Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz gzbotii #46183 üzenetére

    0W40 -es simán. A W előtti szám a hidegen mért viszkozitás, a W utánni a meleg. A 40 ugye az "sűrűbb", tehát melegen pont hogy picit sűrűbb. Hidegen meg 0, azaz nincs nagy különbség, nem zanzásodik hidegen. Hát nézd, lehet, hogy ebből beharap egy picit többet, de legalább egyből jó a kenés. Most ne fogyjon az olaj, vagy kopjon tovább, mi a jobb? :B

    De erről mindenkinek más a véleménye. A nagy öreg "szakik" rá fogják vágni hogy "Na persze inkább 40w100 kéne bele már" aztán lövésük sincs róla mit jelent az mert nem olvastak utánna, pedig kb 5 perc.

    Szerintem, ha a motor még működik, nem füstöl, nem repedt, nincs nagy és evidens baj vele, akkor egy finom és jó olaj akkor is jobb neki ha 100 éves a motor. Adalékokban meg nyilván köszönőviszonyban nincs egy mára már kommersz 5w30, egy kicsit ósdi 10w-40, meg egy vadiúj 0w-xx szuperhiper mini turbo dízelhez való fejlesztés adalékolása stb..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák