- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz maggiecsaj #2188 üzenetére
Úgy hallottam, hogy Miskolcon még a bringásokat is megállították a hétvégén a zsaruk, kérték a visszaverőmellényt, a bukót, a világítást, sőt a világításhoz a tartalék akkumulátort is. Szóval nem csak pesten megy a dolog, és nem csak motorosokra. Ráadásul nem csak a runnerekre utaznak. Mindenre.
Az én saját véleményem, hogy azáltal, hogy egy rendszámos motorkerékpárt segédmotorként üzemeltetsz, velem is kiszúrsz, illetve a többi szabályokat betartó motoros kollégával. Ennek mindenki megissza a levét.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pini1020
tag
Nálunk baján! Szarnak az egészre ma vagy 3-4 rendőrt előztem meg 1ik sem jött utánam meg semmi! Jó igaz én is csak 50-ig húztam mert ők csak 35el járnak és szabályos voltam! D eengem még nme állíotttak meg eddig,pedig elég sokat járkálok. A 180-as runnerral vigyázni kell egyrészt kiszúrják másrészt 160nál már veszéles a kis kerék!
Life's a piece of shit, when u look at it, life's a laugh and death's a joke, it's true. U will see it's all a show.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #2202 üzenetére
Az en ismeroseim szerint kulonosen veszelyes a Hungaria krt es ok nem mondtak autos rendoroket csak motorosokat.
De ezen aztan nem fogunk osszeveszni.
Szoval ebben a honapban mindenki kozekedjen esszel."önmagam hite vagyok magamban"
-
maggiecsaj
csendes tag
Jó-jó nem akarok senkit se hülyére venni és ''hülyének tettetni''magam és aki 1 kicsit is ért hozzá az láthatja,hogy nem 1 50es robogó paramétereivel rendelkezik a 180as Runnerem-.Már azon is filóztam,hogy megcsinálom rá a nagyjosit vagy szomorú szívvel de megválunk egymástól .Csak ezek után végképp nemtom milyen robogóba gondolkodjam-persze akkor csakis 50ccm-esbe.
Kérem segítsetek nekem légyszi! Mi az általános vélemény a Yamaha Aeroxról,az Aprilia Di-Techről ,a Malagutikról(F12,F15),a Piaggio NRGről? -
ToRR3nt3
senior tag
válasz maggiecsaj #2205 üzenetére
Mér nem veszel 50-es Runnert? Ugyanúgy néz ki. Én olyanra vadászok, de lehet hogy Aprilia SR 50 lesz belőle. A Gilera Runner nem egy tucatmotor és nem sok van a piacon belőle, meg drága is. Az SR 50 jóval olcsób legalább 15-20%-al.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
pini1020
tag
válasz maggiecsaj #2205 üzenetére
Hali Yamaha Aerox? Inkább vegyél MBK Nitrot ugyanaz csak az MBK jobb! Egyébként elég jó tuning alany!Aprilia sr 50 Di-tech, nagyon jó fogyasztás, de ha lemerül z aksi tolhatod mert nics berugókar, ha pedi nagyobb baja van 50 alatt nem fog megállni a javítás.Malaguti f-12 phantom alig jó gép!!! Jó a fogyasztása jól tuningolható még nem ültem szűz 50esen,f-15 nincs saját tapasztalatom de ha azt nézzük hogy milyen az f-12 akkor csak jó lehet,az nrg meg hát abból is van pure jet ami ugyanaz mint a di-tech,de sztm elég jó gép!De attól függ neked melyik tetzsik!A Di-Tech ára kicsit borsos ujjonnan de használtan már lehet jókat venni! De ha nem gondolkozol tuningban akkor sztm inkább aprilia sr50 Di-tech vagy a Piaggio NRG Pure Jet, mert jól fogyaszt és ha szépen mész vele nem hajtod szét akkor sokáig nem is kell szervizelni!
Life's a piece of shit, when u look at it, life's a laugh and death's a joke, it's true. U will see it's all a show.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pini1020 #2208 üzenetére
Az MBK miért jobb? Ugyanaz, mint a Yamaha, csak Franciaországban gyártják. Minden csavar megegyezik bennük. Maximum akkor jobb, ha az árról beszélünk. Az MBK olcsóbb, bár ezt a kereskedők nem mindig veszik figyelembe. Sőt, inkább rámondják az MBK-ra, hogy az Yamaha, és ugyanannyiért akarják eladni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
maggiecsaj
csendes tag
válasz ToRR3nt3 #2207 üzenetére
Nem kizárt,hogy 50es Runnert veszek,csak a többiről nem olyan sok információm van és nem naon van velük ''személyes ''tapasztalatom..Nemtom mi lesz,de szerintem beszámíttatom ennek az árát 1 másik robogóéba. Fájó szívvel de megválok tőle,ehez még felkell nőnöm és az az igazság tartok attól hogy megfognak 50es papírokkal és nagyjogsi nélkül,még akkor is ha nem száguldozok vele
Az öcsém biztos leordibálja a fejem ha megválok ettől a Runnertől-nem volt neki se nehéz beleszerelmesednie
Majd szétnézek és érdeklődök! Nagyon köszönöm Mindenkinek a segítségét és az infókat! -
Topiccsendőr
addikt
válasz maggiecsaj #2210 üzenetére
Túl sok különbség nincs egyik olasz között sem. Ugyanolyan megbízhatóak, csak a formatervükben és az árukban van egy kis eltérés. Csak amikor elérkezik az idő, hogy vegyél egyet, jól nézd meg, főleg az évjáratot, mert az 10-ből 9szer nem stimmel. Ne hagyd magad átverni, jól nézz körül a piacon, interneten, az árakról, a gyári festésekről, matricázásokról stb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GodHeart
senior tag
rem az nem gáz, hogy 70es a mocin lévő hengerem.. csak nem nézik meg azt is.. ha végülis a robi 50-es.
és még valami.. hangcucc-ért szólhat meg rendőr!? szal pl az szabálytalan!? Mert ahhoz, hogy elővegyem a szerződést, meg a matricát megmutassam felkell nyitnom a mocit.. és akkor meg elétárul a hangarzenál -
pini1020
tag
válasz GodHeart #2212 üzenetére
MIért lenne szabálytalan? Amikor hangosan megy a kocsiban a zene és igazoltatnak ,akkor is csak megkér a rendőr hogy halkítsd le! A sisaktartót meg arra használod amire akarod, ha az a valami ami benne van nme illegális!! Ha ott tartja az emberke a csempészett jugó cigijét akkor azért szólnak
Life's a piece of shit, when u look at it, life's a laugh and death's a joke, it's true. U will see it's all a show.
-
Tibisz
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék Tőletek!
70-120e között milyen robogót érdemes venni használtan, ha cél a kevés fogyasztás, és a megbízható működés? Általában mennyi időnként kell szervizelni a robogókat?
Piaggio NRG MC1-ről, illetve Aprillia Scarabeo-ról mi a véleményetek? -
ToRR3nt3
senior tag
-
etnies
senior tag
Ennyi osszegert csak egy lepusztult olaszt kapsz, japanok viszont motorikusan megbizhatoak, alkatresz oreg mociknal egysegesen lent van.
Egy hasznalhato olasz ara 200 korul van, 100-ert kapsz viszont olyan japant, amihez ket evig csak benzint kell venni.
Itt akar korul is nezhetsz: [link]
[Szerkesztve]"önmagam hite vagyok magamban"
-
Tibisz
aktív tag
Még egy kérdés: vásárlásnál, mikre kell a legjobban figyelni?
-
ToRR3nt3
senior tag
Az enyém két litykóval (ekkora pici a takja és ez az egyetlen hibája) 70-80 km megy, ha normálisan 50 körül megyek. Ha húzom több. Olajat meg vagy 4-5 tankolás után kell csak tölteni. Két év alatt egyszer volt csak baja: valami szemét nem tudom hogy, de bekerült a karburátorba. 1000 Ft-ért kitisztították.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Tibisz
aktív tag
Tudnátok mondani egy olyan Netes címet, ahol a robogók műszaki paraméterei megtalálhatóak?
-
GodHeart
senior tag
srácok az lehet, hogy a túl sok olajtól megváltozik a motor menetteljesítménye!? Szóval egy ideje érzem, hogy egyre rosszabbul megy a motor, és ez azt takarja, hogy csak olyan 50től kezd el ''döbörögni'' az a 10 lóerő.. 20-50 között meg mint aki leakar fulladni. ugye bejáratás miatt nyakba főbe ment bele az olaj, és hogy nem e ettől van!? mert elején jó volt...
-
pókerarc
csendes tag
hello, új vagyok, nem olvastam teljesen végig, így lehet olyat kérdezek, ami már volt. (talán biztos)
-Malaguti f12 (használt) vásárlásánál mi az amire figyelni kell, azaz az árulkodó jelek?
ennyi az amit nem tudok, bár lehet h ez válaszban kissé trejedelmesebb...!
elQre is köszönöm a válaszokat!
üdv -
etnies
senior tag
-
pókerarc
csendes tag
hello,
köszi a választ!
visszakérdeznék..:
10-15l - mit takar?
a vallas tárcsa valamiféle kopást jelent?
egy 99es motorban milyen óraállás a jó, vagy az etalon? (vagyis mennyit megy egy normális robi 1 év alatt?)
valami jellegzetes kotyogás, vagy vmit sejtetQ zereje van, vagy lehet?
az helyzet, hogy (bár lehet h kiderült) teljesen fü vagyok a robogókhoz.
türelmet és választ elQre köszönöm! -
etnies
senior tag
válasz pókerarc #2232 üzenetére
Az elso kerekek mellett levi muanyag racsok szet vannak torve altalaban.
Nezd, szerintem egy normalis robi egy evben 2-3 kilomtert meg. Ha jol karban van tarva, ot evig nem sok gond lehet vele. Utana viszont jonnek elo a nyugok...
Persze fugg a hasznalattol, olajtol, uttol es idojarastol, szoval annyi mindentol.
Tipushiba nincs, minarelli blokkos, megbizhato, ha figyeltek ra."önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GodHeart #2229 üzenetére
Hány kilómétert mentél vele amióta új alkatrészek vannak benne? Gondolom a kuplunghoz nem nyúltál azóta.
Sajnos ez sok mindennek a jele lehet.
Nekem amikor ilyen tünetek jelentkeztek a következő volt a problémám:
A varió csapon a variótárcsa elkezdett szorulni valamitől, és nem tudott az ékszíj visszamenni teljesen, ezért végsebességben továbbra is jó volt, de a gyorsulása teljesen megváltozott. De lehet, hogy kockásak a röpsúlyaid, de azt egész pontosan nem tudom, hogy ezzel jár-e. Az is lehet, hogy meg van égve a kuplungkaroknak a visszahúzó rugói, ezért alacsonyabb fordulaton engedik el azokat. Lehet, hogy koszos a légszűrőd, akkor viszont elkezd fogyasztani is rendesen.
Olajat hogy raktál bele? Keveréket tankoltál+különolajozás?
Ha a kipufogód tele van olajjal talán lehet egy kis teljesítménycsökkenés, fene tudja mekkora. Olaj jön a kipufogód végéből?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2235 üzenetére
Üdv
olyan 300km-t kb.
7végén lelesz szedve a dekni, akkor okosabbak leszünk varió ügyben is. De zsír új varió van rajta, kb 900-1000km lett vele menve maximum. A görgök is újak, sőt új kuplung is lett téve bele. Igaz ezek sima ''gyári'' alkatrészek, nem tuningok.
egyébként azt is észrevettem, hogy a motor 50nél kezd el kipörögöni.. előtte nem is azt a fordulat tartományt használja, mint aki valami miatt nem tudja, és szenved.
fogyasztásban maradt a régi, 4l közötti, de tuning mellett ez normális szerintem.
olaj úgy ment bele, hogy kb 5 liter benzinhez olyan 1-1.5 deci plusz ottvan az olajtartálya is, ahonnan meg adta még magának. Bejáratás miatt ugye.
Egyébként amit észrevettem, hogy kb olyan 10km használat után sokkal jobban jelentkezik. Ha hidegen bemelegszik, akkor szinte teljesen normális, majd egy idő után kezd olyan nyamvadtul menni abban a tartományban. -
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2237 üzenetére
az lehet, hogy a kuplunk nem bírta a 70-eshengert!? Mert akkor ha ráveszek egy ugyanilyet akkor az várhatóan újra t9nkre fog menni... márha ez a baj
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2239 üzenetére
tételezzük fel, hogy rosz a kuplung.. baj ha használom a motort!?
-
pini1020
tag
Lenne egy gyors kérdésem! Menniy most 1 liter benzin a kútatkon? Gyorsan kellene a válasz, csak én nme ott tankolok ezért nem tom és elmenni se tok most per pill...
Life's a piece of shit, when u look at it, life's a laugh and death's a joke, it's true. U will see it's all a show.
-
GodHeart
senior tag
nah ahelyzet a következő volt. A henger ugye szépen bejáródott, és egy idő után kezdte leadni a valós teljesítményét. És a görgöket amik 4grammosak voltak nagyon hamar kidobta, így a motor szenvedett velük. Most belelett téve 4.7grammos RMS görgő, és tökéletesen megy. Igaz egy kicsit olyan 3-5km/h-val visszaesett a végsebessége, de legalább most jól gyorsul az elején.. meg ahogy tovább kopik lehet, hogy lesz ez jobb is. mondjuk az igazi valami 4gramm és 4.7gramm közötti görgő lenne!
-
Den
veterán
válasz GodHeart #2246 üzenetére
oké, de szerintem ez csak tüneti kezelés. a gond az hogy van egy fordulatszám tartomány ahol elgyengül a motor. most csak annyit csináltál hogy eltoltad az erőátvitel ''munkatartományát'' (nem tudok rá jó szót), úgy hogy kihagyja a problémás tartományt.
www.simson4t.hu
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2247 üzenetére
dehogy bodja ki előbb ez fizika. a könnyebb súly sokkal hamarabb kirepül, mert annak már kisebb forgási sebesség is elég. legalábbis én így képzelem el. Most egyenlőre teljesen jó. Még ha elvileg tüneti kezelés is. rem így marad
-
GodHeart
senior tag
de akkor szerintetek mi az igazi gond!? És hogyan lehetne véglegesen orvosolni!?