Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • giigz

    veterán

    válasz AMD Power #67249 üzenetére

    Azt nem tudom, hogy a zajt hogyan mérték, de hogy ez a Vredestein kb. hangtalan, az biztos. A Kormoran Snowpro B2 halkabb (3,4) mint a Vredi (3,6)? :Y Ez vajon hogy jött ki nekik?

    Aki csinálta ezt a tesztet, olyan szívesen mennék vele egy kört a két gumival, ha nem hallja, hogy ég és föld a különbség, akkor süket, és inkább ne írjon ilyen baromságokat... Én kb. így érzem:

    Vredestein hang: 1,8
    Kormoran hang: 3,4 (tehát amit beírtak a Kormoranra, azt reálisnak tartom, de hogy a Vredi nem hangosabb, az hét szentség, és ez 100% biztos, tényleg ég és föld a különbség zajra is)

    Pont ma vettem észre, egész nap "rosszul éreztem magam a kocsiban", a motor olyan furcsán járt 80-100 km/h körül, aztán jöttem rá, hogy a motor ugyanúgy jár, csak a gumi zaja nem nyomja el... Aztán a kormányt teljesen máshogy kell kezelni, nem megy az autó jobbra-balra, hanem nyíl egyenesen fut az úton, el is engedhetem a kormányt, akkor sem megy sehova... Komolyan mondom, egy jó gumi teljesen átváltoztatja egy kocsi irányítását, viselkedését, sokkal, de sokkal biztonságosabbnak érzem így az autómat, pedig a nyárim "csak" 6 éves, de se repedezés, se hiba nincs rajta, mégis egyszerűen ég és föld, komolyan leírni sem lehet a különbségeket, teljesen olyan, mintha más autóban ülnék. :)

    Szerk: A másik vicc a Pirelli 3,8-as zaj értéke, ez szintén nevetséges, a Michelin Alpin A4-et hangosabbnak éreztem, és az meg csak 3,4-et kapott zajra... Na jó inkább nem is nézem tovább, nevetséges ez a teszt...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák