- iPhone topik
- Mobil flották
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #22857 üzenetére
Motorról volt szó, nem Keeway robeszről! )
szerk: Nézz egyszer bele a TotalBike fórumának Keeway-robogós topicjába: ott minden a szopásról szól...(#22859) csongi: erre én is kíváncsi lennék, leginkább a többpólusú vonatkozásában. OFF Renault Clio-m nagyon szerette a négypólusú Beru-t!
(#22862) persuader: pedig a Clio is parazitagyújtású volt, 2-2 henger gyújtott egyszerre....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #22863 üzenetére
Csak arra hoztam fel példának, hogy a nevesebb gyártóknál azért viszonylag kevés az olyan típushiba, ami kíméletes hajtással, rendszeres karbantartás mellett komoly gondot szokott okozni a tulajnak. A Keeway pár éves gyártmányai meg komplett típushiba-gyűjtemények...
(#22867) persuader: ETZ-d már nincs meg?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csabyka666
addikt
válasz DigitXT #23556 üzenetére
Én úgy értelmezem a szabályt, hogy az egy nyomon haladóval megállhatsz a járdán akkor is, ha azt tábla tiltja. (Ezekkel a feltételekkel: maximum a járda felét foglalhatod el, és minimum 1,5 méternek szabadon kell maradnia.) Namármost, ha a tábla tiltja az úttesten történő várakozást, és nincs ott járda, akkor nem állhatsz meg, hiába vagy motorral. Lehet, hogy a fenti képen ez volt a szituáció? Mert akkor jogos a bünti. Mellesleg, ha nem veszel jegyet, nem kapsz bilincset, csak mikuláscsomagot. Bilincs akkor van, ha tilosban parkolsz.
MOD: Most nézem, hogy a motorok alatt mintha egy fehér "X" lenne felfestve. Megállni tilos. Hoppá.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz DigitXT #23559 üzenetére
Igen, lehet anyázni...érzésem szerint teljesen feleslegesen.
Nem tudjuk, hogy volt-e tábla, de úgy vélem, volt, mert ott van a felfestés is. A tábla alapesetben az úttestre vonatkozik, ha a járdán is tilos a megállás, azt kiegészítő tábla jelzi. A kép szerintem úttesten készült.
A motor ettől függetlenül a járdán parkolhatott volna.[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
őstag
válasz DigitXT #23624 üzenetére
A balesetem kb 30al volt, és a motor csúszott az indexlámpán aztán az oldalsó idomon és az egyik túradobozon. Szeretném azt hinni hogy nem csavarodott összes semmi. Azóta 2X volt szervizesnél ment is vele egy kört, igaz nem emiatt. Semmit nem mondtak, hogy nem volt egyenes futású.
Pl: megyek vele egy fasor mellett akkor ugye ott van szélárnyék, és valahol van benne egy lyuk, jön az oldalszél....
Régen éreztem ami mondasz, hogy kamion vagy nagyobb transzporter autónak már egész jó szelet kelt, de attól én még beton szilárdan álltam az úton.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #24190 üzenetére
OK, nekem a defenzív vezetés fogalmába nem fér bele, hogy ha az 50-es táblánál mindenki 60-nal megy, akkor nekem feltétlenül 80-nal kéne a sorok között cikáznom, üvöltő dobbal... ...ugye motorozni csak pár hónapja motorozom (és szinte kizárólag lakott területen kívül), egy lassú géppel, inkább autós szemmel nézem még a dolgokat (főleg városon belül).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #24318 üzenetére
Nem, nem 4Raodot, hanem SBK-t. nembaj, hogy megvettem a füldugót, mert nem halk. (videó a kipufogóról)
#24319) Daywalker: valóban, egy percet sem bánok. megpróbáltam am nélküle menni, de megálltam és betettem a fülembe.
(#24320) Djuree: fentebb linkelte cannibal
#24321) canniball: valóban. buktam 3 liter benyát. apicsa. na majd kispórolom... ja és Gratulálok! Soktízezer balesetmentest kívánok!
-
Integra
titán
válasz DigitXT #24497 üzenetére
hát persze hogy nem.. nem véletlenül van a xenon-hoz speciális, xenon-hoz tervezett lámpatest, ami más kiképzésű mint a hagyományos, meg vetítőlencsés. na mindegy, hagyjuk, nem fogok ebbe belemenni. az autós akkor is rátolja a refit a tompított xenonosra és mindig ráfogja. a xenonos meg max egyszer az árokban landol emiatt. kár ezen rugózni.
meg beállítva... lol, összevissza pattog a motor, hagyjuk már ezt a bevan állítvát autókban is automata szintszabályozással és mosóberendezéssel lehet csak forgalomba helyezni xenon-t..
halogén refi motoron sosem fog úgy vakítani mint egy xenon akár tompítottan.. tudom, elég mélyen ülök az autómban, látom mindkettőt.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DigitXT #24507 üzenetére
a hagyományos halogén refi nem xenon. ha nem érted a különbséget, akkor nálad súlyos gondok vannak agyilag. egy halogén refi sosem fog úgy vakítani mint egy xenon tompítottban. halogénes refis motoros jön szembe velem nem zavar, mert nem olyan a fénye, mint a xenoné, meg sem közelíti a xenon vakítását.
nos, én is rákúrom a xenonosra a refimet, nem szabadna (nem is vagyok büszke rá), de megteszem, mert geci idegesítő. xenonod van és szembe jössz velem? rádkúrom a refit, ennyi. te is rám? tedd meg. én közel 1800 kg vasban ülök. és te?
a többi meg hablababla. kár a gőzért.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DigitXT #24511 üzenetére
nem, csak buta vagy és nem tudsz helyesen szövegértelmezni.
azért van nálad agyilag gond, mert nem tudsz a halogén és a xenon között különbséget tenni, és folyamatosan a halogén refizéssel takarózol a xenon vakításának igazolásáért.
igen barátom, ezt jelenti, hogy agyilag nálad komoly gondod van.látom a lényegét sem sikerült megérteni, az autóban ülőt védi egy nagy adag vas, téged lófasz sem. erre replikázol zil-lel... komolyan, eszet ennyire nem osztottak neked? már az első írásomban is azt mondtam, hogy MINDIG a motoros húzza a rövidebbet, feszkózhat, de ő fogja megszívni és nem az autós... ezt próbáltam másik példával elmagyarázni, de ezt sem érted... végülis ezek után nem is értem miért csodálkozom, hogy nem érted mi a különbség a hagyományos halogén és a xenon között...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #25217 üzenetére
EZ pl. elég szép állapotúnak tűnik, persze azt a háttámlát azonnal le kell róla szedni.
Megbízhatóság, karbantartási igény, fogyasztás érdekelne elsősorban. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #25242 üzenetére
Tényleg nem akarok flémelni, ki-ki válassza az ízlésének leginkább megfelelőt, vagy a motorozási szokásaihoz legcélszerűbbet. Mindjárt meg is szűnök. Valójában nem csak a váltás adja szerintem a legnagyobb különbséget a "motorozás" és a "robogózás" között, hanem a kerekek mérete, és az a horpadt vasdarab a két térded között, amiben többnyire a benzint tárolják, viszont rossz úton nagy biztonságot ad a kezdő motorosnak, hogy "kapaszkodhat" bele, nem csak úgy "lobog" a kormányon.
Az én kis vackom (szoftcsopper, tudom: broáf... ) viszont félig-meddig tudja mindkettő előnyeit (leszámítva persze a picike teljesítményét): valójában egy tök közönséges naked kismotor, mint mondjuk a CG 125, de szinte robogósan kényelmes üléssel, alacsony üléspozícióval, nagyon kellemes (igen, robogós) testtartással. Nekem mint abszolúte kezdőnek nem volt rossz választás, úgy érzem. Viszont egy-két éven belül szeretnék nagyobbra váltani (igen, az a fránya teljesítmény nagyon sokszor már kevéske...), és azt hiszem maradok a "hagyományos" motorkerékpárnál. Nekem ez jött be, na! De nem folytatom, senkit nincs szándékomban a saját "marhaságaimmal" terhelni...
A nagyrobogók minden erényét elismerem, a szél- és esővédelmet, a pakolhatóságot, kényelmet, stb. Pár hete linkeltem egy fotót arról, hogy egy 3 napos sátoros motoros túrára (Savage találkozó, Orfű) milyen rettenetesen fel kellett cuccolnom a kis gépet, ez egy - akár 125-ös - Burgival sokkal egyszerűbb lett volna. (Más kérdés, hogy akkor valszeg meg sem hívnak ide... )
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #25242 üzenetére
"Mintha lenne igazi jelentősége, hogy valakinek "csak" CG125-ös gépe van, akkor az már nem is írhat ide."
Megszólítva érzem magam , engem nem zavartak el amikor bekopogtattam a topik ajtaján.Amúgy szerintem van létjogosultsága a két külön topiknak (nem azért mert egyik vagy másik kategória jobb/rosszabb lenne, hanem a más "életérzés" miatt), de hogy a kismotorok miért a robogók közé kerültek azt nem tudom, szvsz az iménti gondolat alapján jobb helyük lenne itt, legyen szó akár 50ccm-ről is.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
őstag
válasz DigitXT #25270 üzenetére
Ki mondta, hogy külhonból vettem a Bocikámat ?
5000 arra volt elég, hogy a rendszámos, magyar okmányokkal rendelkező motoromnak, ami ott körbefotóztak eredetiségvizsgához, elintézzék az át írását. Kaptam új forgalmit meg törzskönyvet, egy rakat papírt...
76000 volt a rám írás és 81000-et fizettem összesen.
Az ilyen külhonból behozott mociknál én azt látom ki van írva, hogy mennyit kell tejelni, hogy ráülj és elvidd. Gondolom ebből levonva a motor árát kijön hogy 100.000+ az egész ami fizetsz.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #25314 üzenetére
"A 650-es Burgin pont van váltó is, de csitt."
Tudom, a szomszéd topikot is olvasom, emlékszem rá. És tényleg nem ugyanaz.
Amúgy a kézi váltóról nekem mindig az "ősidőkben" hajtott Verhovina ugrik be a maga csukló-váltójával: lefelé egyes, felfelé kettes, gödörnél automatice egyes.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
stifi
senior tag
válasz DigitXT #25369 üzenetére
én is karcfóbiás vagyok, ez általában az első karc megjelenésekor szívrohamot vált ki belőlem (tök mindegy mi az, jármű, műszaki cikk, ruha, cipő), onnantól kezdve pedig már egyáltalán nem érdekel..
a motor segített kigyógyulni belőle amúgy, egy kisebb perec után is romhalmaznak láttam a gépet, aztán rájöttem hogy 1-2 horzsolással is ugyanazt az élményt nyújtja, ezért 1 évig jártam vele törötten amíg sikerült újra lapra tenni úgy, hogy akkor már műszakilag sem volt kifogástalan (na meg egészségügyi gondjaim is támadtak az esésnek hála).. miután megjavítottam, egy parkolóban rámdőlt egy ducatis gyerek motorostól, és szarrá törtek a motorján az idomok, az index, a plexi beleakadt a lábtartómba és felrobbant... pedig semmit nem csinált csak megállt mellettem és eldőlt mint egy zsák, illetve rakott 1-2 új karcot a javított motoromra aminek annyira nem örültem de hát ez van, bele kell törődni hogy ha használom akkor lesz rajta 1-2 ilyen..
ahogy mondod, inkább legyen műszakilag oké mint csilivili fostalicska, én sajnálnám matricákra meg műanyagra költeni a pénzt csak azért hogy szép legyen, és mondjuk fékbetéten meg olajon spórolni.. de a legjobb ha mindkettőből megkapja amit kell, de ez nagyon rikta mert a magyar ember vagy csóró, vagy szakbarbár és előbb vesz kipuffogót mint új gumit...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
TommyGun
őstag
válasz DigitXT #25347 üzenetére
Nyilván iagazd van, autónál meg főleg egyet is értek, de motornál tudod mi az eredetvizsga amire kiperkálsz vagy 15 ezret? Nekem leolvasták az alvázszámot és lefotózták, ennyi. Azt meg vásárláskor megnéztük pontosan. Ráadásul azt sem tudták hol van rajta az alvázszám, hagytam őket 10 percig keresni azt elárultam
Törvény nem írja elő ki fizesse az eredetvizsgát de én belealkudtam.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DigitXT #25393 üzenetére
Tegyuk hozza, a vevo hinni akar ebben a dologban, varja a csodat, ami ugye ott van minden bokorban, uton-utfelen, csak ra kell talalni. Ez a fasz hozzaallas az igeny az oratekergetesre. Amiben meg sok km van az mar szar eladhatatlan motor a csodavaras miatt. sajnos az ember rest beismerni, h csodak marpedig nincsenek. Viszonylag jo uzletek vannak max.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz DigitXT #25393 üzenetére
Már a bele is patika! Legalábbis az enyémnek. Nem tudsz belekötni. Jelezném jelenleg. Ahogy kopik úgy bukik ez meg.
Én azt az embert keresem (talán már megvan) aki megmondja őszintén, h 50.000km van a gépben és ez meg az a baja,vagy éppen jó az akku,de 6éves, szóltam, hogy tudd. Inkább veszem meg azt,mint az újnak titulált szart. Te picit már rálátsz milyen vagyok,már bele is nyúltam a lecsóba,mert túl sokat kérdeztem. Sajna ez van,nem maradhat fehér folt, még 1x nem szaladok bele olyanba mint a robogónál.
Ja és igen,a fenti gép drága lesz, ha lesz + már nincs kérdés, kiregényt kaptam róla linkekkel. -
őstag
válasz DigitXT #25411 üzenetére
MO-n is pont ilyen egyszerű lett volna.
Elküldöd a pénz és kapsz valamit.
A hirdető meg majd azt mondja a valóság a képtől jelentősen eltérhet. Mivel a jelentős nemigazán kézzel fogható, így lesz a 1300as Hayabusából 50es Simson.....Aztán perelhetsz meg csinálhatsz bármit van egy neved és egy Bankszámlaszámod.....
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
válasz DigitXT #25430 üzenetére
Kicsit más: Szeretnétek nekem beadagolni, hogy ne nagyon bízzak abban amit mondanak az eladók, de épp innen indult el az a motor amit talán meg tudok szerezni. Akitől indult az sem sima user és akihez irányított az sem, csak más fórumon. Diszkréten nézelődtem a leírt dolgokról és egyetlen betűben sem volt úgymond hiba. Eldobott motor, sokat futott, gondos a gazdi. Sőt talán el is hozza az évben "megmutatni". Még 1x nem veszek szart, ha ez azzal jár, hogy valakit az őrületbe is kergetek.
-
-
őstag
válasz DigitXT #25477 üzenetére
Ha esetleg engem hülyéztél volna...
Kizárt dolog.........
Vagyok még másik pár fórumon, és olvasok 1-2t amihez nem szólok hozzá. Valahogy így volt a fejemben, hogy az V2 a pörgősebb a Sor4 nyugis motorhoz való. És valahogy szerintem az irományok olvasása közben eljutottam oda, hogy a V2nek magasabb alapjárat van.Én ide szoktam járni ha training vagy motoros közlekedés gyakorláshoz támad kedvem.
Itt épp egy motoros jimkana pályát állítottak fel és a szép ívekhez nagyon kis tempó kell. V2vel nehezebb volt teljesíteni. Azt hiszem volt egy fazer az volt a favorit. Srác is tudott vele menni, de a motor nagyon jól vitt minden akadályt.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #25490 üzenetére
Hát igen. Egyszerűen lusta voltam szétszedni és átrakni egy kevesebbet mutató műszerfalat. És akkor még nem volt óratakergetős törvény.
De mindegy már megszolgálta az árát nélam teljesen. Nem tervezem eladni. Amúgy sincs ezeknek már semmi ára. Inkább kiárulom alkatrészenként, ha meg akarok válni tőle. Tuning cucc amúgy is több van benne amennyiért el tudnám egyben adni
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DigitXT #26434 üzenetére
Sztm olajhuteses
Legalabbis ezt olvastam, de reszletkerdes. Ami meg tokjo, h motorfeken tolti az akkut.Csongi:
En is jartam igy, h elrepedt az ontveny, nekem azt mondta a szaki, h meghegeszti, de el fogja huzni az anyagot, es folyni fog.
Isten irgalmazzon, es remeljuk a legjobbakat[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #27051 üzenetére
Egyetértek azzal, hogy mindenhol van ilyen is-olyan is. Reggel pl egy Honda ment előttem (250ccm). Hamar utolértem az alsó rakparton (nem jött szemből, 2-3 kocsi belefért volna, nem ment ki előzni). Nem nagyon akart előzgetni, szélesebb, mint én, megértem. De megy tovább. Siettem, így alkalom adtán megelőztem. Húztam neki, sokkal neccesebb helyekre bementem (felezőn, úgy, hogy a szembejövő lehúzódott, kimentem). Erre látom a tükörben, hogy jön utánam, mindenhol (ott is, ahol már magam után nem mentem volna ki ). Egy idő után már ment a kocsisor ~45-50-60as tempót, kismotor létére gondoltam nem kínzom jó ez nekem. Félrehúzódtam, intettem, hogy menjen előre, most már az erő az úr. Erre bejött mellém, felhajtotta a plexit, és elkezdett kiabálni.
Lehet, hogy "állatkodtam", bár nem volt necces sehol sem. Nem vagyok szent, de azért meglepődtem.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #27449 üzenetére
Na igen, ezért sajnálnám kidobni rá a 45k-t. Viszont A1 szerintem kevés (milyen 125-ös motorral lehetne ott gyakorolni?) A2 már elég lehet, de az meg tavaszra biztos nem lesz... Lehet, hogy felveszem velük a kapcsolatot ez ügyben, bár még úgysem esedékes.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #27451 üzenetére
Igen, olvastam. Én robogón is tervezem, mint annak a másik topicban már hangot adtam. Ezért nehéz a döntés, mert napi szinten 50-es (később nagyobb van tervben) robogóval mászkálok. Viszont bérelni mindenképp váltósat szeretnék, ha már megtehetem. Az viszont nem 50-es lesz. Viszont 2 tanfolyás nem férne bele a keretbe (a jogsi mellé). Még így is necces lesz.
www.dongosofor.hu
-
maszekember
aktív tag
válasz DigitXT #27541 üzenetére
Azért lett ez a motor,mert nagyon jó állapotban van,számlákkal tudja igazolni a csóka a javításokat,cseréket (egyébként tűzoltó ) , illetve amint megláttam,jött a "must have" érzés. Meg ezek a CBF 250-ek eléggé kelendőnek tűnnek,még a mostani gazdasági helyzetben is,ha esetleg nem tetszik,val"szeg kis buktával szezon végén,jövőre el fogom tudni adni,és kipróbálom a robingókat. Ha meg megtetszik,megtartom diplomázásig,és utána jöhet egy AN 650 burgi .
Kezdésnek szerintem teljesen jó.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest