Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hihetetlen a hétvégi szeszélyes időjárás. De az ember ilyenkor is feltalálja magát. Igen-igen megint az autók . :DDD

    Mitsu ismét a szerelőnél. Fiat & Opel páros pedig az új üléshuzatait faragtam rá. A régiek már picit viseltesek voltak, és jönnek az ünnepek szégyellettem volna már megjelenni velük. De most komolyabb kiadást nem szerettem volna. Így maradt a Lidl autós huzatai.

    Sokan írtátok hogy nem valami jók ezek a húzatok, de jelenleg ez tűnt a legjobb útnak, míg nem kapnak egy jobbat.

    Picit off következik:
    A Fiattal nem volt túl sok gond, egy erősebb 1,5 óra alatt végeztem. De a tervezőjét megkövezném, hogy az első két ülésből a fejtámlákat miért nem kivehetőek... :W Persze a hátul már igen...érthetetlen és egyben butaság.... :(((

    Volt előtte egy kárpit tisztítás is, nem mintha igényelte volna, de én szeretem ha beülök és a friss kárpit illata fogad.

    Takarítás előtt az ülés.

    Az új ülés huzatok felhelyezése ,kezdeti fázisban.

    Maga az ülés huzatok , elég vékonyak, de könnyen alakíthatóak, szabhatóak, és elég sok akasztott kaptam hozzá, legalább fél zacskóval meg is maradt.

    És jött a karaván :W
    A hozzá való ülés huzatok száma megegyezett kisebb túlzással a földön meglelhető országok számával. Semmi baj , szépen össze raktam mi,mihez megy. Vettem egy nagy levegőt és neki álltam a vezető ülésnek . Az ülés lapjával kezdtem, és a kis füleket szerettem volna lefogatni a kis kampóval, persze ha lett volna mihez..
    A kedves tervezők olyan szinte telerakták az ülés alját mindenféle elektronikával, kábelokkal, hogy egy szerverparkban nincs ennyi. Így maradtak a merevítő rudazatok, de azok meg vastagok voltak. De szép apránként sikerült kifeszítenem ,és stabilan rögzíteni.
    Majd jött a törzse, és az ember azt hiszi ez már könnyebb lesz, persze hogy nem.. első akadály a derék alátámasztásához szolgáló kis gombocska, vagy kerék. Kiszabtam, utána meg a kartámasz tette lehetetlenné a sikerhez vezető utat. De ez is meg lett. majd a fejtámasztó része. ,ezzel el is ment 1 óra. :DDD Az anyós oldali ülés már két fokkal jobb volt. Persze minden ülés alatt vannak kábelok, csak tudnám hogy mik lehetnek ezek, piros,fekete, szürke, ha valaki tudja, ne titkolja el.

    Itt fújtattam egyet egy sport csoki társaságával. És nekiláttam a hátsó üléseknek. Itt is az ülő része volt macera ,mert az alsó rúgós tagokon kívül semmilyen rögzítési pont nincs, rugóknál is csak is precízen annak a helye volt kialakítva, "echte"német gondolkodás... Itt feladtam, mert egyszerűen semmilyen módon nem lehetett őket még csak össze húzni sem, majd jött apum, és ő az egyszerű gondolkodás híve, egy rozsda mentes huzallal össze fogta az összes feszítő gumikat majd egy hozzá adott kampóval rögzítette is, "mint a gyári" nagyon jóra sikerült. A többi rész a törzs tartó és a fejtámla már könnyedén ment.
    Egy szó mint száz ,húúúú .Rá ment 4 órám erre a vacakra. de elkészült. :DDD :W :(((

    Kész van, :C

    Bocsánat a kép minőségért de már a fényviszonyok nem kedveztek a fotó elkészítéséhez.

    Végén kívül ,belül nagy takarítás. Plusz fagyálló csere -35 fokosra.

    [ Szerkesztve ]

    A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

Új hozzászólás Aktív témák