
Egyébként a motor szorult meg valamiért. Szétkaptam, kipucoltam, és tökéletesen működik.Még egyszer köszönöm az ötleteket mindenkinek
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Octi
aktív tag
válasz kk831228 #42356 üzenetére
Szvsz 1 milláért nem veszel olyan autót, amire záros időn belül ne kellene költeni. Az hogy mennyit, sok mindentől függ.
Vedd csak azt, ami erősen ajánlott: vezérlés csere, olaj csere (fék, motor), szűrők,esetleg betétek, tárcsák, és ha nem tudod magad megcsinálni még jön a munkadíj.
Ha veszel mellé egy normális garnitúra téli gumit, uram bocsá külön felniken, már nyaldosod a 250-300 ezret, és még nem romlott el semmiUi: A konkrét kérdéshez hozzá szólva, én is inkább gyűjtenék még egy kicsit, és vennék inkább egy 3BG-t.
[ Szerkesztve ]
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
kk831228
addikt
Amiket felsoroltál kb illik azért a 2 millásnál is cserélni, talán lesz hozzá jó téli gumi felniken... Vagy nem mert azt mondják hogy annyival fiatalabb az autó. 2 milláért 2.0 pd vannak passatból siemens csúcsokkal. 8 évesek nem raknám rá a nyakam hogy azokra nem kell bármelyik pillanatban költeni. Na mindegy kár ezen vitatkozni. Én csak azt akarom mondani hogy nem mindíg jobb a drágább....
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Octi
aktív tag
válasz kk831228 #42365 üzenetére
Én csak azt akarom mondani hogy nem mindíg jobb a drágább
Én ilyet szerintem nem is írtam sehol
Csak arra reagáltam, hogy nincs olyan autó amire igaz lehet ez az óhaj: 1 milláért veszek autót, és 1 éven belül ráköltöm mégegyszer az árát, de még a felét sem szeretnémDe szvsz ez egy 1 millás autótól (főleg egy dízel Passattól) nem is várható el. Sajnos ez is egy magyar mentalitás, hogy egy tizenéves autótól, amit megvesznek az újkori árának a tizedéért, szalon állapotot, és max. 80e km-t várnak el.
A klasszikust idézve: Ilyen állat pedig nincsMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FoBCRaistlin #42345 üzenetére
1180kg. Ekkora kasznitól szerintem viszonylag könnyű...
1800-tól 250nm. A 2 literes dízel 320nm igaz az még előbb jön... Simán dízeles nyomaték van benne. Nagyon meg voltam lepődve...
Jaja downsizing rulez, bár azért a ford focusnak a literes 3 hengeres turbósa szerintem túlzás...
És annyival nem is eszik kevesebbet..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
varsam
őstag
Lehet félreértetek.
Mint legelső hsz-ben írtam, 1 milláért vennék autót, amire van azonnal 300k kötelező szervizre. Én ezen felül nem szeretnék még 500k - 1 millát rákölteni szervizre, szóval ide nem sorolom az üzemanyagot, sőt még a gumit sem. Nem is szeretnék 15 éves 150k km futott dízel passatot venni, mert "Ilyen állat pedig nincs"
Azért is kérdezem, hogy mit érdemes/szabad venni, mert ha már PD elemeket meg kéttömegűt kell cserélni ami alsó hangon fél milla, hát az már nekem is sok.
Az oké hogy kell rá költeni, mint minden használt autóra, csak az nem mindegy hogy megáll 100k-ba, vagy fél millióba.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ferdzsoo #42371 üzenetére
Nem értem az emberek miért húznak párhuzamot a motor hengerűrtartalma és a fogyasztás között(szívó motorokról van szó, de turbósra is igaz, ha turbóssal hasonlítjuk, ne a körtét az almával).
Gondolok itt a "1.4 kevesebbet fogyaszt mint az 1.6...stb.' tévesen a köztudatba épült legendákról. Ugyan abban a bódéban az 1.4 azonos fogyasztással fog menni, vagy még többet is fogyaszthat, mert rövidebb lesz a váltója. Ne csak a motort nézzétek, hanem a váltó áttétet is.
-
Octi
aktív tag
válasz varsam #42372 üzenetére
Én ezen felül nem szeretnék még 500k - 1 millát rákölteni szervizre, szóval ide nem sorolom az üzemanyagot, sőt még a gumit sem.
Nincs olyan autó márka, amelyikre bárki azt mondaná, hogy egy tizenéves példányra nem kell majd költened. Ez nem márka kérdése.
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #42375 üzenetére
Lehet, a lámpánál csak pislognál.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
nagyúr
válasz varsam #42348 üzenetére
Hát igen, egy igazi urban legend, nem azt mondom hogy nincs gond a PD-kkel, de nem ilyen...
Pl itt van ez a sztori [link] ebben a motorban kb 600e km van, de a pd elemek még gyárik
VR6-Fan: ez nekem teljesen új.
A témához: Négyesgolf korabeli és méretű konszern autóknál el kell felejteni az 1.4 16V-t, rengeteg 1.6 8/16V van a piacon, tessék azok közül válogatni...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
varsam
őstag
Én is kicsit úgy érzem, hogy nagyobb a füstje mint a lángja. Igaz, ha egyszer behal, akkor zsebbenyúlós a dolog...
Elkezdek nézni akkor 1.6 IV-es Golfokat is, feketében tetszenek azért. 8V vs 16V?
Mit esznek amúgy ezek a motorok város/országút/pálya? 9/7/7 körül, normális vezetéssel?A felszereltségek összehasonlításáról valaki tudna dobni egy linket? Comfort/Trend/Highline...
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz varsam #42380 üzenetére
8V
előny: alul nyomatékosabb, nem elektromos a gázpedál, olcsóbb szervizelés.
hátrány: utólag macerás tempomatot beleszerelni, kicsit magasabb fogyasztás.16V
előny: kb 20e forintért utólag belerakják a tempomatot, tűrhető fogyasztás (mondjuk relativ, én nem vagyok megelégedve vele)
hátrány: ELEKTROMOS GÁZPEDÁL, alul nem annyira nyomatékos.fogyasztásról 16V: nekem hosszú távokon összejön a 6L, csak városban nem használom, vegyesben olyan 7L-t eszik, ezek nyári értékek, normál vezetési stílusban.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
-
-
TaaT
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #42396 üzenetére
Kíváncsi vagyok mi hibádzik egyes elektronyos gázpedálos autókban hogy ilyen macera
dJ Peer: hát az elég gáz
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Milyen okostelefont vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Összefog az x86-ért az AMD és az Intel
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest