- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Konflikt
addikt
sziasztok.
van aki vagja a VW tools-t/VAG-COM-ot? most rendeltem egy ODB2 kabelt a boriszhoz.
melyik verziokkal megy, melyiket erdemes hasznalni?Commodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA
-
AMD Power
titán
Fogyasztas szempontjabol melyik motor a jobb valasztas a Fabianal? 1.2 8v vagy az 1.2 16v?
-
DeadMeat
nagyúr
válasz AMD Power #14248 üzenetére
Csak annyi,hogy ez nem 2005-ös.04 közepe táján volt a face lift,attól kezdve kerek ködlámpa,és a tolatólámpa is teli csík.Nem is a külsőség a lényeg,hanem ekkor volt a láncos motor hibájának a javított változata.A láncfeszítő volt szar,vagy mi volt a típushiba.Elég komoly bajokat tud csinálni,ha esetleg beleszaladsz.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
nagyúr
válasz AMD Power #14257 üzenetére
Elvileg volt belőle visszahívás,de csak olyan mint a kia-nal.... ha ott jártál a szervíz kicserélte.. ha nem ij.... És az a baj,hogy ez elő is jön előbb utóbb.Tavaly karácsonykor hiába mondtam a kollegámnak sináltassa meg,nem tette,kari előtt 2 nappal a zsebébe kellett nyúlnia erőssen,mert összekuszált néhány szelepet,meg egyebet az átugrott lánc.200K-volt a javítás.
Más nincs vele,lehet őket nyugodtan venni.De inkább a 12 szelepeset,ne az 50 lovasat,mert tényleg megőszülsz vele...
Rob:jól tetted.Legalább egyikünk sem mond hüjeséget neki
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
nagyúr
válasz AMD Power #14266 üzenetére
mpi-t ne.Egy előnye van annak a motornak:szögegyszerű,a világból kimegy.
és még mindíg nincs 1.2-es motor 16 szeleppel 3 henger 4 szelep számolj
Hatféllel én is eljárok városban Nyáron.Télen hétfél.1.4 16 szelepes.Kicsit többet kajál,cserébe nem fogy el 130-nál
De inkább a htp-t vedd mint az mpi-t.rob:nemár,semmibe nem tart kikormolni
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Zewa
senior tag
válasz AMD Power #14270 üzenetére
Szerinted mi az ami ez alatt fogyaszt?
Ha enynire száímt az üzemanyagköltség vegyél LPG-s gépet!
Nem lesz egyszerű rendeset taláni. (de ez minden hasznalautora igaz...)ps.: A koptató a Leonra szerintem is jó féle!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Kickass
őstag
válasz AMD Power #14270 üzenetére
1,2 6szelep sose fog 7-8 litert enni neked kivéve ha full gázálláson közlekedsz több száz kilómétert de ha nagyon biztosra akarsz menni van a Fabiabol az 1,9 szopódizel, az is lomha az is egyszerű mint az ék és igazi papper módban az sztem még 5 lityi alatt is kihozható
-
-
eddie17
addikt
Múltkori problémák után meg lett csinálva a ketteske.
Hengerfej javítás alkatrészekkel+munkaköltség= 65ezer... Jól esett mondanom sem kell.
Mondjuk muszáj volt megcsinálni mert elfüstölt az egész szerkezet. Majdnem kuka lett a hengerfej.
De most pöpec. -
Kickass
őstag
válasz DeadMeat #14273 üzenetére
hidd el lassan 8 éve használjuk ugyhogy ismerem, talán pályán 130 felett, de egyébként nem és pályán is lehet 110 körül menni, és ő egyébként se arra használná ha jól jött le nekem a dolog...
félre ne értsd nem védem magát az autót mert mikor fater azt mondta ideadja nekem annyiért amennyit tudok érte adni nekem nem kellett csak próbálok objektiv lenni
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #14277 üzenetére
Az volt a gond, hogy a felfedezés után még mászkáltam a habos cuccal. December közepe után meg azt mondta az autó, hogy elég, és elkezdett a motortér füstöt okádni. Onnantól nem használtam. El vitte a szerelő a hengerfejet, nem mindenre emlékszem amit mondott, de azt mondta, hogy nem sok esélyt látott a javításra. Síkolni (vagy mi) kellett, a szelephézagokat újra köszörülni meg még mondott pár dolgot. Sőt az egyik hengerbe is bejutott a vízes olaj, szépen letakarította róla a kormot.
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #14280 üzenetére
hát nem tudom, nekem is sikoltak (minimálisan) meg újra illeszteték a szelepeket (becsiszoltak) pedig semmi baja nem volt.
ez alap egy HF felújításnál, vezetőket, meg szimmeringeket cseréltek?
a víz a hengerben meg nyilván nem jó."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Templomegere
senior tag
válasz VR6-Fan #14281 üzenetére
vezetők cseréje csak akkor kell ha lóg benne a szelep , vagyis határérték feletti a mozgása . szimeringet cseréli szerintem minden ilyen műhely , nehogy ez miatt legyen késöbb gond. sikolás szintén alapnak tekinthető . Szelep becsiszolás is alap szerintem . Ritka az amikor mondjuk 16 szelepnél mindegyik zár tökéletesen . gépekkel ezek 1-2 órás műveletek , szóval nem nagy dolgok. gépek nélkül viszont akár 1-2 műszak is lehet belőle és ha ügyes a szaki akkor jobb is lesz mint géppel (sikolást kivéve term)
-
VR6-Fan
veterán
válasz Templomegere #14283 üzenetére
azért sokallom a 65 rugót, nekem a komplett HF melo volt (16V) 24e+3e (én adtam a szimmeringeket)
-16 szelep illesztés
-2szelep tányér csere
-8 vezető és csere
-16szimmering csere
-mosás és nyomás próba.neki meg 8V-s fejet csináltak, legyen kerek 20k, na már most egy HF tömítés kb 5e, de vegyen a szerelő egy komplett garniturát 15e, legyen rajta egy 20-as munka díja csak szopás lebontani meg vissza rakni, az 55e.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Templomegere
senior tag
válasz VR6-Fan #14285 üzenetére
nem tudod pontosan még miket is csinálhattak azon a verdán , vezérlésnél is lehet cseréltek valamit , ki tudja . Az is lehet hogy kicsit vastagon fogott az a ceruza ....
nekem 75e volt 1 hete az audiról a váltó le, váltó kicsit szét , szimeringek , gumigyürük 3 lamella csere , váltó vissza .
előtte szétszedtem én is csápos emelő hiányában , nekem úgy zajlott hogy autó eleje le , motor ki , váltó ki , váltó szét , váltó össze , motor be , eleje fel . 3 full nap szerelés . és nem sikerült , mert egy picit még mindig szivárgott az olaj . És megfogadtam hogy én +1x le nem veszem . elvittem váltóshoz , meg is csinálta . ott hibáztam hogy a szimeringet nem egészen 1 mm-re beljebb nyomtam mint kellene ...............
csáposon kicsit más ám a történet , futómű leköt , bölcső leszed , elötte motor felköt , váltó leszed ( 3 óra kb)
és erre kérnek 40e ft-ot , a maradék 35e az a váltó szét + alkatrészek, váltó össze. -
Kickass
őstag
válasz Templomegere #14287 üzenetére
csáposon kicsit más ám a történet , futómű leköt , bölcső leszed , elötte motor felköt , váltó leszed ( 3 óra kb)
és erre kérnek 40e ft-otaz se keves, nekem anno egyik valto le masik fel volt 18k, szetszedni nem kellett de ugye ez a muvelet miatt mindegy is..
-
Templomegere
senior tag
válasz Kickass #14288 üzenetére
sima 2 kerekes váltót 25-30e le fel szerelés audiból , quattro kerül 40e-be . minden autó más . egy keresztmotorról is más leszedni ,és más egy hosszmotorról is .
legegyszerűbb szerintem egy hosszmotor hátsó 2 kerék hajtás -ról leszedni . Mercimről 30-45 perc alatt lent van a váltó .
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Templomegere #14289 üzenetére
G2 GTI beállástól az aknára számítva 25 perc
hát ezért kérdeztem hogy kicsit részletesebben mi az meg mit csináltak..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
eddie17
addikt
Na akkor leírom miről tudok.
Először is a hengerfej javítás volt 26 ezer. Ezt egy cég csinálta, szerelőm csak leadta nekik.
13 ezerért lett véve az alkatrészek. (tömítés, csavarok etc.)
7rongy volt az új olaj bele. 1700Ft a kipufogónál egy új tömítés plusz 2ezer benzinre.
15rongy munkadíj. Plusz egy kipufogó hegesztés. Így jött ki az összeg.
Természetesen egyéb apróságot is csinált rajta a szerelő, rendet rakott, előgyújtást beállította.[ Szerkesztve ]
-
saguaro
tag
Ennyit a kis hengerűrtartalom+2 turbó jövőjéről.
Rájöttek, hogy ez a legnagyobb baromság.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest