- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mégse száll ki a Meizu?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigi
őstag
Az előbb ment el Persuader.
Kicsit megnyugodtam mert kiderült, hogy kicsit sokat vártam a 4 ütemű robitól.
Megvizsgált rajta szinte mindent és mindent rendben talált.
Ugyhogy megnyugodtam.
Még1x köszönöm Persuader-nekAzt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
vtechun
veterán
-
Motion_Blur
félisten
Én még 70-ért vettem 3 éve, de sikerült jól leharcolnom szegényt fél év alatt. Azóta a garázsban állt, a télen vittem el megbütyköltetni.
Mielőtt megadta magát már csak 45km/h volt a végsebessége, egyszerűen nem mert többet, teljsen szétpörögte magát. Elkopott a dugattyú, nem volt kompresszió.
De most teljesen fel lett újjítva!Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
vtechun
veterán
válasz golyani #2453 üzenetére
nem lehet összehasonlítani folytva a kettőt, 15 sec alatt fent volt 50-en, nem is megy többel, lehet enyemnek tobb folytva a végsebessege mint a tiednek folytva, és ez nem a motor teljesítményétől függ, hanem a folytás milyenségétől. Tehát mostani folytás nem a motorban, hanem a váltóban van - nekem. Tehát motor ugynolyan mintha nem lenne folytva, igymegy mint amugy 53 ig utana meg semmi
-
predator82
csendes tag
Kedves Mindenki!
Nem sikerült sajnos megoldani a problémám!Ja és nagyon köszönöm persuader-nem a tippet, de valószinü nem a kipufogó volt koszos.
Legalább is nagyon kevés dzsuva volt benne.
Sikerült kiégetni, de a 60 feletti rángatózás megmaradt, és a durrogás is, de mondjuk már nem olyan sürün, mint volt.
Szerencsére.
Akkor valószínü hogy a karburátorral lehetnek gondok?
Tényleg, az segít ha veszek olyan karburátor tisztítót?
Az jó amit a kocsiba kell tölteni?
Előre is köszönök mindent!
Sziasztok!Molnár László
-
vtechun
veterán
300 km utan akatam kiszedetni, azóta meg kirugták a szerelőt, így még nem volt rá mód , hogy kivegyék, én sem vagyok mazochista, hogy így motorozzak, ha lehetne úgy is De nekem még így is nagyon bejön , ''csak'' zöld hullám szempontjából lenne nagyon jó az a plusz 10 km/h ...
-
GodHeart
senior tag
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #2446 üzenetére
Na végre elhoztam!!
Ahogy tudtam behúztam a fejem és kihúzattam: 60ig van skálázva a km/h, ezt bőven kivitte, óra szerint kb. 63km/h a vége
Nem rossz egy régi Sepia-tól ugye? Ráadásul nem is ZZ, hanem simaStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #2463 üzenetére
Már csak bukó kéne. Szfváron tudtok valami jó boltot? Illetve robogóra milyet ajánlotok? 10K-nál többet nem szívesen költenék erre
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Tibisz
aktív tag
válasz Motion_Blur #2463 üzenetére
Akkor a valós olyan 50-52 km/h körül lehet.
-
Tibisz
aktív tag
válasz predator82 #2459 üzenetére
Mindenképpen ki kellene tisztítani a karmurátort, hogy azt ki lehessen zárni. Vásárláskor még jó volt a gép?
-
Tibisz
aktív tag
válasz Motion_Blur #2468 üzenetére
Legegyszerűbb, ha egy autó mellett menve leméred. Természetesen azon az autón nem árt, ha a gyári méretű gumik vannak. A legpontosabb pedig GPS-el.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz predator82 #2459 üzenetére
Szóval fogtad a kipufogót, leszerelted, elvitted egy fickóhoz, aki megfogta a lánghegesztőt és kiégette? Ezután viselkedik így?
Mert én így értettem kiégetést.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Motion_Blur #2463 üzenetére
Bejáratás, vagy valami? Egyből csőgázon mész vele?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz predator82 #2459 üzenetére
Üdv.
Nekem akkor durrogott a gépem amikor gáz volt a hengerfej és utógyujtása volt...ha ez segít vmit....
Újra hengerfejeztettem és azóta úgy megy mint a golyó....ha visszaolvasod,hogy milyen a mocim, akkor asszem meg fogsz lepődniOrganic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #2475 üzenetére
Hát amikro a hengerfejet ha megnézed,akkor tiszta korom,karcolás,sérülés...elvitték és visszahozták,mint csilli-villi...azóta bika a gép...
Valószínűleg igazad van..én csak azt írtam le,ami az enyémnél volt, attól az még nem igaz,hogy másnál is így van...csak mint esetleges lehetőséget írtam le, következtetve az enyém hibájából......Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #2476 üzenetére
Azért nem értem a hengerfejezést, mert az a kevés koksz, ami ott felgyűlik, meg a karcok nem tudják befolyásolni a teljesítményt. Csak, ha a tömítésnél van a karc. Réges-régen történtek olyanok, hogy a dugattyúteőn lévő koksz felizzott, és gyújtás nélkül is ment a motor, ami túl jót nem tett neki. De a mostani olajok, és benzinminőség mellet ilyen nem hiszem, hogy van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
predator82
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2477 üzenetére
Szia!
Kiégetése ugy történt hogy leszedtem a kipuffanót, és csak simán co-val égettük.
Nem szoktam nagy gázzal indulni.
Annyira még nem tudok motorozni.
De a viccet félretéve.
Átvittem egy kipufogós ismerőshöz, és ott kettévégtuk a kipufogót.
Semmi kosz nem volt benne.
Tegnap kiszedtem a karburátort 2x is hogy kipucoljam.
De akkor is megvan a rángatás.
És komolyan nem tudom hogy miért.
Már a 60-at is nehezen éri el.
Lehet hogy nem kéne szaladgálnom vele?
Vagy az is lehet hogy kuka az egész ahogy van?
Nagyon elvette a kedvem az egész motorozástól.
Első motorom és ezt is beszívom
Na de nem akaralak a bajommal fárasztani.
Visszatérve a témához.
Bnzines löttyben kipucoltam minden fuvokát, illetve az egész karburátort, gyertyát is megnéztem, de az teljesen tiszta.
Van még valami tipped?
Nem tudsz egy boltot ahol lehet kapni malagutis müszaki könyvet?
Tényleg nagyon köszönök mindent!
Meghálálom neked valahogy a kedvességedet!
Szia!
Amugy van msn cimed?
Ott jobban tudnánk beszélni!
nekem: kempo_ci@hotmail.com
Köszi még 1x!
Szia!Molnár László
-
Topiccsendőr
addikt
válasz predator82 #2478 üzenetére
Kettévágni azért nem kellett volna.
Most vehetsz egy kipufogót?
A nagy füst gondolom olaj lehet, mert előbb áll be a dugó, minthogy fehér füstöt eregessen a víztől, legalábbis én úgy tapasztaltam.
Ez a rángatás megtorpanás, mikor teljes gázt húzol, vagy pedig tényleg rángatás? Mert ha az előbbi, akkor egész egyszerűen be kell állítani a karbit, de persze nem látok bele, úgyhogy ne fűrészeld ketté a karbitNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Kakumix
senior tag
válasz predator82 #2478 üzenetére
Szia!
Etnies egy korábbi kérésemre linkelt pár Malagutis service manual-t, köztük F12-höz is [link]
[Szerkesztve]Legyen szép napod!
-
Kakumix
senior tag
Sziasztok!
Itt is megkérdezném, hogy Budapesten hová érdemes vinnem egy Malaguti F12-őt szervízeltetni? Sajnos a jelenlegi és az ezt megelőző szervízesben már nem igazán bízom (megcsináltatok valamit rajta és utána 1-2 nap múlva vihetem vissza valami más gonddal, ráadásul a mostani lopja a benzinem ). Mondjatok nekem megbízható szervízest a robogómhoz!
KöszLegyen szép napod!
-
GodHeart
senior tag
nah 50-enen olyan 4.5-5 sec körül van a mocim! /F12-es aki nem tudná /
most lett bele téve 17.5-ös karbi, és ha rajta simán kihúzva ülök, akkor is kimegy a 100 mindig! /óra szerint ami olyan reális 91-92/
viszont most a fogyasztásom emg az egekbe.. elvileg a porlasztó ugye nem új, aztán kikell benne két dolgot cserélni, de most nincs rá pénz. olyan jó 5l-t eszik... de olyan krülmények között, hogy csontra van mindig húzva... olyan 3.5-ből pedig szeretnék kijönni.. ez most kicsit zavar -
Den
veterán
válasz predator82 #2478 üzenetére
cseréld ki a gyertyát a pipát és a gyújtáskábelt. de nézd meg hivatalosan milyen gyertya kell bele ne automatikusan ugyanolyat vegyél mint ami benne van,mert lehet nem megfelelő van benne
www.simson4t.hu
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Topiccsendőr #2473 üzenetére
Csak egyszer megnéztem a végét (ami még nem volt a vége), tudom, nem kellett volna. Azóta csak tötyörgök vele
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ett
aktív tag
válasz Motion_Blur #2486 üzenetére
Ezek a mocik nagyon bírják a strapát. Használd sokáig megelégedéssel! Szerintem nem baj, hogy spártai a műszerfal, a lényeg rajta van. Egyszerű és nagyszerű.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #2486 üzenetére
Erről a képről [link] mit lehet leolvasni? Esetleg egy gyártási évet?
nem az 1569-re gondoltamStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #2489 üzenetére
Rájöttem magamtól, 90-es és hajdanán 6.8 ló volt benne
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Motion_Blur #2489 üzenetére
A gyátási év a felnidbe van belenyomva.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Topiccsendőr #2491 üzenetére
Köszi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #2492 üzenetére
Vazz nem találtam
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
predator82
csendes tag
Sziasztok!
Nem áll szándékomban reklámozni senkit!
Ha esetleg valaminek gondja van a robogójával, tudok egy nagyon jó, és gyors helyet!
Ez a XX. kerületben található, a Vörösmarty utcában, a piaccal sréhen szemben!
Korrekt a kiszolgállás, és nagyon precizen dolgoznak, ja és olcsón!
Ajánlom mindenkinek!
Csak ezt akartam elmondani!
Köszönöm!
Sziasztok!Molnár László
-
Topiccsendőr
addikt
válasz predator82 #2494 üzenetére
És végülis mi volt a baja a motornak?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
jerry311
nagyúr
Tiszteletem!
Peugeot VivaCity-hez kellene nekem alkatrész ha van jó áron
Behalt az elektronika, pontosabban az immobiliser. (nem röhög! van rajta ilyen is)
Megy immo. nélküli elektornikával is, arra 20k HUF-ot mondtak.
Bontott alkatrész? Vagy esetleg olcsóbb?
Thx! -
predator82
csendes tag
Sziasztok!
A baja a motornak csak annyi volt hogy ''csunyán fejezem ki magam ezért sorry mindenkitől''
szar volt majdnem minden rajta!
Vezérmüszij csere, ékszij csere, kuplung nem emelt ki, stb...
Most viszon még egy karbi csre lesz, ha minden igaz.
Bár faterom most mennt ki olaszba, és egy 70 blokkot akarok hozatni vele, és egy uj karbit.
Állitolag ott olcsobbak az alkatrészek.
Vagy nem?
Viszont végre megy mint a raketta.
Amugy van itt olyan aki a 20.-ik kerülteben lakik?
Nagyon köszönök mindent, és a segítséget is!
Valamikor össze lehetne hozni egy robogós találkozót!
Ha benne vagytok írjatok!
További szép napot!
Sziasztok!
Még jelentkezem!Molnár László
-
Topiccsendőr
addikt
válasz predator82 #2497 üzenetére
Malaguti F12-ben vezérműszíj, kuplungkiemelő??? Valamit elnéztél.
Én csak arra voltam kiváncsi, hogy a gyújtással, vagy a karburátorral volt-e baj, de kuplung ilyet nem csinál, hogy 60-nál elkezd rángatni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
predator82
csendes tag
Valami tárcsát cserélt a szerelő, meg szíjakat.
Legalább is nekem ezeket sorolgatta.
Viszont a torpanás meg maradt, ugy hogy már tutti hogy a karbi a szar.
Tegnap mennt ki faterom olaszba, és remélem tud hozni valami okosat a motorhoz.Mondta a szerelő hogy kicseréli a karbit kemény 5500 Huf-ért, csak azt is mondta hogy lehet egy picivel többet fog zabálni!
De mi lehet az a picivel több?
Na de mind 1.
Amugy a gyujtással is voltak gondok.
De az még egyenlőre jó
Egyenlőre ennyi!
Amugy neked milyen motorod van?
Üdv mindenkinek!Molnár László
-
Topiccsendőr
addikt
válasz predator82 #2499 üzenetére
Mostmár egy szót sem értek az egészből.
Egyetlen egy szíj van az egész motorban, elvitted szerelőhöz, aki tulajdonképp nem csinálta meg, mert még mindig rángat, ennek ellenére beírtad, ajánlottad mindenkinek. A gyújtás meg vagy működik, vagy nem működik. De éppen hogy csak jó, olyan nincs.
No mindegy. Kacifántos ügy ez.Nem menekülsz a csendőrség elől.