Hirdetés

Hirdetés

  • 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt

    ph Az ATX 3.1-es monstrumot mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztőkörnyezetek meghajtásához szánták.

  • Shadows of Doubt teszt

    gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!

  • Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd

    lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    Octavia 4 helyzetjelentés, eltelt 11 hónap, megtettünk több mint 16 000km-t .

    Adós vagyok egy hosszabb távú tapasztalattal, hátha valakit le/rá tudok beszélni.

    Kezdjük a bódéval, jó nagy, parkolni nehezebb emiatt, de majdnem minden befér egyben, nem kell a hullákat apróra vágni, szépen egymás mellé beférnek. Beltér kényelmes és végre minőségi.

    Futómű: nagy előnye, hogy puhán rugózik, ami nagy hátránya is egyben, hogy kereszt iráyú nagyobb huplikon félsz, hogy odavered a kádat, akkorát hintázik, de kanyarban meg nem dől a bódé, ezt nem tudom hogy csinálták, minden esetre egyenesben kereszt irányú göröngyön félemetes.

    Fék: jó nagyok a tárcsák, ami előny nagy tempónál, hátrány városban. Nem olyan harapós, mint a régi, cserébe nem is melegszik el. Másképp kell adagolni, de legalább adagolható.

    Motor: a gázpedál olyan okos, mint egy 50 év körüli politikus. Egyszerű kérdésekre sem képes válaszolni. Ha rúgják, azt érti. :DDD Viccet félre téve jól megy, vagy keveset fogyaszt, mentem már vele sportosabban, akkor 9 litert mutatott fogyasztásnak. :Y Lehet vele jó fogyasztást is csinálni, de akkor nem érződik 150 lónak.

    Váltó: ez a hat sebességes manuális örök darabnak tűnik, bejáratás alatt akadt, meg nem szerette a hátramenetet, egy két darálás után megunta és feladta az ellenállást, azóta jó. A hatodik hosszú, mint egy hónap fizetés nélkül.

    Fedélzeti rendszerek: Ha mindene működik akkor azért idegesít, ha meg nem működik valami, akkor azért. Szoktak sírni a front assist szenzorai ködben, hóesésben, hogy tudod öcsém, rokonoknak mindent, de most nem tudok segíteni...

    Hibák: igen, sajnos vannak hibák egy új autónál. Kéthavonta eljátsza, hogy nincs semmi hang a kocsiban, ajtó nyitásnál halk robbanás szerű hang a hangszórókból és csak a teljes fedézeti elektronika újraindításával lehet megoldani a dolgot, vagy visszazárod a kocsit és 10 perc múlva mintha nem is lett volna soha gondja, megint hónapokig jó. Volt reklamáción, mert hetente csinálta, most már csak néha. :N

    Amit a legjobban szeretek: fényszóró, motor, váltó

    Amit a legjobban utálok: Start-Stop, érintőkijelzős klíma vezérlés, a hátsó ablak automatikus törlése szárazon, kényszerített DPF regen 250 km megtétele után.

Új hozzászólás Aktív témák