- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágább lett a Pixel 8a
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- iPhone topik
- Magisk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Hatalmasra nő a Razr 50 külső panelje
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és a Surface Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Qualcomm Snapdragon X platformra épülnek.
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz haddent #45758 üzenetére
Amúgy a kedves Gergoke barátunk reggeli szintén fikázós TC Zafira cikke is érdekes. A FB a cikk alárirt 2 tulaj is. Érdemes elolvasni. Pl fogyasztás. A srác 3 éve használja. 7.2-7.5l átlag fogyival. Nem 10l meg társai.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz haddent #45755 üzenetére
Hát, igazából sehol sem írták, hogy 16V lenne (8 szelepesként is lett véve, illetve a motormegjelölésnél sem szerepel sehol a 16V), szóval gondolom, hogy sima 8 szelepes. Le akartam venni most a motorburkolatot, hogy benézzek alá, de persze nincs itthon akkora torx csavarhúzó. És mi miatt lehet, hogy 8 szelepes létére nem akar szántani alul? Mintha még 2000 környékén motorfékkel vinnyogna kicsit a motor, de más probléma nincs. (Mondjuk simán lehet, hogy ez a vinnyogás természetes, csak nem vagyok hozzászokva, nincs túl nagy gyakorlati tapasztalatom még.) Esetleg az általam betippelt gyertyacsere segíthet a dinamikán, vagy másfelé is lehet hiba?
Most figyeltem fel, hogy elől a motorhűtő radiátoron csak egy ventilátor van? Szembe állok vele, akkor jobb oldalt, a hátsó felén van egy venti, de az első felén, bal oldalon nincs semmi. Viszont fent két menetes szár kiáll, alul pedig egy tartókonzol is van, ha jól látom. Gondolom itt lenne a helye a másodiknak, csak kérdés, hogy kell-e? Eddig nagyrészt kettőt láttam a hasonló zafkáknál.
Igazából gyakorlatban még nem volt/nincs (kopp-kopp) problémám vele, de valahogy folyamatosan keresem, hogy mit nem akart esetleg elmondani róla az előző tulaj. Valamiért nem hiszem el túl könnyen, hogy nincs rejtett hiba, időzített meglepi egy ~10 éves használt autónál.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #45882 üzenetére
ezt most benézted mert ez biza benzines (direkt benzinest kerestem, mert tudtam ha dizelt linkelek akkor azért kötözködtök )
Amit elsőre linkelt AMD az 227 ezret futott, tehát még 17 ezerrel többet, mint a Vectra,
Autót meg állpotra veszünk és nem km állásra[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #45930 üzenetére
1. Egy uj autot ugy konfiguralsz ahogy akarsz.
2. Nincs bizonytalan elöelet. Ha 3-4 evig egy botlabu idiota hasznalta az autot, akkor megnezheted magad
3. Minel idösebb a kocsi annal többet költesz ra (futomü, akku, mattulo lampa, vezerles, turbo, kettöstömegü......millio dolog)Raadasul a 3-4 eves kocsi pont az a kategoria, amig mindn huzza, szoval jo esellyel uj akku, uj gumi telre/nyarra, vezerles csere közel kell legyen, illetve turbo es tarsai....minden. Nem veletlenül 3 ev körülig hasznaljak a flotta autokat a cegek. Addig gondtalan a dolog, utanna kezdödik a javitgatas idöszaka.
mod alul full rozsad. Mindenki azt mondta eddig akivel beszltem, hogy ez ilyen
(#45932) AMD Power: mar miert kellene? Nekem is van teil casco (vadkar/termeszeti kar/rongalas). Uj autora se kötnek mast.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #45936 üzenetére
Nekem az astra 4 eves volt amikor 2000 eurot költöttek a valtora es a kettöstömegüre... mintahogy az akku is eldobhatja akkorra magat es a gumik is. Ha szar uton hasznaltak, a futomüre is kellhet költeni....aztan izzok, kipufogo (hasznalattol függöen, anyum poloja 5 evesen kilyukadt a kipuf => varosi hasznalat) teljesen komolyan gondolom
Anno amikor megvettem irtam is, hogy en ketsegbeestem, de allitolag ez ilyen. Nyilvan felületi rozsdarol beszelek, nem ilyen kiragott szelü lyukakrol . Mindenki azt mondta, hogy tipikus autopalyas betegseg ami meg durvabb az osztrak/nemet autopalyan hasznalt kocsiknal. Alvazvedelmezni lehetne, de igazabol bajt nem okoz....nekem mindenki ezt mondta edidg nyilvan en is lekezelgettem rozsdamaroval, aztan alvazvedös sprayel befujtam, de igazabol ez csak lelkiismereti megynugtatas, mert allitolag ennek semmi ertelme, Vagy komoly normalis alvazvedelmet kap, üregvedelemmel, vagy teljesen mind1, mit kenegetek en otthon de azert a lelkemnek jobb
-
Calogero
addikt
-
AmunRa
aktív tag
válasz haddent #45987 üzenetére
Ezek a motorok új korukba is sokszor ették az olajat. Volt aki addig verte az asztalt a szervizbe amíg meg nem csinálták neki gariba. Kicsit idegesítő a dolog, de együtt kell élni vele. Rakodik le a korom, meg a fojtónál is szokott lenni olaj. Magasabb fordulaton kell pörgetni a motort elvileg, amit én se szoktam betartani. Lehet, hogy a rángatásom is a lerakódás miatt lesz. Majd hétfőn kiderül.
-
AMD Power
titán
válasz haddent #45997 üzenetére
Ez az Opel eszi az olajat "történet" nagyon fel van fújva. Szentírás ,hogy minden Opel nyakra-főre zabálja az olajat. Vicc.
gban Az idióta barmok. Szaros 2ft-ért ott állnak sorba. Ezek az igazi prolik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz haddent #46042 üzenetére
Pontosan így van. Én mivel a Westendben dolgozok több mint 9 éve nap mint nap találkozok ilyen senkiháziakkal. Ne aggódjál én is osztom őket keményen.
Haddent Én ezt már megszoktam. Most már annyira nem csipi a szememet sem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
-
gban
Közösségépítő
-
mohabá 007
aktív tag
válasz haddent #46092 üzenetére
A figyeléssel nem mész semmire,nem a kutasok kutyulnak,a tartálykocsik,már a készrekevert kutyult benyát engedik a kutak tartályába.
"....A biokomponensek bekeverésének mennyiségét a 2010-es magyar bioüzemanyag-törvény írja elő három évre előre, és minden, Magyarországon forgalmazott üzemanyagra vonatkozik: 2014. januárig a benzinben 3,1, a dízelben 4,1 százalékos bekeverést írt elő, 2014. januártól 2016. januárig pedig mindkettőnél 4,9 energiaszázalékos bekeverésre kötelezi a hazai forgalmazókat. Ez 7 százalékos térfogatrésznek felel meg, vagyis az üzemanyag ekkora része bioetanolt, illetve biodízelt kell, hogy tartalmazzon..."
Ha nem az előírt mennyiséget adalékolták,annál kevesebbet, azt a NAV-nak büntetnie kell.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
AMD Power
titán
válasz haddent #46112 üzenetére
Jó lenne egy ilyen hidd el...
Ma megint rájöttem/megtapasztaltam ,hogy miért is vettem 5 ajtós autót. De jól is tettem. Sajnos nem rég meghalt a nagybátyám. Elég sok mindent el kellett hoznom tőle.
Ami befért az autóba.
- Egy felnőtt bicikli , nem összecsukható
- 3-4 telepakolt szatyor
- egy műfenyő
- 4 db festmény
- egy bevásárló kosárnyi szerszám
- mikrosütő
- egy kazettás magnó
- 4db szőnyegMeg mi ketten az autóban. Minden ajtó, csomagtartó rendesen becsukva, nem lógott ki semmi sem. Anyós ülésen csal a Muter ült. Lábánál sem volt semmi sem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz haddent #46193 üzenetére
Szeptember 29.en lesz egy éve az olajcserenek. Azóta 8000 ment bele. Úgy döntöttem marad meg egy evet a B Corsam, szóval most rakoltok úgy 500€, mindent átnézetve, cserélve és amiből csak lehet átlagos vagy jó minőséget.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
AmunRa
aktív tag
válasz haddent #46212 üzenetére
likeauto.hu-nál is így csinálták ráadásul csuklópontnál! Szemem láttára, miközben mondtam, hogy műszerész vagyok Szigszallag és befújva szilikonnal. Rájuk hagytam, mert ideiglenesen jó lesz, de 8e pénzem bánja ezt a gányolást. Am. zsugorcsövezve nem olyan vészes, de ez a szigszallagos megoldás nagyon elterjedt az autóvillamosságisok között!
-
trassher
addikt
válasz haddent #46212 üzenetére
Ilyen szerencsém is csak nekem lehet. Ezek pont olyan dolgok amiket szerintem nem néz meg ember egy használt autón mert feltételezi hogy nincs gond mivel nincs jelzett hiba a műszerfalon. Nem tudom ezt hogy lehetne megcsinálni övfeszítő és üléscsere nélkül.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz haddent #46317 üzenetére
1. ezek velemenyek, erre valo a forum. Van aki a sportkombit szereti, van aki a suvokat...stb. Nekem a hatso kerek es 200 lo, innen kezdödik az a kategoria, hogy auto es ehez hozzajönnek bizonyos kenyelmi es biztonsagi extrak, mint ergonomikus üles, xenon stb. Na ez az amire azt mondom: na ez igen. Masnak meg mas. Mondjuk szerintem egy hatso kerek hajtas az minden vezetni szeretö ember szamara egy kincs, csak ki kell probalni
2. Hülyesegeket ne irjunk. En se tudtam mi a különbseg a cupe es gtc között. Aztan amikor szobakerült utananeztem es most mar tudom. Szerintem ez egyaltalan nem baj, ha valaki kijavitja, mint ha kijavit egy folyamatosan ismetelt helyesirasi hibat, az sem. Söööt!
3. Autoglymmel a jo uton jarsz SRP + High gloss protection es gyönyörü lesz a kocsi
-
trassher
addikt
válasz haddent #46396 üzenetére
Azért nem feltétlenül ő csinált vele mindent. Pl az indításgátló mesterkulcsára is azt mondta nem tudja mihez van és ő már kikötve vette. Mondjuk ha az első tulaj rakatta bele akkor miért vetette volna ki? Igazából itt is lényegtelen melyik tulaj rakatta be, a probléma az ahogy belerakták. A sok sallangot meg majd kivetetem debrecenben a villamossági szerelővel. Hátha tud megoldást az ülés alatti tyukbelekre. Ha már van a kocsiban légzsák működjön is ugye.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz haddent #46510 üzenetére
WP felhasználó vagyok jelenleg de már nem sokáig. A 32 rugós óradíj szerintem is kicsit sok. Inkább összerakom magamnak mivel a 4 darab csatlakozó összesen kb 400 forint, otthon meg kiüttetem a hibát 3000-ért.
Declare: Ez érthető de azért itt most 8 érről van szó meg 3 kattintásról. A kódtörlés 4500 körül mozog debrecenben. Ez alapján a 4 csatlakozó berakása 3500 forint lenne. Ezt megtudom csinálni én is F_Gergely útmutatása alapján vagyis ez nem szakmunka.
Ahogy egy régi szaki mondta anno: "Ez a munka 500 forint. Egy kalapácsütés 1 forint de az hogy tudom hova kell ütni az 499."[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
deicide
veterán
válasz haddent #46529 üzenetére
Persze, máshogy mozgatja a bódét, de a kisebb motoros J-k ellenérve pont a súly, OPC-nél nem érdekel a fogyasztás, de egy 120LE-s autónál a +100-200kg már másként hat, ahogy te is mondod.
De igazából semmi más ellenérvet nem tudok a J ellen, mert pofás autó, fel is lehet extrázni és kategóriájában nem is vészesen drága.
Ha egyszer a velencei-tó felé jársz, mehetünk egy kört. Páran már megtapasztalták, mit tud a kis méregzsák.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
válasz haddent #46542 üzenetére
Ennek akarok utannajarni de mivel az egesz egy központi egyseg, igy kizartnak tartom, hogy en egyszerüen abban kicsereltessek barmit is.
Szoval az elkepzeles az uj hangszorok, ajtoszigeteles, de ehhez tudni kellene mire epitkezhetek Amugy ez a cd30 is 4x40 es 4x50 között irjak a hirdetesekben. Mire irod, h 2x olyan erös?
-
Declare
őstag
válasz haddent #46552 üzenetére
Huh, de mashogy gondolom de van ez igy
Egyreszt eszem agaban nincs a közepkonzolt megbontani es egy utolagos oda nem illö valamit betenni, en nekem az nem palya.
Masreszt, a kijelzön az infok, a kormanyrol vezerelhetöseg, mind alap, hogy müködjön. Akkor viszont kell ember aki megoldja....na erre mondtam, hogy ez csak nagyszabasu beruhazasbol menne, az meg nem cel.
Harmadresz a hangszoro szvsz legalabb annyira meghatarozo, mint az erösitö (lasd peldakent, nemreg amit beszeltünk fülhallgatoknal).Na mind1, lenyeg akkor, hogy 4x45w körül tud a cucc, utannajarok, mit erdemes rakötni/szigetelni es azert majd leirom, ha lesz valami fejlemeny
-
Skizz
addikt
válasz haddent #46554 üzenetére
Amennyi turbót pakolgatnak ma ide-oda, plusz egy kipuff már észrevehetetlen kiadás lesz ha elrohad. Amúgy egyetértek. De szerintem ez korai Vw-hagyaték, anno minden p*csányi szívóbenzinre meg bika TDI-re dupla kipuff került náluk. Pl. látok itt a környéken sokat egy 1.6-os Bora-t, gondolom 80-100 körüli pacival, dupla kipuffal, na azt se értem. Nagyon vad, de nem értem.
Viszont ez a szürke kombi... pfff, dögösebb az Insigniánál. Azt is ráncba kéne szedni lassan.
-
hódmaci
senior tag
válasz haddent #46540 üzenetére
Jah hogy csak ennyi.Ezt az elődje is meg szokta kapni.
Findzs:
Nagyon jók meg szépek az autók amiket belinkeltél.
Bevallom először én is Toyotára gondoltam,Na de az ára huh,hát az már sok.
Használt autóm meg már van.
Sajnos a mai világban nem lehet bízni még a garancia füzetben sem.
Vagyis én is azt vallom egy újnak semmi köze a használthoz legyen az bármilyen márka
Tisztelet a kivételeknek pl: Dacia logan MCV
Azonkívül a Toyota gyárt diesel motorokat? Én úgy tudtam azokat veszik és csak a vezérlésük,üzemanyagrendszerük az övék. De lehet a suzuki az[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
Declare
őstag
válasz haddent #46680 üzenetére
Nekem pont az élek meg a hajlitasok tetszenek. Az opel jel meg pont hogy kisebb, kb fele akkor mint a H n volt nem leszedhetö....ez a problema engem mondjuk nem erint
Ja amugy a mercinek a meteres atmeröjü csillagai tenyleg "erdekes"....ennel mondjuk jobban zavar a belsejükben az a kinai tabletre emlkeztetö board computer, amit kicsit kezd atvenni mindenki....es nem ertem miert, amikor embert nem hallotam meg akinek tetszene.
(#46682) Calogero sima 1.6 jelzes nem lehet rajta, az opel mindig melle irja, h cdti. Az ujakon meg asszem szam nincs is csak annyi, hogy cdti vagy turbo (mint ahogy a kepen is van amit linkeltem).
(#46678) diablo1984
ez a golf7 hatulja. Nyilvan mivel mind a kettö ferdehatulju 5 ajtos, nyilvan hasonlosagnak kell lennie, de a design szvsz teljesen mas
[ Szerkesztve ]
-
sasa58
tag
válasz haddent #46716 üzenetére
Senki sem tudja megmondani, hogy mi a különbség az A16XER és a Z16XER között, csak annyit, hogy az A-s Euro 5-ös, a Z-s pedig 4-es. Lehet, itt van a kutya elásva, ezért tűnik az enyém lustábbnak, mert jobban vissza van fogva és ezért nem ugrik a J sem ugyanazzal a motorral.
-
AMD Power
titán
válasz haddent #46716 üzenetére
A szerelő erre azt mondta ,hogy szerinte beleér a tárcsába a fékbetét és azért "nyikorog" az a fék. De az az érdekes az egészben ,hogy ilyen menetközbeni hangot én már kb 2-3 hónapja egyszer már hallottam. És utána tök sok ideig nem csinálta.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz haddent #46743 üzenetére
Azért lehet haladni ezzel a dög nehéz paripával.
0 - 100 in 7 sek
0 - 200 in 22 sek
0 - 250 in 36 sek ...
0 - 270 in 46 sekGyári adatok szerint 6 másodperc kell 0-100 kilométer/órás sprinthez.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
sasa58
tag
válasz haddent #46761 üzenetére
Szerintem is botrányosan sok, én tavasszal 650-ért adtam el az ugyanilyen 2005-ös G-met valós 98 ezerrel, gyakorlatilag hibátlanul. Jó egy kicsit csörgött már a lánc hidegen, meg lassan cserélni kellett volna a féktárcsákat, de ez meglett volna 100-120 ezerből.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen