- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Három Pixel 9 is lebukott
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- iPhone topik
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Pontos dátumot kapott a The Roge Prince of Persia korai kiadásának indulása
gp Némi halasztás után a hónap végén vethetjük bele magunkat a herceg legújabb kalandjaiba.
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szőröscica
addikt
válasz ZoliM@ster #69141 üzenetére
2-2.5 millió között én inkább Honda Accordot, vagy Renault Lagunát nézegetnék, mint VW Penist, de ha az tetszik, hát akkor inkább a CR TDI-seket keresd, mert a 2.0 PD az nem egy remek motor.
-
szőröscica
addikt
válasz ZoliM@ster #69147 üzenetére
Nem csak a PD elemmel van ott baj, ennek fényében én erősen megfontolnám a VW Penist.
2.0dci jó motor, vagy a Honda 2.2 Ctdi-je is. Ha minden áron dízelt akarsz, inkább ezeket.
-
szőröscica
addikt
válasz ZoliM@ster #69149 üzenetére
Egyébként lebeszélnélek a dízelről, hacsak nem évi 30-40 ezer km-t mész.
Általaban fiatalabb, megkíméltebb példányok vannak ugyanannyiért benzinesből. És akkor maradhatsz akár a VW-nél is, ha azt szeretnél. -
szőröscica
addikt
Most egyébként ez divat, szinte minden nap látok olyan IQ mestert, akinek nem ég a lámpája este. Oké, hogy a város ki van világítva, de az nem tűnik fel neki, hogy a műszerfalat, meg úgy általában semmilyen gombot nem lát az autóban?
Nem új autókról beszélünk, hanem olyanokról, amikben akkor világított a műszerfal, ha a fényszóród is ég.
Ja és a menetfény az emberi feledékenységgel párosítva veszélyes. Ugye megszokják a userek, hogy nem kell fényszórót kapcsolni és így fordulhat elő, hogy a ködben egyszercsak utolérsz egy ezüstmetál Audi A4-est, ami gyakorlatilag nem látszik.
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
válasz mokus1 #69607 üzenetére
A benzineseknek a trafói szoktak hülyéskedni, meg az FHP jeladó néha, egyébként elég egyszerű szerkezetek.
Az 1.9 dízel ha kap időben olajat, akkor tartós motor, de a gyári 30 ezres csereperiódus miatt hamar halnak a turbók bennük. Egyébként a töltőnyomás szenzor vezetéke szeret elszakadni, random hibákat dobálva, ha azt egyszer megcsinálják rendesen, akkor örök élet + 1 nap. A befecskendezési rendszere nem érzékeny, nagynyomású szivattyú, illetve injektor hibák nem jellemzőek a típusra. A kettőstömegű hiba is ritka.
Egyébként az autó franciás, tehát kényelmes, jól felszerelt és halk, de franciás abban az értelemben is, hogy gyakran előfordulnak idegesítő hibák. Pl. az indítókártya tönkremegy, a kártyaolvasóban eltörik a pöcök, az ablakemelő bowden elszakad, a klímapanel világítása elmegy, esővízelvezetők bedugulnak, ezért beázik, stb...
Ezek java része otthon is javítható és utána nem lesz baj vele.Véleményem szerint a piac erősen alulértékeli ezt az autót, egyáltalán nem olyan rossz, mint a híre, csak utána kell olvasni rendesen.
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #69618 üzenetére
Én is voltam erősen túlsúlyos, bő 25 kiló felesleggel.
Az embernek tudnia kell, hogy itt tényleg az életével játszik, a vérnyomás magas lesz, folyamatosan óriási terhelést kap a szíve, a csontjai, ízületei, stb.Neki sem véletlen ment tönkre a térde. És nem csak magára kell gondolni, hanem a családjára is. Majd ha lerobban, akkor biztos szívesen fürdeti majd az asszony, meg törli ki a fenekét....
Lehet, hogy Neked ez erősen sértően hangzik, pedig valójában csak fáj szembenézni az igazsággal.
-
szőröscica
addikt
válasz blt.62 #69621 üzenetére
Akkor sok sikert és kitartást hozzá! Hidd el, ha elkezdenek lefelé menni a kilók, az hatalmas motiváció lesz és sokkal jobban fogod érezni magad.
Az autó így képeken szép, de ezekkel a régi mercikkel vigyázni kell, mert annyira tartósak, hogy simán letagadhatnak 3-400 ezer km-t is. Az teljesen alapvető, hogy a kormánynak gyakorlatilag kopásmentesnek kell lennie és az ülés sem lehet kiülve.
-
szőröscica
addikt
válasz generic #69640 üzenetére
Ha kezdő vagy, minek szerencsétlenkednél a váltással, bólogatni minden kapcsolásnál, kínozni szegény kuplungot és fogaskerekeket? Az utasok komfortjáról nem is beszélve, jobb az automata váltó selymes váltása mint headbangelni folyamatosan.
Ráadásul ebben parkoláskor se tudsz kárt tenni, ha meg másokat zúzol le, arra ott a kötelező. Ha rosszul méred fel a padka magasságát, vagy nem veszel észre egy kátyút időben, ez a kocsi azt is kibírja, nem akad fel, nem üt fel.
Egyértelműen ezt válaszd. Műszakija is érvényes, klíma is van benne, és a bordó kárpit nagyon menő!
-
szőröscica
addikt
válasz DeFranco #69657 üzenetére
Kapott kb. tíz tanácsot arra vonatkozóan, hogy vegyen swiftet vagy Astrát.
Épeszű ember úgysem választja azt, amit én ajánlok.
Azért láthatod, hogy eleinte mindig korrekt, rendes autót mondok, ha még mások nem tették, illetve amiről tudok érdemben nyilatkozni, megteszem.Utána pedig írok valamit, ami megfelel a kritériumoknak is, még ha a legkevésbé ésszerű választás is. Annyit kérdezett, hogy első autónak max. 300-ért névre írva.
-
szőröscica
addikt
válasz bandus #69730 üzenetére
Szerintem ennyiért kapsz Columbiát is, legalábbis én tuti nem többért vettem annak idején.
De alapvetően azt tudom javasolni, hogy ne vidd túlzásba a költekezést, egyszerűbb ruházat is megteszi eleinte, mert esni-kelni fogsz. És felszerelést sem vennék újat: vagy vegyél használtat, vagy bérelj, mert abszolút nem biztos, hogy tetszeni fog ez a sport. Én sem rajongok érte, ha családdal vagy barátokkal megyünk, akkor elcsúszkálok, de magamtól sosem mennék, így nem is bánom, hogy egy használt Völkl lecet vettem és használt bakancsot, és a Decathlonban hozzá botot meg sisakot, mert különben kidobott pénznek érezném.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Tartósságban szerintem nincs különbség a német és a francia dízelek között, de a németek sokkal kulturálatlanabbak. Legalábbis egy VW CR-t összehasonlítva egy dci-vel, vagy hdi-vel biztosan. A PD-ről nem is beszélve.
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #69761 üzenetére
Itt Miskolcon is jópár szaladgál, pedig ugye nem ez Magyarország húzórégiója.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #70050 üzenetére
De egy DPF-et igen!
-
szőröscica
addikt
válasz Dr.FantastiK #70159 üzenetére
Hol akarod használni?
-
szőröscica
addikt
válasz strabowsky #70162 üzenetére
Felszereltségét tekintve fapados, de egyébként a képek alapján szépnek tűnik.
-
szőröscica
addikt
válasz Dr.FantastiK #70170 üzenetére
Szerintem szopás a jobbkormányos kocsi. Se parkolóházban, se mcdriveban nem lehet rendesen használni, és ha mégsem autópályára mész, akkor előzni sem könnyű vele.
A Passat simán tart egy 170-180-as utazót, az nem elég?
-
szőröscica
addikt
Azért egy ilyen Megane-t még én is elfogadnék: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- Xbox Series X|S
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Viccrovat
- Három Pixel 9 is lebukott
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest