Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tamás9x

    őstag

    válasz IMIIKE1998 #88363 üzenetére

    Ez 2 lépcsős kérdés,
    Ha kritikus szint alatt vagy, jobban jársz ha bármit is ráöntesz, míg hazaérsz vele, de számolni kell azzal, hogy utánna át kell mosni a blokkot, mert habzás, és kopásállóság rontó kémiai reakciók kezdődnek el(elméletileg mert erre bizonyító tényt még senki sem közölt csak a habzásra vonatkozót), így akkor már nyelezni nem szabad, csak hazatötyögni vele.

    Ásványi-félszintetikus-szintetikus keverhető, a párjával, keresztbe nem ajánlott, adott ISO szabvány felügyelettel.

    Kivételt képeznek ez alól az extra olajat igénylő bevonatos csapágyak, vagy nedves kuplungrendszerek, amikbe csak adott nekőanyag meget.

    Volt, hogy haza tudjak jutni szintetikusra kevertem ásványit, 2T semmit nem tapasztaltam. Aeroxba külön olajzás volt, arra ment vegyesen minden. De ez nem jelenti azt, hogy nem kopott jobban.

    "A motorolaj egy alapból és egy adalékcsomagból áll. Az alapolajok a teljes térfogat átlagosan 75-85%-át teszik ki, a maradék 15-25%-ot az adalékanyagok teszik ki.
    Источник: https://oborudow.ru/hu/tuning/kakie-sinteticheskie-masla-mozhno-smeshivat-motornoe-maslo/"

    Manol, Elf is teljesen jó ha akciós, 1500-2000ft-ért ki lehet néha fogni literjét akkor bepakolok belőle egy 10-20 litert.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.youtube.com/@kisstontour

Új hozzászólás Aktív témák