Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz M4T4D0R #219105 üzenetére

    Amiket leírtál azok minden autónál kb benne vannak a pakliban, mondjuk a 2 vezérlés cserét sokallom 4 éven belül, gyanítom nem mentél vele olyan sok km-t :U
    Mai szervizdíjak mellett pedig 100-200 ezer Ft-ok simán elmennek és még nem is nagy beavatkozásokról beszélünk.

    Szerintem egyáltalán nem lehetetlen másfél millióból venni olyat, aminek rendben van az előélete.

    H Astráról van egy nagyon alapos leírás az opelmuhely.com-on, azt olvasd el, benne van minden várható hiba az összes motortípushoz.

    Nekem ilyen 1.8-as van, 360 ezer km van benne, 320 ezerrel vettem 3,5 éve, akkori kínálat legaljáról, de ismert előélettel. Csak a karbantartásokat tekintve havi 17 ezer Ft az átlag ami elment rá ennyi idő alatt, ebben a gumicserék is benne vannak. Adókkal, biztosítással, vizsgával kiegészítve 20 ezer per hó.
    Nem hiszem hogy ennél jelentősen lentebb lehetne menni, így is ridegtartásban van nálam az autó.

    Viszont az ismert előéletnek hála tudtam, hogy a komplett vezérlés és a 2 okoskerék azelőtt nem sokkal volt cserélve, illetve 2 lambdaszonda és egy kipufogó flexicső, szóval egy nagy adag drágább beavatkozáson volt túl a közelmúltban. Nekem a kötelezőkön túl egy trafósort kellett cserélnem, 4 gátlót, 2 hátsó rugót, 2 toronycsapágyat, meg egyszer heggesztették a kipufogót mert kifújt. Nyilván a féket, folyadékokat, hasonlókat nem részletezem.

    szerk: Továbbá most van egy ismert előéletű, jól leszervizelt autód. Azt azért csak látod / érzed rajta, hogy mik a következő költségek, jobban tervezhető, mintha vennél valamit amiről semmit vagy csak keveset tudsz.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák