- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
Ezeket én is szeretem, ma reggel is, meg úgy általában minden nap, Váci út, Hungária, kevés kivétellel végig 70, erre mind3 sávban tolják neki 50-nel. Aki fél menni megértem, de akkor menjen ki a külsőbe, ne szívjon már mindenki miattuk.
Bár a kedvencem amikor látom, hogy valami nincs rendben, két sáv között kóvályog, index nincs, lassan megy, de nagyon, és ilyenkor mikor mellé érek látom, telefonál. Tegnap pl úgy nézett ki, hogy az előttem levő húzódótt a sáv jobb szélére, mondom oké, sávot akar váltani, csak bizonytalan, semmi gond ráérek. Aztán miután mindig visszament a sáv közepére, majd a balra kanyarodóba, melléérek, és látom a telefont cseszteti menet közben. Na az ilyenektől eldurran az agyam.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Avicularia #29061 üzenetére
Itt Pesten az a gond, hogy ahol 70, ott annyira van beállítva a lámpa, jobb helyeken.
Ezzel nem is lenne probléma, csak a sok alvó/telefonáló/egyéb miatt szinte lehetetlen végigmenni a zöldhullámon.
Az átlag fogyasztáson úgy tudok javítani, hogy nagyon korán megyek melózni, és hazafele is a tömeg előtt megyek. -
Reaper
őstag
Lehet voltmár, de ez nagyon beteg:
[link][ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Mindennapos dolgok ezek, de engem leginkább az zavar, amikor mögöttem nem jön senki, de a gyalogos megindul, mert "zebravanmajdmegáll", mindezt úgy, hogy elszámolna 3-ig, már ott se lennék. A másik kedvenc öntudatos gyalogos amelyik nem néz szét büszkén, fejet felemelve, zene a fülében halad előre, és vidáman rálép a villogó zöldre is.
Én ha gyalog vagyok és nekem zöld a lámpa akkor is szétnézek, hogy nem jön-e valaki aki benézte a lámpát, de lehet, hogy csak én vagyok paranoiás... -
Reaper
őstag
válasz mephi666 #30522 üzenetére
Az ilyen forgalom irányítás a leges leghülyébb megoldás a világon. Régebben alig tudtam kezelni, manapság úgy veszem, hogy úgyis csak a gyalogosok után tudok átmenni, van idő körülnézni. De tény, ha valami bringás teker mint az állat, akkor nem lehet észrevenni sajnos.
-
Reaper
őstag
Tudja valaki, hogy az M3 miért volt ma reggel durván beállva Pest felé? Kicsit a szokásos 15-20 perces menetidőm a melóhelyig laza 1óra fölött volt.
-
Reaper
őstag
Komolyan nem értem az embereket. Ma reggel M2/a Vác felé haladtam, normális tempóban kb 3-4 autó mögött, mikor beértünk egy távolsági buszt. Ez kellemetlen, de megszokott, semmi extra. Viszont van 1-2 olyan szakasz az úton, ahol 2x2 sávos lesz, és akkor meg lehet előzni az ilyeneket, majd később beérni egy másikat . Na mindegy, ilyenkor úgy illik, hogy ha bemész a belsőbe, akkor nyomod neki, hogy lehetőleg ne csak te, hanem esetleg mások is be tudják fejezni az előzést akik mögötted jönnek.
Elérkezik a 2x2 sáv, az előttem haladók bemennek a belsőbe, elkezdenek menni, mennék én is, de az előttem levő kb a busszal egy tempót megy, és nem haladunk. Mivel én visszakapcsoltam egyet kicsit ráestem, de nem vészesen, lévén, hogy nem egy rakéta a kocsi, pláne klímával. Erre a delikvens befékez, majd erősen mutogatva, meg káromkodva kirántja a kocsit a külsőbe, hogy akkor menjek. Csak pislogtam, hogy ezt most így miért. Először is, ha bemész a belső sávba, akkor menjél, másodszor meg a reakció miatt.
Szép napsütéses reggelen, minek idegeskedni? -
Reaper
őstag
-
Reaper
őstag
válasz mefistofeles #32279 üzenetére
De szép is a jobbkéz... Egy ismerősöm hosszú szívás sorozat után végre elkezdhette használni a szinte teljesen felújított Calibráját, majd rövid időn belül egy kukásautó vetett véget az élvezetnek, szintén jobbkezes kereszteződésben. Ezért nézek én jobbra is balra is ilyenkor.
-
-
Reaper
őstag
Én december 27ikén este fél 12kor haladtam át 68km/h-val Monorierdő zsúfolt főútján, és ezt díjazták egy fotóval, szóval igen. De Pesten is legutóbb a Kacsóh Pongrác felüljárót figyelte egy Octavia valamikor 11 fele.
Bezzeg a Váci úton még nem láttam őket esténként, pedig ott igazán nem normálisan szoktak "gyorsulgatni".[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Nekem az M3 kivezetőn szokott az ilyenektől elgurulni a gyógyszer, belső sáv 70, középső ugyanannyi, külső meg üres, hiába villogok, hogy izé, én azért mennnék légyszi, még rá is fékez a paraszt. Aztán jönnek a rosszalló pillantások amikor kimegyek a külsőbe, megelőzöm a gyökereket, és vissza a belsőbe.
Én nem bánom, ha valaki nem akar/mer/tud annyival menni, mint a megengedett, de akkor tegye ezt úgy, hogy másokat nem akadályoz. Amikor én csináltam a jogsit, nálunk volt olyan, akit a "forgalom akadályozásáért" húztak meg. Mondjuk nem engem -
Reaper
őstag
Ez nagyon ismerős helyzet, nem szoktam igazán gyorsan hajtani, főleg pályán általában megpróbálom megtalálni azt a tempót, amikor nem kell előzgetni, hanem tudok menni egy sebességet, általában "vonatozva" és akkor mindenki nyugodt-kényelmes, főleg az M3ason. Sajnos arra jöttem rá, hogy ez maximum vasárnap kora reggel lehetséges, mert egyéb időkben a belsőben mennek a 180+osok, a külsőben meg a 90nél eszik a legkevesebbet a kocsi népség, a kamionosokkal. Később amikor beérünk a 2x3 sávos részekre akkor meg kamionok ki, 90-esek meg jellemzően maradnak a középsőben. Az ilyet sose fogom megérteni.
A másik nagyon jó dolog, amikor reggelente megy az ember az M2/A-n, és beér egy buszt/tehert/munkás járatot. Jön a 2x2 sáv lehetőség lenne előzni, erre a sor elején bevág a belsőbe a felvezető kocsi, és pont annyival megy csak, hogy ő a 2x2 sáv végére pont beférjen. Mindenki más meg le van szarva.
#33674 - természetesen az ilyen állatokat én sem szeretem, de azok már egészen más tészta, én pl nagyon ritkán szoktam villogni, tényleg csak akkor, amikor nem veszi észre magát emberünk, hogy útban van, és már lett volna lehetősége kimenni. Persze van amikor nincs más lehetőség, mert vagy leszarja, vagy észre sem veszi, hogy más is van az úton rajta kívül. Ilyenkor keresek helyet a jobbról előzésre, vagy ha jön valaki agresszívabb kimegyek előle, és hagyom, hátha ő rábírja a parasztot, hogy húzzon kifele.
#33679 - ez vidéken mennyiszer előfordul velem is, aztán mikor megelőzöm, akkor kap észbe és kezdi neki nyomni. imádnivalóak!
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
"A jogosítvány azt igazolja (többek között), hogy képességed van eldönteni, hogy a szabályok adta kereteken belül milyen módon kell a járművedet használni. "
Bocs de ezen felröhögtem. A jogosítvány csak azt igazolja, hogy kifizettél cca. 100k forintot, és képes voltál végezni egy elavult, és korrupt vizsgasorral, ami semennyire nem készít fel a közlekedésre.
Ennyi erővel akkor amiből az egyetemen levizsgáztam, ahhoz most is mindenhez értek, mert van róla papírom.
No offense![ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Én sem most szereztem már, hanem bőven régen, de a családomban vannak akik nemrég, és sajnos most már arról szól az egész, hogy benyald a vizsga kérdéseket a KRESZ vizsgára, a gyakorlat meg arról szól hogy az oktatónak a személyes sofőrje vagy, természetesen minél magasabb fokozatban, alapjáraton, emellett, hiába nincs bajod az autó kezelésével, azért "ajánlott" plusz órákat venned...
Viszont már rég nem tanítják meg a forgalom folyamatos figyelését, tükörhasználatot, a forgalom ritmusának a tartását, az intenzív gyorsítást. Egyedül annyit tanulsz meg, hogy a 3-as vizsgaútvonalnál mikor merre kell fordulni, és hogy ha lehet akkor 40nél ne menj gyorsabban, mert akkor már sokat eszik a gép.
Nekem egyébként nincs bajom azzal, ha valaki óvatos, vagy bizonytalan, de akkor legyen szíves használja a külső sávot, vagy ha fél az autópályától, akkor menjen fóúton, ha ott is fél, akkor gyakoroljon, ismerje meg az autóját, és annak határait forgalmon kívül. A fejemet fogom, de nem egyszer látok olyat, hogy az előttem haladó rendszeresen lenéz a sebváltóra, mielőtt kapcsol...
#33720 - pedig a T nagyon hasznos, akkor legalább tudom, hogy mire számítsak. Bár én elég sokat látok manapság.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Ilyen a jó oktató, nekem amikor 2 sávoson haladtunk volt, hogy random rákérdezett, hogy milyen autó van mellettem, hogy megnézze mennyire figyelem a forgalmat, plusz a holttér figyelést is kihangsúlyozta. A sebességre annyit mondott, hogy 50, intenzív gyorsítás, hogy ne tartsam fel a mögöttem jövőket (városban). A 4-esen 90, vagy ha a forgalom megkívánja akkor max 100, de vizsgán csakis 90 (vagy 80? régen volt már).
Az enyém jó fej volt, bár ehhez nyilván a rumos tea is hozzátett, nem is volt gondom vizsgán. Mondjuk én akkor már 2 éve gyakoroltam a vezetést Trabanton! (Vidéken, földutakon) Ahhoz képest az 1-es Astra elég vicces volt, de gyorsan át tudtam rá szokni.#33722 - Én pályán nem is mentem egyszer sem, Szolnok mellett nem sok van, de akkor lehet, hogy vannak még értelmes oktatók manapság is. Szeretném ezt hinni.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Azért ma jó volt látni, hogy van még az autósokban összetartás.
M2/A, pest felé, rövid 2x2 sávos szakasz végére megint beálltak a sünök, hogy pont azt a szakaszt fotózzák, ahol már kint van a 90, de még 2x2 sáv van, ahol általában mindenki megpróbálja még befejezni az előzést.
Ugyan a Waze szólt már előre, de örömmel láttam, hogy sofőrtől, autótól függetlenül sokan villogtak előtte.
Jó érzés az ilyesmi, a mai autós társadalomban. -
Reaper
őstag
Persze lehetséges szabályosan közlekedni, de tényleg van 1-2 olyan hely, ahol ha nem mondják nem veszed észre a szivatást. Csak a Hungária/Könyves Kálmán krt-on van két helyen 50-es tábla (amúgy 90%ban végig 70) úgy elrakva kb 50 méteres szakaszra, hogy nem lehet észrevenni, pláne nem a belső sávból. Egyik a Hungária-Thököly kereszteződésnél, ahol rendszeresen mérnek is erre a szakaszra, a másik a Kőbányai úti kereszteződés. Na most én is azóta tudom, hogy egy ismerősöm kapott csekket eme félelmetesen veszélyes helyről. Viszont sokan nem tudják, és ha én lassítok is, akkor máris anyámat, mert nem értik miért megyek 70-nél mondjuk 60nal.
Szerk.: Ja a nem Pestieknek, ez mindkettő 2x3 sávos út, lámpákkal irányítva, tehán nem nagyon rohan ki eléd senki ezeken a szakaszokon.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz neduddki #33872 üzenetére
A Hungáriát/KK-t azért tudom, mert szinte napi szinten járok arra, és végig meg van támogatva 70-es táblával, minden kereszteződés után. Csak van egy pár rejtett csapda, ahol a keresztút előtt 50 méterre ki van rakva a külső sávba egy 50-es tábla, ami előtt egyébként parkoló is van, és volt már, hogy teherautó parkolt oda.
amúgy itt van a tábla ami elől pl gyakran le sem metszik a fát: [link]#33876: Akkor tudod miről beszélek, ismered az "élményt"
#33869: Mogyoród és környékén van sok helyen 40-es tábla, ott elég fájdalmas közlekedni, de szerencsére nem olyan nagy táv, és még valamilyen szinten érthető is, mert azért az csak egy kertváros, és bármikor kirohanhat eléd egy gyerek, vagy házi kedvenc.
Persze sok helyen tényleg értelmesebb lenne a 60, de ugye ezek a szabályok mindig a leggyengébb láncszemekhez vannak igazítva.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz philoxenia #33877 üzenetére
Szombathely szerint érvényes volt a belső sávra is, bár meg sem próbált ismerősöm fellebbezni, inkább befizette. Hogy jelentve lett-e már a tábla, azt nem tudom. Hol lehet ezeket jelenteni, mi a procedúra?
-
Reaper
őstag
Én a nulláson szoktam ilyet csinálni, de csak azért, mert tudom általában hol szoktak mérni, meg ugye a fix trafik. Látszódni is szokott, hogy kik nem ismerősök arra, mert ilyenkor nagy lendülettel megelőznek, és nem értik én miért lassítok, mikor addig jól haladtam. Persze félre húzódok, ha van hely hozzá.
-
Reaper
őstag
válasz AMD Power #33974 üzenetére
Igen az egy szép környék, ott mindig vigyázok, bár mióta a Waze-t napi szinten használom nem nagyon ért meglepetés Pest körzetében. Vidékre menet azért még mindig figyelni kell.
De megszokott hely akár az M3 szerencs utca, mégis rendszerint rámesnek, hogy ez most miért fékez.@degu: igen egyértelműen pénzbehajtás, sajnos, de erről már sokszor volt is szó. Védekezni kell elene, Waze, Traffi Hunter, és társai. Emellett lehet megkövezni, de ha már ezek mellett is meglepnek, mert mondjuk képes voltam a 4-es egy szakaszán 100-al menni, ott ahol ki van rakva egy bekötő út miatt kb 100 méterre a 60, akkor előbb utóbb beszerzek egy blokkolót, és bekaphatják.
-
Reaper
őstag
Ma olyat láttam, amire eddig nem volt példa számomra. Megyek felfele Budakeszi felé, előttem valami családi egyterű a Kolosy térnél. A lámpa piros, emberünk, lassít, majd lazán átmegy a piroson, és besorol a jobbra kanyarodó sávba, ahol a kiegészítő lámpa szerint neki zöld, viszont ő végigvárta a teljes lámpa váltást.
A bécsi útnál volt a legjobb, két sáv közé beállt a piros lámpánál, majd elkezdett gurulni, és szétnézett, hogy jön-e a villamos, behajtott a kereszteződés közepébe, és ott megállt! Amikor zöld lett a lámpa még mindig ott állt, mi haladtunk volna, ekkor megint dudáltam rá jelzés értékűen, ekkor elindult egyenesen, majd satu fék, és inkább elment balra, kissé visszakanyarodva, mert ekkor már túlhaladt a kereszteződésen! Hát én nagyon meg voltam lepődve, oké, hogy esetleg nincs helyismerete, vagy bizonytalan, be basszus azt a k*rva lámpát azért csak ismerni kéne, meg az alap közlekedési, megfordulási, sávtartási szabályokat. Nem tudom, hogy ivott, vagy szívott-e valamit, vagy csak a meleg ártott meg, de ez komolyan életveszélyesen közlekedett, nem is tudom mit lehet az ilyennel kezdeni.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz AMD Power #34430 üzenetére
Igen nekem is ő jutott az eszembe, felébredsz a kórházban, azt sem tudod mi történt, és a szüleid nincsnek többé... szörnyű belegondolni is.
A kis mocskot meg nem tudom én se sajnálni, aki idióta, előbb utóbb csattan. Oké, hogy mindenki követ el hibákat, de amikor az mások életébe kerül, akkor nem tudom megszánni. -
Reaper
őstag
válasz feka007 #34436 üzenetére
"Jó kocsi, jó sofőr, nincs probléma" legalábbis ő ezt gondolja magáról, és, hogy nincs olyan helyzet, amit ne tudna lekezelni. Az a baj, hogy hiába kap bármilyen ítéletet, aki így gondolkodik, az annyit mond, elbénázta, simán csak ezt és ezt kellett volna csinálnia..
Én még mindig azt mondom kötelező lenne mindenkinek egy vezetéstechnikai tréning, hogy tudja meg milyen szar, amikor csak kis tempónál is irányíthatatlanná válik a bombabiztosnak hitt autója. Persze 100%án nem segítene a népnek, de szerintem, ha csak egy kis időre is, de sokan visszavennének a tempóból. -
Reaper
őstag
Nem esik le nekik, nem gondolják végig miért áll a busz. Rendszeresen találkozom olyannal is, ebben a kereszteződésben a Rákos útról a Széchenyire kanyarodva, hogy emberünk beáll a balra kanyarodóba, egész a lámpáig, én meg már látom, hogy gyökér, és hagyok még egy helyet magam előtt a jól láthatóan felfestett vonalnál, mert elég gyakran jár az 5ös busz, így majdnem mindig jön egy, és a hülye meg csak néz, hogy jéé busz, aztán vagy leesik neki, hogy tolatni kéne, vagy áll még ott egy darabig. Láttam már olyat, hogy az autós üvöltözött az ablakon, hogy ki a hülye.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Nekem úgy tűnik, hogy sokat kell pluszba korrigálnia 0.46nál meg is kell állnia, az indulás utáni elsőt is elsokallta, de lehet csak én látom rosszul. Nem, én nem tudnám utána csinálni, nem is szoktam közönség előtt vandálkodni, de tudok olyat, aki végigcsánálná a pályát sokkal kevésbé "szögletesen".
-
Reaper
őstag
válasz radi8tor #35692 üzenetére
Ahányszor körbe van már fényezve a Suzukim nekem is pont ezért... szerencsére a már létező Cascot nem bontják fel, amíg fizeted, ki is van használva sajnos. Rendszeresen ajtót nekivágják, neki parkolnak elöl-hátul, a legszebb az volt, amikor egy kihalt lakótelepi parkolóban végig karistolták. Ki a francnak volt útban egy 98as Swift amiből olyan sok van, hogy fel se tűnik +1??? Szóval nekem is eszembe jutott már, hogy lehetne bekamerázni, de inkább a jó öreg "majom a csomagtartóban" megoldás lenne a legjobb
-
Reaper
őstag
válasz Gépötty #35701 üzenetére
Ez rendszeres volt a társasházban lakó öreg fószer csinált így helyet mindig a régi 300as merci+vonóhoroggal. Amikor lefotóztam, és mutattam, hogy ezt így hogy, annyi volt a válasz, hogy ő már 20 éve ott parkol. Azóta mondjuk elhalálozott, de jöttek újabb idióták. Az utcánkban van pár okos ember aki az alig 1 sávon próbálgatja a tuning ladáját, vagy éppen amit építgetnek. Sajnos csak 1 garázsom van, így a suzuki az utcán parkol, és szinte mindig kapok valami "meglepit". Legutóbb a tükrömet vitte le valami okos.
-
Reaper
őstag
válasz philoxenia #36000 üzenetére
Én nem tudom mi van az emberekkel mostanában, de engem pont valamelyik nap vert majdnem telibe oldalról egy gyökér. A Régi fótiról indultam a zöld jelzésnél egyenesen át a Rákos útra, benézek balra, és látom, hogy a Szentmihályin egyszürke Fókusz, átlagos 30 körüli sofőrrel nem áll a piros lámpánál, hanem jön tovább. Szerencsére nem koccant senki senkivel, mert pont sikerült elkerülni a Régi Fótiról jövőknek, de a fazon csak kb bambult maga elé tovább.
-
Reaper
őstag
válasz philoxenia #36020 üzenetére
Hát igen, ennyi sajnos. Mostanában jóval több veszélyes helyzettel találkozom, mint mondjuk 2 hónappal ezelőtt. Az is lassan alap, hogy feltételezem az autóstársakról, hogy nem használnak tükröt, lesz@rják az elsőbbség adás szabályait, táblák, jobbkéz, stb, esetleg álmodoznak/alszanak autózás közben.
-
Reaper
őstag
válasz philoxenia #36178 üzenetére
Nagyon szép, de még ezt olvasva is, akkor is utánuk mennék, és ha lehet átmennék rajtuk, hiába hívnám a rendőrséget, még engem nyomnának fel telefonálásért. Jobb helyeken az ilyen kis rabló suttyókat lelövik, asszem Brazília, vagy hol volt ilyen videó.
-
Reaper
őstag
Én nem tudom mi volt ma a városban, de a körúton egymást érték a szép nagy távolsági buszok, természetesen itt-ott beszorulva, pl a Blaha huroknál, a Hősök terén is, de mindenhol. Persze volt koccanás is, szintén a körúton, így az egyébként ugye teljesen folyamatos forgalomban volt egy minimális megakadás !szarkazmus_off.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Alkoholista nevelde
- Mobil flották
- További aktív témák...
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar