- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz daniel2121 #41702 üzenetére
Én úgy tudom, hogy ez abszolút nem befolyásolja a motor élettartamát, ha nem akarjuk az utolsó cseppet is kitekerni a motorból, de gyanítom, ahhoz egy szoftveroptimalizálás kevés lesz.
Esetleg egy új kuplung vagy erősített kuplungszett kellhet, de ennyi nagyjából.Fogyasztás csökkenés szinte borítékolható, a garanciát nem hinném, hogy befolyásolja, maximum ha megkotlik a cucc, akkor visszatöltitek rá a gyári szoftot és kész, de én ilyesmiről még nem hallottam.
Üdv, Balázs
-
tresh
addikt
válasz gooool #41703 üzenetére
Sok mindentől függ hogy mennyit fog bírni. Ezt a motor állapota határozza meg. De azt azért halkan hozzáteszem hogy azért valamennyit biztos veszíteni fog az élettartalmából de ezek a motorok alapból nem 20 évre vannak tervezve. A lényeg hogy minden ilyen változtatás előtt mérni kell a motor teljesítményét és meg kell győződni arról hogy a motor gyári állapotban van tudja a gyári értékeket a a turbó nem kuka a porlasztok jók stb. Utána mehet a finomra hangolás.
-
gooool
őstag
Ja igen, a motor állapota nem mindegy, de úgy gondoltam ez alap, hogy nem egy lógó belű motort az ember tunyingolni, tízezreket belelocsolni (bár Mo.-on divat, de még reménykedem ).
Akkor azt mondod a Lagunám év közepe táján egyszer csak megáll és nincs tovább? Akkor lesz 20 éves...
Üdv, Balázs
-
tresh
addikt
válasz gooool #41705 üzenetére
Nem mert 20 évvel ezelőtt még autókat gyártottak nem használati cikket amit kidobsz 5 év után vagy lecserélsz. Az max kirohad alólad de sose fog a motor ott hagyni ha figyelsz rá úgy mint Lion
A tuningra visszatérve pedig de sajnos ezért van annyi hulladék füstölő szar tdi az utakon mert megírja neki pistike a garage-ba és örül ha úgy eléri a 80 lóvat a gyári 90 helyett.. De ez ugye olcsóbb mint egy motor generál azt menő is mert szmokendsárm..
-
gooool
őstag
Azzal nem lesz gond, már össze van írva mit kap a kicsike a tavaszra való készülődés jegyében.
Kezdve az ELF Evolution 5W40-től a klímatisztításig bezárólag.Ne is mond...A tököm tele van a szmókendsármmal, hogy azt hiszik, hogy az menőség, ha MTZ-set játszanak a rommá parkettázott TDI-vel.
Meg hogy csak a VW, tök mindegy hogy milyen undormány lelakott valami, az az Isten...hagyjuk már, számomra ugyan az a szint, mint amikor Kolompár Dzsézönsztetem vesz egy 5-ös bömbit ami már csak a lejtőn gyorsul és a rozsda tartja össze, de mekkora király vagyok tesa.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
Nem ide tartozik , de autós és amiért offba teszem az az , hogy elkeserÍtő.
Renault power
-
gooool
őstag
válasz rob210 #41709 üzenetére
Nem rosszak a Suzukik, de megint oda sz@rik a kutya ahová nem kéne, sok semmirekellő, magatehetetlen baromállat alá raknak menő technikát, akik maximum amperkodásra fogják használni, mert hogy sok hasznosra nem az biztos...
Ellenben az embernek meg nyugodtan haljon meg a nagyapja csak azért mert esetkocsira nem futja és az Isten háta mögül kell jönnie...
Na mindegy, de ez így nagyon nem jó...Üdv, Balázs
-
newwave0507
tag
Multkor elég bután jártam.. bár nem nagyon értem az egészet!..
Adott egy Renault Laguna 1.9 DCi 120LE , német a nyelvezet. Kiirta az autó, hogy Einspritzung Defekt.., utánakerestem neten.. na mondom itt befecskendezés para lehet.., mindjárt futás át a szakihoz, dugd rá gépre légyszi, nézd meg mi a gond. Rádugta meg minden, és nem injektor hibát mutat, hanem valami elektronikai bibit,.. oké.. átnézett ott minden kábelt egyebet, és semmi gáz, azt mondta pillanatnyi hiba léphetett fel. De nem értem, ha nem az injektor hibás, akkor miért ilyen hibaüzenetet kaptam, valaki elmagyarázná ? Köszi!
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
just
aktív tag
válasz newwave0507 #41712 üzenetére
Vészüzemmódba kapcsolt az autó és lomha lett? Szokott az 1.9 dci-nél (főleg laguna) a töltőnyomás érzékelő vezetéke rosszalkodni, át kell forrasztani és örök élet.
Two things what i hate. People that can't count...
-
newwave0507
tag
Haver ment vele pont, igen, pont ugyan ezt mondta el amit most leirtál!, nem engedte a vezérlés! -15ben is pöcre indúl, erő van benne , minden egyéb! Töltőnyomás érzékelő.., rendben, megkérdezem hogy megcsinálná-e valaki!
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
just
aktív tag
válasz newwave0507 #41714 üzenetére
Persze csak miután biztos vagy benne hogy a turbó és a befecskendező fejek rendben vannak. Alacsony fordulatról (kb 1500rpm) ha padlót nyomsz akkor nem tilt le?
Two things what i hate. People that can't count...
-
newwave0507
tag
-
newwave0507
tag
válasz newwave0507 #41716 üzenetére
Illetve ahogy irtam is, járt gépen a verda, tehát kiirattatam a hibát, és elektronikus hibát irt rá, nem injektor hibát.
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
lorcsi
veterán
nézegetem egy ideje a 10-12 körüli megane- okat
és elég fura, de csak az utóbbi 1-2 hétben jelentek meg 2M körüli ársávban a navis+multikormányos példányok
valahol nagyobb menyniségben eladták a flotta autókat ?pl ez is: [link]
szerintetek miylen?
persze tudom, a km állás iszonyat nagy kamu..de a többi ?[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy generátoros az autóm, 2000-es Clio 1,9 tdi
A STOP és a töltés visszajelző egyszerre világít. Reggel egy 50km-es szakaszon kb 4-6szor villant fel. Most este 6km-nél ki se aludt csak egy minimális pillanatra. Kérdés, hogy helybe használható még az autó ilyen 4-6 km-re vagy inkább hanyagoljuk azt is.? Szerelőhőz lábon szerném átjuttatni ami 4km-re van.
1,5 éve lett felújítva először (nem az a szerelő csinálta aki most fogja) addig szolgált ki gyári állapotba. Ha bebizonyosodik, hogy valóba ez a baja, akkor ahhoz se visszem a kocsit többet.
Meddig kell bírnia egy felújított generátornak? -
gkawka
tag
válasz lorcsi #41718 üzenetére
Ha ez tényleg flottában volt, ami valószínű, akkor az a km a 300-hoz közelebb áll. Ez alapvetően nem para, főleg hogy flotta gépek megkapják a törődést is olajcsere és kopó alkatrészek terén. Amúgy baráti darab.
Pont ilyet kaptam feketében céges úton bérelve, nagyon jó kis kocsi, csak nekem a start-stop nem bejövős. Egyszerűen nem tudom elhinni hogy tényleg megspórolja azt amivel bonyolultabb az egész kocsi elektronikája és amennyivel jobban igénybe veszi az önindítót és társait.
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #41719 üzenetére
A generátornak ha csak nincs valami ami kinyírja 4-5 évet minimum bírnia kéne felújítás után.
Az aksit pedig csúnyán haza tudod vágni ha lemeríted teljesen, már pedig töltés nélkül 4-6 kilométer is elég lehet hozzá fogyasztóktól függően.
Szóval én nem használnám a helyedben.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Nem az eladó rokonánál volt, félreértettél.
Pont ez nem volt szimpatikus benne, hogy miért nem az eladó mutatja meg.
Sokmindent nem tudott elmondani a kocsiról.
Akkor kérdeztem meg, hogy nem az öné az autó?
Kicsit hülyének éreztem a szitut, akkor mondta, higy jah nem ez a rokoné csak ott nem fért már el.
Ezért náluk áll míg el nem adják.
De ezek szerint már náluk se fért el tovább.Nem volt rossz gép csak akkor még túl sokra tartotta.
Meg hát ott volt a kis barna szépség amit azonnal éreztem, hogy erre megalkuszunk.Renault power
-
Tosee
őstag
Üdv!
Adott egy Renault Megane 2 Berline
Motor: 1.4 16V 98Le
Évjárat: 2004Bevittem a Renault márkaszervizbe, azzal a problémával, hogy ha üzem-meleg vagy kicsit hidegebb a motor, akkor ha elindítom az autót visszaesik 500 környékére a fordulat, és néha le is áll! Előtte megtisztítottuk az FHP jeladót, hátha megoldja, de sajnos nem!
A szervizbe pillangószelep tisztítást, és újraprogramozást csináltak! Ezt a problémát meg is oldották vele!
Csak sajnos azóta menet közben ha gurul az autó, és kiveszem sebességből ingadozik a fordulatszám! Hol felpörög a motor 2000rpm környékére hol visszaesik 1000rpm-re!
Sikerült levideóznom a problémát, hátha van tippetek mi okozhat ilyet (videó)?Ezt általában naponta az első indításnál figyeltem meg... ha utána leállítom és elindítom újra, akkor nem jelentkezik! Hétfőn viszem vissza renault-ékhoz aztán megnézik újra, csak gondoltam hátha járt már így valamelyikőtök!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Pecc
őstag
Vidd vissza hozzájuk és mondd nekik tanítsák be rendesen az alapjáratot.
rob210 - Kár, pedig azt hittem rajtad keresztül kapcsolatba léphetek a régi női tulajjal
Vásárlásnál sikerült elég sokat alkudnom, viszont az ott lévő ember, aki "árulta", teljesen korrekten válaszolgatott a kérdésekre, engedte, hogy kipróbáljuk többen is. Elég rendesen meggyötörtük, de állta a sarat a kocsi, jó alaposan átnéztük, ezért is vettem meg. -
rob210
Topikgazda
Erről nem rég volt szó itt az élő bizonyÍték, hogy nem jó a kis köbcentis motor.
Végső konklúzió oké, hogy 7 év a KIA garanciája, de ha 7 év és 1 nap alatt meg is áll a motor akkor inkább az 5 év garos mazda ami 20 év alatt se fog lekönyökölni.
Mellesleg nekem jobban is tetszik.
Renault power
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
07'-es évjáratú Renault Thaliamban kezdi végleg megadni magát a kinyomócsapágy (egyre hangosabb a súrlódó hang.) Nagyjából milyen költséget jelent ennek a cseréje?
-
Tosee
őstag
Az lesz... kíváncsi leszek mit mondanak! Ha már beviszem szóltam nekik, hogy cseréljék le a hosszbordás szíjat és a feszítőt is! Nem tudom mikor lett cserélve, de hidegben első indításnál van némi hangja! Utána egész nap semmi.
Bár mikor beszéltem a szerelővel az volt az első kérdése, hogy minek veszem ki üresbe? Mondtam neki, hogy azért mert ha körforgalom jön, vagy egyéb kereszteződés ki szoktam venni sebességből, hogy csak guruljon az autó (persze csak akkor ha az útviszonyok engedik)! Ezt is akkor vettem észre... de azzal nincs megoldva a probléma ha sebességben hagyom, mert szerintem ez így nem normális! Be kellene állnia kb. 900-1100 rpm közé! Előtti is hasonló volt a gondom, csak akkor 1500 környékére állt be... ezt magasnak tartottam és ezt is jeleztem nekik mielőtt nekiálltak![ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
ThodEE
őstag
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #41740 üzenetére
Tiszta sor... ez nekem is eszembe jutott! Csak gondoltam ezt nem is kell említenem a szervízvezetőnek ha látja, hogy a tömítőgyűrű rossz állapotban van! Ha már arany áron dolgoznak az a pár száz forintos tömítés nem oszt nem szoroz...
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Ez esetben valóban nem párszázas tétel, de már másodszor viszem vissza szóval ha a munkadíjat nézem akkor már elsőre is lecserélhette volna! Akkor az enyémbe is ennyi lenne kb (M II ph1) vagy valamivel drágább, de legalább megoldaná a problémát ha valóban ez a baja...
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Pecc
őstag
Bekerült hátra a két bilstein csillapító. Azt kell mondjam nagyon frankó, jót ajánlottatok Ja, és 21es csillag villás kulcs pont jó a felső csavarjára
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal