Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    veterán

    válasz !Overdose! #68772 üzenetére

    Tehát van némely alkatrész ami nehezen beszerezhető az ajánlott/jó minőségű gyártmányokból, így vannak gányolt verziók.

    Mikor tanultam vezetni, akkor Normafára, Budaörsre, Hármashatár-hegyre, Zugligetbe és Rózsadombra mentünk úgy hogy végig én vezettem, szóval dimben-dombon keresztül mentem a 72 pacis 190 D-vel de nem volt gondom.
    Jól kell váltogatni a 4 fokozatot és halad az kellően.

    Azt viszont elismerem, hogy nem egy aszfaltszaggató gép, de nem is arra lett készítve, hanem, hogy biztonságosan és kényelmesen utazzunk benne.

    Akié a Merci az meg márkaszervizbe hordta mindig is ha valami komolyabb volt vele (a már említett gyújtáskapcsoló, 2 elülső rugó, új kipufogódob. ékszíjfeszítő), és mindig a Mercitól vásárolta az alkatrészeket. Bontó vagy egyéb hely szóba sem jöhetett nála. Azt mondta, hogy ez az autó megérdemli ezt a kis pluszt, és cserébe megy, nincs gondja vele és szereti.

    A TDi az általam keresett és talált autókban nem volt eddig.
    Az egyik legismertebb használt autós oldalon szoktam nézni a lehetőségeket és kínálatot, ott általában csak annyit, jelölök be, hogy max 2200-2500 cm³, 160 LE-nél ne legyen nagyobb és legyen légkondi valamint ne legyen automata sebességváltós aztán nézem ami van 700k Ft-ig.

    (#68774) Zewa :

    Ezekhez volt szerencsém:
    -Skoda SuperB (első generációs), 1.9 TDi
    -Suzuki WagonR+ benzines
    -Kia Rio dízel
    -Mercedes 190 D(ízel)

    A "modern" autókkal az a gondom, hogy némely 8 évesen rosszabb állapotban van átlagosnak mondható használat után mint egy 22 éves autó, mert annyira nem ügyelnek az anyaghasználatra és minőségre.

    (#68778) DeFranco :

    Értem köszönöm!

    (#68779) hdman :

    Melyik dízel BMW motor javasolt ha nem az 1.8 és 2.5 TDS?

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Új hozzászólás Aktív témák