- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Netfone
- Yettel topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Frissítve! Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
Hol érdemes venni torx készletet opelhez? Vannak ötletek,tippek?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
szkury
tag
válasz roberto211 #66252 üzenetére
Bármelyik barkácsáruház, de a Teco-nál is lehet venni
Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
-
Directors
senior tag
válasz roberto211 #66252 üzenetére
Bármilyen nagyobb barkács árúházban kapsz. Meg ilyen kisebb csavar,szerszám boltokba. Bolhapiacon. Bár az elég silány minőség szerintem.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66252 üzenetére
Nagy esély van rá,hogy még a legkisebb autóalkarész kereskedőnél (maszek) is tudsz venni,azt hogy kb mennyi magyar pénzt kérhetnek érte,azt nem tudom.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
roberto211
őstag
válasz mohabá 007 #66257 üzenetére
És amit linkeltem, az megfelelő lehet?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66256 üzenetére
Ő az. emmá profi
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
roberto211
őstag
válasz mohabá 007 #66259 üzenetére
Megrendeltem szerszamkell.hu-ról, Érden van a telephelye a cégnek, Én is Érdi vagyok és eddig fingom nem volt róla h itt ekkora szerszámáruház van a velencei úton.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Milyen jó ez az Opel Community ph-n.
Suzuki topicban azért néha megakadtak a segítőkészségek. Itt meg egyből.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Szada85
aktív tag
válasz Calogero #66245 üzenetére
Engem inkább az döbbent meg, hogy csak így engednek 2,5 millió Forintot.
Sosem Volt még új autóm ( bár a bérautók, amiket céges útra kell menni azok általában 1000km alattiak, szóval majdnem , csak ugye az meg nem saját, na mindegy ) , így nem ismerem a kereskedöi rendszert, ilyenkor az éves eladási darabszámért járó bónusz miatt leszel hírtelen ennyire értékes ügyfél, vagy mi miatt tudnak ilyen akciókat adni? ( legalábbis erre tippelek az alapján, hogy " még karácsonyig " meg kell rendelni az autót.
-
trassher
addikt
beg & Chiftain: De miért vannak így rákattanva pont a kábelekre?
Volt ma egy Kisvarsány - Gyöngyös oda - vissza út pályán. Nem volt rossz bár ilyenkor már kéri a naftát rendesen és kicsit lehet süket is lettem.
Redmi Note 7
-
-
tutis
őstag
H-s astrába milyen izzókészlet kell? H7?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #66263 üzenetére
Persze, nem is amiatt lepett meg, hogy olcsó-e, vagy nem, hanem, hogy ilyen mértékü kedvezmény még beleférhet. Emiatt is írtam, hogy még sosem mentem így szalonba, hogy konkrét tervezési céllal (autót is max konfigurátorban bohóckodtam össze, de azok meg 40k€ alatt nem álltak meg )
, így nem ismerem a kereskedöi szokásokat.
De amit linkelsz, ott is adnak " akciós " áron 1,2 milliót kedvezményként.
Majd megpróbálom a Neppernél is, hogy ha elhozom Karácsonyig a Vectrát, akkor odaadja-e a feléért, mégis csak használt autó, nem új, arra nagyobb kedvezmény jár.Két napig van szerencsém egy vatta új Kókuszhoz, ebben is van minden földi jó, kipróbáltam ezt a beparkolós rendszert, egészen ügyesen manöverezett be akár párhuzamosan, akár merölegesen, és egyetlen fókabébi, vagy jegesmedve sem sérült meg közben. Igaz a rákészülés kicsit körülményes, egy karácsonyi rohamban simán bukod a helyet a plázában, ha hagyod, hogy Ö töketlenkedjen be.
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #66262 üzenetére
Igen, amugy ez meglehetösen fura volt nekem is Mert 9 millios autonal 1-1,5 millio az benne van, de azert a 2,5 az eleg szep.
Amugy most raneztem a mobile.de-re es meg is valtoztattam, amit irni akartam.... eddig ezek, ilyen felszereltseggel 22 ezer euro körül mentek par 1000 km el. Most mar 19k euro alatt. Szoval ugy nez ki eddig tartott az "ujdonsag varazsa" árkepzes Kicsit beestek az arak.
Ujonnan biztosan en sem vennek egyelöre autot.....9,2M a listaar, elhozod ezzel a meglehetösen nagy kedvezmennyel akkor olyan 6,7 körül, majd 4k km mulva mar csak kb 5,7 et er, ujabb 1 ev es talan 5 milliot kapsz erte...stb....azert igy lenne egy szivbaj a ft/km költseg
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66271 üzenetére
konfiguratorban annyi volt, ilyen 30k euro, ha összerakja az ember es a mobile.de n is, ennek megfelelöen 22-25k körül mentek a bemutato es teszt autok. Most mondom beesett az aruk 19k ala. Talan az lehet benne, hogy az elejen kihasznaltak a nagy hirverest, bearaztak egy kicsivel a golf ala, aztan most hogy csökken az erdeklödes igy könnyen lejjebb tudjak vinni az arakat...passz
Mindenesetre nagyon sok K astrat latni az utakon. -
beg
veterán
válasz trassher #66264 üzenetére
Nekem a szerelő azt mondta, hogy nem a kábelfétise miatt, hanem a minél zártabb motorterek miatt. Ugyanis az állatka azt szeretné elérni, hogy minél melegebb helyre kerüljön, ez általában a hengerfej Amíg oda el nem jut, addig ösvényt rág. Szellősebb motortérnél nem rombol.
Nálam is látom a koszos bundanyomot a szelepfedélen, de eddig még (kop-kop) nem rágott semmit, van helye hancúrozni a G 1.4 motorterébenYou are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #66270 üzenetére
Én is hasonlóra tudok gondolni, valamint esetleg arra, hogy - és ezt nyilván minden gyártó el tudja játszani -, hogy olyan " Black Friday-esen " picit eleve feljebb lövik az árakat, akár az extrák árát, mint amennyi " alapból " lenne, és aztán ebböl tudnak nagylelküen engedni.
Erre írtam, hogy nem tudom, miként müködnek a márkakereskedések, hogy X autónként jár X bónusz, és akkor inkább enged az árból, csak meglegyen a darabszám, amiért aztán kárpótolja öt a bónusz. De csak találgatok.
Emiatt kérdeztem elözöleg, hogy esetleg pont 1-2 darab hiányzik a kereskedönek a bónusz kvótához, ezért gyorsan beajánlotta a kedvezményt, hogy inkább legyen meg, aztán jön a pénzvonat neki, és a vevö is örül.Az új autó nyilván az elsö pár évben sokat veszít értékéböl ( kivéve a ritka szupersportautók elsö-utolsó darabjai mondjuk ), de szerintem ezt bele kell kalkulálni.
Ettöl függetlenül biztos megvan a maga varázsa egy új autónak, illat, tapintás, elsö púzás, átadási ceremónia ( nézegettem M3/M4 "átadós" videót a BMW Welt-ben, és hat nahh, végig tudnám szenvedni ), plusz ha valaki hosszú távra tervez, és megengedheti, lehet jobban jár, ha új korától megvan, és vigyáz rá, mintha vesz egy " Jahreswagen "-t 1-2-3 évvel, ami elötte bér/céges autóként kapta az ívet. De persze ezt ki-ki döntse el magának, mit szeretne.
Nekem elegek új-ból a bérautók egyelöre, tök jó kipróbálni mindenféle típust, fajtát, össze is lehet hasonlítani öket egy pár napos út alatt, bár eddig új Astra nem Volt köztük sajnos.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Szada85 #66275 üzenetére
"Az új autó nyilván az elsö pár évben sokat veszít értékéböl ( kivéve a ritka szupersportautók elsö-utolsó darabjai mondjuk ), de szerintem ezt bele kell kalkulálni."
Nem tudom de nekem nagyon nagyon tele kellene lennem hogy új kocsit vegyek, vagy cégemnek kellene lenni hogy megérje. Egy 10 millás kocsin 3 év alatt már ~5 millát buksz, az havi szintem így akkor csak az amortizáció 138 ezer, és még nem csináltál vele semmit...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #66275 üzenetére
Igen, ez a BlackFriday is atyavilag, hogy mekkora egy kamu nagyon sokszor felnyomjak az arat, 30% al, rairjak, hogy 40% kedvezmeny es akkor kaptal 10% ot es kifosztjak a boltot ...egy ket esetben mondjuk van valoban jo kedvezmeny, de 90% az csak a birkak megvezetese szvsz.
Uj auto az cool dolog. Tenyleg olyan, amit szeretnel, Te kezded el hasznalni, szepen törödve hasznalod, bejaratod, olajat csereled, ahogy illik, ott a gari ha valami gyartasi hiba van, tudod, hogy nem volt mostohan hajtva stb...jo dolog ez es ha igy hasznalod par ev mulva egy kinalati lista legdragabb darabjai között hirdetheted meg, vagy hajthatod nyugodt szivvel hoszabb akar 7-8 evig is. Csak hat ugye ennek meg kell fizetni az arat meg persze az atadas is kiraly, izgulsz, elemeny stb
Hasznaltauto olcso, de benne van a riziko kökemenyen....akar milyen alapos vagy, jo esellyel alapbol kompromisszummal fogod megvenni es ha "hozzaertötöl" jön ki tudja mik vannak elrelytve, ganyolva....hogyan volt hasznalva, odafigyelt e az olajcsere, visszahütötte e a turbot ha kellett, kitaposta e a szemet hidegen a -10fokban, hogy gyorsabban fütsön.....stb. Aztan ha valami hiba van na akkor aztan talald ki, hogy normal hiba, vagy valami relytett ganyolas, vagy relytett hiba, vagy az amugy 2x annyi km miatti hiba, vagy valoban volt e cserelve az az alkatresz.....nem egy egyszerü örtenet ez a hasznaltauto....amiket olvasni storykat
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz máyköl #66278 üzenetére
Ez értelemszerű ha kis összegért vesz az ember új kocsit nem bukik olyan sokat.
Declare: Használt persze hogy rizikós, de azért ha valaki új kocsit akar venni, akkor 1-3 éves példányokat kevés kilométerrel is kitud fogni, és tényleg ilyen 10 milliós kategóriáénál rengeteget spórol használt vonalon, és azért akkora nagy rizikója nincs egy pár éves kocsinak ami keveset ment.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #66276 üzenetére
Erre írtam a kommentben is, hogy " és megengedheti " természetesen. Valamint valóban, ezt az értékvesztést bele kell számolni, van akit ez nem zavar / belefér. Ha valaki Kp-re vesz 10 milliós autót, akkor neki nyilván oké ez az értékvesztés is.
Ahogy Declare is írta, a használt autó pedig szinte mindig lutri, vagy inkább úgy fogalmaznék, hogy az utóbbi idöben a tendencia/ társadalmi viselkedés arra felé halad, hogy egyre nagyobb lutri sajnos. Nem egyszerü ma az autót vásárolni szándékozók élete.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Szada85 #66281 üzenetére
Ahogy most belemélyültem már vagy fél éve ebbe a használt piacba valóban nagy rizikó, de inkább az ilyen 5 év feletti kocsik, pár évest azért kilehet fogni jót utánajárással, 5 év felettihez már tényleg szerencse is kell. Az meg hogy pár évesen is lehet buktató persze, mert nem melegítette be meg húzatta meg stb ahogy Declare írta is, de akkor is 10 millás újra visszatérve 3 évesen buksz rajta 5-öt, azaz havi 138 ezret ahogy írtam, és még nem szervizelted nem csináltál vele semmit, ez csak az amortizáció...Ha megveszed 3 évesen, legyen az turbó cserés is 138 ezerbe 100% nem lesz havonta szervizeléssel együtt sem, de még 50-be se.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66280 üzenetére
Soha nem veletlen az ertekvesztes Ha egy barom volt az elözö tulaj, akkor böven kaphat olyat a technika, hogy szivni fogsz vele....ha meg még peched is van akkor meg plane. Vannak szemelyes peldak is ismerettsegben, de az en autom is jo pelda erre. Ennek is 150k környeken jött elö a valto hiba es sok mas auto eseten is az egy kritikus szam....onnantol szerencse es idö kerdese, mikor mi adja meg magat, de a gondtalan autozasnak vege. Azt uj autonal kapod meg szinte biztosan (ha nem gyartasi hibas darabot fogsz ki), utanna erössen a sors kezeben vagy.
Ha szerencsed van es körültekintö vagy jo aron szerezhetsz egy 3 ev körüli autot, amivel sokaig autozhatsz különösebb gond nelkül. Ha nem akkor pech ( ez a bmws egy drasztikus pelda, de jo pelda [link] 4 evesen töredek aron, horror szervizszamla. Ugye minnel dragabb autot valasztasz, ugy lesz a szerviz es minden aprosag egyre dragabb.Szoval az ertekvesztesbe azt is bele kell kalkulalnod, hogy gondtalanul es a legujabb technikaval autozol. Ezt fizeted meg.
Amugy nekem is ezek a 3 ev körüli darabok tetszenek, következönek jo lenne majd valami olyasmi evjaratu valami
(#66279) Gergőke88 +1
-
Declare
őstag
Hogy egy kis on is legyek:
Par napja itt ebben a fos esös, hideg idöben elkezdett parasodni belülröl az auto, mint az allat. Befujtam magamelött, meg az oldalso tükröknel ilyen paragatloval az üveget, egesz jo...de regota nem volt ennyi para, mondom fura. Megneztem a kis para fogo parnamat ([link] ) es total vizesnek mutatta magat. Baromi sok nedvesseget elnyel, szerintem a mikroban 5l viz kiparolgott belöle Nagyon jo cucc, erdemes beszerezni szerintem
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #66282 üzenetére
Én inkább azon szoktam gondolkozni - picit a Te menetedtöl eltéröen -, hogy - maradva a német piacnál, ahonnan aztán a legtöbb használt autó kerül mindenfelé -, itt a mai 1-2-3(-5 éves ) autók nagy százaléka a következökböl tevödhet össze:
- Lízingre vett új autók, amit a lízing lejárta után a kereskedésnek visszaadnak.
- Bérautós cégek autói. Itt ugye elég folyamatos a frissítés a flottában, és nem egy bérautóban - hogy véletlen maradt ott, vagy direkt van figyelmeztetés - ott volt a matrica a szélvédön, hogy " max 27, vagy max 30 Ezer Km-nél vissza kell vinni "´.Plusz valóban harmadik kaszt aki saját maga zsebböl vett új autót, mert nyilván ilyen is van.
Na most az elsö két kasztból származó autó hiába 3, hiába 5 éves, tartok töle, hogy eddigi karrierje alatt annyit kapott az élettöl, mint átlag Jóska alatt egész pályafutása alatt, lévén ezeket ugye nem kimondottan kímélik Sem a bérlök, Sem a lízingelök, hiszen " úgyis csak 2-3-4 évig kell kibírja ".
Nyilván a kor elörehaladtával csak romlik a dolog, ahogy egyre több tulaja lesz, de szerintem ezeknél is van valamennyi rizikó. Ezért írtam, hogy ma egyik csoportból Sem egyszerü választani.
De persze, meg kell nézni, mit veszel, átnézetni, vagy kifogni valami garis használtautós dolgot, az védi valamennyire az embert, ma már ebböl is sok van.
Ki-ki megtalálhatja a neki tetszö módot. -
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #66284 üzenetére
Nincs benedvesedve a pollenszüröd?
Èn is két hete csináltam meg pont a G-n, ott is olyan Volt, hogy meló után beültem, beindítottam az autót, és két perc alatt semmit se láttam ki. Plusz lehetett érezni is, hogy elég nyirkos a befújt levegö.Kikaptam a kesztyütartót, akkor jött az elsö meglepi ( a külsö-belsö keringetés vezérlökarjának a végén a pöcök el Volt törve, a fedél meg " belsö keringetés " állásban maradt )...azt gyorsan kicseréltem, aztán kivettem a pollenszüröt, és az alsó éle át Volt ázva, ergo a kondenzvíz elvezetöm is el lehet tömödve, azzal megy jövö héten szervízbe TÜV-vel egyetemben.
Ha már ottvoltam kiporszívóztam azt a dobozkát is, Volt benne dzsuva böven, kitörölgettem. Az új szürövel azóta minden rendben, plusz, hogy kinti levegöt is tudok befújtani -
Declare
őstag
válasz Szada85 #66285 üzenetére
ez sajnos erösen benne van igen...körültekintönek kell lenni nagyon es akkor sincs gari semmire Van amugy egy nagyon jo kiallasu J GTC most a mobile-n...csak a többihez kepest gyanusan olcso [link] ezt szivesen bevallalnam.
(#66286) Petyyyyy -7,5 ben semmit nem csinal a klima de 2 fokban sem. . Az a paragatlo jol müködik, de csak par napig igazan hatasos. Ez a parna, viszont nagyon jo
(#66287) Szada85 a baj azzal volt, hogy beültem es csurom para volt az ablak. Aztan lefujta persze par perc alatt, de addig nem lattam semmit. Következö inditasnal ugyan ez volt. Szoval nem hiszem, hogy az különösen nedves lenne....de nem is csereltem soha sajat magam, fogalmam sincs hogy kell, de kedvem sincs hozza cserelve van minden olajcserenel.
-
trassher
addikt
Chiftain & beg: Akkor olyasmi lehet ez mint a patkányoknál. Ugye ha valaki csövesen rakja be a tengerit kasba akkor az úgynevezett selymet leszedik mert a patkány abból csinál fészket magának hogy meleg legyen. Mi "tartunk" itthon sündisznót, az elzavar mindennemű rágcsálót.
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #66290 üzenetére
A klima nem kapcsol be hidegben. Ilyen 5 fok alatt kb. Minuszban meg plane nem.
Szoval az hogy az ablakra fujatod meg 17 fokra allitod, azzal csak annyit ersz el, hogy a külsö levegö fütes nelkül egy az egyben ramegy az üvegre. Viszont ha full nedves a kocsi bent is es kint is olyan para meg esös nyalkas idö van, hogy minden vizes es nyirkos, akkor a nyirkos levegö a parat lassan tudja letolni, de akkor is inkabb füteni erdemes, mert akkor elöbb eltünik. -
Petyyyyy
addikt
válasz Declare #66291 üzenetére
Jaa értelek.
Én amúgy nem klímával tolatom le, ECO módban elvileg nem megy a klímakompresszor - az enyém meg amúgy sem, mert expanziós szelep tisztításra vár meg hasonló fincsiségek. És ugyan valószínű cserés a szélvédőm, de ha hideg szélvédőre meleg levegőt nyomatsz, abból sok jó nem sülhet ki, de állítólag ez is csak a kavicsos darabokra igaz.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
tutis
őstag
sima cd 30-as fejegységhez lehet csatlakoztatni aux-jack kábelt? van valami trükk, buktató?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #66288 üzenetére
Na ez az, hogy tipikusan az az alkatrész, amit sosem tudod, hogy valóban kicserélték-e, vagy csak kiszámlázták. Több szerelötöl is hallottam, hogy a hátuk közepére kívánják a cseréjét, annyira macerás helyen van a müszerfalban ( a G-nél legalábbis ), el tudom képzelni, hogy csak minden 2. - 3. alkalommal cseréli ki..ezért csináltam meg én is magamnak, mondjuk a Hulk méretü kézfejem, meg ujjaim nem könnyítették meg a dolgot, de nem lehetetlen megcsinálni.
ahogy néztem keresöben, a sokat futott darabok azért valahol itt kezdödnek, bár ez valóban az alja árban a kínálatnak. Azért 3 év alatt ennyit belepörgetni szép teljesítmény. Nem tudom, megnézve a hírdetést bennem is a kétely fogalmazódik meg, hogy valahogy nem teljes a kép, hibátlan, szervízelt, extrás autó az egyik legolcsóbban kelleti magát... aztán persze lehet, hogy SOS-ben kell neki a pénz, ezért adja ennyiért, de a Notverkauf-ot meg nem írja bele, mert akkor a sok WheelerDealer rögtön csörögne a 5 ezres ajánlatokkal.
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #66295 üzenetére
Eltörném mind a 10 ujját aki a pollenszűrőt úgy tervezte oda ahogy. Persze, hogy a pollenszűrő ház síkjába lóg a fűtésbox aztán lehet origamizni, hogy valahogy beerőszakolja az ember. Természetesen figyelve, hogy ne törje meg nagyon a szűrő merevítését mert akkor sehogy sem áll.
Redmi Note 7
-
Calogero
addikt
válasz Ferike81 #66294 üzenetére
2007-ben mi is innen vettük az autót és 2014-ig csak oda hordtuk szervizbe.
És alkudni lehet 0 km-es autónál is.
2007-ben 7 kereskedőtől kértem ajánlatot (3 Debrecen; 1 Nyíregyháza 1 Miskolc; 2 Budapest).
Legolcsóbb budapesti volt. a legolcsóbb vidéki és pesti ár között volt majdnem 300 000 Ft különbség.Bementünk a debrecenibe és az orra aládugtam a pesti ajánlatot. egyből átirányítottak a szalon tulajához, és mindjárt egy kávé,pogácsa mellett megbeszéltük az árat. Engedett 200 000-at, és elengedte a üzemhelyezési költséget (90 000 Ft); plusz kaptam pár dolgot (Opeles szivargyújtós termosz pohár, EÜ doboz, 1L olaj, napszemüveg tartó) valamint ingyen beállították a következőket: a sávváltó indexelések számának csökkentése, vészfékezésnél villogó féklámpák, hazakísérő fény hosszának beállítása, záráskor automatikus ablak felhúzódás, kilincs világítás.
B-L-A-C-K Sose érdekelt az értékvesztés, nem kereskedni akartam vele, hanem csak használni egy olyat autót amiben jól érzem magamat. Az Astrát is azért adtam el mert kellett az ára Volvóra.
De ha tudom hogy a Volvo 2014 év végén még az XC60nál meg hagyja az 5 hengeres Turbó motort, akkor várok a vásárlással, és máig meg lenne az Astra is.[ Szerkesztve ]
-
Igen! Előre H7-es izzók kellenek. AUX pedig a kézifék mellett lévő JACK csatlakozót használom. Egy ilyen kábelt használok hozzá AUX jack Amikor a jack csati be van nyomva, majd a készülékbe akkor a fejegységen lévő AUX gomb megnyomásával lehet hallani.
Na meg hol is van az ígért bemutatás?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
roberto211
őstag
Voltam ma hibakódkiolvasáson, opől specialistánál, opel márkaszervizbe dolgozik.. EGR szelep-inkorrekt jel/hibát írt ki a wifis cucca.
Tehát megpróbálunk egy kitisztítást ha végre meglazulnak a csavarok.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tutis
őstag
válasz Luck Dragon #66298 üzenetére
Kezdem azzal hogy kitaláltam hogy lecserélem a kis puntómat. Nem tudtam milyen autót is akarok pontosan, ezért sokfélét néztem. Sikerült németből megcsípnem egy M-packettes 316-os E36-os BMW-t, 116ezer km-el. Igen, ennyi km-el, hihetetlen de valós. Sajnos a kasztnira kellett volna kicsit költeni, mivel megjelent a rozsda a sárvédőkön. Nem vészes, de nem akartam foglalkozni ilyennel, ezért helyette megvettem egy 323-as E46-os BMW-t (sorhat, 170LE, 2500ccm) Patika állapot kevés km stb, mákom volt ezzel is.
[kép]
[kép]
[kép]
Viszont az az autó nem ingázásra való. Szóval eladtam, és elkezdtem nézni mást (Mazda 3 és Opel Astra, vagy GTC volt a terv)
Megnéztem vagy 10 autót, siralmas volt mind. Fájt a szivem a BMW-ért . Egyik nap miután 2 autót is megnéztem, mondom elugrok már megnézni egy nagyon kevés km-el hirdetett autót. Amikor megláttam, már alkudtam is rá, mivel az autó új állapotú. Sikerült megcsípni, 1 nap múlva már a nevemen is volt. 2004-es autó, viszon csak 58ezer km. Csatolok pár képet, mivel ilyenkor mindenki azt mondja tekert az óra. Szerencsére nem, hivatalos szervízkönyv is van, de az állapot magáért beszél. Kívülről nem mutatom, láttatok már H-s astrát, de most a sötétben lőttem pár képet a motortérről és a kormányról.
1.6 benzin, easytronic.
[kép]
[kép]
[kép]
Ritka az ilyen autó, szerencsém volt. Egy köteg papír is van hozzá, a pali még a parkoló cédulákat is eltettehttp://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Foxpost
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Politika
- Honor Magic V2 - origami
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000