- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
ph Az Aurora azért nagyon megközelítette, de ez nem volt elég a trónfosztáshoz.
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Nem féláron adja, de mennyibe kellene kerüljön egy 17 éves kompakt japán legkevésbé piacképes motorral szerelt változata? (értsd, aki ezt a kategóriát nézi, jellemzően 1.4-1.6 benyában gondolkodik, nem V6-ban)
Ínyenceknek jó fogás, más meg úgysem fogja megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #84181 üzenetére
Európa sóher, inkább megfullad a dízelfüstben.
-
szőröscica
addikt
válasz Bdanyy #84219 üzenetére
Nem csak 90 ezres csigák, meg 150 ezres lendkerék+kuplung kombók vannak.
Én annyit költöttem a 0km-es dízelemre 180 ezer km alatt, hogy járhattam volna egy rendes benzinessel is, és az nem ráz és nem zörög és nem büdös.De ennek ellenére nem vagyok dízel ellenes, más dízeleink 5-600 ezer km-t elmentek nagyobb gond nélkül. Viszont nem szeretem a dízelt.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #84366 üzenetére
Ez a nem kell úgy vigyáznia dolog teljesen érthető.
Én is tökre örülnék, ha nem kéne arra várni, hogy felmelegedjen az olaj a turbó miatt, ha kettesben is nyugodtan padlózgathatnék, nem kellene aggódni, hogy előbb-utóbb a nyomaték megeszi a féltengelyeket, és nem utolsó sorban amiatt sem kéne félni, hogy valaki rányitja az ajtót a parkolóban (mondjuk ez utóbbi most sem izgat). -
szőröscica
addikt
Renault-t is szerelő/ismerő szakembereket kérdeznék elsősorban. 1.9 dci motorról lenne szó.
Találkozott-e már valaki olyannal, hogy hibaüzenetet dob az autó, ha nincs elegendő turbónyomás?
Nézi-e ezt egyáltalán, és ha igen, akkor mekkora eltérésnél jelzi ki?Mert nekem erőteljes gyorsításnál a turbónyomás felépülését követően a turbófütyüléstől eltérő sivító-visító hang hallatszik, mi szívóhangnak sejtjük, mintha valahol lyukas/repedt lenne a rendszer.
Néha füstöl becsületesen, néha meg szinte füstmentes az autó. Hogy vesztett-e az erejéből, azt nem tudom, hozzászokik az ember a menettulajdonságokhoz.Voltam ma szervizben, de elfelejtettük átnézni a csövezést (olajcserére vittem), előtte azt mondta a szerelő, hogy szerinte ha repedés lenne, akkor dobna hibát a computer.
Viszont az intercoolernél is nyom ki olajat (minimálisat, szemmel látható olajfolyás nincs is) a drága.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz neduddki #84588 üzenetére
A visítás füstöléstől függetlenül jelentkezik, ezt elfelejtettem írni.
Emelkedőn felfelé mintha erőteljesebb lenne a hang (ugyanúgy, padlógázzal nézve is).És kicsit nagyobb tengerszint feletti magasság mellett érezhetően sokat veszít az erejéből az autó, pedig elvileg a turbós kocsik nem kellene nagyon megérezzék. Kassa környéki hegyekben, vagy egy Alacsony-Tátra átkelésen is jól érezhető, nem kell vele az Alpokba menni.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Hmmm, mértem ma 0-100-at, elvileg jobb körülmények között 1.1 másodperccel rosszabbat futott az autó, mint fél éve. Akkor -8 fokban, enyhe emelkedőn, középszar váltásokkal 10.3 alatt futotta, most szintén középszar váltásokkal 11.4 alatt, 16 fokban, sík talajon. Igaz, most 3 hete csak városban hajtom, míg akkor épp 300 km autópálya volt mögöttem. Holnap megyek egy Miskolc-Bp-Miskolcot, kikormolom, újra mérek.
Ha akkor is ennyivel gyengébb lesz, akkor kijelenthető, hogy tényleg nem kap elég levegőt, legalábbis nem hiszem, hogy a külső hőmérséklet változása ennyit számítana (vagy az, hogy gyári acél helyett gyári alu felni van rajta, ugyanolyan széles gumikkal).Tudom, egy mérés nem mérés, de sajnálom folyton 0-100-akkal gyilkolni. Érzésre mindenesetre nem megy úgy, mint korábban, de lehet csak elkormolódott.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #84771 üzenetére
A többieknél kukások tervezik, vagy mi?
-
szőröscica
addikt
Nem mértem újabb 0-100-at, de kikormoltam az autót, és a tapasztalatom az, hogy egyszer megy mint a meszes, harmadikban is ráncigálja a kormányt, máskor pedig lusta. Nem tudom 100%-ra megerősíteni, de mintha a visítás is ezzel összefüggésben lenne. Mikor megy, akkor talán nem visít.
-
szőröscica
addikt
válasz jozefgucci1 #85053 üzenetére
Nekem tetszik, bár én inkább benzinest vennék, de ha dízel kell, akkor ezzel nem hiszem, hogy mellélőnél.
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #85063 üzenetére
Na, mégis szar a honda...
-
szőröscica
addikt
Itt várok egy Ford szalonban, srácok ez a Focus candy red színben nagyon jól néz ki, a 180 lovas 1.6 turbóval simán hazavinném.
-
szőröscica
addikt
Én nem kockáztatnék motoröblítővel, és az a 20 ezer km sem olyan sok, amiért le kell harapni a fejét. Ha rendes olajat kapott, és nem csak hidegen járkált vele városban, akkor 20 ezer még belefér.
blt.62: értem. A baj az, hogy ezek a 20-25 éves autók igényelnek már törődést rendesen. A gumi és műanyag alkatrészek egyszerűen elöregednek, tönkremennek a hőterheléstől. És ezek cseréje nem két filléres móka. Én lehet inkább egy fiatalabb benzinest néznék, az talán nem kerülte meg a Földet tizenötször.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #85467 üzenetére
Váltót cserélt az ürge, 800 fontért vette használtan azt is.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #85569 üzenetére
Érdekes, nekem a facelift előtti S60 jobban tetszik, viszont 508-ból meg a facelift utáni sikerült jobban szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest