- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
diablo1984
veterán
ma végre el tudtam vinni a lagunát az első futóművet rendbe tenni(toronycsapágyal+talpasok+stabpálcák cseréje). otthagytam a szerelőnél, fél óra múlva hívott is, hogy a jobbos első rugó törött. persze hirtelen egyik bontóban sem volt 1,9 dti alá való, így reggel jön 2 új..... mért is ne mert azt nem akartam cserélni!
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41964 üzenetére
Látom új autót csinálsz te is
-
FerNandor
őstag
Jó az az 1.6dci az új meganeban de 2.0dci nincs már?
Mintha a talismannál se láttam volna.."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
válasz FerNandor #41967 üzenetére
2.0 dci az már sajnos nincs, az amúgy is, csak ilyen mellékvágány volt a renaultnál. (bár az eddigi legjobb)
Az 1.9dci volt a "nagy" dieseljük, amit az 1.6dci váltott le.A talisman-ba 1.6dci van 130 lóval, vagy dupla turbós 1.6dci 160lóval.
Gondolom a megane is hasonló lesz, bár ott lehet a dupla turbós móka kimarad.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
Hát azért az elég szomorú. Az oké, hogy, hogy az 1.9et levaltja, de azért a 2.0dci az 2.0dci akkor is... Biztos durva lehet az 1.6 is, fogyasztásban is. De szerintem hagyhatnák a 2.0-át...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Josi
aktív tag
Szeretett bocim ma sikeres műszaki vizsgát tett, méghozzá minden előkészület nélkül.
Azért szép ez tőle a 16. évéhez képest. (na jó addig még van 1 hónapja)''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
eTrade
tag
Video: Renault Talisman Start Up, Drive, In Depth Review Ha lenne felesleges 8 millióm, akkor már holnap reggel szaladnék a legközelebbi Renault szalonba venni 1-et.
-
xardas
tag
Sziasztok!
Egy 2003-as Megane II Limousine 1.6 16V (k4m 760) ujdonsült tulaja, aminek megérett a gyújtótrafó cserére. Amikor sakkoztam a trafókkal hogy melyikkel is lehet baj, feltűnt a szívócső nyomás érzékelő is, amivel kapcsolatban több kérdésem is lenne amik összefüggnek:
-normális-e hogy lötyög amikor be van rakva (mintha a fedél leszedésnél így ki is mozdítottam volna az optimális helyéről... ezután ugy járt a motor mint egy traktoré)
-normális-e hogy baromi nehezen jön
-normális-e hogy berakásnál mintha túl lehetne tolni, nincs ami megállítanná (ebben az állapotában lötyög!)Amikor kiszedtem majd visszaraktam ugy hogy ne legyen túl tolva, sokat javult a motorjárása, azonban mikor mégegyszer kiakartam hogy megvizsgáljam hogy akkor jó is-e ez így, "cső" része.
illetve erről mi a tapasztalat? http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=browse&searchfor=550086-ERA
Előre is köszi
Helyesírási hibák ejtésére minden jog fenttartva.
-
rob210
Topikgazda
-
Békéscsaba környékén tud valaki jó futóművest? Valami nem stimmel. Tegnap kicsit meghajtottam a kocsit, és 140 felett beremegett a jobb oldala. Vagy csak elértem a szerkezeti integritás felső határát Nem jöttem rá, hogy az első, vagy a hátsó kerék felől jön. Ja, meg remélem még nem működnek a traffi kapuk... ha igen akkor nem lesz olcsó.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
rob210
Topikgazda
Nem hiszem el, hogy ez a megoldás.
Már csak azért sem, mert amikor a BKV járművei 200X szennyezőbbek akkor miért is nem azokat tiltják ki, jah azt nem lehet, mert abból gyilok lenne.Ezt a törvényt egyetlen esetben támogatnám, ha ilyenkor minden autót le kéne tenni, (elektromos mehet) és a BKV ezeken a napokon ingyenes lenne!
Akkor elfogadom, hogy tettünk a környezetért, minden ellenkező esetben ez csak kikúrás az olcsó autót hajtókkal.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
Sziasztok
Van egy kazettás rádióm a fapados 2006/03-as MK2-es cliómban (a kijelző a rádión van nem a műszerfalon a levegő befúvoknál.)
AUX bemenetet gondoltam, hogy rákötök, aztán MP3-at hallgatok róla...stb...
Ki is vettem, de ott nincs AUX csati. Pedig az előlapra az van írva, hogy Update list
Pedig a netes leírásokra ízt írták hogy az update listások pont hogy jók!Viszont észrevettem, hogy valójában a csati kialakítás, elhelyezés, nekem olyan mint a Tuner list-eseké...
Egyszerűen nem értem.
Az elején a felirat Update list, az áramkör meg Tuner list? Hogy a pí-be lehet ez?Most ha jól értem, akkor esélyem sincs AUX-ot bekötni?
A Rádió cikkszáma: 8200444075T Gyártmány: Philips
Netes kép:
Tudna valaki segíteni?
Köszi -
Szendwich
tag
Aki esetleg alkatreszt vasarolna Renault Alkatresz nevu egyentol a Facebook-on, az ne lepodjon meg ha ilyenbe fut bele:
-
Az autóklubos szervizekről/szerelőkről mi a véleményetek?
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #41989 üzenetére
Drágák, de lelkiismeretesebbek, mint némelyik szakszervÍz.
A párom a versot oda hordta, mielőtt megismert , mondhatom lelkiismeretesen dolgoztak, de amikor a számlákat megláttam azért felszisszentem.
7500.- egy olaj csere vitt olajjal és szűrővel.
De ami tény az tény minden nyomatékra húzva minden letakarÍtva szépen dolgoznak na, el kell ismerni.( ez Xi kerre igaz a többit nem ismerem)
Renault power
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #41983 üzenetére
Elfogadták a szmogriadó rendelet módosítását.
-
válasz rob210 #41991 üzenetére
Hát, az még nem is sok. Domokos szerviz Békésen 2 éve 22ezerért csinálta. Olaj+szűrő+levegőszűrő. Valami 12e forintot számoltak olajra... Akkor voltam ott utoljára. Elf 5 liter kerül most 6000-be ha jól láttam, de a Loganbe nem is kell annyi se.
Idén Molnár szerviz szintén ennyiért csinálta, de gyertyacserével együtt. Ők viszont nem akarják a szelephézagot beállítani, pedig 125e km-nél már aktuális lenne szerintem,meg a klubtagok szerint.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
válasz angyalpc2 #41986 üzenetére
Szia, emlékeim szerint ez a tuner/update -list dolog, csak a CD-s fejegységekre vonatkozott.
És valóban a képeid alapján a tiéd felépítése mindenképp a tuneresre hajaz.Tuneresre olyan kütyüt lehet kötni, amit a CD-tár vezérléshez csatlakoztatsz, amolyan CD-tár emulátor.
15-20K között lehet ezeket kapni, bár a tapasztalatok alapján, nem teljesen tökéletes a működésük. (lassúak, nem bírnak el a nagyobb fájl/mappa mennyiséggel, fagyogatnak) PL.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Cane
őstag
Hello!
Két dolgot szeretnék kérdezni:
1. Azt hiszem olyan 2003-2006 közötti renaultokban megtalálható volt a 2.0 16v motor kb 136-140 lóerővel. Ez saját vagy külsős, ill. mennyire jó vagy megbízható dinamikus vagy benzinfaló motor volt?
2. Cserélt-e már valaki led-es izzóra irányjelzőt, helyzetjelzőt. Erről vmi tapasztalata van-e?
Üdv.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
TayRol
veterán
Kaptunk 3 hete a Renault Dél-Pesttől egy szervizelési ajánlatot, kompletten, mert vásárlás előtt átnézettük az autót és a szokásos kopó alkatrészek cseréjét látták, köztük a vezérlést is. Olaj, szűrők, és vezérlés cserére kaptunk egy 102e ft-os ajánlatot.
Ma vittük a kocsit reggel, hogy akkor mehet a buli, mire egy kolléga azt mondta, hogy ez egy két napos meló, és a munkadíj nincs benne a már megadott végösszegben, ami ~70e ft.Tudnátok egy 1.2-es Clio Campushoz értő szerelőt mondani Pesten vagy a keleti agglomerációban?