- Poco X6 Pro - ötös alá
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Egy héten belül bemutatkozik a Nubia Z70 Ultra
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
-
Mobilarena
A topik mindazokhoz szól akik foglalkozni szeretnének, vagy már foglalkoznak vasútmodellezéssel. Nem csak szegecs számláló technikákról szól az oldal, elfér rajta minden ami modellvasút. Vagyis a legpontosabb, profin kivitelezett modelltől, a házilagosan, papírmasé-fűrészpor technikával készült terepasztalig bármi.
Új vagy régi, digitális vagy analóg, bárki bármilyen témával jelentkezhet, hogy a közösség okuljon, szórakozzon általa. Kiállításokon készült képekkel, vagy a saját alkotásokról készült fotókkal és persze megfelelő magyarázó szöveggel a képekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aaron14
őstag
válasz pirosvilamos #4046 üzenetére
Eladó sorba kerültek vasútmodelljeim:
ALAPKÉSZLET
Roco Digitális Alapkészlet "A+B" HO Lokmaus 2MOZDONY
Roco DB-AG BR 215 63490VAGONOK
Roco ÖBB HO 45520Roco DR HO 45498
Roco SBB HO 2.KL. 44972
Roco SBB HO 1.KL. 44971
Roco DR HO 47741
Roco DBAG HO 47633
Roco DR HO 46909
JÁRMŰ
Roco MB 1850 1915SÍNEK
Roco 42533Roco 42532
Roco 42524 6xR4 x2
Roco 42538 Wl15
Roco 42539 Wr15 x3
12 darab 91 cm-es formázható
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
Aaron14
őstag
Eladó Roco Digitális Alapkészlet HO-ás méretben Lokmaus 2-vel "A+B". Az alapkészlet eredetileg egy kis gőzmozdonyt tartalmaz, de ezt szeretném megtartani, így helyette egy Roco DB-AG BR215 63490 dízelmozdonyt adnék. A készlet hibátlan állapotban van! Kérésre videót is tudok küldeni e-mailben.
Irányára: 45.000 Ft
Átvehető személyesen Cegléden és Budapesten.
Az alapkészleten kívül rengeteg új állapotban lévő Roco gyártmányú vagonom és sínem van. Keressetek bátran!
[ Szerkesztve ]
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
YanezTTrain
tag
Meg van a BR103 a Rajna Kincséhez! Németországból utazik ide a ködös Albionba szolgálat teljesítésre.
A megfelelő színezésű példány, ahogy a valóságban is közlekedett a szerelvény.[ Szerkesztve ]
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quasi_modo
nagyúr
-
YanezTTrain
tag
válasz Quasi_modo #4054 üzenetére
Amint megérkezik, természetesen jön a kép. Még valahol utazik a kis aranyos a német és a királyi posta járatainak valamelyikén.Az ÖBB-s TAU-hoz pedig (egyelőre) kettő darab emeletes kocsi fog beszerzésre kerülni a jövő hónapban. A vezérlő kocsi pedig május június hónapban ugrik be a szerelvény végére.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz YanezTTrain #4055 üzenetére
Emeletes kocsikból melyik színt választod ? És melyik típust?
Vagy simán a hozzávalót.[ Szerkesztve ]
valami
-
YanezTTrain
tag
válasz Quasi_modo #4056 üzenetére
Fleischmann gyártásban ezt a színezést.
És valami ilyen lesz a végeredmény. Eddig a mozdony van meg belőle.
[ Szerkesztve ]
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz YanezTTrain #4057 üzenetére
Nem rossz. Nekem a teljes piros teszik, meg a DR zöld. A DR-ből több típus is bejön.
valami
-
YanezTTrain
tag
válasz Quasi_modo #4058 üzenetére
Tavaly mikor otthon voltunk, átmentünk a labancokhoz vonattal, ott utaztunk ilyenekkel, nagyon pofás kis szerkezetek. A Piko csinál piros emeleteseket azok is jó kocsik. A régi zöld DR és CSD emeletesek viszont más fajta szerkezetek. Azok sem csúnyák, csak kicsit mások, szögletesebbek. Bár ezek a City shuttle-k sem hú de áramvonalas gépek.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quasi_modo
nagyúr
-
YanezTTrain
tag
válasz Quasi_modo #4061 üzenetére
Egy régi, talán még Mamos, vagy Vero átjáró, kicsit hiányos. Lesz beszerezve egy másik és a kettőből szeretnék egy olyat építeni ami a teljes állomás fölött át vezet. Kicsit disznóól van még az asztalon, szabad időben csinálgatom. Most már azért jobb a helyzet, a nehezén túl vagyok. A terepfüvezés ágyazat építés, már látványosabb, mint a bordaragasztás, gipszelés, stb. A tervek szerint április végére már pofásabb lesz az asztal. Addigra megérkeznek az emeletes wieselek is és lehet egy filmet csinálni az asztalról, milyen amikor mozog.
Az alsó egyenáramos pályán a Rajna Kincse és egy City Shuttle fog közlekedni térközbiztosítással, a felső Marklin külső körön az egyik irányban Orient expressz egy része egyelőre egy BR23-al vontatva, amíg nem szerzek valami brutálisabb gőzmozdonyt. A másik irányban egy vegyes tehervonat, hűtő és konténer kocsikból összeállítva. Ez a két szerelvény egymást vezérli, felváltva közlekednek.
A belső körben pedig egy szép nagy és színes amerikai szerelvény, a jó öreg de nagyon jó műszaki állapotú F7-esemmel vonszolva. Ehhez a szerelvényhez is kell még néhány kocsi, lehetőség szerint piros és zöld színűek. Kék és sárga illetve egy piros kocsi van eddig.Mivel ez kiállítási asztalnak készül ezért ilyen színes az összetétel. Megfigyeltem, minél tarkább a szerelvény, annál inkább vonzza a szemeket. Egy sima barna teherkocsikból összeállított szerelvényt van hogy észre sem vesznek az emberek.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz YanezTTrain #4062 üzenetére
Úgy tűnik téged sem zavar ha egy asztalon belül keveredik az európai és az amerikai stílus.
valami
-
YanezTTrain
tag
válasz Quasi_modo #4063 üzenetére
Abszolúte nem. Arról nem beszélve, hogy pl. a jugoszláv vasutak is vettek Kennedy-t. Vagy is európai pályán is találsz usa gépet, vagy mondjam magyar példának Floydékat, akik angol villany és dízel gépekkel száguldoznak. És hát az angol gépek is elég különc jószágok. Ezt tudom tanúsítani első kézből.
[ Szerkesztve ]
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
YanezTTrain
tag
Volt egy kis szabadidőm az utóbbi napokban, barkácsoltam ezt azt a kis asztalkán.
Asszem ez a kép már volt. Na mindegy. Itt kezdtem el a terepszőnyeg ragasztást és az ágyazatolást...
Az elkészült szakasz. Az a szürke be nem borított rész egy kis különlegességet fog tartalmazni. Egy gabonakörös UFO-s jelenetet, amint végre megjön az UFO készlet és a gabonakörös terepszőnyeg. Valami kis magaslatra teszem a jelenetet majd, vagyis ott a vasút egy rövid bevágásban fog futni.
A hegyi falucska is alakul. A frissen felkent műhó pont olyan mint egy nagy adag tejszínhab.[ Szerkesztve ]
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
YanezTTrain
tag
Nos. Megérkezett a 103-as. Így teljes a szerelvény.
A mozdony, csak úgy mint a kocsik, LIMA.
Lássuk a pozitív és negatíb érveket:A pozitívak:
-Olcsó volt.
-Hasonlóan a Marklinhez, ez is szabványosított alkatrészekből áll.
-Baromi egyszerű hajtáslánc.A negatívak:
-A kidolgozása hümm...
-A vonóerő alaphelyzetből megint csak hümm...
-Áramszedése nevetséges, forgóalvázanként egy-egy oldal szed áramot.Összegezve: LIMA
Az olaszok lehet, hogy tudnak fagyit, meg pizzát csinálni, ez most nem sikerült annyira.Megérkezés után, szokás szerint atomjaira szedtem a gépet, nagytakarítás a belsejében. Hát volt mit. Szerintem ruhagyárban, játszottak vele, annyi szöszmösz volt benne. Minden hót oxidos volt, ment a polírozás rendesen. Összerakás után a próbakört egymagában szépen teljesítette, amikor rákapcsoltam a szerelvényét, simán lefosta a kerekeit az erőlködéstől.
A nem hajtott forgóalváz fölé kapott egyy ólom kockát, ettől mindjárt jobb lett a hangulat, de még nem volt az igazi, érezni lehetett, hogy erőlködik elkapar a sínen időnként.
No, fogtam a gyári tapadó gyűrűket és levettem óvatosan. Ezek megint csak a Marklinhez hasonló lapos pvc szerű karikák voltak. Tettem a helyükre két Roco tapcsigyűrűt és láss csodát, a gép elindult szépen, kaparás nélkül, vitte a négy kocsis szerelvényt, mint a szél.Következett az összehasonlítás a többi egyenáramos géppel. Az E69-el nagyjából megegyezik a sebessége, picit gyorsabb annál.
A PIKO Taurus ezt is veri természetesen, ez a gép is nagyobb feszről indul. Még csak gondolkodik, hogy menni kéne, mikor a Tau már lopakodik a sinen. Persze itt is hárompólusú motor liheg a gépházban, szemben a Tau ötpólusú motorjával. De elnézzük neki, mert vagy 30 éves gép és mindenképpen kell, hogy teljes és élethű legyen a szerelvény.A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
jákob13
tag
Drégelypalánk állomásépülete:
https://www.facebook.com/ModellvasutH0?ref=tn_tnmn
-
YanezTTrain
tag
válasz jákob13 #4070 üzenetére
Na! Ez igen! Ez már döfi! Ami nagyon feldobná még, ha megcsinálnád az ereszcsatornákat és lefolyó csöveket. Az előbbieket nagyon vékony lemezcsíkból, pl. egy sörös dobozból sliccerrel vonalzóval kivágva, az utóbbiakat 2-3 mm vastagságú vasdrótból hajlítva. Zöld festék, ha megszáradt mindent a helyére tudsz rakni faragasztóval, az nem oldja a festéket. Nagyon ott van a darab!
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
jákob13
tag
-
jákob13
tag
https://www.facebook.com/ModellvasutH0?ref=tn_tnmn
-
YanezTTrain
tag
Alábbi linken egy kisfilm angliai gőzmozdonyokról. Némelyiket már láttam élőben.
04:00-tól a kedvencem a Flying Scotscman - azaz a Repülő Skót - kedvenc kocsijaimmal, az MK1-ekkel.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
jákob13
tag
Kapott palatetőt ahogy az eredetijén is látható.
Több kép:
Drégelypalánk fali pályahttps://www.facebook.com/ModellvasutH0?ref=tn_tnmn
-
YanezTTrain
tag
No, ma olyat tettem, amit utálok. Terepasztalt bontottam! Na nem kell örülni, nem a Marklint. Azaz, annak egy részét, a legutolsónak épült nyíltvonali elemet. Elég tiszavirág életű volt a dolog, egy kiállításon volt használva, három napig volt rajta forgalom. Alapvetően az volt a baj, hogy elcsesztem. Túl sok volt az alagút, keveset volt látható a szerelvény, mikor éppen arra járt valami. Ráadásul a nagy hegyek zavarták a rálátást az alapasztalra. Ennek örömére szétszedtem. Persze finoman, hogy minél több anyag újra felhasználható legyen.
Az új elgondolás szerint a fejállomás 1. vágánya fog folytatódni evvel az elemmel, vagyis nem lesz nyíltvonal a fejállomás és az alapasztal között. Ez a rész egy valamiféle állomás, vagy inkább forgalmi kitérő, rakodó kombináció lesz. Persze szigórúan kiállításokon használva, mert nem fér el! Az U alak pedig bezáródik egy negyedik elemmel, amin a vágányt visszavezetem az alapasztalba az állomáshoz. Így megvalósul a harmadik pályakör, amin méreténél fogva akár két szerelvény is közlekedhet. Persze ez az egész dolog csak kiállítosdi esetében áll így össze. A szobában marad a jelenlegi concept, mert hely az egy centi sincs több. :-(Így fog kinézni a vágányzat. Felső vezeték nem lesz, csak a gőz és dízel gépek járnak majd rajta.
A negyedik elem, ami bezárja a kört, egy repülővágány féléből fog állni, az elemet telibe teszem terepszőnyeggel, és a szükséges vonalvezetést a kiállításon fogjuk rá felépíteni. Persze elektromos csatlása lesz, amivel tápot lehet vinni a síneknek, közvetlenül a fővezetékről. a biztos üzem érdekében.
Mondom nem vok nóóóóóóóóóórmális.....
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quasi_modo
nagyúr
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #4076 üzenetére
Ha egyszer lesz kicsit több időm és veszek végre rétegelt lemezt, akkor én is bontok, de azért, hogy masszívabb alapokon újra építhessem.
Csak kevés a szabadidőm, abban meg túl sok mindent szeretnék csinálni, no meg az 1,5 hónapos kislányommal is kell most már foglalkozni !!(sajna, most vidéken dolgozom, teljes napokat (12-14 óra) vagyok ott, 2-3 naponta járok haza)
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
YanezTTrain
tag
válasz Batman2 #4078 üzenetére
Gyakorlatilag itt is újraépül a darab. Igaz teljesen más lesz az új elrendezés és a témája is az elemnek, de nem baj, csak hasznára válik a látványnak. Azt találtam ki, hogy állomás épület nem lesz, mivel ez csak egy forgalmi kitérő-rakodó lesz. Viszont lesz egy a vasút fölött átvezető autópálya részlet, lehajtóval a rakodóhoz. Ez megint csak egy ötlet az agyamban, a kivitelezhetőség még kérdéses. De rajta vagyok a témán! Peron, magasrakodó, esetleg homlokrakodó, egy impozáns váltóállító épület, fű, némi növényzet, jelzők, jelzések. Ember és állatfigurák, közvilágítás.
A negyedik, lezáró elemet pedig teljes egészében egy valami kiállításon kell majd felépíteni. Mivel a vágányzat csak egy féle képpen helyezkedhet el, lehet utat építeni és városi emeletes házakkal urbanizálni a környezetet. Ez a terv jelenleg. Így az alapasztalon lévő városrész kapcsolódik további városi házakhoz, egy teljes városrész felépíthető lesz, csak legyen elég épület.
Erre az összekötő elemre talán felkerül a Faller car system is, amit rég óta szeretnék beilleszteni az asztalba.[ Szerkesztve ]
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #4079 üzenetére
No, majd várjuk a fotókat és az infókat a "teljes átalakulásról" (hogy biológus kifejezéssel éljek) !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Keeperv85
nagyúr
Mit találtam?
-
jákob13
tag
https://www.facebook.com/ModellvasutH0?ref=tn_tnmn
-
djadji
senior tag
Hello!
Van egy régi vasút, amit még gyerekkoromban kaptam. Nem tudok róla semmit, de most a fiam rászállt, és nonstop azt szeretné nyüstölni. Szeretnék tudni róla valamit, ér e valamit, vagy valóban csak gyerekjáték és nem kár érte (leszámítva amit nekem jelent értéket)
Szval azt szeretném tudni, hol tudnék ennek utána járni, kérdezni? Ha teszek fel képet esetleg, tudtok mondani róla valamit?http://djadji.fw.hu
-
djadji
senior tag
válasz Quasi_modo #4087 üzenetére
Köszönöm előre is!
Bevallom én semmit nem tudok róla, nekem csak ez volt, ezzel játszottam.
Itt van pár kép, dobozról, kocsiról, mozdonyról.
https://www.dropbox.com/sh/mnc866b2qdhqon2/jPsN2_3CBuhttp://djadji.fw.hu
-
Quasi_modo
nagyúr
N méretarány a Piko-tól, ma már nem gyártott járművekkel.
A mozdony kb 6-8 ezer, a kocsik 1500/db. Plusz a sínek meg a trafó.
Olyan 12-14 ezret érhet. Állapottól függően lehet kicsit több vagy kicsit kevesebb. Meg persze attól is függ, ha eladod akkor hol. Meghirdeted, vagy esetleg játékantikvárium.
Mondjuk én nem adnám el az biztos. Az egész cucc lehet 25-30 éves.valami
-
djadji
senior tag
válasz Quasi_modo #4089 üzenetére
Köszönöm az infókat. Nem akarom mindenáron pénzzé tenni, most szerencsére nem létkérdés, hogy eladjam, csak tudni szerettem volna, hogy mennyire lehet odaadni a gyerekemnek "használatra". De akkor azt hiszem megmarad talonba.
Jól tippeled, olyan 25 éve kaptam.. talán....http://djadji.fw.hu
-
pirosvilamos
tag
A trafó mondjuk 20 fillért nem ér, elemes...
kb 10 a reális ára, ha eladásról van szó.
Sajna a sín lassan kihal, bár börzén még akad váltó is hozzá
Ha túrok az elfekvős dobozomban, biztos találok--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...
-
YanezTTrain
tag
Tedd el még 20 évre ls akkor már igazi kuriózum lesz. Ahogy látom szép a doboza is, nincsen összenyomva, gyűrve. Gyűjtőknek esetleg csemege lehet. Annyit még hozzá, hogy ha használni akarod, ezek a modellek még 9 voltos motorral készültek, tehát semmiképpen nem ajánlatos őket 12V fesszel megzavarni, mert a motor megsínyli.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz YanezTTrain #4092 üzenetére
Ezzel vitatkoznék, ugyanis nekem is van ilyen régi, sőt régebbi Piko-s gépem és kiválóan bírják a 12 voltot. Igaz sosem zavartam őket órákon keresztül ilyen fesszel.
valami
-
YanezTTrain
tag
válasz Quasi_modo #4093 üzenetére
Nem tudom a motorokra rá van e írva az üzemfesz bennük mint a TT-nél. De Ha jól emlékszem Linzbauer bácsi könyvében olvastam ezt a tételt. Márpedig Ő biztos nem írt marhaságot. De lehet, hogy Károly Imre bácsi könyvében. Nem tom pontosan, de valami komoly szakirodalomban volt írva.
Van ismerősöm akinek régi TT készletei vannak és csodálkozott amikor a startkészletes mozdonyok lefüstöltek az Fz1 el való padlógázas hajkurászástól.
Utána szétkaptam neki a mozdonyait és mutattam a feliratot a motorok állórészein, hogy ezek biza 4.5 voltos motorok. Voltak.
Meg azért 12 voltról már TGV üzemmódra kapcsol bármi. Ami nem rossz, ezt tapasztalatból mondom, mert 300-al hasítani vonattal nem akár mekkora élmény. (Eurostar London-Paris)A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz YanezTTrain #4094 üzenetére
A TT-s motorokra már nem emlékszem, pedig az is volt. De ez N cucc.
Másrészt szinte biztos, hogy egyik sem szereti, ha órákig padlógázon megy. És hát a trafók -az elemeseket kivéve - 12 voltosak. (Terheletlenül még több is)valami
-
YanezTTrain
tag
válasz Quasi_modo #4095 üzenetére
TT anno BTTB korszakban gyártott 9voltos hálózati trafókat, kimondottan a startos készletekhez, 9V talán 0.2A árammal, szóval egy nevetségesen kis teljesítményű valamit, ami pont csak ahhoz volt elég, hogy a kis startos mozdony futkorásszon róla, ha már kettő mozdonyt tettél a pályára erőlködött a trafó, hosszabb használattól le is tudott füstölni.
A régi időkben voltak még ilyen furcsaságok, de azért azokkal is jókat lehetett játszani. És az sem volt elhanyagolandó, hogy akkor szinte fillérekért kapta az ember az NDK vasútmodelleket - már amit éppen kapni lehetett - mert ugye akkor nem így működött, hogy megyek és megveszem, vagy megrendelem, hanem ment az ember a boltba, kapott ami volt, vagy eladónak nyomott egy kis zsét zsebre, hogy ha jön ez vagy az a modell tegyen má' félre egyet.
Na meg volt a Váci utca, Marklin bolt, ahol valamivel jobb volt az ellátás, mert őket nem csak az állami cégek látták el áruval, hanem ők is hoztak be. Áramszedő, szénkefe, kardán, stb, állami boltokban esély nem volt kapni, ha szerencséje volt az embernek valami maszeknál talált.A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz YanezTTrain #4096 üzenetére
Na meg volt a Váci utca, Marklin bolt,
Meg a Hobby bolt... Mindkettőt láttam még.valami
-
YanezTTrain
tag
válasz Quasi_modo #4097 üzenetére
Nagyon sok bolt nem volt az tuti. Hobby bolt a Deák téren, a Kálvin-Téren is volt egy nagy játékbolt, ott is elég komolyan foglalkoztak vasútmodellekkel, de azért nem olyan szinten mint a hobby boltban, és a Váci utca, Lajos bácsi a Marklin boltban. Volt még pár kisebb bolt pl. A Lokomotív a Szív utcában és hasonlóak de azok mind jóval kisebb kaliberű üzletek voltak. Ott inkább a használt adok-veszek ment. Mondjuk a Marklin boltban is lehetett hozzájutni használt gépekhez, érdemes is volt körülnézni, mert mindig volt pár érdekes darab. Ésa a mozdonyokat nyugodtan megvehette az ember, mert előtte átnézték őket, ki is próbálták, mielőtt odaadták. Aztán egy ideig volt a Marklin bolt mellett egy Trend Shop nevezetű próbálkozás, azok is elkezdtek vasútmodellekkel foglalkozni, de fasorban nem voltak a Marklin bolthoz. Csak drága modellekkel foglalkoztak, abból sem nagy választékkal és persze szakmailag teljesen kutyaütők voltak. Be is borult az egész nagyon hamar.
Angliában hatalmas modellboltok vannak, mondjuk úgy a modell és hobby szint az alap, de vannak sokkal brutálisabbak. St Mary Cray-ben van egy modellbolt, a Z mérettől a kerti vasútig mindent árul a fickó, egy kb 300 Nm- alapterületű kétszintes üzletben. És ez London széle, 6-os zóna, szóval nem a city kellős közepén van. Mikor először betévedtem, kb negyed óráig elfelejtettem megszólalni. Eladó türelmesen kérdezgetett kb öt percig, mit szeretnék, mire agyamig eljutott, hogy hozzám szólt a kérdés.
[ Szerkesztve ]
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz YanezTTrain #4098 üzenetére
A Marklin boltot nagyon sajnálom. Onnan van a sínkészlet több mint fele, 2 motorvonat, épületek, meg sok minden.
A déli pályaudvar környékén is volt valami bolt, de a nevére nem emlékszem.valami
-
YanezTTrain
tag
válasz Quasi_modo #4099 üzenetére
Abban az időben ez egy külön műsorszám volt, húsvét, meg születésnap után a bekasszírozott pénzt az ember megszámolta és indult a bevásárló körút. Ha összejött 1-2 ezres, akkor hatalmas kupac vasúttal értem haza. Sínek, váltók, mozdony, vagonok, volt abban minden. 60-80 ft körül volt egy gyorsvonat kocsi, 2-300 forint között tudott az embeer venni egy normálisabb mozdonyt, mondjuk egy BR-118 ast vagy egy E-499 es villanygépet. TT-ről beszélek, akkor abban utaztunk teljes erővel. Váltó valami 40-60 forint volt ha jól emléxem egy egyenes vagy egy kanyar sín 5 forint, a kisebb darabok még olcsóbbak. Szóval két ezresből elég rendesen fel lehetett szerelkezni.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest