- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- iPhone topik
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
Urak, ma autóztam párszáz kilómétert a hegyekben, amolyan kirándulás.
Majd haza érve, ahogy álltam a lámpánál és nyomtam a féket, azt vettem észre, hogy lassacskán benyomódik padlóig a pedál.
Megpumpáltam, visszakeményedett, de ha megint ráálltam, akkor ismét lement padlóig...Így ezek alapján mire számítsak mi lehet a baj.
Csepegést/foltokat nem észleltem az autó alatt/körül.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz AMD Power #42952 üzenetére
Fékfolyadék szintet majd reggel megnézem. Sötétben értem haza, már nem akartam a ház előtt sz@rakodni lámpával.
Levegősödésre gondoltam, de mitől? (remélem nem ment szét / nem lyukadt ki semmi)
Még esetleg a jelenségre azt találtam, hogy elvizesedett a fék folyadék aztán nagyobb igénybevételnél begőzösödik és akkor is ez a jelenség.
Viszont kb. 1,5-2éve cseréltettem fékfolyadékot...annak még bírnia kell.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Predator2
addikt
válasz AMD Power #42942 üzenetére
Helló
Ezzel a kocsival szemeztem:[link]
Írtam róla már itt a fórumban.
Mint ahogy látod, ezt a kocsit egy márkakereskedő árulja. Nekem ő mondta, hogy 2006 előtti Megane-t kerüljem, mert 50%-os volt a hiba arány. Elmondása szerint nagyon pocsék volt, sok hibával a modellfrissítésig (2006). Természetesen biztos van kivétel.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #42955 üzenetére
benzin és disel összehasonlítása szinte értelmetlen.
A tipushibákkal ha tisztában van az ember és orvosolja simán vállalható a 2006 előtti is.
Kíváncsi lennék mi az az 50% hiba amit fel tud sorolni?
Az igaz, hogy gyárilag sok minden apróságot orvosoltak a PHII-esek nél de azért az 50% erősen túlzó meghibásodási arány.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
ha pumpálásra keményedik és nem tartja meg akkor akár rásegítő is lehet, de szerintem csak a munkahengernél valamelyik karmantyú adhatta meg magát.
A folyadék szint hogyléte után okosabbak leszünk.Nekem a bal hátsó munkahengerem könnyezett, kicseréltem most f@sza megint minden.
Renault power
-
-
PowerBuldog
veterán
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
just
aktív tag
válasz PowerBuldog #42960 üzenetére
Tavaly ősszel én is nézegettem ezt, akkor még bőven 2millió volt. Egy barátom vett ilyen RS-t, és elkapott az az érzés chippel 260ló körül van, iszonyatosan megy.
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #42960 üzenetére
nekem ez a forma nem tetszik.
Én mondjuk sose voltam kupé szimpatizáns[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
ez két esetben lehet ha elenged a vákuum rásegítő, vagy ha levegős a rendszer amire te is tippeltél.
Ez a levegősödés két féle képen lehet, sz@r folyadék amit írtál, vagy a tömítetlenség miatt.
Ez akár a tartály kupakja miatt is lehet.
Érdemes szerezni egy segítőt és a motortérben átnézni mindent amikor elkezdi engedni befelé a pedált.
Ha valahol sziszeg esetleg a tartályban megjelenik légbuborék akkor tudod merre indulj.Renault power
-
eTrade
tag
válasz roberto211 #42927 üzenetére
Engem is érdekelne a magyarázat, mert az én kocsim is néha kerreg üresben ha nincsen lenyomva a kuplung pedál.
-
mihione
őstag
Kb mennyit kerhet egy szerelo fotengely cserere?Meg milyen tomiteseket szoktak ilyenkor cserelni?olaj,hajtokarcsapagy kb 18 egyutt plusz gondolom a fotengely csapagyat is cserelik ilyenkor.eddig munkadijra mondtak 50-et
Masik szerelo 100-at alkatreszekkel egyutt.De ebbe nincs meg benne a bontott fotengely.
Ha viszek a bontoba egy tolomerot akkor azzal azert vmennyire meg tudom nezni nincs -e ovalisra kopva nem?Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
Na_Ta
csendes tag
Sziasztok!
Scenic I-esben a váltó gomb lejött arról a műanyagról, ami a rúd végén van, elrepedt a gombban lévő műanyag betét.
Bár nem láttam alatta semmit, amit eltakarna és ha visszaragasztom, akkor nem tudnám lebontani.
Odaragaszthatom bűntetlenül, vagy inkább nézzek valami cseredarab után?
Volt már hogy leesett menet közben és eléggé veszélyes szitu is lehet, ha túlságosan meglepődik valaki.NT
-
Tom5
addikt
Melóba jövet, 90km/h tempónál, 5.-ben egyszercsak fordulatszám leesik nullára, kocsi lelassul, gázadásra semmi reakció...Rádió is kikapcsolt. Lámpa világítás maradt. Szépen lehuzódtam az út szélére. Leállítottam a kocsit, indítóztam, pöcc röff elsőre és ment szépen tovább. Húz, volt ereje, semmi panasz. De kérdem én. MI VOLT EZ?! Amióta elhoztam, hiba nélkül most járok az 1500km-emnél.
-
rwin5
őstag
Hasonló történt velem is pár napja amiről írtam itt a fórumon, be is pánikoltam és haza mentem azonnal... Ma elment a lábán simán a szerelőig, tehát én sem tudom hova tenni. Rárakják diagnosztikára meg lesz rajta egy nagyszerviz, vezérléscsere + műszaki. Fékek is csikorogtak most tűnt fel, gondolom az is cserés. Bele kell asszem nyúlni a pénztárcába, de remélem ez után majd csak a kötelező cserés problémák jönnek ki.
-
Tom5
addikt
Másik kérdés. Mennyi a Megane 1. 1,4 16V alapjárata? Mert nekem most az 500 és az 1000 között áll félúton. Nem fullad le nem dadog indul szépen. Annyi, hogy üzemmeleg állapotban ha lámpánál állok van hogy felmegy 1000/1500-ra. Itt ha megpöccintem a gázpedált akkor visszamegy szépen 500 és 1000 közé. Ez normális? Lehet kellene egy pillangószelep tisztítás? Ezen ha megpörgetem STP injektortisztítóval akkor segíthet? FHP jeladó okozhat ilyen hibát? Vagy alapjárati motor? Vagy mind együtt? Bocs a sok kérdésért, de beparáztam a tünetek miatt. Az számít, hogy az a cső ami a kocsi elejéből szívja a levegőt a motorba. Levegőszűrő elött, az tiszta lik, fos állapotban van és nem cseréltem le? Bár a szerelőm szerint ha nincs fent a cső és a motortérből szív levegőt az sem számít semmit.
rwin5 - nekem utána tünetmentesen megtetta a hátralévő majd 30 km-t. Este lesz finom mert haza is kell mennem 22:00-kor. (50km) Remélem nem lesz hasonló anomália az iccakában...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Hello Urak!
Egy kis off... de pakoltam otthon és maradt pár cucc Megane/R19 hez akit érdekel jó áron jelezze
Szóval 2 szett SWAG féltengely gumiharang
Jobbos motortartó bak
Saját képek patika mind vadi új !
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Fojtó szelep tisztÍtás, ami megegyezik az alapjárati motorral az esetedben.
ValószÍnűleg az alapjárati motor tengelyét meg kéne kenni, ilyen "felragadást" nekem is csinált takarÍtás után.
Befújtam lÍtium zsÍrral azóta nem csinálta el ne kiabáljam.
De fojtószelep tisztÍtás után tanÍtani kell, azaz gépre kell dugni.Ha amúgy nincs baj az alapjárattal akkor a szelepet ne bántsd, csak a motort kend meg.
Renault power
-
drk88
senior tag
Sziasztok,
Sajnos ma megtörtént a kocsival amire a rém álmaimba számitottam csak..elszakadt a vezérlés haza fele utazó temponál. ( Hozzá teszem holnap 5re vittem volna vezérlés cserére!!!!). Nem volt semmi extra hangja csak elment az erő és ennyi. Clio 2 1.4 16v. Szerencsére egyből tudtuk vinni szerelőhöz még az este holnapra kiderül mennyi az annyi.
Szerintetek ezt meglehet "olcsón" úszni?
(Tudom, hogy nem)
-
FerNandor
őstag
Mi ez a sok szíjszakadás
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Lacy6
senior tag
Én azt nem értem, hogy miért most jött össze ez a sok probléma?
Fórumokon is sok a panasz, nekem is problémás az autóm.
Bevittem szervizbe, azt mondták hogy iszonyatosan sok autó vár most javításra így 1 hétig rá se tudnak nézni...
Nehezen vészelték át a telet az autók?[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Szendwich
tag
válasz rob210 #42980 üzenetére
Mit jelent ez a tanitas? Ahova most betud zarni, az legyen az uj alaphelyzeti allapot az ECU szerint?
Csak mert nagyszerviz alkalmaval kitakaritottam a vastagon mocskos pillangoszelepet, de kivettem az akkumulatort - is - mas miatt. Vegen osszeraktam, bombolo motorra meg mindenre szamitottam, de ehelyett beindult es szepen tartotta a magasabb alapjaratot hidegen, majd beallt ~750re. M2, 1.6, 16V
[ Szerkesztve ]
-
Szendwich
tag
-
FerNandor
őstag
Úgy tűnik megvan a gyengesék, amit a futóműben érzek
Voltam próbapadon, megrángatta rendben. Bal hátsó bölcsőszilent lötyög és bal axiál csukló asszem. De leírta"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Doki16
addikt
Szerintem leginkabb azert tunik soknak a problema, mert egy forumra altalaban azok irnak akiknek kerdese vagy gondja van. Most en akkor beirom neked, hogy az en kocsim hibatlan jelenleg es tokeletesen megy kop-kop-kop
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
FerNandor
őstag
Legközelebb megyek, akkor ezeket megcsinálja a szerelő plusz szelepfedél tömítés és felmennek a nyári kerekek és nagyon baba lesz. Ja meg még a Renault-hoz kell mennem a spoiler-pótféklámpa miatt.Én nagyon szeretem ezt a kettes Megane-t, szerintem nagyon jól el van találva.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
PowerBuldog
veterán
igazából ha már így a hibáknál tartunk, nálam mióta megvan a 98-as megane csak a hátsó kerékcsapágy és a gyújtás volt ami tényleges hiba miatt cserés volt. most is csak kopó alkatrészek lesznek cserélve.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Jobb első kerékkel telibe kaptam egy kátyút. Érzésre semmi nem változott, de valami lemez rezonált.Elvittem márkaszervizbe, mert sürgős volt. A lemez tartó csavart meghúzták, az ok. A gömbfejet cserélni kellene+azt mondták leugrott a rugó. Ez utóbbi szerintem hülyeség. Mondtak árajánlatot, több mint 30e, mert szerintük a gólyalábat ki kell szedni, visszapattintani a rugót a helyére és az sok idő bla bla bla.
Mondtam, hogy kibír-e 300km-t így? Ki. Tényleg kibírta. A lényeg, hogy márkaszervizbe nem vittem vissza, hanem a szokásos helyre mert most már volt szabad kapacitásuk. A rúdfejet cserélték, futóművet állítottak, 13e cakk-pakk. Rugóról gólyalábról szó se esett. A kocsi megy szépen, nem kopog, nem inbolyog,rendben van.
Mire akarok kilyukadni: leugorhat egyáltalán a rugó? Ha igen, azt tuti érezni lehetne, meg zörögne nem? Márkaszerviz megint jól le akart húzni?
A másik, hogy még véletlenül se az alatrészek normális nevét mondják...Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
Új hozzászólás Aktív témák
- Öregszem
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Projektor topic
- Mesterséges intelligencia topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Xiaomi Electric Scooter 4 Lite
- Xiaomi Kami Doorbell wifi csengő arcfelismeréssel - foxpost az árban!
- Eladó PIE631FB1E BOSCH Beépíthető főzőlap
- Elado vegyes IoT eszkozok (sensor,socket,smart speaker) Legrand/Google/Shelly/IKEA/Tuya
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest