- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
A topik mindazokhoz szól akik foglalkozni szeretnének, vagy már foglalkoznak vasútmodellezéssel. Nem csak szegecs számláló technikákról szól az oldal, elfér rajta minden ami modellvasút. Vagyis a legpontosabb, profin kivitelezett modelltől, a házilagosan, papírmasé-fűrészpor technikával készült terepasztalig bármi.
Új vagy régi, digitális vagy analóg, bárki bármilyen témával jelentkezhet, hogy a közösség okuljon, szórakozzon általa. Kiállításokon készült képekkel, vagy a saját alkotásokról készült fotókkal és persze megfelelő magyarázó szöveggel a képekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #3400 üzenetére
Szevasz
A nagyobbik SMD LED az 2,5mm x 1,5-ös, a kisebbek azok 1,5 x 1-es körül vannak és a legkisebbek, a két fehér, az pedig kb. 1,2 x 0,8mm-es.
Nekem is nagyon ki kellet nyitnom már a szemem, nem látok már én sem elég élesen közelre és spéci, tűhegyü csipesszel tudtam csak megfelelően a helyére igazítani a kisebbeket.
A kristály bennük igazából ugyanaz, mint a nagyobbakban, nyitófeszültségük ezért nem különbözik lényegesen, legfeljebb vannak esetleg közöttük 2mA-es változatok is, de az általam használtak mind normál, 20mA-esek. Az ellenállás is ennek megfelelően számolandó.
A felszerelésükhöz nem árt még egy tű hegyű páka sem.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
YanezTTrain
tag
válasz Batman2 #3401 üzenetére
Hát ez alapból egy nagyítós lámpa beszerzését igényli!
Tű csipesz van, Weller páka cserélhetó heggyel, hőfok szabályzással, szintén van. Felsővezeték forrasztásnál jó hasznát vettem a finom munkákhoz.
Ezek szerint üzemfesztől függöen 0.5-1.5 kOhm közötti ellenállás itt is megfelel. Az egész világítási rendszert, a jelzők világítását is beleértve egy AT-s pc tápról hajtom. Terhelhető és tuti egyenáram a ledeknek, illetve a majdani elektronikáknak.Beszerzek némi alapanyagot és elkezdek kísérletezni a dologgal. Már, hogy mennyire látom.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #3402 üzenetére
Igen, az a tartomány megfelelő.
Sajnos nem egyforma az egyes LEDek hatákonysága, a fehérek és a piros már kis áramál is jól világítanak, aztán jön a kék és a zöld, azok kb. közepesek, majd jön a sárga, ami viszont gyenge, és méggyengébb (van belőle 3 fajtám), így azt jól meg kell hajtani, illetve a többit nagyon lefokozni, hogy kiegyenlített legyen a jelző fénye minden színnél, szóval kell ez a tartomány !
A fehéreim között van olyan ami már megvilágításra is alkalmas, annyira erős, és a kékek között is vannak igen jó fényerejű fajták.
A PCtáp egy jó ötlet, én is terveztem, hogy az lesz az áramforrása az egész asztalnak.
De a régi FZ1-es trafó is jó lehet, némi kiegészítéssel, pl. a 16V váltóáramának egyenirányításával, majd egy fesz stabot rákötve.
Igazából több táp kellene, mert 3.3V-ról terveztem hajtani az épületek világítását, 5V-tal a logikai áramköröket, 12V-tal a pályát, amire PWM szabályozót terveztem a sebesség szabályozásához, bár a PCtáp 12V-ja ehhez kicsit kevés, mert nem lehet maximumot adni a pályára, olyan 13,5V kellene hozzá, pláne, ha még PWM szabályozó is van a táp után
és 12, vagy 16V egyenáramot adnék a váltóknak, pufferelve kondival, hogy kellő lökéssel induljon a váltó, a gyengébb pldányok is garantált átváltsanak. Sőt, ksíérleteztem még régen azzal, hogy mi lenne a leg hatákonyabb a váltók meghajtásához, a garantált átváltáshoz !
Arra jutottam, hogy a puffer kondival felvértezet táp mellett, még meg is szaggatnám az egyenáramot, hogy ne csak egyszer lökjön rajta, hanem sokszor, így még jobb a váltás, garantáltan a végállásba lökdösi.Üdv.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
YanezTTrain
tag
válasz Batman2 #3403 üzenetére
Üdv!
Ez egy nagyon komoly leirat volt nekem elektronikából, párszor el kellett olvasni, mire leülepedett.
Mivel a Marklin teljesen váltóáramot használ ezért gondoltam hogy a világítás, jelzők, stb egy teljesen külön áramforrásról legyen táplálva. No meg a jelenlegi Marklin trafóim a kisebb teljesítményű tartományba tartoznak, kb 10W a terhelhetőségük. Ez azt jelenti, hogy egy mozdony tud futni egy trafóról, és mellette még elviseli két váltó egyidejű kapcsolását a trafó az üzemfeszültség esése nélkül. Egy második mozdony elindításánál ugyan arról a trafóról, már érezhető az üzemfeszültség esés. Amint tudok beszerzek erősebb Marklin vagy Titan trafókat, amik 30-40W körüli teljesítmény leadására képesek, illetve a Marklin gyártott tartozék trafót is ami csak 16V váltót ad le 50-60W teljesítménnyel. Legalább egy nagyméretű trafóra mindenképpen szükségem van a fővonal működtetéséhez.
Van még jó néhány hagyományos LED-em ezeket is elhasználom a jelző építéshez, az alap asztalon létesülő jelzőkhöz. A fejállomás Bejrati és kijárati jelzőit azonban valószínűleg már SMD technikával próbálom kivitelezni.
A vonatvezérléshez pedig kénytelen vagyok a Marklin rendszerű trafókat alkalmazni, mivel analóg a pálya ezért az irányváltáshoz szükségem van a 24 voltos impulzusra és ezt a sima egyenáramos modellvasút trafók nem tudják.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
YanezTTrain
tag
válasz Batman2 #3405 üzenetére
Gratula!
Szépen világítanak a jelzők!
Az oszlopra nincsen ötletem, annyira finom kis dolog, hogy tényleg a fotomaratás tűnik az egyetlen járható útnak. Én azt hiszem nem fogom ennyire kihegyezni a dolgot, mert ilyen technikát itt nem tudok hirtelenjében felkutatni. Valszeg sima réz, vagy műanyag csövet fogok alkalmazni jelzőoszlopnak.
Az ismétlő jelzőnél -szerintem- felesleges mind a négy ledet levezetékelni, mert ugye ott mindig együtt világít egy-egy fehér a sárgával illetve a zölddel, vagyis csak két jelzésképe van a jelzőnek. Következésképpen megspórolsz két ellenállást és némi vezetéket, ha a jelzőlapon összekötöd a ledeket. Ez csak a magánvéleményem, hangsúlyozom.
A jelzőkre a ledek főlé a fényvédő, vagy napellenző céljára műanyag golyóstoll betét? az kb. az az átmérő lehet. Persze hosszában valahogy el kell vágni.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #3406 üzenetére
Szevasz
Köszönöm !
A műanyag golyóstoll betét nem rossz ötlet, ez nem jutott eszembe !!
Csak a vastagsága kérdés.Az ismétlő jelzőnél funkcióilag igazad lehet, még nem gondoltam át, hogy milyen mintázatokat is világíthat az. Annyiban viszont sajnos nem lehet közösíteni azonnal egyik vagy másik fehéret a sárgával, illetve a zölddel, mert nagyon eltér a nyitófeszültségük és mihelyst a sárga, vagy zöld közös áramkörben, közös ellenálláson osztozik a fehérrel, a fehér azonnal elalszik, mivel annak a nyitófeszültsége 2,8-2,9V körül van, a sárgának, illetve zöldnek pedig az üzemi feszültsége van 2,2V körül.
Így mindenképpen külön előtét ellenállásokat kell alkalmazzak, függetlenül a fukciótól.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #3409 üzenetére
Húúú, ez gyönyörű !!!
Gratula !!Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
-
jákob13
tag
Erősen csatatér állapot:
[Modellvasút H0 TT H0e 1/64 28.rész h0 asztal]https://www.facebook.com/ModellvasutH0?ref=tn_tnmn
-
joe007
tag
Sziasztok!
Egy nagyon kezdő kérdésem lenne egy régi típusú Piko váltót szeretném életre lehelni és kérdésem lenne, hogy kell bekötni? Vkinek van egy használható ábrája? Köszi előre is a helpet mert a fiam már nagyon szeretné használni
Xiaomi Redmi Note2 Prime - Gamertag: Joe007Hun (NFS-NL,CSR2,CSR-Classic)
-
joe007
tag
válasz YanezTTrain #3414 üzenetére
Szia!
köszi a gyors választ ezt találtam hirtelen link
Xiaomi Redmi Note2 Prime - Gamertag: Joe007Hun (NFS-NL,CSR2,CSR-Classic)
-
joe007
tag
Természetesen van 80' as évek beli kapcsoló pultom (zongora bill-es) és uez lenne a kérdésem a sorompó bekötéssel kapcsolatban. Köszi előre is a helpet bárki is tud egy gyors választ hogy a fiam élvezni is tudja a vonatozást a kiegészítőkkel.
Másik kérdésem, hogy a Piko, Roco álltal gyártott AC-s termékeket átlehet alakítani 1xüen DC-sre?
Értem ez alatt, hogy a középső vezetőt és a kereket, ha lecserélem akkor máris AC-ból --> DC lesz?
Üdv,[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi Note2 Prime - Gamertag: Joe007Hun (NFS-NL,CSR2,CSR-Classic)
-
joe007
tag
válasz jákob13 #3417 üzenetére
Hali szuper vagy köszi szépen és további jó szórakozást mindenkinek a hobbijához!
Természetesen Fughert-em is van ezért külön köszönet, de persze a gyári piko 100x jobb minőség .)
Vettem is belőle egy jó párat és szeretném végre megnézni, hogy jól működnek-e.Xiaomi Redmi Note2 Prime - Gamertag: Joe007Hun (NFS-NL,CSR2,CSR-Classic)
-
joe007
tag
Sziasztok!
Továbbra is kérdezném, hogy a Piko, Roco álltal gyártott AC-s termékeket átlehet alakítani 1xüen DC-sre?
Értem ez alatt, hogy a középső vezetőt és a kereket, ha lecserélem akkor máris AC-ból --> DC lesz?
Illetve a sorompó bekötés érdekel még két csatlakozási lehetőség van rajta +/- jelőléssel.
Köszi a helpet ismét.
Üdv,Xiaomi Redmi Note2 Prime - Gamertag: Joe007Hun (NFS-NL,CSR2,CSR-Classic)
-
YanezTTrain
tag
Hali!
Nem könnyű feladat. Ha nem vagy profi a dologban, szerintem ne állj neki, inkább add el a cuccot és vegyél helyette egyenáramos gépet. Én részemről Marklinezek AC-ban, az nem egyszerű mutatvány egy hagyományos gépet átalakítani. Mondjuk én pont a fordítottját csináltam egy két mozdonynál, DC rendszerről AC rendszerre, analógban. Az még egyszerű, bár időnként a csúszó szedőt felszerelni se volt piskóta. A digiseknél elvileg elég a kerekeket kicserélni szigeteltre és felszerelni a megfelelő áramszedő lemezeket, stb.
Kérdés, hogy digitális e? Ha hagyományos analóg gép gerjesztett motorral, akkor az irányváltást egyenáramnál nem tudod megoldani, csak kézzel, illetve kell egy 24V-os trafó az irányváltóhoz. Az analóg AC vasutak pedig 4-16V váltóval mennek, ennek függvényében a sima 12V-os trafóval kicsit másképpen fog mozogni a gép.
Régi analóg AC-t jobb hagyni magában a saját rendszerében. Esetleg - mint ahogy én csinálom összeépíthető DC-s vasúttal úgy, hogy az egyenáramú gépek kizárólag villamos mozdonyok és felsővezetékről üzemelnek.
Összegezve szerintem ha eladod az AC gépet az árából tudsz DC gépet venni, mondjuk az eladás nem egyszerű, mert kevesen vagyunk akik AC-ban nyomatjuk.
Legalább is A DC vasutat használókhoz képest.[ Szerkesztve ]
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Keeperv85
nagyúr
Sziasztok!
Eddig nem is láttam, hogy létezik ilyen topic.
Régen nekem is nagy álmom volt, hogy építsek egy terepasztalt. Sajnos álom is maradt, hiába szerettem volna, nem engedhetem meg magamnak sem a hely, sem az ára miatt.
Viszont régóta foglalkoztat egy olyan kérdés, amit szerintem a rutinos emberek itt simán tudnak: létezik olyan modell, aminek rendes "felső vezetékes" áramszedői vannak? Történetesen beleszerettem ugyanis Pécs elhagyott újhegyi rendező pályaudvarába, ahol anno még fénykorában ilyen mozdonyok jártak-keltek.
A terület és a kiszolgáló perifériák túl nagyok lennének szerintem egy átlagos feletti mérethez is megvalósításban, mellé pedig nem kevés épületmodellt kéne kicsiben újraépíteni, amihez szerintem lehetetlen megszerezni bármiféle tervet.... Sajnos mára a legtöbb elpusztult, csak képek vannak már róla, így embert próbáló munka lenne, ha valaki nekiállna.
...ám ettől még nem hagy nyugodni, hogy vajon létezik-e olyan modell, ami a nagy társaihoz hasonlóan fentről kapja meg a tápot, nem a sínek felől.
-
pirosvilamos
tag
válasz Keeperv85 #3423 üzenetére
Szia!
Minden méretben létezik.
Egyedül LGB-ben nem láttam még ilyetDe N, Z, TT, H0, villanygépek tudnak felsővezetékről üzemelni, bár ez tipusfüggő, pl. az N-es Hobbytrain Taurusok pont nem...
--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...
-
Keeperv85
nagyúr
válasz pirosvilamos #3424 üzenetére
Oh. Köszönöm a gyors válasz!
Legalább, ha egyszer rám szakad a nemzeti bank, nem kell mozdonyt is építenem. Max. át egy meglévőt. Félek a tervek megvalósítása már akkor megbukna, ha az épületeket kéne valamilyen formában reprodukálni. Cseppet sem hétköznapi kocka tömbök ugyanis, amit hamar el lehetne intézni egy ügyes kartondobozzal...
Pár kép a linken. (elég nagyok amúgy). Hátha valaki kedvet kap.
Sajnos attól tartok, hogy hamarosan max. modellen láthatjuk ezt a helyet már csak viszont. Egyre gyakrabban mászkál a másik oldalon a dózer, ami a korábbi események után semmi jót nem sejtet...
-
pirosvilamos
tag
válasz Keeperv85 #3425 üzenetére
Bakker, ez nem rendező, hanem bányavasút, meg esetleg átrakó.
Elég jó téma modellben, mert a bányavasút keskeny nyomköz, a nagyvasút meg normál...
Szép kihívás mindenesetreNekem a Z asztalomat kéne végre gatyába rázni, de nyár van, meg családi ház, tehát kint sokkal több a tennivaló
Pedig szereztem tolópadot is, (qwdrága volt), vontatási telepet kellene építeni...majd télen
--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...
-
YanezTTrain
tag
válasz pirosvilamos #3426 üzenetére
Hali!
Pár képet fellőhetnél arról a Z csodáról, érdekel a téma!
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Keeperv85
nagyúr
válasz pirosvilamos #3426 üzenetére
Ez nem keskeny nyomköz, hanem normál és bizony az üszögi rendező. Bár a bányához tartozott, de ez a rész a régi erőmű és az azt körülvevő épületegyüttes és az azt kiszolgáló szénelőkészítő.
Maguk a bányák a két kiágazás másik végén helyezkedtek el, bár az egyiktől később részben, majd végig kihordószalagot építettek a város mellett.
Itt előrébb a Szentborbála-híd alatt, ahol a remiz véget ér és becsatlakozik az egykori 64-es fővonalba még ott lapul a géppuskafészek a borkorban.
Sajnos a vágányok nagy része már eltűnt és nem feltétlen azért, mert valaki fel akarta szedni őket.
Ez az utolsó videó, amiben még be tudott jutni az M43-as: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
Keeperv85
nagyúr
válasz YanezTTrain #3429 üzenetére
Igen. Sajnos nem sokkal később a kultikus 64-es vonal utolsó szakasza is végleg megszűnt működni. Ezzel egy korszak véget ért és soha sem kezdőik újra. Vannak nem túl messze ennél fájdalmasabb mementók is, pl. a Hetény-bányai kitérő csonkja a pályában, amiből csupán egy 50m-es szakaszt és az egyik útátjárót hagyta meg a gép.
Itt viszont a nagy sárga épület (a régi erőmű maradéka) műemléki védettség alatt áll. Csak tudnám meddig és minek. Mert semmit sem tesznek érte...
Sajnos nem csak nálunk pusztulnak ezek. Amerikában naponta több 100 km kerül felszedésre és mennek a kohóba újrahúzásra...
-
YanezTTrain
tag
válasz Keeperv85 #3430 üzenetére
Ezért kell nekünk vasútmodellezőknek léteznünk, hogy legalább kicsiben megmaradjon a sok emlék, valaha volt vasútvoval, épület, jármű.
Azért vannak jó dolgok is, ha jól tudom például a 2-es vonalat ezidőben építik teljesen újra ezáltal emelkedik az utazósebesség, csökken a menetidő.És persze mi modellezők is folyamatosan építünk,(na meg néha bontunk is rendesen) így a mi kis saját vasúttársaságaink folyamatosan fejlődnek, megújulnak.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Keeperv85
nagyúr
válasz YanezTTrain #3431 üzenetére
Igen. Csakhogy vannak olyan helyek, amikről már csat történetek és egy-egy darab ottfelejtett tárgy mondja meg, hogy egykor arra vasút haladt keresztül. A tervek rendszerint nem elérhetőek. Sok esetben már nincs is élő személy, aki pontosan emlékezne rá, hogy merre voltak a fontosabb részek. Így járt pl. a Pécs-Harkány vasútvonal. Ma már nyoma sincs. Itt-ott van csak egy-egy oda nem illő híd a semmi közepén, meg gyanúsan keskeny bevágások és érhetetlen módon kanyargós bicikli utak. Csupán ennyi maradt.
Itt is ez lesz a vége. Pár fénykép, pár videó, aztán jön ez: [link]
-
Keeperv85
nagyúr
válasz YanezTTrain #3433 üzenetére
Bizony ám! Én még azok közé a szerencsések közé tartozom, akik láthattak BCMot motorvonatot működésben, pedig nem vagyok idős ('85-ös). Azt a példányt szerelő vonatként használták és szüntelenül járta a baranyai (Pécs környéki) vasutakat. Messziről meg lehetett ismerni, hogy nem a megszokott szerelvény jön éppen.
-
kooc
tag
válasz YanezTTrain #3433 üzenetére
Üdv!
Nos, én még mindig várok..... -
YanezTTrain
tag
válasz jákob13 #3436 üzenetére
Ezt nem én találtam ki, echte Berliner TT Bahnen kapcsolás. Ha kell megpróbálom előkotorni a Helyes vágányon a TT vasúttal c. füzetet, már ha elhoztam, szerintem nem és befényképezem a kapcs rajzokat. De valahol fenn van ez a neten is, ha jól emléxem valami cseh, vagy szlovák oldal.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
jákob13
tag
válasz YanezTTrain #3437 üzenetére
Az meg van...Csak épp te raktad fel pár éve ide.
Nálam lehet érdeklődni át küldhetem pdf-be[ Szerkesztve ]
https://www.facebook.com/ModellvasutH0?ref=tn_tnmn
-
speed.fox
csendes tag
Jó napot az uraknak!
Érdeklődnék hogy ez a szett szerintetek mennyit érhet? A szett szép állapotban van, a mozdonyon 2db áramszedő nem működik megfelelően : az egyikről elpattant egy rugó ( ezt szerintem egy modellvasutas boltban pótolható), a másiknál pedig a rugót tartó kis műanyag tört ki ( ezt egy kis modell ragasztóval lehet javítani) A vagonokra fel lehet pattintani oldalra egy "vázat ami egy "háromszög alakú valami"", ebből hiányzik pár darab! A vagon csatlakozóból egy van rajta összesen! -
YanezTTrain
tag
válasz speed.fox #3439 üzenetére
Ha csak a járművek miatt akarod megvenni, mivel van egy rahedli analóg mozdonyod ezt az egy digit igazából nem tudod kihasználni, nem érdemes vele foglalkozni. HA valahova be akarod építeni a digitális vezérlést akkor is minél olcsóbban megpróbálni hozzájutni, mivel sérült, hiányos a készlet. Meg mint mindennél ami mozdony, motorkocsi, kérdés a futása, nem e lóg keze lába? Személyes átvétel javasolt, és még mielőtt kifizeted, alaposan átnézni, kipróbálni az egész vezérlést, mozdonyt, minden elérhető funkciót. De ha csak a járművek a lényegesek belőle, akkor azokat sztem érdemesebb újonnan megvenni. Hiányzó vonókészülék, ki tudja, hogy jött ki a helyéből, lehet törött, a befogószerkezet is, akkor meg elég nehéz lesz normálisan beépíteni a vonószerkezetet.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
speed.fox
csendes tag
válasz YanezTTrain #3440 üzenetére
Az a helyzet hogy ez az én készletem és szeretném eladni mert már kinőttem ebből. A vonószerkezet ennél a típusnál ki illetve be pattintható, ez eset ki belőle. van még egy roco készletem is amiről semmit sem lehet tudni, neten nincs fent! Este készítek róluk képet, be tudnátok árazni hogy kb mennyit érhet??
-
YanezTTrain
tag
Akkor újra a téma!
Ha teheted menj ki börzére, vagy egy két modellboltba amelyik használt cuccot is árul, ha van még olyan egyáltalán, Pesten a Lokomotív volt még pár éve a Szív utcában, a Marklin Bolt a Váci u.-ban sajnos már nagyon régen bezárt. Pedig az öreg Lajosbácsi elég korrekt árat adott a használt vasútért és mindig vevő volt rá.
Nézz körül a VAtera nevű oldalon, bár ott néha nagyon ufó árakat kérnek. Mondanám nézd meg az Ebay-t de az ottani árakkal Magyarországon nem hogy villanyvonatot, de még kiflivéget sem tudsz eladni.Én azt mondanám, hogy olyan fele ár körül próbálkozz. vagy is 30-40 között. Lehet, hogy többet is megér a cucc, de nem fogod tudni eladni, vagy csak nagyon sokára. Esetleg megpróbálhatod darabonként kiárusítani a készletet. Persze az tényleg nem két perc lesz.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
speed.fox
csendes tag
válasz YanezTTrain #3444 üzenetére
Köszönöm!
-
-
speed.fox
csendes tag
válasz YanezTTrain #3446 üzenetére
Rendben, holnapi nap folyamán lövök pár képet! :-)
[ Szerkesztve ]
-
YanezTTrain
tag
Üdv mindenkinek.
Így állunk most. Vannak még hiányosságok, nem is kevés. Talán egyszer elkészül a cucc.Persze még rengeteg munka, idő és nem kevés zseton kell hozzá. Bár igazából a növényzeten kívül komolyabb befektetést igénylő project nem igen van hátra. Inkább idő kell sok a molyolós dolgok elkészítéséhez.
A fenti linken egy rövid fényképválogatás látható. Csinálok mozgóképet is a dologról, már folyamatban van, csak hát ugye én nem vagyok egy George Lucas, hogy hipp-hopp csináljak egy filmet, ami látványos.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest