- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mr888
kezdő
Üdv!
mennyi időt vesz igénybe kb kártyásról havidíjasra váltani? A csomagot már át is váltották de úgy tudom ilyenkor adnak új SIM-et is, SMS viszont jött arról hogy teljesítették a megrendelést most akkor mi van?
-
mr888
kezdő
-
dchard
veterán
válasz #76055552 #71509 üzenetére
Nekem márciusban azt mondták, hogy menjek csak be szépen, ha előfizetésről kártyásra váltanék. Lemondani le lehetett telefonon is. Ez lett a megoldás. Volt már egy aktiválás előtti prepaid karim, azt felaktiváltam azt csókolom. Telekomnál még májusban is uyganez volt a helyzet, ezer éves előfizetésre mondták azt, hogy csak személyesen lehet, ezt csak simán megszüntettem, anyám kötött hordozott hozzájuk prepaid-et.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
#76055552
törölt tag
válasz dchard #71510 üzenetére
Voda: októberben előfizetésről kártyára, majd januárban vissza előfizetésre váltottam. Egyik esetben sem volt kártyacsere.
Telekom az más: ott cserélgetik a sim-et. Valami katyvasz van, mert nincs átjárás a postpaid prepaid között, csak sim cserével.
Yettelnél szintén nincs sim csere.[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz #76055552 #71511 üzenetére
20 évig a vodánál is ez volt, de örömteli hogy ez megváltozott. Engem csak simán átvertek ezek szerint, de ha volna erről valami írott anyag a voda oldalán, azt itt többen is szívesen elolvasnánk
mr888:
Az oké hogy a váltást online indítod, de egy szó nem esik arról, hogy nincs kártya csere
Görgess csak le, 6-os pont:
Aktiváld az új SIM kártyádat
A SIM kártyát kiszállítjuk a címedre, neked pedig csak aktiválnod kell. Ennek menetéről a rendelést követően e-mailben értesítünk.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
#76055552
törölt tag
válasz dchard #71513 üzenetére
Yettelhez vittem egy digis számom. Előfizetéses volt 3 napig, utána feltöltős. És nem volt sim csere a yettel postpaid - yettel prepaid váltáskor. [kép]
Nem én kértem így, az ügyintéző valamiért így csinálta.
Az említett 3 napra nem fizettem semmilyen havidíjat....A vodás ügyre visszatérve: csak a tapasztalatom osztottam meg. Esetleg előkereshetem a 2021 októberi postpaid-prepaid váltáskor kapott, illetve a januárban kapott doksit: ugyanaz a sim sorozatszám lesz az ide-oda váltás után is.
-
polonic
félisten
válasz dchard #71517 üzenetére
Nem akartam ennyire belemenni. Csak hirtelen megláttam az eCPRI-t leírva és kijött ez belőlem.
Egyébként elindulni elindul, a modult is felismeri. De csak ennyi, konfigot már nem tudja lehúzni magának az AAU-ról. Bár erre is azt mondanám, hogy tégla. Használhatatlan így.[ Szerkesztve ]
-
Roland8622
aktív tag
Sziasztok. Nálatok megy a mobilhálózat és a mobilnet?
2x indítottam újra a mobilt de semmi.
Wifi meg megy.Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
zzola
félisten
válasz Roland8622 #71519 üzenetére
Igen. Helyileg Balatonalmádi.
-
Nikaré
őstag
válasz Roland8622 #71519 üzenetére
Szia!
Igen. -
Roland8622
aktív tag
Most már van. Visszajött magától.
Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
dchard
veterán
válasz polonic #71518 üzenetére
A CPRI és az eCPRI protokol direktben nem kompatibilis. El tudom képzelni, hogy az eCPRI mirgra előtt kell az RRU/AAU-nak egy mikrokód frissítés. A Hua egységek a BBU-ról töltik le ezt, de ha előbb cserélsz bennük modult, mint hogy a friss SW rajta lenne, akkor el tudom képzelni, hogy a modul csere után nem áll össze az eCPRI link. Ha a BBU alap szoftverét az AAU nélkül frissítették, akkor az is lehet, hogy hiányzik az AAU típusánka megfelelő mikrokód, és supply-olni kell azt.
De ezt lehet nem itt kéne megbeszélnünk
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
MadMancs
veterán
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok!
A vodás otthoni szolgáltatások topicban már feltettem ezt a kérdést, ott nem jelentkezett senki hogy belefutott volna az alábbiakba, ezért átjöttem ide, hátha itt van valakinek hasonló tapasztalata:
Valaki le tudja írni, hogy mi a szósz van most az egyesített (mobil+vezetékes) MyVodafone fiókokkal a gyakorlatban, mi az ami tapasztalható az átállás után? Arra vagyok kíváncsi, hogy az én problémám mennyire egyedi vagy általános.
Van mobilos és otthoni előfizetésem is a vodánál, külön kötöttem őket, függetlenek egymástól. Amikor volt az átállás az új rendszerre, arról kaptam értesítést, hogy most már egyben látom a számlákat és a szolgáltatásokat egy felületen, minden happy.
Ehhez képest nem tudtam sem telefonszámmal sem emaillel belépni a MyVodafone felületre, állandóan adategyeztetést kért, amit nem fogadott el. Idő közben jött egy általánosan kiküldött (nem csak nekem) email is a Vodától, hogy ennek adateltérés lehet az oka, fáradjunk be a fiókba egyeztetni, etc.
Befáradtam, megnézte, valami el volt írva, térjek meg békével, a csoda a hatóerejét pár nap alatt fejti ki, közben már lejárt számlák, bukott epack kedvezmény, stb.Vártam egy hetet, még mindig nem tudtam belépni, weben addig sem, appban pedig ezek után nem, nem engedett be sehogy sem.
Visszamentem tegnap kedvesemberrel beszélgetni, jaj hát az nem úgy megy, az app eleve rossz, azzal ne is próbálkozzak, és az a baj hogy a két előfizetésem adatai maradéktalanul egyeznek, ezért nem tudja hova kell beengedjen (WTF???), írjuk át az emailt az otthoni előfizetésnél és lesz jóvilág, ha kérek jelszóemlékeztetőt...
Most valóban be tudok lépni a külön-külön jelszóval a mobil és az otthoni fiókomba is, azonban szüpríz szüpríz nem lettek összevonva, és nem merem visszaváltoztatni sem az
emailt, mert félek megint nem fog beengedni.Hogy kellene ennek működni a gyakorlatban? Nem a papírformára vagyok kíváncsi, hanem arra, ami most az userek gyakorlati tapasztalata.
-
DeFranco
nagyúr
Szia, tudom, nálad ment, ezt a visszajelzést köszönöm is, de jó lenne több tapasztalatot is látni, főleg akkor ha a problémám nem egyedi.
Azért is kérdezek itt, mert gyanítom, hogy lehet a "megtartós flotta" lehet a probléma oka, olyan meg az itteni tagok közül talán nagyobb eséllyel lehet valakinek, akár vezetékes előfizetés mellett.
-
polonic
félisten
válasz dchard #71523 üzenetére
Lehet, tényleg nem itt kéne. Én meg tényleg nem akartam nagyon belefolyni.
Egyébként ezek nem Hua cuccok és Vodához sincs köze.
Itt az SFP-ket cserélni kell, majd egy kis konfig, utána egy SW frissítés és újraindulás után lesz eCPRI.
Egyébként kettő RRH megette ezt a migrációt.[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
"Tisztelt Zoltán!
Hivatkozva a 2022. július 21-én telefonon tett bejelentésére, ezúton küldjük válaszunkat.
Tájékoztatjuk, hogy a 20030XXXXX-es számlafizető azonosítóhoz tartozóan a 2022. április 6-án zárt számlát egyedi hibák miatt visszatartjuk, míg meg nem történik a javítása. Tekintettel arra, hogy az említett számla visszatartás alatt áll, addig a soron következő számlákat sem küldjük ki, hiszen a számlák mindig csak időrendben egymást követve
érkezhetnek meg. Amikor a legkorábbi visszatartott számla javítása és kiküldése megtörténik, onnantól az azt követők is kiküldésre kerülnek (amennyiben azokban nincs hiba). Itt mindig biztosítjuk a legalább 15 napos időintervallumot a számlát befizetési határideje között.
A felmerült kellemetlenségek enyhítésére egyszeri bruttó 5.000 forint kompenzációt rögzítettünk a 20030XXXXX-es számlafizető azonosító egyenlegére, mely a soron következő számla végösszegét csökkenti.
Szíves megértését köszönjük!
Tisztelettel:
Vodafone Ügyfélszolgálat
Budapest, 2022. augusztus 11."What? Szakadok! Ezért nem kapok számlát április óta...
[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz polonic #71530 üzenetére
Ha már beszélünk róla, legalább legyen pontos. Mi az hogy megette? SW frissítés után nem indult el? Az mindegy hogy Hua vagy nem, a CPRI bizonyos vendor specifikus részektől eltekintve standard, az eCPRI pedig teljesen open standard, az is volt a cél, hogy lehessen keverni a BBU-t és az RRH-kat. Mondjuk azt megnézném, hogy egy Hua BBU mit kezdene egy Nokia RRH-val, eCPRI ide vagy oda.. :-)
SFP-ket a sebesség miatt kell cserélni, a CPRI és eCPRI funkciók nem a modulban vannak, hanem a BB és RRH oldalakon, ezért is kell az SW frissítés. Például a Hua 10gigás SFP+ modulja tökéletesen működik CPRI-n de sima 10gigás switch-ben is Mert az L2 funkciók nem a modulon vannak.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
mrlujoak
veterán
válasz DeFranco #71529 üzenetére
...én is csak annyit tudok hozzátenni, hogy nálam gond nélkül lezajlott.
Szintén van mobilos előfizetésem és vezetékes is.
Az átállásig két külön felületen.
Az átállás előtt kapott emailekben a valós, élő emailcímem szerepelt.
Az átállás után a mobilos applikációban is és a webes felületen is be tudtam lépni, és egyben látom a mobilos és a vezetékes szolgáltatásaim.
Azóta már - a közös felületről - sikeresen fizettem vezetékes szolgáltatást is.Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Gallmix
aktív tag
Sziasztok!
olvastam itt a korábbi kommenteket, ha mostanában hívtátok a gáz/villany szolgáltatót, náluk sokkal rosszabb a helyzet, mint anno vodánál volt... ügyfélszolgálatot tekintve... gondoltam megosztom eme tapasztalatot... -
polonic
félisten
válasz dchard #71532 üzenetére
Kettő RRH tökéletesen működik, úgy értettem. Egy halt le csak, de az nagyon, úgy tűnik.
Igen, a sebesség miatt lettek cserélve, régi lassúak voltak.
Csak a sorrendet írtam le, hogy az itteni cuccoknál hogy történt a migráció.
Az eCPRI konfig természetesen minden esetben ugyanúgy meg volt a SW frissítés előtt. -
dchard
veterán
válasz polonic #71535 üzenetére
Na jó de mi volt előbb a tyúk vagy a tojás? Ez nem derül ki abból amit leírtál. Előbb cseréltél modult és váltottál eCPRI módba, és utána próbáltál SW-t frissíteni és így döglött meg, vagy előbb próbáltál meg SW-t frissíteni és utána döglött meg? Ha megpróbálsz visszaállni CPRI-re, akkor nem kel újra életre? Lehet hogy CPRI módban kell frissíteni a SW-t, mert ott még jól működik az O&M csatorna, és csak utána szabad eCPRI módba váltani a konfigot. Részletek...
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
amdboy
senior tag
sziasztok! Tudja esetleg valaki, hogy a redes előfizetès mellè mèg most is 3 hónapig ingyen jár a netflix? Köszi a válaszokat
-
MR ME
aktív tag
Sziasztok!
Szerződés hosszabbítást csináltam új készülék vásárlásával együtt részletfizetéssel és áruházi átvétellel, mindent kitöltöttem, a legvégén a rendelés leadásánál viszont kiírta hogy "hoppá, hiba történt", és nem is engedett tovább, viszont jött egy nullás számla, rajta a kiválasztott telefonnal és a részletfizetés adataival, de a weboldalon a rendeléseim menü pont alatt sem szerepel semmi, ilyenkor most akkor mi van? létrejött a szerződés és mehetek be a kiválasztott üzletbe a telefonért, vagy mi történik éppen azon kívül h vodásan el van baszva a rendszer? a szerződésem időtartamát is meghosszabbították 2 évre...
válaszotokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Marcsello31
őstag
Sziasztok! Ha volt már tèma, akkor elnèzèst èrte! nagy örömünkre a vodafone nem is olyan messze tőlünk felállított egy mobil tornyot. ami sugározza ezerrel 4G. Talán 5g tèrerőt. A kèrdèsem a következő volna, èl e mèg, az az opció hogy ha hárman át mennènk a vodafonehoz, mint előfizető, egy másik szolgáltatótol, aminek itt csak gprs 2gje van. Yettel. ilyen esetben nem kínálnak egy kèszülèkre kedvezmènyes korlátlan mobil netet?! Èn bőven megelègszem a 10/10es nettel is, az már bővenn jó lenne. na meg hívásilag is a tanyán elèrhetőbbek volnánk. a választ előre is köszi. "mobilról írtam".
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Marcsello31 #71544 üzenetére
A Vodafone az a szolgáltató, ahol a legjobban vigyáznak a netre, mert bizony a mai napig emlékeznek még arra, amikor még az ősidőkben korlátlan netet árultak és eléggé megégették magukat vele/lejáratták a céget. Így még céges előfizetőknek sem szívesen adnak korlátlan adatcélú sim-et, magánszemélyeknek meg főleg nem.
-
#76055552
törölt tag
válasz Marcsello31 #71544 üzenetére
9 ezerért van korlátlan beszéd + net flottás vodás csomagban. Ennél olcsóbb korlátlan netet (amibe halandó be tud csatlakozni) én nem ismerek.
-
MadMancs
veterán
válasz #76055552 #71546 üzenetére
Én igen. Red Max+. Sima lakossagi sim eseten:
1. sim 12990
2. Sim 8990
3. tól pedig 5990Ft
Minden korlátlan + 5GBár azt nem tudom Max+ esetén mi a helyzet, Max anno csak hosszabbitassal volt elérhető.
DE Red Free+ is így működik
1 Sim 10990
2.Sim 7990
3.sim től 4990
Szintén korlátlan minden + 5G.
Mivel azt írta a 10/10 nem zavarja, neki ez a legjobb opció. 3 sim 23990. Az általad ajánlott flotta 27000 lenne.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Marcsello31
őstag
Èrtem. köszönöm az infókat.
[ Szerkesztve ]
-
Marcsello31
őstag
üdv Madmancs! Nekünk csak egy simre kellene korlátlan mobil net, a másik 2őre sima voda előfizetès elèg lenne, meg nekem új telefon sem ártana. jelenleg 2016os model van. ha jól èrtem akkor 1 sim kártya amin aktív lenne a korlátlan mobilnet 4990ftèrt ha jól èrtelmezem. De csak akkor ha a másik kèt simen èlő előfizetès volna?! jól èrtelmezem?! Nekem nekünk bőven jó a 10/10 jelenleg 69et fizetünk wifire, ami 20/3 de valójában leterheltsèg ès kèt perc után le megy 10 megára. A konzolos játèk itt meg is halt. mobilról írtam. Egy kèszülèkre szeretnèk korlátlan netet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)