- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Honor Magic V2 - origami
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
Hirdetés
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #25095 üzenetére
A CiGi bátyja, ebből a szemszögből legyen szép.
De mondom: én ennyiért inkább a GS500/Er5/CB500 trióból szemezgetnék. A linkelt tesztnél maradva: ezekkel már nem annyira kell meggondolni egy kamion előzését.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #25098 üzenetére
"... 5 liter fogyi a népítéletek szerint"
Kérdés az ítéletek milyen karbantartási szokások és csuklók alapján születtek. A másik oldalról állítólag agyonüthetetlen gépek.GS500 zsolt19900 kollégának van (vagy csak volt?), arról ő tud bővebben mesélni.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #25105 üzenetére
Látod látod.. Elkezdted a lépcsőfokokat.. 125-ről 250-re felesleges váltani. 400-500cm3-re már inkább ajánlott sztem. Most nem 3L lesz a fogyi hanem 4-4,5L.. Ismerek olyat aki felmegy a hegyre lefelé le is állitja a motort.. Szóval nee máá ez minden csak nem élvezetes közlekedés,motorozás..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #25102 üzenetére
Nem tudom, de szerintem azzal sem lennél beljebb.
alvaro!
A szerelő mondta mikor beszéltem vele a tervezett cseréről, hogy ha találok megfelelőt akkor CB; persze a másik kettő sem rossz. No meg persze hogy az állapot a fontos, nem a km vagy a kor.zsolt19900!
A korábbi linken már nem találtam a hirdetést, ezért gondoltam hogy már nincs meg. Előbb-utóbb majd csak új gazdára talál!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #25107 üzenetére
Mondtam az elején vegyél egy 250-es robogót . Ha meg nem robesz akkor 400alatt ne gondolkozz szerintem.
Egy 400-as robogó sem eszik többet 3,5-4 liternél. Ahogyan te motorozol, szerintem ez a világ ami igazán rabul ejtene Nekem volt 250-es Burgonyám. 90-100-as tempót erőlködés nélkül vitte egy személlyel hegynek fel hegynek le. . Ha akkor Kymco 250 xcyitngot veszek még most is az lenne szerintem.mocsamisi: Mérjétek meg a töltést és kiderül mi a kevés. Ha töltés van az akksi fos. Ha nincs töltés, nem biztos hogy generátoros. Lehet ezen kívül még vagy 100 baja, ami kevésbé költséges.
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz Bogyó bá' #25125 üzenetére
Ez érdekes álláspont, már hogy az 500-asok teljesítménye sok... Nem mondom, remekül lehet túrázni egy 250-essel is, de kell, hogy az ember türelmes legyen olykor, mert valljuk be, kissé gyönge, kanyargós vagy forgalmasabb úton előzésnél és emelkedőn is el tud fogyni. Hegyekben is zavaró tud lenni, hogy nem tudom, hova váltsak, mert milyen már mondjuk 90-nel menni másodikban (pokolian zavaró a hangja olyankor), de magasabb fokozatban meg nem húz A Bakonyban semmi gond, de a Mecsekben és az Alpokban gyakran eszembe jut, hogy egyszer veszek egy erősebb motort és jó lesz nekem...
Persze van olyan ember, aki ilyenkor megy szép lassan s akkor előz, ha van egy jó nagy üres egyenes szembesáv. Alvaro az, akiről el tudom képzelni, hogy boldog lenne az én motorom teljesítményével. S ez fordítva is igaz. Nagyobb motort akartam volna, de a magasságom miatt nem találtam megfelelő nagymotort kezdésre (alacsonynak és könnyűnek kellett lennie). De azért panaszra nincs okom, csak éppen nem tudom nem észrevenni, hogy olykor jól jönne több nyomaték. -
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #25107 üzenetére
Helykínálat/pakolhatóság itt azért nagyban különbözik a két autónál..
Inkább próbálj ki egy 250,400,500cm3 gépet és látni fogod a különbségeket.
Azért az nem mindegy hogy kisebb cm3 visz egy testet/csomagot és lehet erőlködik,vagy egy nagyobb cm3 viszi ugyan azt de vígan és közel annyi fogyasztás mellett.Pl: a 650-es Burgonyám 275Kg 4,1-5.5L fogyasztott. Most a nagy dög 1000-es Varám ~280Kg 4,7-5,8L mellesleg ezzel gyorsabban is közlekedem. Egy tankkal (25L) 400-470Km megyek el. Teljesen meg vagyok elégedve vele.
SymbianOs 25109
Akkor mi a kérdés.. Én úgy szoktam vásárolni Km,állapot,szervizkönyv,évjárat minél kevesebb legyen mindenből,majd elgondolom mikor fogom eladni év/km és mi lesz,lehet az utód.
Alvaro 25112
Van olyan ember aki sportot űz mennyit tud egy tanknyi benyával elgurulni.. Hosszú hosszú unalmas egész napos túrák/gurulások szoktak azok vala lenni..Canniball
Szép vas! Légszomjad az nem lesz..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #25132 üzenetére
Egyértelmű,nagy volt nektek a francia és elég lett a Yaris is.
SymbianOs
Van azért neked is rálátásod a futásteljesítményekre.. Nézel,olvasol topicokat,fórumokat valaki 1-3 eKm gurul el egy évbe.. Van,hogy az 5-10 éves motoron ,még a gyári gumma van.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #25125 üzenetére
(A robogó nem motor, és szerintem tényleg így is van)
Azért mielőtt ezt kijelented, próbálj ki egyet. Akár egy 250-es vagy 400-as körülit.
Pakolhatósában verhetetlenek szinte. És mivel egyedül motorozol leginkább, mindegy milyen tempót tudsz az útviszonyok miatt, senkit nem tartasz fel.
Nem attól lesz egy motor motor mert váltó van rajta. Ilyen elven egy automata váltós autó nem autó, vagy egy Yaris nem autó, mert sehol sincs egy Sl Mercihez képest.
Nem kérdés hogy a kerékméretből fakadó komfort kisebb ezeknél a típusoknál, de nem is a Magyar utakra készült.
Nem tagadom, hogy gondolkozom egy típus váltáson, de soha nem mondanám azt, hogy egy robogó nem motor.
Két kereke van motor hajtja meg, és ugyan úgy törik mindened mint ha "igazi" motorral történne az emberrel baj. -
stifi
senior tag
válasz Bogyó bá' #25160 üzenetére
ha a motort kinézik el is viszik.
alkalmi tolvajok ellen viszont kiváló, illetve arra hog a tiéd helyett egy gyengébben védettet akarjanak elvinni, de ha a tiédet akarják akkor úgyis elviszik, ha más nem letessékelnek a pirosnál róla.. (és akkor még mindig kéznél a rablásgátló opció)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
lujo10
aktív tag
válasz Bogyó bá' #25098 üzenetére
Azért eljár az kicsit kevesebbel is (CB500 110-120 utazó), másrészt a GS500, ill. az ER-5-höz viszonyítva erősebb/nyomatékosabb 42,5kW/47Nm.
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
-
őstag
válasz Bogyó bá' #25186 üzenetére
Igen motorra meg 120K++++ kell fizetni.
Néztem az öreg bocikámra ami 2004es kéne évi 126000-et fizetnem és 50% önrész...
Hát hogy a viharba ne érné meg ez nekem. A motort 620ért vettem tavaly.
Akkor inkább marad a jó helyre állás, olcsó riasztó, kormányzár, tárcsafékzár.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
válasz Bogyó bá' #25186 üzenetére
A motor más. Azért kicsit nézzük a motort úgy, hogy veszélyes hobby. Ezt a biztosítók is tudják. Ja meg sok a barom. Messze lakom a 11-estől a hegyen, de hallom ha eljön egy nagy gép 200-al és tudom, hogy van előttünk egy kanyar ami után frissen épített zebra van. Már 3x tarolták la autóval, motoros még csak 1 hagyta itt a fogát az is 2004-ban, akkor még se zebra semmi.
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #25098 üzenetére
Nekem a 650 burgi városban benyeli a 5-öt.
Viszont ahogy kimerészkedek autóutra, ahol tartósan lehet 90-100-at menni hirtelen leesik 3-3,5 liter környékére. 90-100-nál olyan 3500öt pörög a mocim. Tiszatavat oda vissza (~360km KB) megjártuk 1 tank benyából (15 literes) úgy hogy volt benne vagy 1-2 liter legalább mert még nem vészvillogott hogy húzzzá tankolni merkifogyokéstolhatodakútigavasat. Ráadásul 2 személy és fullra megpakolva + beöltözve."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #25125 üzenetére
Hééé, ettől azonnal határolódj el kérlek, a 650-esemmel viszlek egy kört, jó úgy krúzolni hogy egy fotelban tespedek Azért mert van kasztni és automata váltó attól ez nem lesz gyerekjáték, ne nézz le engem kérlek
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #25241 üzenetére
Csak vicceltem
Megszoktam már a robogózást, azt mikor felül mögém és a fotelban 6mp alatt 100-on vagyunk a 260 kilós döggel, és megtudja hogy 180-at megy végre a fotel akkor megfordul a világ vele, főleg hogy a seggem alatt van egy 60 literes csomitartó ahova a teszkó bevásárlás is befér. egyszer tuti veszek egy Goldwinget, de ha azt nem is egy Paneuropant tuti, eredetileg azt akartam de nem lett meg rá a zsé.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #25241 üzenetére
ez ígyvan . De robogó és robogó között is van eltérés. ahogy nő a köbcenti úgy nő vele a kerékátmérő és a konfort érzet. A kerselet pedig egyre nagyobb ezekre. nem véletlen erőlködik a BMW ebben a szegmensben. Azért erőlködés mert a blokk és váltó Kymco és jó pár alkatrész még, csak másképp hangolva a 650-es blokk. Ezt a gyártó Xcyting 700-aként dobta piacra, és nekem abban jobban tetszik a hangja, mint egy villanymotor .
De ha van már felajánlásod, akkor élj vele és gurulj egyet a burgival. Egyébként hétvégére tervezek egy napos Valamit. ha van kedved lemehetünk Gárdonyba egy ebéd és haza. Ott kipróbálhatod az enyémet is
Egy napos gurulásnak jó lenne. és ha valaki csatlakozni akar akkor várjuk szeretettel.
DigitXT:
"De ez itt OFF. Habár a topik címek is furcsák, mondhatni előítéletesek...
Mindent a robogókról / kis motorokról! Mintha lenne igazi jelentősége, hogy
valakinek "csak" CG125-ös gépe van, akkor az már nem is írhat ide.
Vagy mondjuk aki 650-es Burgmanon ül, az nem mehetne motoros túrára.."
Nagyon egyet értek
Most jut eszembe mára bartonos korszak óta itt koptatjuk a felületet[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #25296 üzenetére
Nem tudom van e ilyen megoldás, kérdés az hogy lehet e venni pinlockos plexit a bukódhoz gondolom, mert akkor csak a plexit kell kicseréltetni. Max nyáron visszarakod a rendeset.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
-
Djuree
félisten
válasz Bogyó bá' #25376 üzenetére
idióta banda...tegnap igaz autósok de ugyanezt csinálták előttem. két marha ment előttem, egymás mögött 5 centire manővereztek, előzte volna az egyik a másikat, az meg nem engedte, mentek egymás mellett sokáig, kanyarban, beláthatatlan felüljárón záróvonalon, szembe meg jöttek is, alig fért el a 3 kocsi egymás mellett. le is maradtam, mondom ezek még kinyírnak vkit, ne én legyek az ha egy mód van rá. ezek nem gondolkoznak? ha én jövök szembe, akár motorral és miattuk balesetezek. vagy akár a saját rokonuk. akkor mi van? mi a szarért vannak ilyen idióták?! öljék meg egymást az utakon minél előbb, senkinek nem hiányoznak az utakról.
yodamastah: rip, nem is hallottam. szerencsétlen.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #25421 üzenetére
Hat, ezek tenyleg csak arra valok, hogy Alsoorson a bejarat elotti benzinkuton letolod a trelerrol, begurulsz a kapun, aztan egy hetig vedeled a sört :-)
Turaenduron kivul mas nalam nem nagyon johetbszoba.
Na, jo, ha a penz nem szamit, tartalek motornak egy fjr-t letamasztanek a garazsba. Ebbol egyelore a garazsajtora a lakat van meg :-) -
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #25479 üzenetére
"Honnantól piros a fordulatszámmérő?"
11000-től."Azért csak óvatosan, amíg bele nem jössz rendesen!"
Erről van szó!DigitXT!
"Kicsi gáz, kicsi gáz, a rendőr meg ne hallja."
Behúzott kuplunggal-visszaengedett gázzal kell a rendőr mellett elsuhanni, úgy semmi hangja nincs."Egyszer majd összefuthatunk, akkor meghallgatom a tiédet."
Csak itt lenne már..."Kályhacső..."
A gyári is pont ekkora.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #25614 üzenetére
A legdurvább eset az volt, amikor 166.7 km után már csak pár deci volt a tank alján, 15.5 litert tankolt a 16 l-es tankba... míg nekem csak ~10.6 l kellett... Ezért írtam pár hsz-szel feljebb, hogy engem is meglepett, mennyire evett.
---
Tud valaki bontót Ricsibontón kívül, ahol váltó-/ lábtartókonzolt szerezhetek?
Oldal- és fejidomon is van egy-egy repedés, helyzetet nehezíti, hogy mindkettő matricázott. Matricás is kéne, meg műanyag"hegesztő" is, erre is megköszönném, ha van tipp.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
válasz Bogyó bá' #25658 üzenetére
Ki kell ülni a motoron. Ha befekszel a motor mellé ugyanahhoz a kanyarsebességez jóval kisebb döntési szög kell. Nem kell úgy a földön feküdni mint Marquez, egy közepes segg/váll/fej kirakás már sokat segít.
Ez a megoldás legalábbis ingyen van. A következő a motorcsere. De sportmotoron is ki kell ülni előbb utóbb
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megjelent a The Last of Us Part 1 PC-s kiadása
- Mobil flották
- Óra topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Jövedelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen