- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
Én csak kasztnijáról tudok fontosat mondani.
legelső kaszni sorozatból 3 ajtós kaptunk a tesztelésekhez azt hiszem ugy 1995 környékén.Sima alapozott cucc és semmi nincs benne csak váz szerkezet.
Kapott hideget ,meleget, 90-95% párát,rázást 1g-4g...Lényeg 1évig vágtuk.
Majd kitettűk az udvara azaz meleg-hideg,csapadék,hó,jég,só minden éri.Napokban éppen arra jártam és lenyűgőzve figyeltem fényezői szemmel sehol egy futó roszda még egy halvány vörösödési hajlam azaz SEMMI.1996-2011
-
Morris
veterán
-
werszomjas
addikt
Sziasztok.
2005-ös Skoda Fabia, ma reggeli indítás után villog a piros vízfok hibajelző.
-5°C és friss indítás után kizártnak tartom, hogy felforrt volna a víz, a tartályt is megnéztem, és elegendő benne a fagyálló folyadék.
Mi lehet a gond?
üdv
-
Morris
veterán
válasz werszomjas #14504 üzenetére
én csak tippelek. szerintem a termosztát adta meg magát
-
Kickass
őstag
válasz werszomjas #14504 üzenetére
jelado esetleg? mmint vizhofok termeszetesen
bar akkor lehet el se indulna, probaltal vele menni nem indult nehezen? esetleg volt torpanas/dadogas?
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #14504 üzenetére
Minden héten jön egy ilyen kérdés
Töltsél rá 2-3 decit, azt jól van. Valószínűleg, pont a minimum környékén lehetett a szint ebben a hidegben. Gondolom, ha kicsit melegedett, már nem is csinálja....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Morris
veterán
válasz rob210 #14509 üzenetére
Volt a fejemben, mert utánanézegettem a neten, hogy hogyan is néz ki egy ilyen szonda és mi lenne ha megtakarítanák, de közvetlen azután akadt össze a motor és megfogadtam, hogy többet hozzá vissza nem viszem az biztos.
Mondjuk visszamentem utána hogy akkor rendezzük a dolgot, mert az az ő sara, de ebben nem volt partner, így félek is visszavinni (kicsit összekaptunk, mi van ha nagyon elcsesz rajta valamit és nem csak véletlenül), meg őt is féltem, mert ha nem tudom fékezni magam, akkor agyonverem.
A börtön meg a feljelentés viszont nem hiányzik.
ez itt a probléma sajnosezért is olvasgatok, nézelődök, hátha van esetleg egy olyan hozzáértő aki segítene ebben (mármint az ellenállások kioperálásában), természetesen nem csillagászati összegekért. Szerintem nem nagy munka, de én meg hozzáfogni nem merek.
Plussz még a hibát is ki kéne olvasni belőle - no nekem ez végképp nem megy - se noti, se kábel, se program[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Ja még ez lemarad:
Igazából attól félek, hogy így nem biztos hogy átmenne műszakin. Egy előzetes mérés kéne, hogy milyen CO-t produkál. Ha rendben van akkor halasztanám későbbre a javítást mert így is egy garnitúra lengéscsillapítót kell vegyek, mivel azok nagyon rosszak. Az előző műszakin épphogy átment (19-20%-kal 2éve)
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #14503 üzenetére
a lombdaszonda korrekciót végez
lambdaszonda nem állít semmit, az egy szonda a keverékről szolgáltat informáciokat az ECU-nak a kipuf. gáz alapján.
elv autó klubban pár ezeresért áttolhatod a "vizsgasoron"
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
nagyúr
válasz Templomegere #14491 üzenetére
Nem sok szebb bmw van őkelménél.. talán 1 de még az sem bizti.
Gyönyörű a drágaMar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #14521 üzenetére
[link] csörög rájuk vagy dobj egy mail-t hogy van e lehetőség próba vizsgára.
beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt szerintem bontottba keress de lambdaszondát is érdemes abba, ha sporolni akarsz.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
AMD Power
titán
A Felíciákban lévő 1.9d moci = az 1.9 SDi Fabia mocival?
-
tomcsi23
veterán
Srácok!
Keresek valami nyestriasztót, vagy macska vagy az anyja pi..ája lehetett, de nagyon felkurta az agyamat.
Volt már téma nálam, de azóta nem jött vissza, hát most alkotott rendesen a motortérben. Jól szétkapta a motorszigetelő anyagot. Úgy kellett összeporszívóznom a kúton.
Szal, van valami tapasztalat? Ultrahangosat, meg aeroszolos változatot is láttam.
Ölet?
Pl. 1 2 3...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #14529 üzenetére
Panzi macskariasztóval már befújkáltam, az nem ért szart se.
Holnap benézek ebbe az üzletbe, hátha van valami ötletük.
Szerencsére nem rágott meg semmit (kábelre gondolok, legalábbis nem láttam) de ezt az anyagot rendesen szétcincálta, a motornál levő szűk helyeket meg kibélelte magának.Még kutyaszaggal átjárt rongyot is ajánlottak a motortérbe, azt is intézek egyet. Majd jó helyre próbálom betenni, nehogy beakadjon vagy begyulladjon.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Ja, lehet ultrahangos kéne eleve. Csak abból is van pár fajta.
Meg majd nézhetek ilyen hőszigetelő anyagot is. Megkérdezem porsénál mennyi egy gyári. Aztán bontóból vagy honnan lehet ilyet szerezni?
Garázst minden autó megérdemelne, de neki még nincs sajna.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Zewa
senior tag
Ebbe botlottam. 80rongy 96hónapra +650kezdőrészlet +átíratási díj. Szerintek ki az az elmebeteg aki átvállalja?!
Ezekről a 170le-s PDTDI-kről mika tapasztalatok? Ez ugyan az a motor minta a 140lovas csak gyárilag kicsit meg van okosítva?
tomcsi: utána érdeklődöm ő milyen szerelt be de ő csak 1 ember a sok közül...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
eddie17
addikt
Aki késztetést érezne egy Golf iránt.
Eladó lett a kicsike.
Mindig is Ő lesz az első autóm. -
eddie17
addikt
válasz dízelracer #14542 üzenetére
De a váltóval van a legnagyobb gond.
Nyáron beérte 8-al. Most télre ez felugrott 10-re.
Olyan rövid váltó van benne, hogy 5.-be 60-nál 2200-at pörög a motor...
90-nél 5.-be 3500 környéke.
Megindul mint egy szilaj csikó, de ez által marhára megnöveli a fogyasztást. -
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #14545 üzenetére
1,3-as tuti nem
én FM-re gyanakszom (5500->150 ) valahol dobálok egy 4T-s váltót asszem még jó is volt, az egyik leghoszabb dizel kettes váltó, gyárilag volt RP alatt, esetleg még kereshetsz alá 4S-t a sebességek ugyan olyan hosszúak, de kicsit rövidebb a végáttétel, ez álltal valami marad a dinamikájából, de közel se fog annyit forogni.
(váltó kódot, a váltó harang alsó felén találod egy kis lecsiszolt részen.)
váltók, 020-as házkódukat nézzél.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
attrax
aktív tag
Sziasztok Dízeles kérdés lenne:
Az autón előjött egy olyan gond,hogy induláskor nem akar menni.(mindegy ,hogy hideg vagy meleg a motor.)Ha taposom akkor sem.Fel kell pörgetnem úgy 1000-1500 ig és akkor megy.Ha pörgősen járok ill.gázfröccsökkel indulok akkor hasít rendesen.Mintha letapadna az autó.De érdekes módon nem mindig csinálja.
A turbó elvileg jó ,mert ha belép akkor hasít rendesen.
Valakinek erre tippje?
Amúgy ez a párom TC D4D-je.Unterschreiben
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest