- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #42444 üzenetére
Gondolod, hogy egy 50-es váltós gépen megtanulsz majd motorozni?
Egy nagy frászt: váltogatni, meg kuplungot használni esetleg és annyi.Normális tempót nem megy, nagyon döntögetni sem fogod, nyomaték
az nulla, megviccelni nem nagyon tud, stb. Közlekedni A-ból B-be jó...
Váltós 50-esnél talán még a 125-ös robesz is jobb "motoros" élmény,
tekintve, hogy már van némi nyomaték, ami a CVT-vel ki is használsz.Nem muszáj amúgy ránk hallgatni, de részemről nagy +1 a B125-nek.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz 30z.Samu #42450 üzenetére
Úgy 32-35k HUF. Kresz-vizsga, + 3 óra vezetés. Ha kismotorozol, akkor elég is.
szerk: egy 4T 125-ös váltós géppel csak az üzemanyagon megtakarítod fél-egy év alatt a jogsi, meg az össze többi árát.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
30z.Samu
félisten
Lehet, hogy mondtok valamit. Közben olvasgatok a B125-ről, elvileg 15 lóerős gépeket lehet ezzel vezetni, a kiszemelt motor pedig papíron 22. Akkor most a B125-tel lemondhatok erről a Hondáról?
Sic Parvis Magna
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz 30z.Samu #42453 üzenetére
Az valami kétütemű, nem? Na, az biztos nem fogyaszt keveset. 15 LE felettit nem vezethetsz, de a 4T-sek jellemzően 10-14 LE-sek szoktak lenni. Még a kis CBR is ennyi.
(#42455) 30z.Samu: azt nemigen kapsz, rohadt drága, és köze nincs a 22 LE-hez...
szerk: tessék, gyári adatlap:[link]
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
30z.Samu
félisten
válasz Bogyó bá' #42454 üzenetére
Honda Shadow 125-öt néztem ki magamnak, bár azt itthon elég nehéz vadászni. De a kinézete meg a hangja nagyon bejön.
Szerk.: Azt észrevettem, hogy drága. Esetleg tudtok ajánlani valami alternatívát, amit B125-tel is tudnék vezetni?
Szerk 2.: Akkor a tesztben nem értem miért írtak 22 pacit. Ritka ez a motor, mint a fehér holló, egyet találtam használtan, azért is 560-at kért volna az eladó.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz 30z.Samu #42455 üzenetére
A Shadow-t vezetheted, mert csak 15 LE-s! Lásd előbbi hsz-emben a linket...
A Virago-t könnyebben megveszed, az 13 LE-s: [link]
szerk: azt a tesztet én is olvastam: hülyeség! Mármint tuningolt, de a forgalmiban természetesen 11kW / 15LE szerepel, az a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz hermanyi #42449 üzenetére
Az a plusz kiadás kb. 10k/év. Persze ha neked nincs szükséged arra a pluszra akkor valóban felesleges kiadás; de Samu amúgy is menne feljebb, ezért is írtam hogy neki szvsz felesleges az 50ccm-be feccölni a lóvét.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz 30z.Samu #42465 üzenetére
Én mondjuk csak a "szomszédba" (10km-re) mentem és csak azért indultam el, mert a szokásoshoz képest remek idő volt. De a vizes úton így is megcsúszott egyszer a segge (fékezéskor), és beöltözés ide vagy oda hazafelé már nem volt melegem.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Skizz
addikt
Hali
Na a múltkori problémám 1 fokkal érdekesebb. Szóval az a gondom, hogy a Dio 10-ből 9x pöccröff, jók a gázreakciók, nem fuldoklik soha, nem eszik sokat, mégis "10. alkalommal" semmi hajlandóságot nem mutat arra, hogy beindulna (önindítóval, berúgókar ugye hiányos). De tekeri szépen, benzinszag az van, tehát akksi is jó, meg mivel a másik 9 alkalommal semmi de semmi nyűgje sincs, mégis másnak mi baja lehet? Úgy értem szivatónak, karbinak... Az ember csak elvárná, hogyha szar, akkor induljon mindig nehezen, meg fulladjon le, erre tegnap megint nem volt hajlandó indulni. Azóta nem nyúltam hozzá, ma lementem délután és pöccröff. Így, hogy 3 hetente egyszer meghal, majd másnap újjászületik, mégis hol a fenében keresgéljek? Tű a szénakazalban, vagy esetleg van valami tippetek?
-
huszi.gyb
senior tag
Hasonlóval szívok én is...
Itt elindul pöcc-röff 1 rúgásra, megy valameddig, majd megáll. Olyankor vagy elindul egy rúgásra, vagy nem. Gyertya új, karbit most fogom kipucolni (már szét van szedve, csak más dolgom is volt...)Az előző tulaj keverék benzint öntött bele ( a különolajzásosba), így elég furcsa volt, füstölt mint állat, és beköpte a nem bele való, rozsdás gyertyát. Ezt a hibát megoldottuk, tettünk új, belevalót, szikra van. Viszont nem tudom miért csinálja.
Volt, hogy nem indult, hagytuk 2 órát állni, majd 1 rúgásra újra... Teljesen nem tud átmelegedni, addigra megáll, de a kipufogó vége már langyos/meleg lesz, de forró nem. Van valami ötlet erre?www.dongosofor.hu
-
Skizz
addikt
válasz Bogyó bá' #42469 üzenetére
Túlfolyik? Az miben mutatkozna meg? Megugrik menet közben? Kontakthibát hol keressem?
huszi.gyb: Nekem menet közben még nem állt meg. Egyszer fordult elő, (pont tegnap előtt, amikor legutóbb jártam vele), hogy kereszteződésből kigyorsítva fuldoklott egyet. Kezdtem gyorsítani (nem nyélgázon, hideg is volt), majd 1-2s múlva, mire átértem a kereszteződésen lassult, húztam picit nagyobb gázt és még jobban lassult. Aztán megálltam, de nem fulladt le, és szinte azonnal mentem tovább, és nem küszködött, ment rendesen. Kicsit összeszartam magam, nem akartam 5km-t tolni éjcaka.
Na de most megyek, életre keltem. Ha nem mutat hajlandóságot, miután délután pöccröff volt, akkor kib*szom a tűzre. Vagy nem járok vele este, talán az a baja.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
50 köbcentire is van bonus-malus?
-
DigitXT
félisten
Kommentár nélkül (na jó: csak kéne az a mutatóvilágítás).
Ha esetleg valaki azt hinné, hogy értelemzavaróan beszűrődik
a világítás-visszajelzőbe a háttérfény, téved. Ilyen, ha világít:Az indexvisszajelző is megtáltosodott, csak át kell majd kötni,
mert most már tudom, hogy miért csak az egyik irányba ment
a Velveten is, emlegette a tulaj, hogy azért, mert LED-es, LOL:Végül, de nem utolsósorban egy képben emlékezzünk meg a
kicsit eldeformált (hőhatás: grat Malaguti) refi visszajelzőről is: -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #42478 üzenetére
Vajon mit csináltak még a motorral? Rajta hagyták a gyújtást, amikor
éppen alig volt benne benya? Ugyanis a benzinszintmérőben lévő cső
is össze volt olvadva, emiatt állandóan "világított" a "mindjárt kifogyok"
visszajelző... Csak onnan lehetett tudni, hogy valóban az világít, hogy
valamivel erősebb volt a fénye (meg persze: erősen lent van a mutató).Ezen egy picit "tuningoltam", a hőmérő háza még hibátlan volt: csere!
Így jóval halványabb a háttérfény beszűrődése - markáns a különbség!
Nem beszélve arról, hogy a hideg fehér T5 LED milyen szép kék fényt
varázsol a 2W-os halványan pislákoló gyári izzó lila beütése helyett... -
nagynandi
csendes tag
Boldog karit minden kis robcsisnak!
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #42481 üzenetére
Mit jeleznek digitálisan, a benzinszintet? Amúgy ezek "hót gyári"
alkatrészek, igaz, vagy 10-12 évesek. Ha attól lesz "racsing", hogy
a háttérvilágítás homogenitása miatt olvashatóbb, hát vállalom.
Vagy ha a kék szín magában racsing (a buzilila másoknak jobban
bejön?), akkor vállalom az izlésficamomat a fórumlakók előtt. -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #42486 üzenetére
Mert fotó alapján jobban tudod, mennyire vakít, mint én, aki láttam.
Ülj le, egyes! Amúgy ne csináljátok már, srácok... Tényleg sokkal
jobb egy gyertyafénnyel pislákoló kilométeróra, ami nem olvasható
le sötétben, mint a korrektül megvilágított, ami igen? (A teló nyilván
túlexponálta a képeket, a világításvisszajelző sem süti ki a szemed.
Nem powerled van benne, amivel már hülyéskedtem, hanem 5050.)Egyébként semmiből nem áll egy potit berakni, amivel "letekerhető"
a fényerő, mint azt már nem modern nem racsing nem motorokban
is megoldották, már a románok is, lásd Dacia. Ja és még valami:
aki menet közben olyan szögben pillant rá a műszerfalra, ahonnan
a képek készültek (ti. szemből), az valamit nagyon elb*szott.
Szögben áll ugyanis a műszer: a fényterelő plexi fent nem is látszik.
Amúgy nem kívánságműsor. Gyári kék plexi, fehér (nem kék) leddel.Nem tetszik, hát nem tetszik, ez van. (Akinek tetszik, annak meg jó.)
És akkor azt nem is sejtitek, hogy pirosan világító mutatóm lesz... -
runner 125
nagyúr
Boldog a Karit a robogós bagázsnak,
még Symbian-nak is!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
Vazze, akkor irány a Malaguti gyár, és ott csapkodni az asztalt,
hogy mi ez a szar, amivel a motorjukat gyárilag felszerelték.
Majd ha kész lesz (tavasz), meglátjuk élőben mit tud a cucc.
Mondjuk olyan szuper idő van, hogy már most gurulnék egyet,
csak ahhoz kéne egy kerék, s orr vissza+lámpatest+műszerfal.
Este meg lehetne tesztelni a retinaégető teljesítményt...
Ja igen, az akkut fel kéne majd töltenem - mondjuk januárban. -
Tothgera30
Ármester
-
30z.Samu
félisten
Nálatok milyen az idő? Itt süt a nap, teljes mértékben alkalmas egy kis guruláshoz. De az itthoni reakció:
-Szenteste?
-Még nincs este...Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #42494 üzenetére
Hidd el, hogy nem releváns a Jettád. Meg a többi kék VW sem.
(Polo-t vezettem, fehér számlap, piros világításal, egy másikat
fekete számlap, fehér világítással, de azok sem játszanak itt...)Ami számít: nincs vele gond, a képek az óráról vaksötétben (!)
készültek, túlexponáltak, videóból lettek kivágva, a benzinszint
mérőben meg 1 (egy) db T5-LED adja a háttérfényt. Ennyi.Ha a (kéretlen) segítséged kötekedésként adod elő, ne csodáld
az oltást, ami kapsz érte. Ismered a mondást a véleményről?Ui: Neked is.
-
huszi.gyb
senior tag
A szívató alapjáraton nyitva van. Melegedésre zár be (legalábbis a leírása szerint). Szóval ha tönkre megy, akkor folyamatosan nyitva van. >> Túldúsít melegen>> rossz keverék>> megáll.
Erre jutottam mostDigitXT: Az itthoni szobám kék, Budapesten az albérlet tele van kékkel (nem csak az én nyomom már ilyen volt). VW-t is vezettem kék világítással, szerintem abszolút nem zavaró, nekem bejön... Kíváncsi leszek élőben milyen
Boldog Karácsonyt
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #42497 üzenetére
Nincs azzal baj, ha vkit zavar egy-egy kék LED a VW csoportos autójában.
Rengeteg leírás van a neten óra átalakításokról: nosza! Elő a csavarhúzót,
a forrasztópákát (SMD LED beültetőt) és hadd szóljon! De ne ez alapján
akarjon tanácsot adni nagyrobogó témában, amiről azt sem tudja, hogyan
áll a műszerfal, azon mi látszik (hogyan, mi nem, egyáltalán) rajta egy 178
cm magas vezető szemszögéből. Erre a "tanácscunamira" majd térjünk
vissza akkor, ha sikítva jövök: vakít az órám, mit csináljak? (Nem fogok...)Ha bármi balesetveszélyeset tapasztalnék, higgyétek el, megoldom, mivel
a magam részéről azt is annak tartottam, hogy NEM lehet látni SEMMIT a
mutatóból úgy 50 és 130 közt. (40-140-nél volt 2 db T10-es izzó ugye.)
Tekintsétek ezt első fázisnak. Piros mutatóval lesz a második, és ha nem
válik be a fényerőszabályzás sem, akkor majd kitalálok vmi egész mást... -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #42498 üzenetére
Hát izé öööö, csak halkan mondom: engem a kék színű LED-es PC-ventilátor, házvilágítás, stb. is iszonyúan irritál. Bármilyen színű lehet tőlem, nem vagyok válogatós, de a kéktől mindig hülyét kaptam, bár tudom, hogy az a divat...
Kék a bekapcsolást jelző LED a Dell monitoromon (leragasztottam), és szintén kék a Fractal Design házamon (bevágtam az asztal alá, hogy ne is lássam....)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen