- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Mert civilként biztos közlekedhetek megkülönböztető fény- és hangjelzéssel...
Szerk: ez meg egy echte magyar Nexus! Vagyis olasz... Vagyis... Tricolor.
[ Szerkesztve ]
-
nagynandi
csendes tag
válasz Tothgera30 #42296 üzenetére
Szerintem meg annak van érdekes felfogàsa aki az árból próbál meg következtetni egy motor műszaki állapotára!
Ennyi erővel bárki kiírhatja, hogy eladó Aerox 350k, és attól az jó motor lesz! Oda kell menni, megnézni, nem tudhatod, hogy milyen a motor amíg meg sem nézed!
Ennyi erővel egy 200k fölötti motornak is ugyan úgy lehetnek rejtett hibái! -
DigitXT
félisten
válasz nagynandi #42306 üzenetére
Van benne igazság, de képzeld el a következőt: van egy JÓ motorod, tudod,
hogy mennyit ér, és reméled, hogy adott, értelmes áron előbb-utóbb elviszik.
Fogod ezt a lelakott, esetleg szarrá tört/hiányos motorok árszintjén hirdetni?
Nyilván NEM. Szóval nem attól lesz jó a motor, mert 200K-t kérnek érte, de
azért kérnek érte 200K-t, mert megtehetik. Előbb-utóbb el fog kelni azon az
áron. Mert jó motor. Ha egy lelakott, törött/hiányos sz*rért akar valaki annyit
kérni, egyrészt körberöhögik, másrészt rajta fog rohadni az idők végeztéig...Nagyon ritka eset, hogy az ember mondjuk a valós piaci ár feléért kínálja a
hibátlan cuccát, mert nagyon gyorsan akar pénzhez jutni. Nem mondom,
hogy nem fordul elő soha, hisz' előfordul, de azt hinni, hogy ez az általános,
balgaság. Nyilván mindenki olcsón szeretne venni. Olcsón ÉS jót! Nehéz.Kiírnám pl. 150K-ra a Maját, szerinted mennyi ideig maradna rajtam?
De nem akarom, mert nem fogom az értékének a felét elbukni - tudok várni.
Mondjuk ez meg fordítva érdekes, mert ha túl olcsón hirdetem, akkor biztos
azt mondanák, hogy azért, mert sz*r, hiszen ennyiért nem lehet jót kapni...
Mert a piac kereslet/kínálat alapon működik, "féláron" mondjuk fél motor jár.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nagynandi #42306 üzenetére
Ennyi erővel egy 200k fölötti motornak is ugyan úgy lehetnek rejtett hibái!
Pontosan. Annyi kimaradt, hogy nem biztos, hogy az eladó tud róla, hiszen
épp azért rejtett hiba, mert előtte is rejtve maradt. Ha viszont tud róla, és ez
később jól kiderül (adásvételi szerződésben ugye nyilatkozik, hogy nincs itt
semmi hiba), akkor le lehet rajta verni a dolgot kártérítés formájában: nyilván
a nehezebb része az, hogy bizonyítsd, hogy tudott-e róla. De ha mondjuk
végigfotózta a motorka élettörténetét, és részletesen ledokumentált hibákat,
akkor nincs kérdés: egyértelműen tudott róla. Ha elhallgatta, akkor bebukta.Pl. nekem eszi a motor az olajat: szelephézagot kéne rajta állítani, mert 6K
kilométer az előírás*, és 10K óta nem volt állítva... Ezt még lehet, hogy meg
is fogom csináltatni tavaszig, mert ha jön egy vevő, és nem mondom el neki,
hogy barátom, ebbe bizony után kell tölteni 1000 km-enként pár decit, akkor
egyrészt tönkremegy alatta a motor, mert olaj nélkül "nem nyerő", másrészt
leveri rajtam, hogy elhallgattam a dolgot, pedig ismert (és rejtett) hiba volt.Már csak azért is meg kéne nézetni, mert riogattak a srácok (vajon ki), hogy
fúrni kell a hengert, azért eszi az olajat. Viszont mások meg megnyugtattak,
hogy akkor netán füstölnie kéne kéken, amit meg nem csinál. Szóval hézag.
Meg a sportkipu.Amúgy láttunk itt már fúrt hengert is besülni, muhaha.*: mentségemre legyen szólva, nem tudtam: decemberben mondta a szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
Látom nem tudsz szabadulni ettől te sem meg páran. Megint el lehet kezdeni.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #42299 üzenetére
Pénteken ráérnék. Addigra lemennek a ZH-k. (10h-ig az utolsó). Privátban megbeszéljük a bontást.
Ha 150ért adnád a Maját, szerintem már elkelt volna. (Annyit még én is kérnék kölcsön rá *)
A fényezéssel kapcsolatban... Egyértelműen nem éri meg vele foglalkozni. Ha nem lesz sokkal jobb, akkor azért, ha meg sokkal jobb lesz, akkor rommá tört f0st árulsz, azért fújtad újra...*egyébként tényleg nem érdemes elszórni, nagyon egyben van.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz canniball #42314 üzenetére
Eddig én is úgy voltam vele, hogy 180-as nem kéne. Akkor már 250+. De nagyon megtetszett, csak most pénz nincs rá... Mivel ismerem az előéletének egy részét, meg merném venni, és ez nekem többet jelentene mint a ccm Aztán egy idő után jönne nagyobb, ha megtehetem... (De az már lehet, hogy váltós lenne )
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #42321 üzenetére
Szerintem akkor is, ha nem kereskedő árulja... De ez elég gyanús... Mondjuk amit én vettem Madison is gyanúsan olcsó volt, de legalább sz@r állapotú idomokkal, darabokra szedve. Ja és 50-esként használták. Nincs (még) képem róla, de DigitXT-nek mutattam... A 250 feliratból csináltak 50-est
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #42325 üzenetére
Hát ja: az enyém rendszámmal (!) volt 340, akkor ez okmányok nélkül?
Használni nem lehet, mert üvölt róla, hogy 400-as -> bontásra jó, de akkor
meg drága. A hátsó kereke ennek legalább nem belsős, meg a mondjuk
a műszerfalat is elfogadnám kompletten, tesztelni.* De átíratni nem kell.
Index burkolatok hiányoznak, kipu rozsdás, de a tyúk... A tyúk priceless!
Azt hittem, hogy egy tyúkudvart találok a megjelölt címen, de nem...
Lehet, hogy újra akarta értelmezni a "chicks on bike" kifejezést?*: meg mondjuk visszaalakítani gyárira eladás esetére... Teszem hozzá,
hogy a sebességmérő mod gyönyörű, már csak egy plexi mutatót kéne
lőnöm valahonnan. Vmi ilyesmit, csak nem készletben és nem ennyiért.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #42326 üzenetére
Na, az ebay link lemaradt: RED LED NEEDLE KIT DASHBOARD SPEEDO
kezdek vele valamit
Lámpatest stipi-stopi. Esetleg az ülés, szintén a mod miatt. De rá kéne
próbálni az enyémre. Elhozhatom BKV-val pénteken, max. rajtam röhög
majd a fél város. Mondjuk vittem már Dacia kiput is a villamoson anno.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #42328 üzenetére
Mondjuk vittem már Dacia kiput is a villamoson anno. Azért azt megnéztem volna.
A lámpa a tiéd. Ülést is megbeszéljük, max ha nem pénteken, akkor két ünnep közt jövök vissza, kocsival. Akkor elhozhatjuk.Egyébként akadt egy érdeklődő pár apróságra. Ennek jóval drágábban elkelnek a műanyag cuccai, mint egy Dionak
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #42329 üzenetére
Az hagyján, de fel is szereltem otthon! És tudod, amikor levettem a rohadt dobot...
Mondom ezt ki kell próbálni! Mentem egy kört dob nélkül. Mint egy krosszmotor.
Viszont nem ment. Mármint nagy hangja volt, de ugyanúgy (nem)ment, mint addig.jóval drágábban elkelnek a műanyag cuccai, mint egy Dionak
Nyilván, már csak az anyagköltség/méret miatt is. (Eleve "súlyra" is többet ér...) -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #42330 üzenetére
Én egyszer a Golffal mentem úgy, hogy szét volt rohadva a dob... Kemény volt, minden gázadásnál felfigyeltek a járókelők.
Idom: persze, nagyobb, több is van rajta, és ritkábban bontanak talán, mert drágább... Nem egyszerű olcsón találni
(Eleve "súlyra" is többet ér...) Az biztos, régebben találtam egy helyet, ahol átvettek műanyagot kg-ra is... Most is jó lenne, mert akad egy csomó törött idomom, meg egyéb műanyagom
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #42331 üzenetére
A legdurvább nekem az volt, mikor a Xsara Picasso-n lyukadt ki a középső dob, és visszadurrogott. Mintha rally autóban ültem volna. A különbséget csak a bugyikék szín és a hátsó sorban gyerekülésben ülő kölkök adták.
Ma le kell mennem Csepelre robogóval Tucano Urbano-t próbálni. Bár erősen gondolkodom, hogy berakom a teherautóba, és úgy leviszem.
-
motorace
tag
Üdv.
Van valakinek Piaggio Mc1 nrg robija!?
50-s vízes!
Kellene pár infó!!
motorace felhasználónak 19 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
DigitXT
félisten
Azért az nem semmi: mc1, mc2? Kombináljuk: mc12
[ Szerkesztve ]
-
razzorr
őstag
Hali. Na de jó kis topic.
Segítsetek már abban, hogy nagyrobogó fronton ti mit ajánlanátok. Eddig két kiszemeltem van:
1. Suzi Burgman 400 vagy 650
2. Gilera Nexus 500
3. amit ti ajánlotokRégebben nagy robogós voltam (50-70ccm), tuningoltam is, de már kinőttem és egy olyan mocit akarok (akarunk asszonypajtival) venni, ami két személlyel is kellemesen manőverezhető marad és kisebb kirándulásokra is alkalmas legyen, tehát megbízható. Nem kell egy nagy izomgép, de azért egy 100-110es utazótempót tudjon.
Egyéb kritérium annyira nincs, max annyi, hogy a hátsó személynek is kényelmes legyen és ne akarjon megállni pihenni és kinyújtóztatni elzsibbadt testrészeit.
Ja és még valami, a futómű bírja a vacak magyar rázós utakat.Most kb.ennyi jut eszembe. Ja és, hogy ezen a vonalon, mármint nagyrobesz, mennyire érdemes újat venni, és mik lehetnek az esetleges gyenge pontjai, főleg a fent említett két típusnak.
Előre is köszi a tippeket. -
dJ Peer
aktív tag
NGK CR8Evx vagy NGK CR8Eix?
Mi a különbség, azon kívül, hogy VX: platina elektróda, IX: iridium, és miben nyilvánul meg? Melyiket érdemes venni? -
-
runner 125
nagyúr
válasz razzorr #42339 üzenetére
650-es Burgman.
Nexus más kategória. Hosszú távon nem a legkényelmesebb, főleg hátul, futóműve nagyon kemény, kevésbé pakolható, de ez eleve nem is fotelrobogó, teljesen más stílus.
Viszont, a Burgman-nál számoljatok a szervizköltségekkel. Azt hiszem 60.000km-enként kell cserélni a központi ékszíját, ami nagyjából 150-200.000FT.
mod.
Honda Silverwing 600 még.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #42343 üzenetére
Éppen ezért inkább 400-as Burgman. Azt nagyon olcsón fenn lehet tartani, szinte semmi bajuk nincs (A Totalbike Burgmanos fórumát rendszeresen olvasgatom, és a legnagyobb gondjuk az szokott lenni, hogy elgyengül az ülést felemelő gázrugó. 3500 Ft-ért lehet venni bele újat.... Szíj is olcsó hozzá. (25-30k)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #42344 üzenetére
2 személlyel a 110-120-as utazó viszont a 400-asnak sok, és szvsz a 650-esben van olyan teljesítménytöbblet, amit nem fog "kinőni" 2 év után.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #42344 üzenetére
Rossz a szemed. 2006 némelyik 1000km-ént 2-4dl-t olajat meg tud zabálni. Többségük Olasz lelakott példányok. Igaz szinte ez "nem nagy" baj (kb 100eFt a felújítás) csak ciki,hogy 1L olajat mindig kell vinned ha nagyobb túrára mész.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #42346 üzenetére
Ez alapvetően az egy henger átka is. Nem ritka a 45-50.000km-nél már megfúrt 400-as Burgman.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #42347 üzenetére
Tudom én azt,de inkább ott konstrukciós hiba lehet mert 06 után már jó ill.minimális az olaj fogyi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Den
veterán
válasz -Mosquito- #42346 üzenetére
Van akkora csomagtartója, hogy elfér egy flakon olaj. Én ezt max azért tartom problémának, mert megvan az eséje, hogy esetleg valami nagyon tufa előző tulaj nem vette észre a fogyást és olajhiányosan járatta.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
runner 125
nagyúr
..de ez akkora is milyen gáz már, most komolyan.
Annó két napig azon fakadtam, amikor megjött egyik barátom az új (2007-es) pdtdi A3-asával, pakoltuk be a cuccokat, és látom a csomagtartóban a 2 literes motorolajat.
Először próbált terelni, de látta, h esélytelen.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen