Hirdetés
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
AMD Power
titán
Mindenkinek nem tudok,csak igy valaszolni. Szerintem mind a ketto nagyon allatt lett. Mar a kepeken is latszik,hogy ez joval nagyobb lesz mint az elode. A Caravan tetszik nekem is a legjobban. En meg szivesen ugy neznem meg,mint anno a Signumot. Ebbol egy 5 ajtosat.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #66407 üzenetére
Ez még nem OPC dizájn mi? Ha nem abba még brutibb lesz.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #66407 üzenetére
& B-L-A-C-K - Most akkor mindketten kialudtátok a tegnapi napot a szürkeállományból..?
Tegnap linkelte AMD Power a cikket, ami úgy kezdődik: Both are the OPC Line trim and are absolutely gorgeous.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #66409 üzenetére
hirtelen nekem is ilyen dezsavu erzesem lett, mint a Tom Cruise filmben, amikor mindig ujra felebred a halala utan....
Tegnap jött a link AMD töl, ott virit az OPC a kepek oldalan, meg is beszeljük, hogy faja, meg tetszik, meg mire hasonlit, meg kinek melyik kellene, erre most 5 perc mulva jön a link ugyan azokkal a kepekkel es a csodalkozas, meg a diszkurzus de akkor jolvan, nem csak en ebredtem ujra fel ezek szerint
-
-
-
válasz B-L-A-C-K #66412 üzenetére
Ha már karaván... kérsz kávét?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
Na jó egy kis elég a hülyeségből...
Egy kis on is legyen, az miért van szerintetek ha hideg a motor beindítom, kiírja alacsony az olaj szint, de csak egy pár másodpercre és eltűnik utána, és csak reggel, vagyis ha sokat nem használom, utána ez nem jelenik meg napközben ha indítom (mióta megvettem azóta ilyen amúgy), olaj szinttel amúgy semmi baj 2x megnéztem, meg állapotfelmérésen is szóltak akkor volna.
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66414 üzenetére
Azzal semmi baj nincs, az olajnyomas miatt irja ki. Hideg a motor, nem epül fel egyböl a megfelelö nyomas. Ezert jo egy picit varni indulas elött a hidegben (en nyaron is azert ha tehetem par masodpercet varok).
Utanna is a kenes meg minden messze nem lesz tökeletes jo ideig, ezert kell ovatosan, nem nagy gazadasokkal, nem pörgetve es nem is 1000 fordulaton eröltetve menni, amig nem melegszik be a motor.
-
beg
veterán
válasz B-L-A-C-K #66416 üzenetére
Az sem jó ha állva várod meg míg bemelegszik. Volt egy cikk erről, a lényege az, hogy 20-40 másodperc elég még a legnagyobb hidegben is míg megtörik az olaj. Utána jobb neki ha 2000-es fordulat környékén (benzin) melegszik be menet közben.
Savas cucc keletkezik hidegindításkor ami jobban eszi az alkatrészeket, kipufogót. Minél gyorsabb a melegedés annál kevesebbet érintkeznek egymással.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
B-L-A-C-K
titán
Ez dízel, szerintem a 2-3 perc azért nem sok egy ilyen kocsinál. Tegnap asszonynak itthon hagytam a kocsit, elsőnek ment vele magába, mondtam neki 10 percig ne nyomja neki annyira csak szépen melegítse be a motort lassan menjen. Hív hogy beindította, és ahogy mondtam 10 percig járt a motor melegítette...
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
-
Én azt vettem észre , ahogy bejött a hideg, a kuplung és a váltó, amíg nincs bemelegedve. Olyan puha hogy az valami elképesztő. Ahogy bemelegszik, rendesen üzemi hőmérsékletre, vissza nyeri a tipikus német keménységet.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
_q
addikt
válasz Luck Dragon #66421 üzenetére
Érdekes, nekem pont fordítva van. Hidegen 1-esbe alig tudom betenni, ahogy melegszik már könnyebb. Lehet hozzá tartozik, hogy 18 éves a kocsi.
-
Markizmark
addikt
A bemelegítés témához hozzáfűzve:
Abszolút felesleges az alapjáraton ketyegtetés, de meg merem kockáztatni hogy ártalmas is. Minden motornak az a legjobb, ha indítás után pár másodpercig jár, míg felépül mindenhol a kenés, majd fokozatosan terhelve haladnak vele. Astra F könyve pl. azt írja, hogy 3000-ig simán lehet forgatni még hidegen is, de én mindig 2500-1500 között használom amíg hideg.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #66423 üzenetére
Aztarohadt.
Azt írja hidegen 3000-ig? Jó arc, de lehet csak nekem ilyen sokkoló a dízel után. A céges 1.6-ot sem forgattam hidegen 2500 fölé.
Sajátomat legalább 1-2 percet mindig hagyom ketyegni, addigra visszaáll az alapjárat 800 közelére vagy akár pont oda is. Már ennyitől is jobban veszi a lapot, cserébe még 2000 alatt elváltok, míg fel nem melegszik a víz. Utána is maximum 2200.Szerk: Igen, mert ugye víz előbb melegszik üzemire mint az olaj. Ha utóbbi is elérte, akkor sincs értelme szerintem 3,5 fölé pörgetni.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Markizmark
addikt
válasz Petyyyyy #66424 üzenetére
Melegen maximum 2200? Jó persze neked dízeled van ... én melegen 5000-ig is ha elkap az agyfasz egy előzéskor. Jól ég ez az omv 95 maxmósön.
Após az X14XE-t 6325-re hitelesítette a múlt héten. op-commal figyeltem közben.Ui.:
Persze dízel már ejti a nyomatékát nagy fordulaton, nálunk is a 2.2 TDCi 1600-on adja le a max nyomatékot és 3500-on a max teljesítményt, felesleges üvegig pörgetni mert nem húz.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
válasz Markizmark #66427 üzenetére
De, pedig elvileg az.Elkéstem.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
Egyrészt nem tudom, ezt még nem hallottam. Másrészt ha jó neki, ha nem, akkor sem óhajtom jobban forgatni hidegen. Másrészt üzemmelegen 2-3000 közt forgatom, ha sietek 3500.
Ha elfárad a kettőstömegű, majd kicseréljük. Mer' van benne.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #66430 üzenetére
nem tudom, de szerintem még a gyári.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #66432 üzenetére
Az előző tulajdonosből kiindulva ő biztosan nem cserélte. És noha az első gazdája német ember volt, de az jelent semmit.
Pont beszéltük cimbivel pár hete, hogy legszívesebben dízelt venne ő is - vagy egy A Zafira OPC - és hogy ismeri a jellemző hibaforrásokat. Mondtam neki 300 fölött tartok, kettőstömegű, jajajajj. Erre ő: oké, de elment háromszáz ezret ezzel és ha meghal akkor mi van? Kicseréled aztán elmész másik háromszázat. És igaza van.
Teljesen meg vagyok nyugodva egyébként a lehetséges költségeket tekintve. Kettőstömegű 200, adagoló teljes felújítása 120, hidrotőke 35...problem?[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz Markizmark #66423 üzenetére
Valamiből a dmf gyártóknak is meg kell élni.
Én addig járatom míg lefújom jégoldóval a szélvédőt, 2 perc, törlés, indulás.Redmi Note 7
-
zolikaDB
veterán
Üdv Urak!
hazamentem vidékre, ettem-vettem, mondom rálesek a zolajra. Hát, a kedves csipegeti, nem baj, va na kannában.
Rátöltöttem, motor beindít, majd leállít, szint csekkol. Okés.
Ma melóban ránézek, a 4 csík fölött van az olaj.... WTF?? Mitől és mi a teendő ilyenkor? -
Declare
őstag
Nekem is. Valto, kuplung, minden sokkal merevebb, ridegebb, nem is ertem, forditva hogy lehet
(#66423) vebbful vannak erröl cikkek, benzinest valoban nem erdemes, dizelnel megoszlo a velemeny, 20 percig nyilvan nem kell, de par perc azert, hogy ne legyen tul eröteljes a hötagulas, jo legyen a kenes a turbonak meg minden, ott artani biztosan nem art.
Nekem az 1,7 cdti nel nagyon brutalis a különbseg a meleg vs hideg motor között szegenyt sajnalom, reggelente, amior csak beguulok a munkaba meg haza, de legalabb kb egyenes uton, egyenletes 2000es fordulaton megyek vegig, szerintem ez a rossz esetben a legjobb forgatokönyv.
-
Markizmark
addikt
válasz trassher #66434 üzenetére
Éppen pár hete cseréltük az egyik transitban a kettőstömegűt. Kiváltó szettet tettünk bele, most egy ideig csak jó lesz.
Egyik reggel rendben beindult, kuplung, sebesség, kuplung fel és nem történt semmi. Se előre se hátra, a motor csendben járt. Megszűnt a kapcsolat a kuplung felőli "tömeg" és a motor felőli között, teljesen simán elforogtak egymáson.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Petyyyyy
addikt
válasz zolikaDB #66435 üzenetére
Erm...olajszint csekkolás csak vízszintes placcon, hidegen. Tehát ha rátöltöttél, járattad, akkor majd ~10 perc múlva csekkold le.
A mi a teendő része viszont engem is érdekelne, mi van akkor ha túltöltöd. Állítólag kiveri a szimmeringre, ami nem annyira vicces.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz Markizmark #66437 üzenetére
Az még akkor a jobbik eset. Okos falugazdász gyereknek szóltunk, hogy lehet érdemes lenne ránézni mert leállításkor a ranger úgy rázkódik mintha szét akarna esni. "Mit kell ezen nézni, hát dízel, jó hogy remeg." Rá egy hétre a szántóföld mellől traktor húzta el a szervizbe. Csupán csak a főtengely tört el a vibrációtól.
zolikaDB: Ha nem sokkal van felette akkor én nem foglalkoznék vele. Városban úgyis "elhasználja" majd azt a többletet. Viszont ha jelentősen több akkor szerintem csak az a megoldás játszik, hogy le kell engedni belőle egy picit. Más megoldás szerintem nincs.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
nagyúr
Le lehet szivni olajbetolton keresztül fecskendos trukkos szerszammal. Anno kornelka jart igy, kerdezz ra hogy oldotta meg.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Kickass #66443 üzenetére
Egyáltalán nem tutkeráj az infó, mert nem volt még bontva. 10-ből 9 nagyokos - köztük a szerelőm is - azt mondta van benne évjárat és motorkód alapján. Ez majd csak március végén fog kiderülni, akkor kerül az opel-dízel specialista kezei közé.
diegho - Jól hangzik, csak fateromén meg felül van a (papír)szűrő és felfelé is áll. Ha jól emlékszem abban meg alig-alig van olaj.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Chiftain
aktív tag
válasz Markizmark #66425 üzenetére
Melegen én is simán elforgatom 5000-ig előzéskor, igaz ha nem forgatnám el eddig akkor leszokhatnék az előzésről is!(Z14XE ) A benzines bírja... a kézikönyvbe is írják hogy a tartósan megengedett legnagyobb fordulatszám 6000, így a pillanatnyi nagy terhelés nem fogja tönkretenni sztem! Amúgy városban 2500, országúton 3-3500 max. Autópályán még nem jártam vele, de ott nem bírnám 3750-4000 alatt tartani ahhoz hogy ne jelentsek balesetveszélyt.
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #66433 üzenetére
Egyébként pont emiatt nem szoktam érteni én sem, amikor akár a turbó, akár a kettöstömegü ( esetleg a DPF ) miatt megy a hiszti, hogy jajjúristen, nemszabadmertcsakabajvanvele, nehogyolyatvegyél..
Nyilván ezek állapotát az elözö tulaj(ok) befolyásolják, de ha meg is kotlik valamelyik, utána ha kicseréli az ember, és odafigyel rá jó tulajként, akkor valószínü sosem lesz vele gondja késöbb. Persze, egy egyszeri 2-300 ezres kiadás mindenkinek megüli a gyomrát, de sajnos ez egy ilyen játék, ezekkel számolnia kell annak, aki ilyennel szerelt típusra adja a fejét.
Btw holnap az OPC-n is kuplungcsere+TÜV, már lehajtottam az üléseket, hogy beférjen a pénzzel teli kád...