- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #104414 üzenetére
Mester, el is olvasnád a linked teljes szövegét?
Ne égesd már magad.Segítek, ha már két napja nem bírod felfogni.
Ford later added their unrelated 1.8 L DLD-418 engine to the DLD family, though it is properly part of the Ford Endura-D engine family.
The Duratorq DLD-418 is a 1.8 L (1753 cc) intercooled common rail diesel engine. It is only a DLD by name, since it is completely unrelated to the 1.4/1.6 units, and is derived from Ford's own 1.8 8v Endura-D engine that saw service through the 1980s and 1990s.
Nincs ilyen hengerűrtartalmú PSA motor, egyetlen PSA gépjárművet sem szereltek ilyennel, nem tudom miért nem lehet megérteni.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #104416 üzenetére
Nem PSA technika van rajta, hanem egy Delphi rendszer, amit a PSA-n kívül mások is használnak, és a PSA sem csak Delphit használ, hanem Siemenst és Bosch-t is, sőt talán Densot is.
Részemről itt vége, tulajdonképpen nem is tudom, hogy minek erőlködök egy számomra full irreleváns kérdésben nickneveknek. Vegyen mindenki 2.2-es Accordot, az az ultimate answer.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Na, ma este megvolt az olajcsere, megkapta a Sustinát.
Kiderült, hogy azért visít és kormol az autó, mert az IC-n lévő cső le volt lazulva kicsit, visszatolva teljesen és meghúzva a bilincsét, elmúlt a hang és a füst, és nagyon sok teljesítmény visszajött.Az EGR-t nem tudtuk megcsinálni, fél 11-ig kalapáltuk, annyira kormos, hogy csak megmozdult, de még küzdeni kell majd vele. A helyén amennyire tudtuk, kitakarítottuk, most kíváncsi leszek, hogy változik-e az alapjárati fulladás, de nyilván teljesen kizárni akkor lehetett volna ezt a lehetséges okok közül, ha sikerül elforgatni. Nem volt már idő tovább szenvedni, még le kellett jönnöm Miskolcra, de így legalább sikerült kiégetni a rendszert.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #104855 üzenetére
1 lityós Citroen C1-ből kiindulva nem fog sokat enni pályán, de ritka lomha is lesz.
-
szőröscica
addikt
válasz Bigemperor #105016 üzenetére
Szerintem egy 2.2-es dízel Accord kell neked.
-
szőröscica
addikt
-
-
szőröscica
addikt
válasz zolikaDB #105656 üzenetére
Hát az szívás, ha annyit zabál, de nem minden 1.4-1.6 eszik ennyit, nyugodtan közlekedve 7 literrel elcsordogálnak egy kompakt bódéban. Kivéve a J Astra 1.6 benzint, az szar. Meg ha sok a hidegindítás, de akkor a V6 sem 11-et, inkább 15-t eszik. Spritmonitor elég jó kiindulási alap.
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #105702 üzenetére
Nekünk van ilyenünk. 155 lovas, hosszított tengelytávú, 9 személyes, állófűtéssel, dupla klímával, ülésfűtéssel, 95 literes túratankkal, minden bizbasszal. Voltam már vele Dél-Spanyolországban, Olaszországban, Csehországban, Lengyelországban, Ausztriában kirándulni, és a családi vállalkozásban munkára is be van fogva, így másfél év alatt beleszaladt 100 ezer km, egyelőre teljesen hibamentesen.
Szélzaj szinte semmi nincs benne, gördülési zaj viszont hallatszik a kerekek felől, amin személyautó-abroncsokkal nyilván lehetne segíteni, de nekünk kell a teherbírás, ezért C abroncsok vannak rajta. Télen az állófűtést be-be kapcsolva, illetve hidegben a kiegészítő fűtés funkciót használva 110-es utazó mellett 7.5-8 liter között fogyaszt megrakva. Nyáron, ha megy a klíma, akkor plusz egy liter, de ebben dupla klíma van, lehet hogy az egyszerűbbek kevesebbet esznek, bár azok meg felmelegedhetnek. Ezzel jártunk úgy, hogy bent utaztunk valahol Spanyolország belsejében, kellemes hűvösben, és csak ránéztem a külső hőmérsékletre, akkor láttam, hogy 41 fok volt kint.
Óra szerint 160-ról is képes gyorsítani, ha lepadlózod, de azért ott már közel a vége, viszont 140-el simán tud utazni. Mi mégis csak 110-el megyünk vele, mert afelett azért a nagy homlokfelület miatt jócskán megnő a fogyasztás. Napi 1000-1200 km-t leutazni benne nem kihívás, egyedüli negatívumként a nem szellőző üléskárpitot mondanám, képes ugyanúgy beleizzadni az ember mint a bőrkárpitba (legalábbis én biztosan).
Jó funkció lenne, de nem lehet rendelni a Multivanéhoz hasonló belső kihangosítórendszert, amivel minden utas hangját jobban lehet hallani odabent, mert így ha nem fordulsz hátra, vagy ha nem emeled fel a hangod ha az első sorban ülsz, akkor leghátul nem hallani. Egyszerűen túl nagy a kocsi.Parkolóházakban elfér (magasságra mindenképp, bár néhol nem árt levenni az antennát), de szűk helyekre beállni vele kihívás, méreteiből adódóan. Hiába van benne elöl-hátul radar, gyakorlott sofőrt igényel a vezetése.
Ja, 50 ezres olajcsereperiódusa van, de ez valami rossz vicc lehet. Mi 20-25 ezrenként cserélünk benne. Rohadt sok kell bele, 8 liter, és szinte csak autópályán fut, néha napi 1000 km-eket, szóval elvan így.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz LuckyL #105705 üzenetére
Nem-nem, 201 ezernél lenne kuka, mert 200 ezer km garanciát adtak rá.
De mi felezzük ezt, tapasztalatok szerint így a mi felhasználási szokásaink mellett alacsonyabb mennyiségű olajtöltettel rendelkező 2.2 tdci-k is elmennek gond nélkül 5-600 ezer km-t. Most pl. van egy nagy Transitunk 400 ezer km-el, gyári turbóval, olajat nem eszik, pöcc-röff minden évszakban, az is így ment eddig, 20-25 ezres cserékkel. Hangsúlyozom, ezek az autók szinte kizárólag hosszútávon futnak, akár napi 1000km-eket. A saját személyautómban 10 ezrenként cserélek, de az nagyon sok hidegüzemet kap, ünnepnap neki az autópálya.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz LógaGéza #105707 üzenetére
Ezek rettentően tudnak rohadni, szóval arra figyeljen oda.
Alapvetően hidegen induljon be, ne füstöljön nagyon, járjon szép egyenletesen. Futómű ne kopogjon, ne húzzon semerre, fékezéskor se rázzon.A futott km 370 ezertől a csillagos égig bármennyi lehet, mivel csak 5 számjegyű az órája.
-
szőröscica
addikt
A LED fényszórókhoz nem kötelező a fényszórómosó? Most nézem a faceliftes Mazda 6 képeit, és nem látok rajta. Sajnálom, mert akkor ezen tuti spórolni fognak a gyártók, holott szerintem hasznos dolog.
-
szőröscica
addikt
Ma volt a műszaki, átment az autó simán, de a forgalmim betelt, szóval mehetek az okmányirodába a rendszámommal, hogy kapjak új forgalmit és matricát rá. Plusz 6k. Remek.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gaming notebook topik
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Programozás topic
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- iPhone topik
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest