Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
ph Az eredeti VSA-100 lapkára épülő megoldást két hobbista fejleszti, és úgy fest, hogy hamarosan révbe érnek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zetorg
aktív tag
nincs valakinek DNA-hoz egy fejidomja?
-
(Kolombusz)
veterán
Elolvastam eddig 800hozzászólást.
Leirom, hogy mit sikerült leszűrnöm:
-újonnan nem igazán éri meg 50cm3-es robogót venni, inkább a használtakban érdemes gondolkodni
-a bejáratás után garivesztés nélkül szakszervizben eltávolittatható a fojtás, igy körülbelül 65-70km/h-s végsebesség érhető el (mondjuk ez használt robinál lényegtelen)
-tuningolni nem igazán érdemes, csak, ha mindent egyszerre cserélek, különben az élettartam jelentősen csökken
-a fogyasztást 3,5liter környékére kell várni 55km/h körüli sebességgel
Illetve ebben nem vagyok biztos, de: 4-5ezer kilométernél többet futott robogót nem érdemes megvenni, kb. 12ezer km körül jelentkeznek a nagy hibák
Számomra ez meglepő, mert, ha nem volt tuningolva, akkor miért ne birhatna ki sokezer kilométert komolyabb hibák nélkül?
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
válasz (Kolombusz) #2652 üzenetére
Azert, mert nagyon-nagyon porog. 5000-nel indulnak el egyaltalan, de utazoban 7-8000 koze porognek folyamatosan. Mig mondjuk egy negyutemut altalaban 3-4000 kozott hasznalnak (most nem a sportmotorokra gondolok).
Erdemes ujat is venni, vannak mar 250.000.-ert garancialis Kymcok, 350.000-ert meg Derbik, Gilerak, Piaggiok. Sot, akciosan 350.000 az Aprilia Scarabeo, ahhoz kapsz 50.000-es Tesco utalvanyt. Szoval megvan 300.000-bol, ot ev gari, NAGY KEREK EZERT NAGYON KENYELMES.
Azoknak nem eri meg uj robogot venni, akiknek keves penzbol kell gazdalkodniuk. Ha van ra keret, vegyel ujat."önmagam hite vagyok magamban"
-
(Kolombusz)
veterán
Szia!
Csóró vok, 16 éves, ezért rettent el mondjuk az aeroxnak, vagy az sr50nek a félmilliós ára.
A scarabeo nekem nem tetszik, hogy őszinte legyek.
Kymco-t nem vennék, csak olasz és japán márkában gondolkodom.
Viszont amiket olvasgattam a topicban (a 900. hszig jutottam el) eléggé félek egy használt robogó vásárlásától.
Na meg a jogsit is le kéne tenni, az is nagyon drága. Hiába motoroztam 2 évet még simsonnal régen (2002-2003), azért félek a rendőröktől.
Mondjuk horvátországban láttam jónéhány kissrácot, meg csajt (akik tuti nem voltak 14 évesek) robogóval a legnagyobb forgalomban, de rengeteg teenager jár 200-250cm3 körüli négyütemű robogókkal is.
Kérdem én: Hol vannak a rendőrök? honnan van pénzük ilyen gépekre? Mert szerintem félmillió egy 50cm3-es robogóért kurva sok, mikor a használati értéke ennél azért jóval kisebb. Mikor meg látom, h egy 125ös gilera 1 millióba kerül, akkor falramászok. Pf, mikor már 2 millió alatt lehet vadiúj autót kapni.
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
válasz (Kolombusz) #2654 üzenetére
Jogsi kell es jobb befektetes egy 125 cm negyutemu.
Vagy smkp-t raksz, vagy A1-et, mind a kettohoz eleg idos vagy, ugy tudom. B-hez fiatal.
En ahogy megcsinalom a jogsit, megprobalom eladni a robogomat es venni helyette valami negyutemut, 125 vagy 250 kobcentist.
Nekem sajnos nem eleg a robogo, mert videkrol jarok be Pestre, es egy 5 km-es szakaszon kene nagyobb sebesseg."önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
addikt
válasz (Kolombusz) #2652 üzenetére
50-es robi városba tökéletes. mivel te közel vagy a cityhez ezért ez ne mvészes.
de egy aerox miegyéb nem 65-70-et megy.nekem még van 1 fojtásom a varioban ami korlátoz engem 60-nál. és ha padlózva idióta módon járok akkor sincs 3,5L-nél nagyobb fogyim, vegyes hazsnálatban, 1-2személlyel(néha 3 ), digitálisan használva és 30 mászkálvais totál vegyesben 3,2. olajból kb 800km-en eszik meg 1L-t.
nagyobb robival az a gázh ha a rendőr ért hozzá illetve ha látszik rajta h nagyobb mint 125 és nincs rajta rendszám + jogsihozzá azért szépen lehúzhat.
érdemes lehet megvenni a 10e km-t futottat is ha előtte esetleg belemegy a tulaj és megnézetitek egy szervízben vagy szerelővel h mi a helyzet.
vagy én is inkább azt mondom h vagy tedd le 125-re vagy várj és akkor tedd le Akorl.-ra.
[Szerkesztve] -
ett
aktív tag
válasz (Kolombusz) #2652 üzenetére
Nekem egy ősrégi 14 éves yamaha mint van 10700km-el és három defekten, egy akksi cserén és egy karbitisztításon kívűl semmi baja nem volt még. Azzal járok melóba is, igaz nem túl gyors, de 55-öt megy hátszéllel, nekem pedig az elég. Tuningolva sose volt, és látod, kibírja komolyabb hibák nélkül. A kopó alkatrészeket cserélni kell, de azt új motoron is idővel. Én nyugodtan vennék használtat is, persze alaposan figyelni kell.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz golyani #2656 üzenetére
Ami engem az a1-ben vonz, az az, hogy 2 év után egyszerűen megkaphatom a korlátlant.
De, hogy őszinte legyek nem állatkodásra, meg rohanásra kéne a robogó, hanem városi közlekedésre.
Azt meg nyilván te is tudod, hogy Miskolcon a négysávosokon legalább 60at kell menni, hogy tartani tudd a forgalom ritmusát.
Megpedzegettem anyámnak a rég elfeledett ötletet, miszerint le szeretném tenni a jogsit a motorra. Annyira nem is volt vészes az elhajtás, mint amire számítottam, szerintem köv nyáron már valami kis döggel fogok járni a városban. Remélem... -
golyani
addikt
szeritnem is jól van ez így.
mert tartályosm 1,3 literes és amikor elkezd villogni a lápám azaz az érzékelőn billeg a ahtalamas gyorsulás miatt akkor szoktam nyakig önteni. ez kb 1/4-es állapotában következik be és még marad kicsi a flakonba azt folyamatosan tolom hozzá plusszn éha adok 2 cseppet a benyába is. -
Topiccsendőr
addikt
válasz (Kolombusz) #2662 üzenetére
Persze, sérülésmentes... Egy darab gyári matrica nincs rajta, valószínüleg körbe van törve. Az évjáratot meg megnézném az idomokban is, tuti nem ennyi lenne. A gumik meg hihetetlenül gagyik rajta. Hátsó sárvédő hol van? Úgy lealkudnám, hogy csak nyekken.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Topiccsendőr #2663 üzenetére
Na látod, ezért szeretem a ph-t. Magamtól ilyenekre nem figyeltem volna fel.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz (Kolombusz) #2664 üzenetére
Még az jutott eszembe, hogy a hátsó Paioli gázos rugóstagot az MBK-ra szerelik gyárilag, még az is lehet, hogy nem Yamaha Aerox, hanem MBK Nitro, ami olcsóbb, mint a Yamaha.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Topiccsendőr #2665 üzenetére
Ha ennyire bizonytalan, akkor inkább hagyom. Bár, hogy őszinte legyek a pénz még nincs meg rá.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz (Kolombusz) #2666 üzenetére
10-ből 9 ennyire bizonytalan. Nagy átverések vannak mindenütt...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz (Kolombusz) #2662 üzenetére
Vsz használt motort kereskedőtől érdemes venni, olyantól aki garit is vállal rá. Kicsit drágább így, de legalább megnyugtató hogy +csinálják ha rossz.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
kisninja
őstag
Skacok gondlokodni kezdtem egy robin... 125 - 150 es 50 es papirokkal.
21 vagyok van B-s jogsim. Sajna kocsit nem tudok fenntartani. Ajánlanátok mocit ill véleményt.
Bele olvastam a topicba de már nagyon hosszú. Jah nem pesti vagyok de azért motorozgatnék erre arra. Nincs sok manim rá olvasgattam hogy 125/50 es van 145 ért is mi a véleményetek.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
(Kolombusz)
veterán
A honda diok már ilyen olcsón kaphatók???
[link]
Erről mi a vélemény? -
golyani
addikt
válasz (Kolombusz) #2662 üzenetére
2-3 literes fogyi alapból kamu, inkább 3,2-3,5l
. ez szerintem sem yamaha, mert a yamahán a hátsónak való lábtartón nincs olyan betét.
ez bizony MBK Nitro.
egyémre is csomó helyen van írvah MBK rajta van kipuffon vázon. ugyanis itt gyártják európában cask yamahára matricázzák.
benzincső is ott ficeg a keréknél
a teló az asszem pont olyan mint amit a Racing replicára tesznek. deez MBK Nitro az tutkóság.
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
válasz (Kolombusz) #2671 üzenetére
hevérknak van 2 is de 65-nél nem megy többet nekik.
amúgy nme roszg pke ezek. csak én a 183 centimmel nem férek el rajtuk. -
(Kolombusz)
veterán
MBK Nitro sportrobogó, ugyanaz mint a Yamaha Aerox.Teljeskörű TOP Performance motortuninggal, Brembo fékekkel, fém fékcsövekkel.Karcmentes állotban!Pörög mint egy cross motor!Végesebessége 120-130 km/h
[link]
Hmmm, szépeket tudnak manapság füllenteni. -
golyani
addikt
válasz (Kolombusz) #2676 üzenetére
mi a hihetetlen?
brembo fék + fém fékcső minden aeroxon van!
egy full 70-es tuning rendesen belőve meg 110-et tuti megy 120-130 sem kizárt, henger függő.
mod: most nézem úgynéz ki mintha egy Top nardo lenne rajta. magasabb fordulaton dolgozó versenycső egy Top Due plus hengerrel meg lehet csinálni a 120-at sztem...
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
A tunning kinyirja a motort hosszutavon, ujabb es ujabb penzkiadasra kenyszerit, felejtsd el. Persze, ha van mibol es kedved, akkor nyugodtan.
Ha erosebb motor kell, vegyel nagyobbat, ennyi a recept.
Diot ne vegyel, tiz colos kereke szart se er a magyar utakon."önmagam hite vagyok magamban"
-
z0ty
tag
z0ty bazárja : ! http://prohardver.hu/e.php?mod=74&id=43736 !
-
zetorg
aktív tag
tegnap összeraktuk a dna-t.ma délelött megragadt a henger
soha többet nem lesz ilyenem -
zetorg
aktív tag
válasz Topiccsendőr #2686 üzenetére
de állítottuk, csak úgynéz ki kevés lett
amúgy egy alu polini henger, bolti ára 90k
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
válasz (Kolombusz) #2689 üzenetére
nincs mit!
kösz h megszakérthettem a tárcsár -
zetorg
aktív tag
túlélte a henger
az volt a baja, hogy amikor megragadt, belepaszírozta a cucc a dugóba a gyűrűt és elment a kompresszió.kicsit kireszelgettük, kiszabadult a gyűrű és olyan, mintha semmi nem történt volna -
zetorg
aktív tag
válasz Topiccsendőr #2692 üzenetére
ráállítottunk az olajpumpára.
azért ragadt meg, mert kisebb volt a fúvóka, mint ami rá volt írva -
(Kolombusz)
veterán
Juj, de pró vagyok kreszben.
Letöltöttem egy kresz teszt programot, állitólag a vizsgán is ezt használják.
25 kérdéses.
4 különböző teszt van M kategóriához, egyiken se mentem át. 25ből mindig 15-19 között volt a helyes válaszaim száma. Mindig volt 1-2, amit figyelmetlenségből rontottam el, de vannak olyanok is, amit nem értek, ill. nem tudok. -
etnies
senior tag
válasz (Kolombusz) #2695 üzenetére
En meg 72 pontot ertem el anno a B-s vizsgan. (75 a max).
Jovo szerdan megyek A-s kresz vizsgara, most arra gyurok
Dc-rol szedted le a programot?"önmagam hite vagyok magamban"
-
tgabi
tag
válasz Topiccsendőr #2694 üzenetére
Hali!
Nekem 3RY alvázszámú, de 3KJ blokkos Artistic Jogom van, és az Egümotors azt írja, hogy ki lehet szedni a gyújtásból a tiltást. Na most a kérdésem az hogy honnan tudom meg hogy a 3RY vagy a 3KJ elektronika van benne? Mert ha ki lehet szedetni akkor inkább kiszedetem, bár a tuning elektronikák is 10-12000 körül vannak. A gyári elektronika az orridom alatt a vázhoz csavarozott kis hűtőbordára szerelt dobozka lenne a duda felett, vagy az olajtartály alatt egy kis fekete doboz szintén vázra rögzítve?
Thx
Üdv.'' Senki se tud semmit! ''
-
Probiker
aktív tag
Sziasztok
Nemtudnátok megmondani, hogy mostanában mennyiért lehet eladni egy Honda Tact-ot?
Motorikusan tökéletes (most jött kis szervízből
Sokféle Tact tipus van, pontosan nemtudom milyen de itt egy kép: [link]
[Szerkesztve]Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen videókártyát?
- World of Tanks - MMO
- Futás, futópályák
- Gitáros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...