- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
az a baj ezzel a kesztyűvel, hogy drága és elvileg jó, emiatt inkább eladnám, mint nekiállnék trükközni vele. vissza ugye nem veszik méret probléma miatt.. ami nagy szívás.
a mugen kesztyűmet nem sajnálom annyira, azt nem egyszer nyújtottam már bőrtágítóval. a múlt szezon végére jó volt, most télen mintha megint összébb ment volnaV.Stryker-nek javasolták a nyitott kabátujjat, azt írta neki segített a zsibbadáson, én azóta még nem gurultam, próbáld meg neked is segít e.
-
ath
senior tag
szerinted engem mennyire öl az ideg, hogy az ugyan ilyen, csak nagyobb ott porosodik a polcon? ráadásul ilyen méretben kb eladni is esélytelen, totál bukó
sajnos még nem.. a probléma, hogy holnapután államvizsga, és arra próbáltam tőlem telhetően maximálisan készülni. szóval az új gumi mindkét széle full szőrös mégHSM: én csak lehúzom a cipzárt a kabát ujján, a szűkítő tépőzárat sem használom. eddig nem is gondoltam erre, hogy befolyásolhatja. leginkább a hüvelykujjam zsibbad, valószínűleg hosszabbak az ujjaim a konfekciónál
-
Teasüti
nagyúr
Hát ha ilyen picsa hulladék anyagból gyártanak radiátort, amin van három fül vékony lemezből, akkor az a csoda, hogy egyáltalán ennyit bírt. Mert jelenleg csak úgy lóg a levegőben. Meg milyen leömlő az, ami szitává ég ki? És ez elvileg nem a budget kategória volt annó.
£200-os leömlőről beszélünk, utángyártott Ebay-es áron. Meg £75-os alu radiátorról. Remélem az utángyártott nincs elgyengítve, h leesik az amúgy ép radiátor, mert 3 kis pöcök tartja... Egy ilyen alkatrész ne abba menjen már tönkre, hogy leesik a helyéről! Ez egyértelmű tervezési hiba. -
ath
senior tag
én amit lehet a http://motoralkatresz.eu/ oldalról szerzek be. hosszabb fog kelleni, valószínűleg egy szem elég lesz, gearingcommander-el tudsz számolni. nekem kicserélték, amikor rövid volt, nagyon korrektek.
-
emre
veterán
Itt lehet modellezni hogy egy adott áttétellel hogy fog menni a vas.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Moleman
addikt
Az oldal nem fogja megmondani, hogy mennyi kell, de ha átírod manuálisan, láthatod, hogy hány mm-rel kerülnek közelebb-távolabb a fogaskerekek. Ha utána tudsz menni a láncfeszítővel annyit, akkor jó vagy (a te esetedben még előnyös is lehet, rövidebb tengelytáv = jobb fordulékonyság, legalábbis ez az általános szemlélet, amivel találkoztam a fórumokon).
[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
-
vendingo
veterán
Az szuper, ha rálehet úgy kötni. Ilyenkor nem az akksira megy, hanem valami gyújtáskábelra?
Csak azért, mert a kulturált szivargyújtó kábelelvezetéshez szét kell robbantani az egész mocit, hogy rákösd az akkura. De ha jobban végiggondolom, akkor a szivar aljzatot is meglehet csinálni gyújtásos dologgal.Tudtam volna olcsóbb kipufogót is venni, főleg használtan, de azok nem illettek a motorhoz. Hülyén néznének ki a modern dobok egy régi vason. Ez minden tekintetben passzol a motoromhoz, de legalább drága volt.
-Mike-: Én már a próbakör alatt majdnem borítottam az africat. Nem számoltam azzal, hogy ez nem SV és kicsit nagyobb a súlya, meg messzebb van a talaj a megszokottnál.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zgospel
őstag
http://hedohegyiverseny.hu/ elvileg ez lesz, Parádsasvár van megadva, bár a pontos útvonalat nem találom.
szerk: közben megtaláltam, a felújított szakaszon tutira mennek.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
polimorf
tag
Mikor sikerült megállnom az első az volt, hogy ránéztem az őzre akkor még az aszfalton feküdt de mire átvizsgáltam a motoromat, hogy nem lett e baja addigra eltünt a bambi. Igy nem lett őzpörkölt (bár akkor a pörkölt eszembe se jutott. Nem is értem miért )
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
freelanced
addikt
Akkor majd ledumálhatunk valamit
Bogyó
Ebben is van valami. Egyébként lehet, hogy bennem van a hiba, de szeretem ha van társaság, ettől függetlenül megyek egyedül is, de ha találok olyat akinek nem a sebesség a mindene hanem mondjuk a túrázás akkor simán működhet szerintem. Mármint sok szakaszon 90 a max, annyit én is bevállalok, csak nem fogom lassítani annyira a csapatot. De valahol igazad van, megértem a véleményed.
De persze nyilván senkire sem erőszakolom rá magam, viszont ha van olyan akinek esetleg nem okoz gondot a tempóm, akkor miért ne.
Amúgy kösz a tippet elvileg hoztak gumit a kormányvégsúlyhoz a márkaszervízbe úgy hogy ha minden igaz hétvégén össze tudom rakni.
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Gaboman
nagyúr
A DRZ-E jó választás lehet, igaz ha én vennék akkor biztos olyat választanék amit már nem akarok lecserélni.
A DRZ nekem közúton nem hozott akkora élményt, persze ez azért lehetett mert jóval komolyabb SM gépekkel mentem már.
Mindenképpen olyan gépet választanék ami nem üzemórás, ami könnyű és alkatrészellátás is jó hozzá.
Ilyen típus a SC 620, igazi átmenet az üzemórás és a nehezebb SM gépek között, ezt a gépet én 700ba hoznám el.Minden téren sokkal többet tud mint egy DRZ, (futómű, fékek, blokk).
Endurózáshoz is jó a súlya, enduró kerekeket is rakhatsz bele, kicsike optikai átalakítással extra szép SM gépet csinálhatsz belőle.Ennek nem csak optikai előnye van, a gépet még karcsúbbá teszed, egy Francia srác is ezért alakította át. Endurózik és tapasztalata hogy jót tett neki az átalakítás, könnyebb is lett és még jobban dobálható egyik oldaláról a másikra.A KTM-nek nagyon jó az alkatrészellátása, sosem kellett heteket várnom semmire, ha éppen nem volt valami raktáron, ami ritka volt akkor is 1-2 nap alatt ott volt náluk.
Ha igaz amit a srác írt róla, kihangsúlyozom ha igaz, akkor ahhoz a géphez nagyon de nagyon sokáig nem kell hozzányúlni.
Pályázni, szerpentinezni, endurózni tökéletes választás, KTM fórumon az egyik legkedveltebb típus volt.
Árban pedig ott van amit egy DRZ-E -ért is elkérnek, abban biztos lehetsz hogy a 620 teljesen más ligában játszik a Suzuki SM gépéhez képest.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A Z750 gépedhez a DRZ nem lenne durva, a KTM nyersebb lenne az tuti, vadabb és hát visszaülve a Z-ra úgy érzed majd hogy ólomsúlyú gépet kell vezetned.
Tőled nincs messze Ócsa, oda érdemes vinni szervizeltetni.
Egyáltalán nem szervizigényes motor, felújítást követően 40-50 ezret elmennek belenyúlás nélkül.
Egy ilyen stílusú motorral ezt 10 év alatt alig éred el.
Nagyon jól teszed, csak egy hátránya lesz a dolognak a Z nagyon háttérbe fog kerülni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Vagy itt kb csak felni/gumi cseréről lenne szó és kész?
Igen, pontosan ennyiről van szó, meg a lánckerék áttételezés lenne más, mivel terepre 130-140 végsebesség teljesen elég, sőt...!
Nekem ha minden jól megy holnap jönnek meg a gumik, felteszem őket és irány a határ.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
dellfanboy
őstag
Vagy itt kb csak felni/gumi cseréről lenne szó és kész
jah meg első fék, futómű. endurokon ált. mindig kisebb az első fék, az enduro futómű meg utcára mindig puha lesz...
egy terepre optimalizált enduro erős féktávon simán behintáz(hat).eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dellfanboy
őstag
simán ráülsz egy enduro-ra és rátehénkedsz a kormányra észre fogod venni hogy rugózik (hasamraütök15cm-t)
aztán ráülsz egy SM-re ugyanezt megcsinálod és jó ha 5cm-t(szintén hasamra ütök szám) berugózik..olyan motor sajna nincs ami tökéletes aszfaltra+dirt-re
én kb 10éve dr-z ből sm-et vettem (mert aszfalton többet használtam) amire télire rakattam cross gumit, hóba földúton jó volt idétlenkedni (vagy amikor leesett egy nagy eső és mentem az erdőbe) de akárhova mentem az enduro-s/cross-os haverokkal úgy pattogtam a buckákon mint a nikkelbolha.
azóta van külön endurom.(meg volt cross-om is de avval ált. a rövid áttétel+állapot miatt nyalókáztam)az első fék szintén, nézz meg egy versenyeduro első féket meg egy sm-t a különbség látható.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gaboman
nagyúr
Természetesen a fékek is ott vannak, ezt elfelejtettem én is írni, az EXC 250-en soha nem éreztem kevésnek a féket, az sem volt nagyobb mint ami azon az SC620-on van.
Viszont egy full SM-en mondjuk SMC 660-on komolyabb a gyári fék, igen ám csak ahhoz hogy azzal terepre tudjál menni már komplett enduró fékeket is kell venned.
Ami azért nem egy annyira olcsó mulatság, ahogy írod hogy nem is igazán érdekel a terep akkor érdemesebb full SM gépet venni, mondjuk SC625 gyári SM-ben.
Igen az is igaz hogy az endurók futóműve puhább ami nem véletlen mivel sokkal komolyabb bukkanókkal kell megbirkóznia.
Viszont simán használható utcára is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Laraxior
titán
Koszi szepen. Tehat a narancs az valami egyedi krealmany.
Mondjuk nem biztos hogy Kawasaki lesz, olyan 4000EUR korul igy elsore barmelyik ~600-as megteszi. A nagy atlag olyan 2005-2007.
A csizmás kerdesre senki semmit, hát megrendeltem. Majd lesz valami.
Még egy normalis sisak kell, mert az elozo Schuberth már kuka kategoria.
Ha találok valamit majd kerdezek. Hátha..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
baboss
őstag
Nem is rossz, de nekem furcsa, hogy a kormány a fejidomon belül mozog és a lápa kanyarban egyenesen előre világit.
Suzuki DL 650 V-Strom ha jól néztem akkor 70 lovas, a mostani 50 után nem egy nagy előre lépés lenne. Nem akarok még egyszer majd évek múlva váltani. polimorf Honda 650 Deauville ha jól emlékszem az volt neki, volt szerencsém kipróbálni, egy kicsit magas volt.
Akkor inkább Suzuki DL1000 V-Strom az már 98 lovas, a kép alapján egész jól lehet dobozolni, van elég szélvédelem is, van hozzá plexi magasító is ha nem lenne elég a gyári, meg egész egyenesen lehet rajta ülni.
Valahol ki kell majd próbálnom, hogy mennyire ér le a lábam. -
Gaboman
nagyúr
Kawasaki Versys 650 is jó választás lehet.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- LG LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Bestbuy játékok
- OLED TV topic
- Vicces képek
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs