- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
Jut eszembe, otthon van egy Schwalbe-m is, csak azzal is foglalkozni kéne.
(#42400) Den:
Esetleg ha olcsó alkatrész kell, szólj. Akad néhány. [link]
sokadik szerk.: nehogy legyen egy rövid hsz-om, még töltök fel a Malagutiról pár képet, jelenlegi állapotában
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Na igen, mivel általános célú cucc. 10000 fölött a Maja sem járt soha,
9000 fölött is csak a végsebesség tesztnél... A Madison meg 8600-nál
elektronikusan leszabályoz - szóval kihasználva valóban nem lesz így.
Viszont kipróbálni mindenképp szeretném, mert a gyári LCD mérő lassú.Egyet tudok tenni. Számlapot cserélek rajta 7500-ig skálázva, ugyanis a
jelforma programozható: a Majánál egyik állásban dupla fordulatot mért...
Mondjuk a Madisonon még nem próbáltam, ill. úgy 7500 fölött nem tudna
jelezni, ami viszont jó lenne, mert 7700-nál van a teljesítménycsúcsa...
Szerk: rosszul emlékeztem, 7000-nél van, akkor még épp bele is férne...
(Majánál gyári állapotban úgy is elég volt, hiszen csak 6500-on gyorsított,
csak végáttételen kúszott feljebb a fordulat. Multivarral meg 8000+ végig.)80-nál többet sose fog menni
Esetleg valami ilyesmi? Vagy az a gáz, hogy ezek már elektromosak és
nem spirálos meghajtásúak? (Esetleg nincs valami univerzális átalakító?)Szerk: esetleg fogom a polcon punnyadó SpeedoHealert, odébb kalibrálom
vele a fordulatszámmérőt. Meredeknek hangzik. De talán nem lehetetlen,
persze a számlapcserét nem úsznám meg, az meg azért macerás művelet.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #42402 üzenetére
Schwalbeban csak a világítás elektromos Legalábbis az enyémben. 6V-os minden, elég drága lenne 12V-osra alakítani, szóval még akku sincs benne Ha lesz időm megcsinálgatom, újra szépre (a kép készülte óta összetörtem ). Ha elkészült időnként meghajtom, de inkább óvom. Itt még a krómozás sem az igazi, csak nem volt rá pénz... De egyszer lesz.
Bocs a képminőségért, elég régen készült.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Valaki nem tudja, hogy hányas kulcs kell egy Dio villájának leszedéséhez? (Arra a nagy csavarra gondolok, ami a kormányt is rögzíti. Szemre ~30-as. Kaphatok ekkora kulcsot egy szimpla Baumaxban?
Azt hiszem az a kormánycsapágy anyája[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
longwild
aktív tag
válasz Tothgera30 #42388 üzenetére
Csak félve kérdezem, hogy akkor esetleg Piaggio Beverly 400 ? vagy 500? Elég nagy, gondolom jól is megy, talán még szépek is...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Den
veterán
válasz DigitXT #42402 üzenetére
Számlap csere nem rosz ötlet, az ilyen univerzális fordszámmérők beállíthatóak hogy 2t vagy 4t motorhoz hadználod, ha 2t-re álliítod akkor minden szikrát egy fordulatnak vesz. A vicces az hogy nekem is van egy digitális koso fordszám mérőm, amivel a kínai blokkokat szoktuk vizsgálgatni, és ezeknek a gyújtása minden fordulatnál ad szikrát, úgyhogy a 4t-t is 2t-re állítva kell mérni, mert különben horror értékeket jelez.
A sebességmérő amit linkeltél sajna pont spirálos, de nekem elektronyos kéne, mert a schwalbi blokk helyett egy 110es 4t blokkot tettünk be ( [link] ), amin nincs km hajtás, az első villa meg olyan hogy nem fér be km meghajtó.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Hát... Két festéket kevertünk össze egy lilás beütéses grafit metált, és ezüst metált. Teljesen egyedi, apám fújta. Sajnos azóta összetörtem, így ki kell igazítani a jobb oldalát, meg lábtartóból kell egyet venni, vagy a donorét megcsinálni, most az van rajta, de nem tökéletes... Szegényem 15 évig állt, szétszedtük, összeraktuk, kicsit használtam, most megint csak áll, jobb sorsra vár. De eljön majd az ideje...
szerk.: Állat a SchwalbeVélemény erről a robogóról? Nekem tűnik csak úgy, hogy 10"-nál is kisebb a kereke?
Tesómnak vadászunk még mindig... Ha jól látom AF27-es dioval meg fog egyezni a blokkja
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
A sebességmérő amit linkeltél sajna pont spirálos, de nekem elektronyos kéne
Valóban! Azt hittem univerzális elektromos cuccokat néztem. És ez?beállíthatóak hogy 2t vagy 4t motorhoz hadználod
Igen, ez az egyik... A másik meg, hogy hány hengeres? Ezt végig lehet
kapcsolgatni, hogy 1,2,3,4 hengeres a gép. Duplázni meg azért tud egyet,
mert (ezek szerint) a Maja is belegyújt a kipufogásba is, mint a kínaiak.
Poén amúgy, ahogy a mutató különböző pozíciókra állításával jelez vissza."Jelalakra" amúgy rosszul emlékeztem. Lényeg, hogy pozitív / negatív "él".
Emlékszem, amikor alapbeállításon meg sem nyekkent, kicsit sem lettem
ideges, hogy mi a tök van ezzel... Aztán persze beállítottam, ahogy kell.
Viszont ezt "elfelejtette", mert első körben úgy (rosszul) kötöttem be, hogy
levettem róla a stabil tápot is a gyújtással ("minek az neki felkiáltással").Másnap már csináltam is meg rendesen, mert idegesítő volt minden indítás
után újra beállítani, illetve nem kicsit furcsa, hogy a mutató ott maradt, ahol
a táp elment. Hiszen nem tudta alapra vissza forgatni, mint a rugós cuccok.
A következő indításnál rakta helyre magát, kisebb "kerregéssel" honorálva a
végállás keresést. (Szerencsére ez az üzemszerű helyreállítása, de azért...)Számlap csere nem rosz ötlet
Igen - attól eltekintve, hogy sajnos úgy össze van "préselve", hogy roncsolás
nélkül szétszedni, majd a számlap csere után még esztétikusan visszarakni,
spéci szerszám+nyersanyagok nélkül szerintem nem igazán kivitelezhető.
Akkor már inkább a SpeedoHealer, kipróbálása - az is egy jelbuzerátor csak.
Persze, fejben kéne fordítani a sebességet, mondjuk 15000 valójában 9000... -
huszi.gyb
senior tag
válasz Tothgera30 #42415 üzenetére
Akkor erről lemaradtam Mindegy, legalább biztosan kivitelezhető. Azon agyaltunk, hogy lesz-e elég nyomása a kipufogógáznak, hogy meghajtson egy turbót Ezek szerint lesz, egyszer megépítjük.
(#42416) molnarpeter: Dízel 2 ütemű Az kivitelezhető? Ilyenről még nem hallottam... De vicces lehet a kétféle olajat keverni
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Tothgera30 #42418 üzenetére
kemény....
DigitXT: Ma is tanultam valamit Dízelből csak a hagyományos szívó/turbókat ismertem...
Végül is ha van 10 000ccmesben akkor 50ccmből is ki lehetne hozni Max gyenge lesz...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #42420 üzenetére
Kétütemű dízelmotor mindig feltöltős, de nem turbóval, hanem mechanikus kompresszorral (jellemzően roots-fúvóval). Az még kérdéses, hogy honnan szereznél ehhez a picike motorhoz alkalmas méretű diesel befecskendező fúvókát...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Den
veterán
válasz Tothgera30 #42418 üzenetére
Mindig lenyűgöz, mikor valaki minimális műszaki alapismeretek nélkül ennyi munkát és pénzt öl egy projektbe. Résvezérelt 2 üteműre feltöltőt rakni, teljesen felesleges, mert a kipufogó rés később zár mint a felömlők, ezért nem tud túlnyomás kialakulni. De mindig van aki megpróbálja
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz huszi.gyb #42413 üzenetére
Meg lehet csinálni. Egy IHI rhb32 turbó kell hozzá, az működik egész kis motorokkal is. Mi 3 éve akartunk egy pitbike blokkot turbósítani, meg is vettem a turbót de sosem jutott rá időnk.
itt egy turbós honda monkey 50 [link]
ezeknél, meg lehet direkt kismotorokhoz turbó és befecskendező kitteket kapni [link]
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz DigitXT #42425 üzenetére
Turbo lekerült a napirendről, túl sok időt igényelne, karbival szinte lehetetlen jól belőni, úgyhogy befecskendezést is kéne aplikálni.
Viszont nitró... Az egyszerűbb, van is egy 250-es egyhengeresünk egy 15 plusz lóerőre fuvókázott nitró szettel, csak még kipróbálni nem tudtuk, mert vmi zárt pályra kéne elvinni. mert utcán nem akarunk kisérletezni vele
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Tothgera30 #42424 üzenetére
csiga nélkül simán elhiszem hogy rekordot mentek vele, de a turbó csak gondot okoz előnyt nem. A 2t dízeleknél a kipufogás szelepeken megy, csak a szívás résvezérelt, ott meg lehet csinálni.
Tisztán résvezérelt motorok közül csak a wankelt lehet feltölteni, de azt embertelenül
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #42426 üzenetére
Alias Rába 15, nagypapámnak mai napig van egy (T4K), tényleg 2T diesel, motorolajat új korában is ette.
#42428 Den: Azt hiszem hogy 20 lovacska lett, és 224km/h, de csekkold, lehet rosszul emlékszem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
Na igen, kicsit nagy átalakítás lenne. Ez a nitró viszont tetszik.
Bár amennyire tudom (nem nagyon), hogy hogy működik, nem
túl sokáig használható és picit drága mulatság a "feltöltése" is.
Utcai használatra gondolom semmi értelme nem lenne... Azért
az ritka, hogy egy előzést az ember nitróval oldjon meg. -
Den
veterán
válasz DigitXT #42430 üzenetére
Nem Annyira vészes. Nem tudom mennyi most egy töltet, de egy palack egy autó motorjánál, kb tíz gyorsulásra elegendő, egy kisebb motornál nyilván többre. Értelme szerintem sehol nincs , de ha mégis akkor pont utcán (már ha a drag versenyeket nem számítjuk). A feltöltővel ellentétben ez nem megy állandóan, nem növeli folyamatosan a fogyasztást, és nem terheli folyamatosan a motort, csak amikor "szükség" van rá. Mondjuk ha meg akarsz viccelni valakit lámpánál induláskor
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
canniball
nagyúr
-
gabe_
őstag
Ma meghozta a futár a féktárcsámat. Megyek a garázsba szerelni...
Őket csak ajánlani tudom, pontosak, még ajándék matrica hegyeket is kaptam...Sovány szakácsban sose bízz!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #42435 üzenetére
Ha több pénzem lenne, már nagyobb gépen ülnék... De córesz van
(#42436) canniball: Érdekes, hogy csak 50 fölött tudnak lelépni rendszeresen, addig gyorsul úgy a Tact, mint egy 1,2-es Skoda fabia... A múltkor direkt néztem, amikor a s.ggfej a lámpánál már nyomta a dudát, rajtnál gyorsabb voltam, amikor 50-re ért a mutató, akkor tudott kielőzni. Persze utána meg jó nagy fék, mert jött a körforgalom... Biztos nagyon feltartottam... Olyan helyen nem/csak nagy dugóban szoktam előre menni, ahol akadályoznám a többieket az 50-60as tempómmal (pl alsó rakpart).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
gabe_
őstag
-
30z.Samu
félisten
válasz canniball #42436 üzenetére
Egyik nap történt az eset, amikor melóból hazafele az egyik autós kielőzött engem, hogy Ő előbb állhasson meg a pirosnál (sok értelme volt, mi?). Én megálltam szépen mellette, nem állatkodtam, de a Suzukis csak túráztatja a szarját, a melós Aprilia meg csak alapjáraton döcögött, aztán amikor zöldre váltott a lámpa, meghúztam a szarvát. Szerintem meglepődött, nem nézte ki a mociból a kiugrást, mondjuk amilyen állapotban van szegény, lehet, hogy én se néztem volna. De motorikusan mondhatjuk, hogy egyben van még.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz canniball #42443 üzenetére
Haladósra kell venni a figurát, mert van 1-2 olyan környék, ahol letolnak az útról, ha nem így teszel. Mondjuk most, hogy robogóval megyek, az sem nagy tragédia, ha kicsit lassabban megyek. Nem cikázok az úton, szóval simán ki tudnak előzni, ha úgy van. Amilyen volt az út mostanában, inkább nem állatkodok, de tegnap nagyon jó idő volt itt.
Jövőre tervezem az első motorom, elsőnek elég egy 50-es is, mert meg kéne tanulni rendesen motorozni, mielőtt kategóriát váltanék. Nem robogót szeretnék, mert azt úgymond túl egyszerű vezetni, csak húzod a kart és kész (sarkítottam most természetesen. ). Lehet, hogy hülye vagyok, de én egy kis choppert néztem ki, nekem nagyon tetszik és a hangja is jó ahhoz képest, hogy 50ccm-s. Egy XT50-es a kiszemelt, de nem tudom, hogy a Kinroad mennyire megbízható cég. Ezt azért osztottam meg Veletek, hogy olyan is lássa az első motort, aki jobban ért hozzá és ha esetleg nem ajánljátok, vagy van hasonló kaliberű moci, ami jobb lenne, vagy ilyesmi, akkor ne habozzatok.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
-
hermanyi
őstag
válasz canniball #42448 üzenetére
Jó a 125 ccm , én is gondolkoztam rajta . De nem kell mert csak plusz kiadás lenne . Műszaki súlyadó .
Igaz én csak 100% Budapest és ide erre bőven elég a DD ,nem kell 125 ccm . Ha mennék másfelé is akkor jó lenne de akkor inkább még nagyobb egy 400 as valami .Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen