Hirdetés
- Magisk
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
Hirdetés
-
Barcelonából indul nemzetközi útra a Huawei MatePad 12.2 (2024)
ma Illetve a MatePad Air 2024, amit errefelé MatePad 12 X-nek hívnak.
-
Világ napszakokban (képek)
lo Hajnal Reggel Délelőtt Délben Délután Este Éjszaka...
-
Ingyenes az Epic Store-ban a TOEM és a The Last Stand: Aftermath
gp A jövő hét folyamán a The Spirit and the Mouse lesz az ajándék.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
válasz rob210 #58683 üzenetére
Kösz szólok az öregnek a klíma miatt, de nem hinném hogy a negyvenx év alatt most csinálna ilyet először.
Szemrevételeztem a kocsiban lévő jobb oldali bakot amit látni felülről is. Hát ott a gumi rész meg a keret közt 1-1mm biztos van, az újnál meg összeérnek.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
ferzoli
Ármester
válasz rob210 #58695 üzenetére
Köszi, jól hangzik.
Eddig Kumho, Barum, Falken gumikban gondolkodtam, de ez felkeltette az érdeklődésem.
Csak az a fura, hogy egyedül a 2013-as nyárigumi tesztben láttam azt a típust és nem tudom, hogy azóta is gyártják, vagy elfekvő készletet szórnak ki. Max 1-2 éves új gumit szeretnék venni. -
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #58690 üzenetére
Egyszerűbb lett volna annyit mondani, hogy ezekben a típusokban még nincs kipufogógáz visszavezetés. Csak nem tudom akkor hogyan teljesíti az euro3-at. Valamit nagyon jól kellett megoldaniuk a franciáknak, mert a korabeli motorok nagy része alkalmazza.
De legalább akkor nincs ami teleszórja szarral a szívótorkot, a kartergázon kívül, de jó olajjal volt hajtva így az meg minimális.A 95 és 98 lovas között mik a különbségek egyébként?
-
konyi79
addikt
válasz rob210 #58713 üzenetére
Karban, csak nem mind1 mennyiből.
Szerintem nem kell bemutatni neked azokat a 106 lovasokat a frissítésig hányban könyökölt ki a hajtókar a gyenge minőségű csapágyak miatt. Amin még az sem segített, egy visszahívásban az alsó tartományban megfelezték a nyomatékát a motornak. Azokban kötelező kezdésnek a hajtókar csapágy csere, Igazából újkorában kellett volna a kesztyűtartóba mellékelni.
Ott az akkoriban divat fix 30k szervízciklus, aminél jobban nemigen pusztította semmi a dci-ket, és sajnos kevés embert lehetett meggyőzni, cserélgesse már feleannyinál..
A másik, az akkor frissen bevezetett teflon szimeringek miatt alig-alig van olajfolyás mentes abból a generációból.
Amire rájön a Megane II összes futóműbetegsége a toronycsapágyaktól a stabilszilentig, súlyosbítva a scenic nagyobb tömegével.
Ezeket jószándékkal senkinek nem ajánlanám. Kicsit hozzá kell rakni, ha nem fér bele a 3-as scenic ennél alig több a 3-as kombi, de a LagunaII-MeganeII-ScenicII nem.Nem azt mondom a csillagok együttállása esetén nem lehet vele elmenni sokat, de kerülendő.
ÉS boldog születésnapot így utólag!
[ Szerkesztve ]
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #58758 üzenetére
Köszönöm az iránymutatást (ez is megvan)!
Idő közben sikerült kiszedni az óracsoportot (le kellett venni hozzá a komplett műszerfal felső elemét), és kontakt sprével kipucoltuk a csatlakozókat, egyenlőre jól működik! Aztán ha mégsem akkor a sebesség érzékelőt kell megkeresnünk a váltón van, ha jól tudom!?[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #58755 üzenetére
Köszi az infót, vettem mindent Robibá!
---------------
(#58751) ferzoli
Ha több hete ennek már, akkor valóban tárgytalan már bárminemű rendőri feljelentés, de akár hiszed akár nem, ezekre mostanában nagyon ugranak, szóval nem tudom honnét vetted, hogy leszarják. Kár érte, hogy evvel lerendezted magadban, hogy úgyse csinálnak semmit.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #58765 üzenetére
Na k jó, kifogytak belőle. Van még valahol ahol árulnak egy ilyen gyorscsatit? Unix-nál (tök kedvesen keresgélt) de csak 8 mm van, Láng akkora bunkó volt, illetve ahogy beszélt az volt lenéző.
Alvázszám szám kell...
Mondom
kt0k
Ez neki így nem elég
Mondom, mindenhol elég beírni ezt alapból kidobja az autó pontos típusát a legapróbb porcikájáig.
Neki nem elég, be kell menni, ugyanannyi lesz mint rönónál, előleg meg minden. De tök bunkón..
Válaszom, már emeltebb hanggal.
2018-ban nem fogok bemenni sehova, amit neten is meg lehet rendelni, főleg, ha gyári és olcsóbban pl külföldről legfőképpen ilyen elbaszott lenéző, hozzáállással ahogy Ön előadta magát nincs keresni valóm a Lángnál.- Ha utálja a munkáját miért nem mond fel?
Csönd. Lebaxtam a telefont...Bárdit fel sem lehet hívni.
Partner (kedvesek) de nincs.
Mást nem hívtam.
Ja, de ezt a KO-CSI Kft-t is felhívtam, kedvesen mondták ők is, hogy kb 3 hét...na fa...a2018-ban van még olyan autósbolt, aki nem segget nyal a rengeteg konkurenciára való tekintettel?
Igen. LÁNG... -
lsc
nagyúr
válasz rob210 #58771 üzenetére
Köszi.
Egyébként ezeknél a jobb hátsó féknyereg típushiba, amikor ezt vettük megnéztünk egy másikat, ott cserélve lett, látszott hogy új. A szerelőnél kiderült hogy ez is be volt rohadva, a jobb hátsó betét már majdnem vason volt, a balos meg bő feles. Mikor hoztuk haza kb 20 km után ránéztünk akkor nem melegedett, ezek szerint kint már mozgott valamit. Most kapott egy felújítókészletet új dugattyúval, meglátjuk.Az élet kegyetlen .
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #58757 üzenetére
Ok, kösz. Gondolom akkor a termosztátnak is kell új tömítés. Esetleg méreteket tudsz mondani mekkora kell a termosztát tömítőgyűrűből és a roppantógyűrűből? A váltóé és a motoré is érdekel, mert fél év és motorolajat is cserélni kell úgy is. Olajszűrőből azt mondták a többiek mindenképp Mann filter legyen, merthogy az istenkirály. Méretét ennek is jó lenne tudni.
Vicces amúgy, mert anno mezőgazdasági gépszerelőnek tanultam, de soha nem dolgoztam benne így tapasztalat az csak a Ladák
mukucsolásábanbütykölgetésében merült ki. De legalább a Ladákhoz van szerelési könyv. -
Szendwich
tag
válasz rob210 #56427 üzenetére
Folytatodik a "saga" (nem akar indulni rendesen, gazpedalt meg kell nyomni, hogy jarjon rendesen a motor). Most kapott egy ilyen ajanlatott a hiba elharitasra (Scenic 2 - 2.0 benzin):
Szelepfedél tömítés - 8548 Ft
Szívósortömítés 4 db - 9064 Ft
Munkadíj - 15955 Ft[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #58824 üzenetére
Mármint ez a tárcsa még menthető? A rohadások zavarnak rajta, hogy olyan mintha befele rohadna és lehet az mélyebben van, annyit meg már szerintem nem bír el.
Fogni most is fog, azzal nincs bajom, csak látom a kinézetén, hogy szar.Ha meg tudod mondani mik a minimum méretek akkor lemérjük újra, mert én már elfelejtettem mit mértünk rá.
-
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #58832 üzenetére
Nem sértődök én meg ilyeneken. De már túl van tárgyalva, az igaz.
Én csak azzal nem értettem egyet, hogy nem értékarányos a kocsira fordított összeg. Meg az, hogy miért van pl. a Valeo lehúzva. Lehet hogy itt szar, de új, működik, jobb mint a mostani, nem életveszélyes kínai. Vagy tán hagyjam fenn a régit az jobb"?".... Mindenki elvárásának nem tudok megfelelni. Legyen pénz autóra és legyen rá pénz fenntartani, ez van is. Csak nem kéne elfelejteni az értékarányokat sem, ez pedig kimerül ennyiben. -
Steven
addikt
válasz rob210 #58813 üzenetére
Hát mutattatott egy csövet mi van akkor ha elrohad a gumi ( amit mutatott el volt törve a csati helyén), mondta hogy ő régen Renault szervizes volt ez ilyen típus hiba azt mondta Citroëneknél még szarabb , helyzet.
Mivel nem vagyok szaki nem értek hozzá így elhittem ... mivel a cső környékén folyik a kondi olaj törést is elhittem... és mivel nem vagyok szaki és azt mondta ezért motort kell bontani hogy a hibás csövet cserélje azt is elhittem
mondjuk mutatta hol a cső tényleg szar helyen megy el végig a tűzfalba...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #58859 üzenetére
Tul keveset irok ide,pedig mindig olvasom ezt a topicot. Rosszul tudod 1,9 dti clio
Nem mindig kapcsolok vissza 3-ba csak akkor ahogy irtatok,hogy sok a tutyi az uton es 4.be nem szenvedtetem a motrot 1500as fordulat alatt. Ha temposan lehet menni 50-55 kozott akkor marad a 4. sebesseg. Amugy nagyvonalatba en is ugy hasznalom ahogy irtatok,hogy kihuzatom rendesen es akkor valtok feljebb. Ismerek olyan embert aki elindul faluba egy 1,5 dci autoval es ugy pakolgatja feljebb a sebessegeket,hogy 50el mar 5.be van.Mas: tegnap megrendeltem a motorolajat meg a szuroket, eletebe a kocsi most fog eloszor motul olajat kapni. Nagyon kivancsi vagyok hallok e valtozast a motorhangon.
-
Bass
addikt
válasz rob210 #58931 üzenetére
20db 👍Hiszed vagy sem de alvazszam ill.motorkód alapján mindent meg lehet tudni. Magyarországon az a baj hogy hiányosak illetve nem költenek adatbázisra és programokra így szidja hogy vacak francia stb ez nem igaz,minden dokumentálva van. A 90-s években már mikrofilm alapú rendszerrel dolgoztunk amiben mindennek meg volt a helye ez ma is hasonló csak digitális formában. De tény hogy a nagy alkatrész forgalmazóknak is csak 2000 utáni modellekhez van adatbázisuk. Ez nem a gyartók hibája.
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
lsc
nagyúr
válasz rob210 #58967 üzenetére
Tudom, ezért alkudtam egy 100-ast, de azért így sem olcsó /550-ért hoztuk el/. Most pl az a gond hogy számítógépet cseréltek, mert felkapcsolt világítással leállítva egy idő után visszakapcsolta a világítást, az állítómotor meg ezerrel állította a fényszórót fel-le. Most hogy ki lett cserélve a számítógép "csak" felkapcsolja a világítást, viszont ha akarom sem megy a fényszóróállítás. Rejtélyes dolgok ezek, unatkozni nem fogunk vele, sok új embert is meg fogunk ismerni.
Az élet kegyetlen .
-
salieri.
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen