- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Kezdődik az új iPhone SE alkatrészeinek gyártása
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Prohardver app (nem hivatalos)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #34309 üzenetére
No, látod nem is fájt. Akkor ez kettes octi PD motorral. A turbónyomás vezérlése itt is vákumos. Én erre keresgélnék.
Ha légtömegmérő hiba lenne, akkor nem húzna ismét jól az autó, miután újraindítod.
5 lehetséges hiba van:
1, valahol lyukas a vákumrendszer. Ez alapból vészmódhoz vezet.
2, a turbó elkoszolódott, mert sokat ment a motor alacsony fordulaton.
3, valahol tömítetlenség van a turbó és a szívótorok között.
4, Az N75 mágnes szelep szelep hibás (ami vezérli a tubónyomást a vákummal)
Van egy 5. is de az nagyon ritka(meghalt a turbó.)
Keress valakit aki ért is hozzá, és nem csak lehúzn akar.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest