- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #66046 üzenetére
hát színhőmérsékletben nagyon, erősségben kicsit, de nyilván meg van kötve a kezük a gyártóknak. egyelőre csak városban autóztunk vele, országúti tapasztalat nincs.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
montyx
aktív tag
Na átestem az első CrossClimate teszten. Egyelőre tetszik. Jól tapad, jól tolja ki a vizet maga alól.
Lenne két kérdésem:
1. Jobb hátsó helyzetjelző nem világít, és az izzó jó. Mi lehet az oka?
2. Lehetséges, hogy a fejegység alatti panelen lévő hátsó ablakfűtés, klíma, és belső keringetés gombok visszajelző LEDje, illetve a belső levegő befújás irányát szabályzó tekerő egyszerre menjen ki? Vagy mi okozhatja, hogy hirtelen egyik se működik? Cserébe a hátsó ablakfűtés kapcsoló, a hőmérséklet szabályzó, és a ventilátor sebesség tekerője tökéletesen működik.Opel Astra H Sedanom van. 2008as
Aláírás
-
Hihetetlen a hétvégi szeszélyes időjárás. De az ember ilyenkor is feltalálja magát. Igen-igen megint az autók .
Mitsu ismét a szerelőnél. Fiat & Opel páros pedig az új üléshuzatait faragtam rá. A régiek már picit viseltesek voltak, és jönnek az ünnepek szégyellettem volna már megjelenni velük. De most komolyabb kiadást nem szerettem volna. Így maradt a Lidl autós huzatai.
Sokan írtátok hogy nem valami jók ezek a húzatok, de jelenleg ez tűnt a legjobb útnak, míg nem kapnak egy jobbat.
Picit off következik:
A Fiattal nem volt túl sok gond, egy erősebb 1,5 óra alatt végeztem. De a tervezőjét megkövezném, hogy az első két ülésből a fejtámlákat miért nem kivehetőek... Persze a hátul már igen...érthetetlen és egyben butaság....Volt előtte egy kárpit tisztítás is, nem mintha igényelte volna, de én szeretem ha beülök és a friss kárpit illata fogad.
Takarítás előtt az ülés.
Az új ülés huzatok felhelyezése ,kezdeti fázisban.
Maga az ülés huzatok , elég vékonyak, de könnyen alakíthatóak, szabhatóak, és elég sok akasztott kaptam hozzá, legalább fél zacskóval meg is maradt.
És jött a karaván
A hozzá való ülés huzatok száma megegyezett kisebb túlzással a földön meglelhető országok számával. Semmi baj , szépen össze raktam mi,mihez megy. Vettem egy nagy levegőt és neki álltam a vezető ülésnek . Az ülés lapjával kezdtem, és a kis füleket szerettem volna lefogatni a kis kampóval, persze ha lett volna mihez..
A kedves tervezők olyan szinte telerakták az ülés alját mindenféle elektronikával, kábelokkal, hogy egy szerverparkban nincs ennyi. Így maradtak a merevítő rudazatok, de azok meg vastagok voltak. De szép apránként sikerült kifeszítenem ,és stabilan rögzíteni.
Majd jött a törzse, és az ember azt hiszi ez már könnyebb lesz, persze hogy nem.. első akadály a derék alátámasztásához szolgáló kis gombocska, vagy kerék. Kiszabtam, utána meg a kartámasz tette lehetetlenné a sikerhez vezető utat. De ez is meg lett. majd a fejtámasztó része. ,ezzel el is ment 1 óra. Az anyós oldali ülés már két fokkal jobb volt. Persze minden ülés alatt vannak kábelok, csak tudnám hogy mik lehetnek ezek, piros,fekete, szürke, ha valaki tudja, ne titkolja el.Itt fújtattam egyet egy sport csoki társaságával. És nekiláttam a hátsó üléseknek. Itt is az ülő része volt macera ,mert az alsó rúgós tagokon kívül semmilyen rögzítési pont nincs, rugóknál is csak is precízen annak a helye volt kialakítva, "echte"német gondolkodás... Itt feladtam, mert egyszerűen semmilyen módon nem lehetett őket még csak össze húzni sem, majd jött apum, és ő az egyszerű gondolkodás híve, egy rozsda mentes huzallal össze fogta az összes feszítő gumikat majd egy hozzá adott kampóval rögzítette is, "mint a gyári" nagyon jóra sikerült. A többi rész a törzs tartó és a fejtámla már könnyedén ment.
Egy szó mint száz ,húúúú .Rá ment 4 órám erre a vacakra. de elkészült.Kész van,
Bocsánat a kép minőségért de már a fényviszonyok nem kedveztek a fotó elkészítéséhez.
Végén kívül ,belül nagy takarítás. Plusz fagyálló csere -35 fokosra.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Pitterix
őstag
válasz Luck Dragon #66054 üzenetére
Azért az Astra jóval szebb.
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
válasz Pitterix #66055 üzenetére
Fityon is jól mutat már, a fenti képen még hullámos ,gyűrt. De már az is passzentos. Ha a mintájára gondolsz akkor tény hogy nem valami szép, de gondolj bele ha a pettyeset választottam volna, na az olyan radikálisan ronda, hogy az autó el sem indult volna szégyenében.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Pitterix
őstag
válasz Luck Dragon #66054 üzenetére
Kicsit megcsúsztam a válasszal....
Nekem ma fejeztük be öcsémmel a Meriva alvázvédelmét. Csiszolás, rozsdaátalakítás, alapozás, waxolás. Holnap meglesz a vezérműszíj csere is.
Viszont most egy olyan gondom van, hogy a múlt héten kiégett a bal első irányjelző izzó. Azt ki is cseréltem, erre ma megint kiégett ugyanaz.(#66056) Luck Dragon: kívül-belül gondoltam.
[ Szerkesztve ]
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #66054 üzenetére
Ezek az üléshuzatok miért kellenek bele? Én tuti nem raknék az enyémbe...
-
válasz Pitterix #66057 üzenetére
Biztosan, szép lesz a tied is. Egy autó villamoságissal szerintem érdemes lenne megnézetni azt az irányjelzőt. Vagy majd itt a többiek hátha tudnak neked segíteni.
B-L-A-C-K
Nos én úgy vagyok vele hogy inkább az ülés huzat kopjon , mint az ülés kárpitja, igaz hogy mindegyik kopik, csak nem mindegy milyen arányban. mert ezek a kis huzatok sokad védtek eddig. A fityó ülésein szerintem ez jól vissza adja mit most itt írók, pedig 2007-es szalonból kihozott autóról beszélünk és olyan mint az új ,mai napig.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #66059 üzenetére
Persze mindenki úgy használja a kocsiját ahogy akarja, de nekem ez már kicsit túlzás, azért van hogy használjuk, esztétikailag meg egy ilyen huzat nálam sokat ront, meg ilyen alapon fóliázzuk le a kocsit is akkor, meg még sorolhatnám...
-
diablo1984
veterán
válasz szabonagyur #66062 üzenetére
+1
ha csak a retkelés számít, akkor egy trikó üléshuzat bőven elég! egy ilyen rettenetbe úgy lehet izzadni, sőt ívet húz az ember kiszálláskor, borzasztó! -
Nos, ezek szerint nekem vannak ilyen bogaraim, de ettől nem fogom magam rosszul érezni, hogy próbálok vigyázni rájuk. És ettől sokkal jobban érzem magam.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #66064 üzenetére
anyámék is ilyenek, anno több mint 10 éve vettek egy passatot rávertek egy olyan régi lada stílusú üléshuzatot és egy trikó huzatot a huzatra! volt benne gyári méretpontos szövet szőnyeg, arra raktak még egy univerzális gumiszőnyeget! azóta sem volt lent egyszer sem az üléshuzat, annak sem volt az ülésnek sehol sem kopása, viszont minden pusztul a kocsiban lefelé: kormány, váltó ajtó és tetőkárpit, behúzók..... sírtam volna ha az én passatom így nézett volna ki, azon volt elöl egy trikó és kész!
én is úgy voltam vele, hogy ha okádék lenne a huzat, akkor megéri elrejteni, de míg jó addig minek? a gyári a legszebb, mindent amit rárak az ember csúfít rajta! és ráérünk akkor torzítani, ha már csüng a bele....
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Luck Dragon #66064 üzenetére
Ne is érezd, nem azért írtuk Egy időbe nekem is volt rajta huzat, gyönyörű is volt, de utána gondoltam bele csak, hogy a gyári huzattól jobb ritkán van (emberi áron), én meg ültem a gagyin.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz szabonagyur #66066 üzenetére
Én úgy látom hogy eladáskor sokat dob az autón mikor a vevő az üléseket szép állapotba találja, mert eladáskor nincs azaz ember aki előtte kicserélje, hisz nagyobb lenne a bukás.
És jövőre a terv hogy a fityó és most már a Mitsu is megy a háztól, addig meg vigyázok rájuk, utána hogy a leendő gazdija mit csinál velük, az már az ő dolga.A leendő autónk meg ha szövetes lesz,az is kap majd ülés húzatott, vagy csináltatok hozzá, vagy gyárit kap, ez még a jövő zenéje.
ha pedig bőrős lesz akkor meg egy csomó ápoló készletet. Mert amilyen mániám úgy is "sikamikálomőketegésznap"[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #66067 üzenetére
-
szabonagyur
félisten
válasz Luck Dragon #66067 üzenetére
Igen csak ez is két oldalú dolog. Vagy jelent valamit a szép ülés huzat vagy nem.
Illetve ahogy kolléga írta magamnak veszek kocsit, vigyázok rá, de ha most kopik kicsit vagy folt akad rajta az a használt kocsi velejárója.
Aki használtan vesz az belekalkulálja ezeket úgyis, vagy kitisztíttatja vagy vesz rá huzatot.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz szabonagyur #66069 üzenetére
Ebben is van igazság.
B-L-A-C-K
Nagyon szép[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ufonauta
aktív tag
Üléshuzat témához hozzászólva.
Nekem 13 éves a G Astrám és minden nap használom. A gyári huzat még majdnem újszerű állapotban van rajta, de a vezető ülés bal oldalán (gondolom a sok ki-be szállás miatt) kicsit megkopott. De tényleg nem szembetűnő. Nos a további kopás megelőzése érdekében tetettem rá méretpontos üléshuzatot, amin senki nem veszi észre, hogy nem gyári. Angyalföldön van egy kis műhely (ha valakinek kell az elérhetőség, akkor megadom), ahol 1-1,5 óra alatt rávarrják úgy, mintha ráöntötték volna. (budapesti taxisok is itt csináltatják a huzatot) Előtte egyszer el kell menni és kiválasztani a szövetet, amiből kb. két hét alatt legyártják a huzatot. 4 ajtós G Astrára most nyáron az egy darabból lévő 19 ezer lett volna, de sokkal jobban néz ki, hogy a közepe más mintájú. Így 21 ezer volt kompletten fejtámlákkal együtt. Ha nem felejtem el, holnap csinálok fotót a kocsi belsejéről. -
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #66072 üzenetére
Kikérem magunknak
A J-ben is ilyen lényegében
Százszor jobb szerintem mint a H-é volt.
Az is elárul valamit, hogy amikor a kollégám amikor mondtam, mit veszek, megnézte, milyen is a J, mert neki mondjuk egy nagyon nem gyenge BMW-je van, és csak lesett amikor meglátta a műszerfal - középkonzol együttest, hogy ez tényleg Opel, meg tényleg egy Astra?
Szóval azért nem olyan rossz az.
De ízlések és pofonok, meg ízlésről nem lehet vitatkozni, stb.Postázást nem vállalok.
-
beg
veterán
válasz AMD Power #66072 üzenetére
Tegyél mellé egy H középkonzolt
A J is azért tetszik mert mindenre gomb van, de sokaknak meg ez nem jön be. De hála égnek van barna, szőke, fekete, vörös, nem veszünk összeYou are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Ferike81
senior tag
válasz Luck Dragon #66067 üzenetére
Ha egy méretpontos huzatgarnitúrát akarsz venni minimum 35 ezrest kell kiköhögni érte. Akkor tuti nem csúszik el, nem veszi le az ülésfűtés erejét, nem csüng itt-ott. Azok szépen feszülnek mindenhol. Viszont én sem tettem egyik autóra sem. Az Insikben félbőr van, ebből az egyik már 8. éve szolgál huzat nélkül, és csak az idén volt kárpittisztítónál először. 15000 Ft-ból úgy néz ki mintha vadi új lenne. Ha azt számolod akkor még így is jobban megéri mint a huzat. Ha meg nagyon dzsuva ruhában vagyok teszek az ülésre egy nagy törölközőt, és csók.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
B-L-A-C-K
titán
-
Dorian
félisten
válasz Dorian #65815 üzenetére
Újra-tábla...
Most mégis erősen gyanús, hogy mégis az akksi a bűnös.Előzmény:
Parkolóban nem indult el, ott próbáltuk bebikázni, akkor sem. Viszont ez lehet az én bénaságom, mert most csináltam először ilyesmit.
Sikerült ismerőssel hazavontatni. Vontatás közben kettesben lassú kuplungfelengedéssel beindult, ill. otthon leállítás után ismét azonnal, pöccre.Most:
Viszont 2 nap parkolóban-állás után ismét próbáltam indítani, semmi, viszont már a kijelzőfényeken, ablakemelőn is látszott, hogy nem nagyon van áram. Kivettem, lakásban feltöltöttem, utána pöccre indult.Laikus ötletelés:
Lehetséges, hogy már olyan állapotban van az akksi, hogy az első esetben még otthon épp elindult, de a 2-3 km-re lévő parkolóig már a generátornak nem volt ideje visszatölteni annyira, hogy az indításhoz szükséges nagy áramot le tudja adni? Hazafelé a lassú vontatáskor meg több ideje volt töltődni és még egy indítást tudott produkálni, de 2 nap állás után már nem?Szóval fentiek alapján kijelenthető, hogy tutira az akksi a hibás?
(A jelenlegi gyári Opeles, feltételezhetően még az eredeti, 13 éves. Viszont úgy tudom a G Astrákat 45 Ah-s akksival szerelték, ebben meg 55-ös van, bár ha véletlenül épp a nekem való eladáskor tették volna bele akkor is 7 éves.)
Ill. ha akksi gond, akkor elég lesz a 45-Ah-st vennem, vagy a 60-as kell?[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
adorjant
senior tag
-
-
Declare
őstag
válasz Dorian #66081 üzenetére
13 eves akku eseten nincs miröl beszelni, de 7 evesnel se nagyon....az csere erett.
Ha 55 ös van benne es belemegy a 72 es is, amit irtak, akkor 60 as az nyugodtan mehet bele. lesti akku egy nagyon jo ceg, korrekt, jo aron, gari ügyintezes is hibatlan, ha arra kerül a sor.
-
_q
addikt
válasz Luck Dragon #66084 üzenetére
Jaa, akkor téved. A képből amit felrakott az ülésekről, nekem valami miatt astra ugrott be.
-
Pitterix
őstag
Ma megvolt a Meriva vezérszíj cseréje, fagyállóval való feltöltése. EGR szelep meg már le volt vakolva, úgyhogy ezzel talán nem kell kínlódnom. Jöhet a téli hó!
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
G.Peter
aktív tag
Bocsi a megcsúszott visszajelzésért, csak most hétvégén jutottam el addig, hogy szétszedjem.
Nekem teljesen a helyén volt a kapcsoló, nem ez a gond. Kitakarítottam és WD40-nel is befújtam, hátha csak elkoszolódott, de ez sem segített. Kézzel ki tudtam akasztani a pöcköt amit a kormány is meglök, bár érzésre talán egy picit könnyebben mozdul arra, amerre a kormány is kikapcsolja. -
Dorian
félisten
Na megvolt az akksi csere. Tutti ez volt a gond, ugyanis hirtelen a kulcsos táv - kp-i zár nyitó is elkezdett működni. Elemcsere után azt hittem az adó vagy a vevő egység hibás. Az a durva, h ez nyár óta nem működött, amiben utána benne volt egy ausztriai 2500 km- es nyaralás meg ilyenek...
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
gban
Közösségépítő
-
szkury
tag
válasz Luck Dragon #66064 üzenetére
Ne aggódj, én is ilyen vagyok, sőt elől még van trikóhuzat is!
Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
-
-
trassher
addikt
válasz Luck Dragon #66096 üzenetére
A fényes műszerfal törlő kendőt égesd el ha jót akarsz. Fantasztikus mikor csillogóssá varázsolják a műszerfalat főleg ha szembesüt a nap.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz montyx #66098 üzenetére
En ezt nezem minden nap hat sok mindenben szebb es komolyabb a J beltere, de ebben (nekem legalabbis) pont nem.
Nekem egy baratom hasznalt fel evig egy J astrat meg regebben es ott lattam ezt a müszerfalat elöször, ez volt az elsö amire azt mondtam, hogy ez mi ...oke a vizhöfok szerencsere visszakerült, de hogy nez mar ki ez az ezüstre fujt müanyag...
Azonnal a regiregi polo classic jutott eszembe, ez mar ott is ver ciki volt
szerencsere a csavarokat itt kihagytak.... na de hat izlesek es pofonok
Minenesetre szep reggelt mindenkinek....winter is comming