- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
Napokon belül érkezik a Warhammer Skulls esemény
gp A show alatt új bejelentések is várhatóak, valamint a jelenleg is készülő játékokról is kapunk friss részleteket.
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Oké, nem azt mondom, hogy nem történt még ilyen a világon...
De próbálj meg megállni mondjuk az M7-esen a belsőben!
Előbb dudálnak süketülésig és villognak vakulásig, meg mennek beléd négyen telibe, minthogy megtudnál állni nullára... Szvsz életszerűtlen egy autópályán a belső sávban megállni.
Még a leállósávra is azt mondják, hogy 20 perc után már igen nagy a valószínűsége, hogy belédcsattan valaki.Amúgy meglepő, de nekem is eszembe jutott már, hogy műszaki hiba miatt áll meg így az autó. De én is azon vagyok, hogy akkor inkább áttolnám egy másik parkolóba, minthogy így hagyjam.
Meg azért jó nagy mázli kell hozzá, hogy pont egy mozgássérült négyes parkoló kellős közepén, keresztbe rohad le az autó. -
qdak
addikt
válasz Dany007 #34101 üzenetére
felre ertesz v rosszul irtam, sztem is siman bele durrannak, vagy ha elrantja v akarmi, mindenkepp rohadtul veszelyes.
philoxenia, lehetett volna, de nem volt tomve a parkolo, meg amilyen merges voltam (idore mentem volna) kedvem se volt ~1700 kg ot tologatni.
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
mezis
nagyúr
válasz Dany007 #34101 üzenetére
Olyat még nem láttál, hogy egy autópálya valamennyi sávjában csak állnak az autók ? Mert előttük is állnak, megfordulni meg tényleg tilos !
Van olyan épelméjű, aki úgy gondolja, hogy egy autópályán csak úgy meg lehet (szabad ?) állni ! ?
Ezt még a leálló sávban is tiltja a KRESZ ! Nem véletlenül !
mezis
-
Reaper
őstag
Ma olyat láttam, amire eddig nem volt példa számomra. Megyek felfele Budakeszi felé, előttem valami családi egyterű a Kolosy térnél. A lámpa piros, emberünk, lassít, majd lazán átmegy a piroson, és besorol a jobbra kanyarodó sávba, ahol a kiegészítő lámpa szerint neki zöld, viszont ő végigvárta a teljes lámpa váltást.
A bécsi útnál volt a legjobb, két sáv közé beállt a piros lámpánál, majd elkezdett gurulni, és szétnézett, hogy jön-e a villamos, behajtott a kereszteződés közepébe, és ott megállt! Amikor zöld lett a lámpa még mindig ott állt, mi haladtunk volna, ekkor megint dudáltam rá jelzés értékűen, ekkor elindult egyenesen, majd satu fék, és inkább elment balra, kissé visszakanyarodva, mert ekkor már túlhaladt a kereszteződésen! Hát én nagyon meg voltam lepődve, oké, hogy esetleg nincs helyismerete, vagy bizonytalan, be basszus azt a k*rva lámpát azért csak ismerni kéne, meg az alap közlekedési, megfordulási, sávtartási szabályokat. Nem tudom, hogy ivott, vagy szívott-e valamit, vagy csak a meleg ártott meg, de ez komolyan életveszélyesen közlekedett, nem is tudom mit lehet az ilyennel kezdeni.[ Szerkesztve ]
-
#72042496
törölt tag
Félelmetes egyébként, hogy több kommentelő is úgy gondolja, hogy ez teljesen rendben van, illetve aki szerint az illető egy ön- és közveszélyes barom, az csak magyar szokás szerint irigykedik.
-
-v-
addikt
válasz #72042496 #34107 üzenetére
Félelmetes egyébként, hogy több kommentelő is úgy gondolja, hogy ez teljesen rendben van
Félelmetes, hogy van aki úgy gondolja, hogy nincs
Gondolom azok vezetéstechnikai repertoárjában a kézifékes elindulás a legadvancedebb elem, és életükben nem vezettek stiftnél komolyabb autót. Egyébként meg 20-al kifordul a sarkon ... 20-al bazeg, nem egy giorgi tevzadze videót vagy valami motorral 300-al versenyzek az R8-as audival -t nézünk .... na mindegy. -
philoxenia
MODERÁTOR
Nem érted a lényeget, itt közlekedni kell, vagánykodni pályán, vagy reptéren... Esetleg Ferrarival...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
-v-
addikt
válasz philoxenia #34111 üzenetére
vagánykodni pályán, vagy reptéren
De ez nem repülő Meg nem is pályaautó. Ez pont erre való Ez egy utcai autó ... de hívd fel a Ferrarit akkor (meg a Porschét meg minden sportkocsigyártót meg a hot hatcheket is stb.) hogy ne gyártsanak már ilyen autót, mert az utcán közlekedni kell, nem vagánykodni ... elég lenne ebbe egy egy egy literes három hengeres motor!
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#72042496
törölt tag
"Egyébként meg 20-al kifordul a sarkon"
Keresztben, majdnem elkaszálva két autót, jóformán letolva az útról az előtte haladót majd - immáron nem 20-szal - végigsöpörve az utcán. Hiába vezet jól az illető (erről egyébként semmit nem tudunk), ez közúton, lakott területen belül meg aztán főleg veszélyes.
Az pedig a leglényegtelenebb dolog az egészben, hogy milyen autóval csinálta. Vagy a KRESZ-ben létezik olyan kitétel, hogy Ferrarival nem kell tekintettel lenni a forgalom többi résztvevőjére?
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz #72042496 #34114 üzenetére
Nemár. Most mi volt ebben?
Megnéztem a videót... Azt hittem lesz valami poén, ahogy a srác az elején elkezdi... még jó is lehetett volna, de aztán semmi.
Tényleg nem vágom. Most a kanyar után a Ferraris megküdte neki egy kicsit, majd megelőzött egy vélhetően elég lassan haladó autót. Ennyi. Nem történt semmi.Hetente legalább egy ilyenem van nekem is. Csak én nem ekkora lendülettel, mert a Mondi nem farol be így De amúgy a szituáció ugyanaz.
Szerk.:
és nem azt mondom, hogy nincsenek közveszélyes Ferrari sofőrök mert biztos vannak. De konkrétan ezt a műveletet amit a videón látni, napi szinten kb 1000 másik magyar sofőr csinálja mezei autóval.
Egyébként ebben semmi veszélyes nem volt. Ha az illető nem tudná legalább csak egy kicsit vezetni azt az autót, akkor a farolás után ijedtében satufék és megáll vagy épp kipördül... Ehelyett gond nélkül korrigált és folytatta az útját... Tudta ő hogy mit csinál.Na mindegy, lehet nem helyes és lehet, hogy átlépte a sebességhatárt. De ettől még ez itthon abszolút nem kirívó jelenség. V.színű ha egy mezei BMW-s lett volna akkor fel se kerül a netre, mert kit érdekel kategória.
[ Szerkesztve ]
-
-
Dany007
veterán
De ezzel még így ebben a formában nincs semmi gond.
Megelőzött egy autót, ami amúgy lassan ment. És nem arra gondolok, hogy kifejezetten lassan, hanem csak simán lassan.
Én is szoktam ilyet, ha sietek vagy ideges vagyok vagy hasonló. Egy 30-40-nel haladó járműt nem nagy dolog megelőzni a veszély is minimális, jóformán nulla. Főleg, hogy belátható volt az útszakasz, nem kanyar vagy hasonló.Ami meg az utak állapotát illeti, hát ja. Max tank való ezekre az utakra, normális autó nem. A sajátomat is féltem, nemhogy egy Ferrarit. De nyilván akinek Ferrarira van pénze, az nem úgy kuporgatta össze évtizedek alatt...
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
Ezzel a Ferrarival, itt, ez a mutatvány, ezt juttatta eszembe. Nagyjából annyira
alpáriprovinciális szvsz...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
-
Dany007
veterán
Kedvet kaptam az ilyen videókhoz. Néztem egy összeállítást. Na sok idiótán kívül is volt egy, amelyik szűk utcában, kétoldalt autók... valami szürke Lamboval száguldozott, majd a végén telibekapott egy oszlopot.
Na az már tényleg veszélyeztetés! Az már tényleg durva volt, mert nem 50-60-nal száguldott végig a kis utcában.
De ez, hogy farol egyet, majd megelőzi az előtte levőt kb 60-nal, mert többel nem nagyon előzhetett... Az nulla.
Egyébként, ahogy mondod is, veszélyeztetés, nincs sok köze ahhoz, hogy épp milyen autóval teszi.Max annyi, hogy egy ilyen Ferrarinak tizedakkora táv is elég az előzésre és tizedakkora úton meg is tud állni ha kell. Mert ugye nem csak komoly motor van benne, hanem hozzá tartozó igen komoly fékrendszer is.
Tehát ha azt vesszük, ugyanazon sebesség mellett egy Ferrarinak sokkal nagyobb esélye van időben megállni, mint egy random autónak, akár BMW akár Opel akár Ford akármi...De mint mondtam, az emberrel nem tudsz mit csinálni. Ha idióta akkor mindegy mit vezet.
Szerintem egy kicsit ez a video most túl van lihegve, csak mert Ferrari...[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
-
Dany007
veterán
Hát erről is vitázhatnák egy sort. Persze, biztos nem ment lassan. De 100-zal se az biztos. Néztem az ütközés után kb 3 autónyit csúszott úgy, hogy előtte nem fékezett csak miután az ütközés után újra földet ért.
Az odafigyelhetne dolog megérne egy külön cikket is. Igen, figyelhetne, no de képzeld csak el Pest forgalmát mi lenne ha mindenki úgy közelítené meg az utcákat ahol neki van elsőbbsége, hogy figyel hátha valaki nem adja meg az elsőbbséget. Totális káoszba fulladna az egész közlekedés.
Kivitelezhetetlen. Azért vannak a szabályok, meg a kresz hogy bízzunk benne, anélkül nem lehetne normálisan közlekedni...
Semmi értelme az egész felsőbbrendű / alsóbbrendű úthálózatnak meg a tábláknak ha ezek ellenére is úgy közelíti meg az ember a kereszteződést, hogy húh most biztos valaki belémjön mert nem adja meg az elsőbbséget... szimplán összeomlana a közlekedés. -
Möhe
addikt
válasz Dany007 #34134 üzenetére
Ez így van, de azért nekem is volt olyan balesetem hogy főútról kanyarodtam le balra kanyarodósávból, és nekem jobbról ahol 3 helyen is figyelmezettnek (STOP) a táblák, 1 a normál helyen egy a kereszteződés felett egy pedig az útra is felfestett STOP. Mégis megállás nélkül csattant nekem amikor már elkezdtem a kanyarodást ,pont a holtteremben volt és már csak azt éreztem hogy odébbtaszít valami.
Láttam hogy tempósan jön,de bíztam benne hogy megáll,hát nem. Pedig ő nem egyenesen akart áthaladni a főúton,hanem pont arra akart menni ahonnan én jöttem,és neki nem volt egyértelmű hogy meg kell álnia. Nem vette észre a táblákat ,pedig mutattam is neki hogy 3 helyen ki vannak téve a STOP táblák/feliratok az úton.Azóta ez körforgalom lett a sok baleset miatt,ami érthetetlen,pedig egyértelmű mint az 1x1.De a vizsgatanárom is azt mondta,hogy csak akkor van elsőbbséged ha az neked meg is adják,máskülönben bakhatod.
-
Bati0501
őstag
válasz Dany007 #34134 üzenetére
De kereszteződések között akkora különbségek lehetnek,h nocsak,nem lehet mindegyikre ráhúzni,h bízni kell,mert van olyan,ahol egyértelműen látod,h mi a helyzet és a többségnél sajna nem,már csak akkor,amikor...
Möhe: Mégis megállás nélkül csattant nekem amikor már elkezdtem a kanyarodást ,pont a holtteremben volt és már csak azt éreztem hogy odébbtaszít valami.
Láttam hogy tempósan jön,de bíztam benne hogy megáll,hát nem.
-
#72042496
törölt tag
válasz Dany007 #34130 üzenetére
"Max annyi, hogy egy ilyen Ferrarinak tizedakkora táv is elég az előzésre és tizedakkora úton meg is tud állni ha kell."
De a gyorsulása is nagyobb, az ember reakcióideje viszont ugyanakkora marad, ahogy írtad is. Megkockáztatom, hogy a tulajok nagy része se magát, se a kocsit nem ismeri elég jól. Ezzel nem lenne gond. Gond akkor van, amikor az illető nincs vele tisztában, és még hülye is mellé.
A vége nemcsak sportkocsikra/azok vezetőire áll.
Itt Pesten régebbi BMW-ket látok néha raszkalizni, erról is ugyanaz a véleményem, mint amit a ferraris videó alatt leírtam.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Persze, én nem azt mondom, hogy nincs ilyen kereszteződés. Sőt, magam is ismerek és félek egy ilyet. Ott én is mindig elsőbbséget adok.
Csak arra próbálok rámutatni, hogyha mindenhol mindenki így járna el, összeomlana a közlekedés.
Gondolj csak bele mi lenne ha minden lámpás kereszteződésen úgy kéne átmenned a zöldön, hogy lelassítasz 20-30-ra, hogy megbizonyosodj arról megadják neked az elsőbbséget. A kereszteződések áteresztőképessége a töredékére esne vissza és a jelenlegi legnagyobb pesti dugók csak nevetséges bolhapiszkok lennének ahhoz képest.
Tehát az okés, hogy vannak ilyen kereszteződések amit az ember már ismer. De nem lehet mindenhez így hozzáállni.@Balika911:
"De a gyorsulása is nagyobb"
Igen, ezért is írtam, hogy "azonos sebesség mellett" egy Ferrari a komolyabb fékrendszernek köszönhetően rövidebb idő alatt megáll, mint egy random másik hétköznapi autó.
-
Beri
addikt
Rendőrségi csaligyalogos
Ez nem szabálytalan? Úgy értem, amikor tomcat-ék elkezdtek csalibringákat kirakni és megfigyelni, azt nyilatkozá vala a yard, hogy ők ezt nem tehetik meg. Akkor csak a szokásos kamut nyomták le a torkunkon fakabáték, vagy usankában ez is másképp van?A ferraris témához meg csak annyit, hogy azt kéne büntetni, aki nem így vezet
Igenis tudja meg a jónép, milyen érzés az, amikor lepadlóznak az ember mellett egy ilyet. Ha meg a random embernek nem áll fel a tarkóján a szőr (vagy nem porcosodik a gyík, ki-ki válasszon kedve szerint) egy ilyentől, akkor ne kaphasson jogosítványt. Igen, álomvilágban élek, tudom.[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Möhe
addikt
Persze hogy nekik szabad. Te,én ,meg a többi átlagpógár csak kussoljon és fizessen,bégetünk vazze.
Engem az dühít fel,hogy látom hogy ott a gyalogos a tőlem kb 100m-re lévő zebránál és toporog. Bőven át tud menni,mire odaérek,de csak les bambán (kor,szín,vallási hovatartozás stb mindegy) én megállok,és intenem kell neki hogy mehet. Ekkor megy fel a pumpa,és már rutinból nem engedem át az ilyen mamlaszt. Akin látom hogy át akar kelni,mert tekeri a fejét és a padka szélén áll,annak jelzek villantással ,hogy lassítok,mehet át.
Amúgy jó lenne ha a zebra a járdára is fel lenne festve kb 1 méteres részen,mert a nyuggerek szeretnek ott beszélgetni oldalra fordulva,vagy méterekre a padkától csak lesik a feléjük haladó kocsikat,aztán hogy átakar menni vagy nem azt szerintem ők sem tudják.
A kedvencem meg a terminátorok akiknek derogál körbenézni,csak mennek előre.
Ez szintén kétoldalú dolog, amíg balf@sz a gyalogos, miért csak az autós legyen figyelmes?
Gyalog vagyok tudom hogy ha határozott vagyok,figyelem a kocsikat,simán megállnak és átengednek,vagy átmegyek ha olyan a távolság.
Igen is a gyalogosnak is kell kresz ismeret amit már az oviban lehetne oktatni,legalább hogy körülnézzen a járdán,ha már a szülő ezt nem teszi meg.
Mindenki az utakon közlekedik,de a gyalogos/biciklis szintén kerülhet olyan helyzetbe ahol ha van minimális kresz ismerete elkerülhet balesetet.De kizárólag az autósnak kell mindenre figyelni/vannak elővéve (rendben van hogy ő közlekedik tonnás fémdobozban),de nem csak ő van az utakon, keresztezve gyalogátkelőket/bicikliutakat ,hanem sok résztvevős "játék".
szvsz
magánvéleményt hallottak/olvastak -
biga
senior tag
Ez majdnem olyan, mint 2 100 körül haladó autó frontális ütközése (valójában kicsit durvább, hisz itt egy stabil falnak megy, de a végeredmény szempontjából a különbség minimális). Ajánlom különösen azoknak, akik szerint a gyorshajtás nem is olyan nagyon veszélyes....
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
philoxenia
MODERÁTOR
-
biker
nagyúr
Mar megint fizika alapok???
2db kozel azonos tomegu test egymassal szembe 100-100kmh sebesseg eseten, mivel a nullapontjuk kozepen lesz, pont annyi, mintha mindegyik kulon kulon 100-al falnak menneElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI + Unifi + IPv6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Hálózati / IP kamera
- Autós topik
- További aktív témák...
- Lenovo Ideapad Pro 5 - i5-13500H / 16 GB DDR5 / 2.8k 120Hz IPS /6 GB-os RTX 3050
- Fujitsu Esprimo D756 desktop PC, HD-7750 VIDEOKÁRTYÁVAL!!, i5-6500T, 8 GB DDR4 RAM, 240 GB SSD, DVD.
- MacBook Pro M3 16/512 új állapotban
- iPad pro M2 2022 12.9-inch Wi-Fi Celluar Silver
- UIISII I8 Lightning csatlakozós (Apple, iOS) fülhallgató
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs