- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android szakmai topik
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #105301 üzenetére
Én tavaly vettem, de még nem használtam. MOL teflonosat használok, emezt meg a nyárra tervezett, nagy erdélyi túrámra akarom vinni, mert sokkal kevesebb helyet foglal. (Régen a MOL-nak is volt 100ml-es, túrázásra kitenyésztett spray-je, de sajnos évek óta nem forgalmazzák. Kár érte...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #105671 üzenetére
Ah, ez jogos. Erre nem is gondoltam. Keresek is valamilyen vékony gumit és kivágom a lámpa formájára.
Így tényleg telibe átadja a rezonanciát a lámpának.Kösz!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #105799 üzenetére
a Honda tereptréningen Honda CRF125-ösökkel oktatnak, ami kb. átmenet a gyerekméretű és a felnőtt motor között. Mi felnőttek úgy ültünk rajta, mint a cirkuszi medve a biciklin... Meglehetősen megbízható, gyepálják rendesen, de mindig megy.
A Hungaroring Dirt képzésen mi még a Yamaha XT125-ökkel mentünk, azok nagyobbak, de az új Suzuki oktatómotorokhoz még nem volt szerencsém sajnos... :'(*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #105942 üzenetére
Itt a képen még ugyan nem látszik, de bementünk vele olyan helyekre, hogy győztem dobálni a 100-asokat az autómosóban!
A gumi egy hulladék fos, ami rajta van, azonnali cserét igényel. A 22LE gyári beállítással max 110-115-ös tempót enged. Hátszéllel. Szakadékban. Viszont szerencsére van megoldás erre is!Gumival viszont egyelőre bajban vagyok, mert amit találtam, a mi méretünkben még nem gyártják, annyira új
Mindenki:
Motorgumihoz van valami jó gumi-méret kalkulátor vagy váltó?
Gyári leírás szerint első: 3,00-21 51P; hátsó: 4,60-18 63P
Jelenleg 90/90-21 és 130/80-18 van rajta, de keresőkben hátra 120/90-18-at ír...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
válasz Gaboman #106003 üzenetére
Kétféle létezik. Az egyik légnyomás vesztésre tömít és befoltozza a lyukat (pl. a Slime), másik meg vmi habos rettenet, amit a leeresztett kerékbe lehet fújni és az oda jól beleköt. Ha jól tudom itt a levegő vagy a CO2 beszorul a habba, ez adja a tartást.
Mindenesetre mielőtt ilyesmikkel nyomjátok tele a kereket, azért nem árt tisztában lenni pár dologgal.
Van olyan ezek közül, ami korrozív hatású, így tömlő nélküli kerékben okozhat érdekes dolgokat.
Másrészt meg a javítást egy rémálommá teszi varázsütésre. Van olyan gumis, aki szimplán el se vállal, amint meglátja mi van a kerékben. Undorító egy matéria, teljesen el kell takarítani a kerékből javítás előtt. A hagyományos javítás kivitelezhetetlen ugyanis tőle. A preventív jellegű genyók télen beleköthetnek a kerék aljába és csúnya vibrációt okozhat. Úgy egy évig használható kb, utána elveszti a hatékonyságát. Ekkor csak egyszerűen nem tömít és simán kijön a lyukon a zöld genya.Nekem a bringámban volt Slime. Nem rossz cucc. Egy-két defekttől már megmentett. Úgy 0,2-0,4 bar esés volt, mire tömített.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Gaboman #106009 üzenetére
Az a problémám pusztán a fekete blokkossal (amellett, hogy nem tudni még mindig miben gyengébb mint a szürke, utána olvasva meg a Duke II tudott rendes fejtöréseket okozni), hogy ott még az idomzat olyan mint amit baltával faragtak meg. És nem csak a 640-ről mondható ez el, a nem üzemórásak zöme amik úgy árra azt mondom jó lenne olyan mintha ezre forduló előtti lenne.
Egyébként ez egy haldokló kategória vagy mi?
Huskykat szinte alig találok idehaza eladót... nem is értem mintha azt a KTM a tengeren túlra szánná.
Adott az SM610 / 510R de ezek elvileg üzemórásak mégis több helyen olvastam már, hogy ~15-20 ezer mérföldeket tesznek bele a nyitott variánsokba utcán és utána jön csak a dugó és ha kell hajtókar csere.Ott a TE610, ezek ha jól néztem zömében endurok ergo olyan puha lesz a villa mint a vaj nem? Vagyis Mátrába kacskaringózni nem lesz vele egy élmény.
TE310 pici és gyengének tűnik,Ott az LC4 640, de ezeket hiába nézem nem lehet eldönteni melyik mi volt eredendően. Mintha elérte volna ez a gender semlegesség az SM-eket... 640 Enduro/Supermoto, attól mert ad egy felnit az első villa még mindig marha hosszú rúgóúttal lesz megáldva. Amik egyértelműen azonosíthatóak azok meg bőven millió fölött vannak (Ott meg már nem LC4-et néznék hamarabb kockáztatnék be egy coporollert lelakva... egy SM690-et, igaz ott meg a plague doctor fejidom tuti szokást igényelne a szemnek).
Ott a 660-as LC4 is ha minden igaz azok érdekes mód olyan 800-900 közt mozognak, már ha van fent most is talán ha kettőt vagy hármat láttam. Na de bakker ezekben nincs akku (berúgó nem zavar, sőt még talán előny is...) se gyújtás kapcsoló / kulcs emiatt. Ezt, hogy hagyom ott a fagyizó előtt? De komolyan, hogy merjem ott hagyni akárhol pl ha csak beszaladok a bankba és épp nincs kedvem gokarttal menni...
Marad még a DRZ ami nem üzemórás, na de az is 1-1,2 között mozog (csak az SM játszik nem akarok futóművet cserélni nem érné meg, sűrűbb olaj / pogácsa beszúrásával nem segít a rugóúton annyit.) az meg egy 2003-2004-es motorért ami ~33-34 lóerős és 146Kg. Ergo nyerek vele 3 kőkemény lóerőt meg 30 kilót. Nem lesz sokkal komolyabb "rakéta". Arról nem beszélve, hogy 2,1-ért ott az 510-es Husky fojtott blokkjával az SWM, sokkal komolyabb futóművel fékekkel és ABS-szel.Kihagytam valamit a palettából?
SVX450 / 550-eket nem nézem 450-nek utána olvastam nem gyengén problémás szegényke. Amolyan halmozottan hátrányos helyzetű.Husaberg nem tudom játszhat e hiába áradoznak róla több teszt stb alatt, még egyszer nem láttam idehaza igazából és összesen árulnak hetet... ritka motorból meg netes alkatrészből így ~3 év Hyosung után köszönöm nem kérek, megvan ennek a romantikája csak a gyík is ki lesz tőle egy idő után!
Ergo maradnak az üzemórásak de azoknak elnézve az alkatrész árát egy vagyon lenne egy szezon...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Gaboman #106014 üzenetére
Köszönöm! Megint!
Ha meg lesz végre a vég cél első kör biz isten neked vinni egy rekesz sört vele!Sikerült közben egy SM-es ismerőst keríteni, haverom egyetemi évfolyam társának mint délután kiderült egy újabb 640-e van és jó lehetek hétvégén egy próba körre. Legalább kiderülne azt kapom e amire vágynék úgy isten igazán. :
Ezt a kommentet most konkrétan lementettem, tökéletes kisokos típusokhoz! Azt hiszem most nyáron irány A télen / tavasszal indulhat a vadászat egy SM610 után. Még ha szöszölős is az alkatrész a formája nagyon tetszik, ha nem lesz épkézláb akkor marad a 640 vonala.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #106145 üzenetére
Itt az a probléma, hogy ahelyett, hogy elfogadnátok, hogy én máshogy gondolkozom erről, ehelyett próbáljátok belém magyarázni, hogy igenis én gondolom rosszul. Ez pedig nyilván semmi értelmesre nem vezet.
Ha ennyire a fogyasztás érdekelt volna, akkor NC700-at vettem volna az SV helyett, ugyanannyiba került volna. Úgy látszik, nem ment át, feleslegesen sokat fogyasztó motort nem akarok, és nem elsősorban anyagi okokból. És főleg nem a havi nevetséges 1500Ft miatt.
-
emre
veterán
válasz Gaboman #106145 üzenetére
Ne feszülj rá, van pár olyan kollégám akik nagyon durván tolják fillérbaszást pedig van pénzük. Ezek nem tudják másképp elképzelni, és belebetegszik ha 2 Forinttal drágábban tud csak zsemlét venni. Neki ez így kerek, sem megérteni sem meggyőzni nem lehet.
Pl. nincs a fürdőben fűtés, hogy ne fogyjon olyan sok meleg víz fürdéskor, ezt most hagyta ott az asszony.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Gaboman #106148 üzenetére
Hááát, azért....
Napi 40km ingázás:
20*40 -> 800km / hó (durván számolva egy átlagot)
Ez csak melóba járás mondjuk, egyen 4 litert a gép és számoljunk 390 / literrel. (8*(4*390))
Ez havi 12.480 és nem mentem el még a magam örömére mocizni.6 literrel azért már 18.720 (8*(6*390)), és még mindig nem voltam csak azért mocizni mert elakartam menni szombaton a napsütésben. A difi az 6240... mondjuk
(S)fasza(/S) gyerek vagyok ésJanuártól November ig mocival járok melozni, akkor az bő hatvanezer forint egy évben. Hát nem tudom, nekem azért ez nem a filérbaszás kategória. Ha ehhez még hozzá veszem, hogy havonta én is beleteszek bő 1000-1500km-et a vasba néha többet és csak a magam örömére megyek vele akkor évvégén már durva a különbség.
A nem bírom fenntartani meg a meggondolom, hogy mire ülnék tovább szerintem pont nem azonos eset.PÜ-re reggel válaszolok, és köszi!! Nem igazán voltam rendesen bill előtt az elmúlt két napban!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz Gaboman #106179 üzenetére
"számmora a motorozás, a szabadságot, a fejem kiszellőztetését, az élmény keresését és átélését, örömét tölti ki."
Nálam ez összekapcsolódik a funkcionalitással és ez talán a legjobb. Korábban, amikor mindig kocsival jártam dolgozni, sokszor éreztem nyűgösnek a közlekedést. Hétfő reggel 8-kor például rendszeresen meetinget tartottam, előtte kereken egy óráig ültem a dugóban (20km) és araszolgattam. Most ugyanez 25 percnél soha nem több, a közlekedés pedig szórakoztató játékká vált, már várom, hogy mennem kelljen valahova.
A bringázás, vagy az e-bike viszont nekem nem alternatíva, legalábbis Budapesten, a város széléről a Belváros közepére ingázva. Egyrészt veszélyes, másrészt nem érkezhetek csatakosra izzadva (igaz, ez e-bike-nál azért nem szükségszerű).
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #106431 üzenetére
A 4 nap most kemény volt nekem is, 3 x 110km lett meg terepen.
Combjaimban rendesen izomláz van, annyit dolgoztam lábból. De azéjóvót."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
z123456789
addikt
válasz Gaboman #106459 üzenetére
(#106459) Gaboman
Hm...sejtettem.
Na majd legközelebb.(#106477) tboldi
Jelzés értékű ívet húzok a kormányba, de én is átvágtázom a térkőn, persze mérsékelt, körforgalmi tempóval. Az indexet, viszont nem hanyagolom. Annál jobban nem utálok semmit, mint mikor körforgalomnál nem jeleznek. -
senior tag
válasz Gaboman #106517 üzenetére
Nocsak mert a Suzuki szuperlativuszokban mesél az rm-z 450-ről, annyira hogy már kíváncsivá tett..
"Az RM-Z450 továbbra is azt a kategóriaelső teljesítményt nyújtja, amely a valaha gyártott 450 cm3-es crossmotorok között a legsikeresebbek egyikévé tette." - én valamiről akkor menet közben lemaradtam..
[link]Ugyanakkor emlékszem mekkora kiábrándulás volt a DRZ 400 - anno a Hungaroringen, Suzuki tesztnapon
Igaz, nagyon-nagyon nem odavaló volt. Nem a DRZ-seket akarom csesztetni, csakhát na, tapasztaltam..És egyébként tényleg ott az LC4 széria a KTM-nél, ami megkockáztatom tényleg kis odafigyelés és a gyári előírt karbantartás mellett hozza azt a megbízhatóságot mint a DRZ. Egy-két olajcsepp kíséretében, dehát ez tényleg már-már üzemszerű..
Persze sokat számít, ki mint hogy használja, nonstop nyélgáz, egykerék, gumiégetés, vagy ezek nélkül.. -
hroberto
veterán
válasz Gaboman #106571 üzenetére
Igen, drága és szvsz nem nyújt többet mint a Motul, úgyhogy én maradok a Motulnál.
Ráadásul nehezebben is beszerezhető. Úgy értem, hogy a lakóhelyem közelében sehol sem forgalmazzák, csak rendelni tudom. A Motult meg több autós boltban meg tudom venni, nem kell rendelgetni.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
etnies
senior tag
válasz Gaboman #106571 üzenetére
Fura módon a francai járművek gyártói francia olajat javasolnak, a német járművek gyártói német olajat javasolnak, az olasz járművek gyártói olasz olajat javasolnak.........................................
Az igazság az, hogy az olajválasztás hitéleti kérdés, tudományosan nem bizonyított, hogy egyik vagy másik jobb....
"önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #106571 üzenetére
Mindig, minden motorgyártó éppen azt az olajat használja, javasolja, akivel előnyös szerződést tud kötni. Semmi másról nem szól ez a buli, mint a pénzről! Ha van kölcsönös megegyezés és a megfelelő emberek zsebe is ki van tömve, akkor Motorex-et fog neked javasolni a KTM.
Amint valakinek nem tetszik a kooperációban valami, megszakad a kapcsolat és leszerződnek egy másik olajgyártóval.. fejlesztenek ki, akarom mondani, matricáznak utána olyan olajakat és azt fogják javasolni.. Nyilván ennek a költsége felár formájában jelentkezik a többi gyártó, ugyanazon specifikációjú olajához képest, amit a végfelhasználóval fizettetnek meg..De azért ennek felülni.., és ez most tipikusan nem majom - banán, vagy fillérbszás esete. Hanem tudatos vásárlói gondolkodásé.
Ha ugyanazon specifikációkat tudja egy világszintű - a Motorex márkánál sokkal nagyobb, jelen esetben a Motul olaja, akkor miért vegye meg bárki is a Motorex-et drágábban?
Egy cross-ban egyébként is kemény felhasználás mellett 1000, de enduronál is max. 3000-enként úgyis cseréli mindenki.
Egy prémium, 100%-ban szintetikus Motul olaj (7100, versenykörülmények közé a 300V) tökéletes bármelyik KTM-be is...mod.
... és pls, könyörgöm, a topik többi tagjának is, mert ezzal a világból kikergettek, ha beírjátok h "pedig a Repsol is jó olaj".
Mindig konkrét olajtípussal példázzunk. Minden olajgyártónak van kevésbé jó és felső kategóriás olaja is, de egy márkanév alapján isteníteni és fikázni nem túl bölcs gondolat.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #106613 üzenetére
Mernék én mást mondani, amikor a motor megmondja helyettem.
Plexi téma:
Használt során _elkerülhetetlen_ h idővel ne legyen karcos akár a külső, akár a belső pelxi.. 1-1 bogár úgy bele tud épülni, h kb mindegy mivel törli az ember, 1-1 kitin darabka ráépül a törlőre és meg is van a karc..
De h konkrét tapasztalatot is írjak. Mikroszálas kendő + hagyományos spray-s, alkoholos (nyom mentes) ablaktisztító.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Gaboman #106704 üzenetére
Nekem meg ponthogy a CBF-volt kényelmetlen hosszú túrákon, és a VFR pedig nem. A vfr-en az utasülés is sokkal kényelmesebb...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #106716 üzenetére
Egy totál egyszerű CBF-nek szerinted van olyan futóműve, mint egy VFR-nek? Az egész vázgeometria tök más, sokkal magasabb a súlypontja, az egész motor nem kanyarvadászatra van. Tehát ez közel sem user error.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Gaboman #106720 üzenetére
Mikor terepeztem, volt hogy 125-össel megfogtam a 250-eseket, meg volt mikor a 450-essel kitudtam kapni egy 125-östől. Aztán a vicc az, hogy egyszer egy 10-12kmes kanyargós földutas terepes szakaszon a 450 EXC-vel nem tudtam lerázni egy XT600-at, mert vakmerő volt a pilótája. Pedig ott aztán van különbség futóműben, súlyban, teljesítményben, mindenben.
Lényeg a lényeg, nem csak a motor számít, kár ezen vitatkozni.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Pocee
senior tag
válasz Gaboman #106720 üzenetére
youtubeon harleykkel mennek szikrázó lábtartókkal,de ne menjünk amerikáig,nem gondolnám,hogy persu anno az mzre öhlins versenyfutóművet rakott volna mégis szinte lapon fordult és lehet még két nyomba is ment a két kerék.
Nagyon sok motorral nagyon sok mindent meg lehet csinálni,csak merni/akarni kell.
Szóval szerintem is meg lehet kergetni egy CBF-t a kanyarokban,anno mi is kemény motorokat előztünk hornettel dobogókőn vagy a mátrában,pedig ha valaminek szar a futóműve akkor a hornetnek az.Mr.Brightside
-
veze
őstag
válasz Gaboman #106720 üzenetére
van aki nem feszegeti a határokat semennyire, mindegy milyen a "futóműve " mert jajj ha megcsuszok vele millios lesz a kár az idomokban meg stb . na ez már meg is ölte az élménymotorozást. Inenntől kezdve tökmindegyis akkor már . Megint más meg éppenséggel sz@rik erre, sokkal többet bevállal, mert ez eszébe sem jut. Persze ettől még ö sem esik kel mindig, csak éppen kitapasztalja a határokat amit a saját gépével megtehet és az messze több egy cbf esetén is mint amit itt sokan gondolnak !
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs