Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    |gértem valami tapasztalatot az új autóról, nem szeretnék egész éven adós maradni ezért megkapjátok most: Octavia 2-vel sokat mentünk és megvan a golf is tehát sok mindent ezekhet fogok hasonlítani, főleg az Saša-hoz.

    9 kilométerrel vettük át az autót, amibe sikerült 49,7 litert tankolni, elvileg 50 literes a tank, nem aprózták el, a szalon mellett van a kút, máshová el sem jutottunk volna. Most van nem sokkal 560km fölött, tehát csak rövid ideje használjuk ezért nem is lesz teljes a kép, inkább csak első érintésre, leírom, hogy milyen.

    Röviden:Nem megy, nem is fékez, kerepel a motor és mindent is keresni kell a menüben, mert ismeretlen...

    Hosszan:
    Nagyon nyers a motor, most már sokkal szebb a hangja, mint az első útján, akkor valahol a ducato és a fakopács között volt fülre. Jelenleg alapjáraton simán össze lehet keverni a TSI-vel.

    Beltér, külcsíny, első benyomások: Nagyobb, kívül belül, nem sokkal hosszabb, de sokkal szélesebb, a tető alacsonyabb, hasmagasság meg mintha azonos lenne a régivel, tehát mélyebben ül benne az ember. Ülések kényelmesek, a középső kijelző bizergálása minimum baleset veszélyes, de legalább van aszisztens, aki fékez, ha épp nem az előtted lévőt lesnéd, hanem a ventillátoral játtszol.
    Az ötödik ajtón nem ablak, hanem lőrés van, komolyan, pazarlás rá akkora üveg, ha a hátsó spoiler(a tető folytatása) ennyit kitakar belőle
    Minden működik szépen...eddig, na meg az első reggeli hidegindításig, amikor is 9 hibával fogadott a drága, mert az alacsony akksi feszültségnek köszönhetően beállt a földbe a rendszer. :DDD Ez user error volt. :B Ja, a feláras Canton zene kell bele, szépen szól, de meríti az akksit, ha este sokáig hallgatod úgy, hogy nem jár a motor és világít minden is. :DDD

    Zajszigetelése jobb, futóműve fasza feszes, de a lengéscsillapítók nekem túl puhára vannak hangolva. Kereszt irányú huplira hajlamos nagyot bólintani, a régi csak átesett rajta. Teljesítmény érezhetően elég, még akkor is, ha most csak simogatjuk. A szabályok betartására több, mint elég, nyomaték van faszig sok, tehát nem is kell gyolkolni. Turbólyuk nincs, alapjárattól megy.

    A féke kezd beüni, de még messze van a régi octavia szintjétől. Elektromos késziféktől kikészülök, automatikusan keresi az ember a kart, megszoktam na, ez júzer error, lesz még ebből egy pár. Az autohold dugóban inkább átok, mint áldás, főleg ha lejtőn állsz. Amint kinyitod a vezető ajtót járó motornál, azonnal behúzza a kézit, amúgy is fogja az autohold, ezt nemm értem miért kellett.

    Lámpák és belső világítás:
    LED mátrix lámpát a népnek, ez is vakít, de még így is kevésbé, mint némely halogén a csálén berakott izzókkal. Jól látok és jól is látszódok, mondjuk felszedtem néhány kilót, tehát ez lehet nem csak a lámpáknak köszönhető. Az automata távolságit nagyon hamar meg lehet szokni, de nem tökéletes, domb tetejére megérkezve a szembejövőkről ingyen röntgen felvétel készül, majd keressenek privátban, elküldöm a képeket. Néha bele szoktam nyúlni és leveszem, már kezdem kiismerni, hogy mit nem tud gyorsan lereagálni. Nem szeretek vakítani.

    Van egy-két hasznos újitás is, hogy ne csak szidjam a Start-stop édes anyukáját...pl a vészfék aszisztens. Ha rosszul lesz a sofőr, akkor fel lehet kapni a kézifék gombját bármelyik utasnak, az autó minden kerekét fékezi megállásig és bekapcsolja a vészvillogót azonnal. Ez jó, sose kelljen, de inkább legyen kategória.

    Minőségben nagyot ugrott a skoda ezzel a kocsival, ha mindene évekig így fog működni, akkor nagyot változhat a márka megítélése.

    Na, guruljanak azok a szekerek, Boldog Új ávet Kvánok Mindenkinek!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák