- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabe_
őstag
válasz yoli666 #70899 üzenetére
Hali
Csak egy pár tanács így elsőre:
Azzal lenne érdemes kezdeni, hogy beindul-e egyáltalán.
Ehhez, ha kipucoltad a karburátort, benzintankot, a gyertyán jó a hézag, akkor akár leszerelt levegőszűrővel rárúgni párat. Esetleg a gyertyafuraton vagy a karburátor torkába bespriccelni egy kis benzint, visszatenni a gyertyát, és úgy egy pillanatra be kell induljon.Sovány szakácsban sose bízz!
-
gabe_
őstag
válasz yoli666 #70904 üzenetére
Ki lehet előbb is próbálni az indítást ha türelmetlen vagy, ha egy fecskendővel feltöltöd a karbit.
Nekem vákuumos benzinpumpás volt a gépem (alul volt a benzintank), annál a vákuumot a forgattyúsházból kapta. (Nem is igazán vákuumot, hanem pulzált a levegő a csőben, az mozgatta a membránt a szivattyúban, ami felszipkázta a benzint a tankból)Sovány szakácsban sose bízz!
-
forandor
tag
válasz yoli666 #70904 üzenetére
A benzincsapnak már kicsi vákum hatására is nyitnia kell. Ha erősen kell szívni, az már régen rossz.
A kompresszió a henger, gyűrű, dugattyú és az esetleges tömítés állapotát jellemzi, egy maximálisan elérhető préselési légnyomás formájában.Íme egy kis ismertető a 2T motorok lelki világának kapujáról. A vákum a forgattyúsházban keletkezik, amikor kifelé mozog a dugó (sűrít és szív egyszerre). Ez a vákum működteti a benzincsapot (egyes esetekben a pumpát). No meg ezen vákum szívja be a naftát a forgattyúsházba.
Valami kegyetlen rossz állapotúnak kell lennie az első bekezdésemben lévő alkatrészek kombinációjának, hogy ne keletkezzen vákum. A főtengelyszimeringek is igen fontos szerepet játszanak.
Jártam már úgy, hogy egy motor kiköpte az egyik szimeringét, de addig locsolgattam neki a benzint míg így is beindult.[ Szerkesztve ]
-
-
Winchester95
őstag
válasz yoli666 #70949 üzenetére
Ilyenkor azt szoktam csinálni hogy adott a rendszer átlátszó benzincsővel a vákumcsapból a karbiba+ vákumcső.
Leszedem a vákumcsövet a karbiból, megszívom (nem fújom).
És elkezdi lökni az üzemanyagot a karbiba.
Ezt 100 ból egyszer ha megkellett csinálnom.Nem tudom miért és hogyan de csak így alakult ki a vákum.
Utána minden jó volt. -
Topikgazda
válasz yoli666 #70967 üzenetére
Most nézem, hogy én meg kormánycsapágycseréről beszéltem neked.... nem tudom, hogy honnan vettem, bocsesz.
Ha nem javítottál még fel telót, akkor szerintem hagyd olyanra aki már csinált ilyet, mert sokszor megszívatja az embert az ilyen felújítás. Már a szétszedés is gond lehet. Ha tehetem akkor én is átadom az egyik cimborámnak az ilyesmit. Bár idén egy runnert nem úsztam meg, volt is cumi rendesen vele. Soha sem volt még szétszedve, az alsó csavarral nagyot szívtam.(#70968) BlackPriest Simán csere azt kész.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz yoli666 #71069 üzenetére
Gondolom hagyományos száraz variátorról van szó, ott nem szabad megkenni semmit sem. Kivéve az olyan görgőket mint pl a stage 6. Azt is csak a hozzáadott zsírral és nagyon vékonyan. Ha ez van amit mondok, akkor féktisztítóval alaposan takaraíts el mindent, különösen a szijat.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz yoli666 #71140 üzenetére
Tobb mint valoszinu azt is Teikei Y14P (TK Y14P/1) karbival szereltek, mint a 3KJ blokkok nagy reszet.
Nem egy ordoglakat ez a karbi, pont nemreg ujitottam fel egyet meg vissza se szereltem.Az also csonkra nem mindig van cso kotve, ha van is, akkor az szabadon van hagyva. Ott van egy csavar is, mivel le lehet ereszteni a benzint azon a csonkon keresztul, probald meg finoman meghuzni, ha nem megy, akkor kitekerni, kipucolni es ugy visszacsavarni.
A csavar az oldalan pedig a keverek allito csavar, ahhoz olvass vissza hogy kell beloni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Főzőcskés topic
- Windows 11
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Háztartási gépek
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...