- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz Dany007 #19039 üzenetére
A cigó nyilatkozta régebben, hogy cső nélküli utcai autóval 100km/h felett életveszélyben van mindenki. Kap egy durrdefektet és vagy fa vagy a szembejövő vagy árok. De ez utóbbi még a legjobb a 3 közül. Ennek ellenére van aki rali pilótának hiszi magát és úgy hajt mint egy eszelős. Na őket szoktuk itt kitárgyalni.
-
Möhe
addikt
válasz Dany007 #34001 üzenetére
Most hazafelé jövet (7körül) lámpás kereszteződésnél lefordultunk páran (3. voltam)a főútról alsóbbrendű útra amit egyirányúsítottak kb 2 hete (felbontottak egy sávot ezért) ,amin szembejött egy 50+ os nénike. Persze állt a sor keresztbe fordulva mert addig nem lehetett bemenni amíg a néni ki nem jön ( a felbontás nagyjából a zebra után kezdődött így egy kocsi szabályosan tudott még megállni) én a kereszteződés közepén rákiabáltam a nőre hogy húzzon már bele mert ő miatta nem lehet közlekedni. De az idióta megállt a kereszteződés végén mert ugye vége az útnak,de a terelések és a nagyi miatt nem tudtunk bekanyarodni. Még neki állt feljebb hogy kiabálok és mutogatok.
Agyam eldobom,idősebb korban erősen szűrni kellene az alkalmasságin. -
qdak
addikt
válasz Dany007 #34001 üzenetére
sztem tok jogos (sose ertem mer all meg vki korforgo elott, ha tiszta!)
nekem multkor ugy alt be 1 no (o jobbra ment egybol, ahol zart sorompo volt) h veletlen se huzodott odebb, mint a tobbiek! h lefogta az egesz forgalmat a tobbi kijaratot keresok elott. en epp attfertem, teleg centiztem, mellette en is benyomtam, nem ertette...
aki velem ult mondta h aki megunta varni a kovetkezo mogottem szembol ment be (persze nem huzodott le a no, pedig lett volna hej...)(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
talpas
aktív tag
válasz Dany007 #34029 üzenetére
Akkor ezzel a feeling el már ketten vagyunk. Közlekedési mérnököknek ez így elhiszem jó, csak nekem tényleg zavaró és marhára kell figyelni abban a relatív szűk körben, na meg ha bozót van középen a látótér igen csak leszűkül. Lényeg araszoljunk....és óvatosan.
Haha bicis Neked a legtöbbször nem fog előzékenykedni. "Élvezem" gy. átkelőnél megállok /csak nézzük az átlag szgk súlyát/ nézek mint barom a mamára, aki int, haladjak tovább, mert neki az sem mindegy ki áll meg, hogy őt átengedje a zebrán....rataratatataaaa.. majdnem kiugrottam az au-ból. Lányomat vittem épp és mondja, neked ez új?Hát az volt. Aztán az álló tömeget újra mozgásba hozni."Veled, Uram, de nélküled..."
-
mezis
nagyúr
válasz Dany007 #34029 üzenetére
" Mikor körből kifele megyek és ott a gyalogos félek fékezni és megállni neki ugyanazért amit fent leírtam, nehogy nekem jöjjenek hátulról."
Minek ez a rohanás ? Hány másodpercet veszítesz azon az 50 m-en, ha sokkal lassabban mész (és akkor elegendő egy enyhe fékezés a gyalogos elengedéséhez ) ? Én a csomagtartóm óvása érdekében a jobb kis kanyar előtt jóval megkezdem a lassítást, hogy a kanyarodáskor már ne kelljen fékezni. Így a mögöttem jövő is kénytelen lelassulni, mert még teljesen a sávban vagyok.
Más. Az a körforgalom előtti zebra teljes mértékben keresztebe szeli az utat. (Általában.) Vagyis kb ugyanolyan mértékben lassítja a körforgalomból kihajtó autókat, mint a behajtókat ! Ha jól saccolom ez azt jelenti, hogy nem sok köze van a gépjárműforgalomban kialakuló dugóhoz....
mezis
-
-
talpas
aktív tag
válasz Dany007 #34035 üzenetére
Aluljárót tele.....ák, mindenkinek szerencséje lesz az nem jó, Óz szerint. Fel-alul járón meg, hogy közlekedjen mozgássérült, lifteztetni nem gazdaságos, nehogy már ott élvezkedjenek az átkelni akarók. Magasban, meg sok az öngyilok, sajnos. Marad a zebrafestés, ami olcsóbb. 1-2 év, Nálatok gyorsan cselekedtek!. És akkor visszaolvasva, nem tudott meggyőzni az ellen érv, fenntartom a véleményem, körforgalom ba-ból megállító zebra /egyes esetekben/ nekem továbbra is egy idióta séma, elmélet, egy kupacban az egész, egye, igya autós, gyalogos, élvezze mindenki a kialakult helyzetet, akkor karosszériás, kórház, betegszállító nem marad munka nélkül. Részemről téma lezárva, mert a topic nem is erről szól.
"Veled, Uram, de nélküled..."
-
válasz Dany007 #34058 üzenetére
De mennyivel jobb és olcsóbb hosszútávon. A kocsik nem állnak meg, az indulással nem nyomnak több sz@rt a levegőbe, a gyalogos biciklis biztonságban késedelem nélkül át tud kelni, nincsenek balesetek a két kaszt között ami miatt nincs munkából kiesés meg ideg.
Én minden nyűgje ellenére az alul-felüljárót preferálnám.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
AMD Power
titán
válasz Dany007 #34086 üzenetére
Nem 30 ezer forint. 300 ezer. Aztán ha nem tudja helyben kifizetni akkor lefoglalni az autót...
Tökmindegy, a lényeg, hogy drasztikusabb büntetések kellenek, mert a jelenlegieknek nincs visszatartó se elrettentő ereje. Bezzeg traffipaxra van pénz...Ennyi. Abszolút egyetértek veled.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
qdak
addikt
válasz Dany007 #34040 üzenetére
nem 1 videot lattam ahogy allnak a belsoben, meg is van az eredmeny mikor 1 kamion mogul behuz az ember belsobe.
ennel 1 fokkal durvabb volt, belsobe 3.5 mogott autobol nezve, a kisteher meg epp berant a kulsobe levo kamion ele, szegeny autosnak eselye sem volt...( #34069 ) Lauda mielott igen haborognatok, mikor a shell kutnal felre tankoltak, kb igy rohadtam le a plaza parkoloba, annyi h en nem serult parkoloba altam le.
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz Dany007 #34101 üzenetére
felre ertesz v rosszul irtam, sztem is siman bele durrannak, vagy ha elrantja v akarmi, mindenkepp rohadtul veszelyes.
philoxenia, lehetett volna, de nem volt tomve a parkolo, meg amilyen merges voltam (idore mentem volna) kedvem se volt ~1700 kg ot tologatni.
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
mezis
nagyúr
válasz Dany007 #34101 üzenetére
Olyat még nem láttál, hogy egy autópálya valamennyi sávjában csak állnak az autók ? Mert előttük is állnak, megfordulni meg tényleg tilos !
Van olyan épelméjű, aki úgy gondolja, hogy egy autópályán csak úgy meg lehet (szabad ?) állni ! ?
Ezt még a leálló sávban is tiltja a KRESZ ! Nem véletlenül !
mezis
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Möhe
addikt
válasz Dany007 #34134 üzenetére
Ez így van, de azért nekem is volt olyan balesetem hogy főútról kanyarodtam le balra kanyarodósávból, és nekem jobbról ahol 3 helyen is figyelmezettnek (STOP) a táblák, 1 a normál helyen egy a kereszteződés felett egy pedig az útra is felfestett STOP. Mégis megállás nélkül csattant nekem amikor már elkezdtem a kanyarodást ,pont a holtteremben volt és már csak azt éreztem hogy odébbtaszít valami.
Láttam hogy tempósan jön,de bíztam benne hogy megáll,hát nem. Pedig ő nem egyenesen akart áthaladni a főúton,hanem pont arra akart menni ahonnan én jöttem,és neki nem volt egyértelmű hogy meg kell álnia. Nem vette észre a táblákat ,pedig mutattam is neki hogy 3 helyen ki vannak téve a STOP táblák/feliratok az úton.Azóta ez körforgalom lett a sok baleset miatt,ami érthetetlen,pedig egyértelmű mint az 1x1.De a vizsgatanárom is azt mondta,hogy csak akkor van elsőbbséged ha az neked meg is adják,máskülönben bakhatod.
-
Bati0501
őstag
válasz Dany007 #34134 üzenetére
De kereszteződések között akkora különbségek lehetnek,h nocsak,nem lehet mindegyikre ráhúzni,h bízni kell,mert van olyan,ahol egyértelműen látod,h mi a helyzet és a többségnél sajna nem,már csak akkor,amikor...
Möhe: Mégis megállás nélkül csattant nekem amikor már elkezdtem a kanyarodást ,pont a holtteremben volt és már csak azt éreztem hogy odébbtaszít valami.
Láttam hogy tempósan jön,de bíztam benne hogy megáll,hát nem.
-
#72042496
törölt tag
válasz Dany007 #34130 üzenetére
"Max annyi, hogy egy ilyen Ferrarinak tizedakkora táv is elég az előzésre és tizedakkora úton meg is tud állni ha kell."
De a gyorsulása is nagyobb, az ember reakcióideje viszont ugyanakkora marad, ahogy írtad is. Megkockáztatom, hogy a tulajok nagy része se magát, se a kocsit nem ismeri elég jól. Ezzel nem lenne gond. Gond akkor van, amikor az illető nincs vele tisztában, és még hülye is mellé.
A vége nemcsak sportkocsikra/azok vezetőire áll.
Itt Pesten régebbi BMW-ket látok néha raszkalizni, erról is ugyanaz a véleményem, mint amit a ferraris videó alatt leírtam.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
-
-
Bati0501
őstag
válasz Dany007 #34337 üzenetére
Ez így sztem nagyon utópisztikus,ilyen csak az amerikai filmekben van...
Tegyük fel,h a technológia már annyira kiforrott és elérhető mindenki számára,h az egész világ átáll erre(na erre kíváncsi lennék,na mindegy..),akkor autó és autó (ha ezeket ennek lehet nevezni) között miért szűnnének meg a különbségek?Hirtelen minden gyár jótékonysági intézménnyé vedlene át?
Akkor mi mutatná a tulaj "társadalmi helyzetét"?
Innentől fogva az olyanok,h egyszerre kilőnek a pirosnál és mindenki 130-al megy teljesen értelmetlen,a helyzet sokkal bonyolultabbá válik,a számítások sokkal komplexebbé.Attól meg még pár generációra vagyunk sztem,h olyan informatikai hálózat jöjjön létre,h biztonságosan tudjanak közlekedni az automata autók.De am az irányítás h lenne?Minden autó magának végez számításokat figyelve a környezetre vagy egy központi helyről jönne a parancs?Ha előbbi,akkor ha egy autónak lesz baja,akkor a többi lehet,h nem tudja lekövetni egy pillanat alatt és kész a baj,ha utóbbi,és a központnak lesz vmi baja,akkor vége a játéknak.Illetve ez stratégiai szempontból is igen kockázatos lenne.
/És az informatikai rendszeren kívül az utakkal mi lenne?Ugyan ilyeneken mászkálnának vagy olyanok lennének,mint a scifi filmekben?Mert akkor ez se 100 év múlva lesz...
Illetve még ilyen jut eszembe: nyerges vontató fordulna be egy utcába.Na már most itt minden számításnak igen klappolnia kell,h be tudjon fordulni,ne lógjon be az útjába egy autó vagy mondjuk lerakodáskor,amikor rátolat a rámpára,de ezt az utcáról kell megtennie,ahol autók parkolnak?Szóval a számítógép lehet,h megközelítené a tapasztalt sofőr szintjét,de az is lehet,h elmaradna tőle.
Én előbbire szavaznék és az egész dolog annyira bonyolultnak tűnik,valamint a mai világ nem úgy van felépülve,h ez megvalósíthatónak tűnjön,h én nem igazán hiszek benne./Az biztos,h én jó pár évtizedig nem ülnék bele egy ilyen autóba.Gondoljunk csak bele,h a számítógépnek is mennyiszer van "érthetetlen" baja,illetve még a telefonjaink is le tudnak fagyni,egyik pillanatról a másikra...és egy ilyen egy 100-al guruló autóban elég kényelmetlen lehet.
-
Bati0501
őstag
válasz Dany007 #34341 üzenetére
Igen,most csak a negatívumokat írtam le,de az én hozzáállásom olyan is-is.
Az pedig úgy jött ide,h írtad,h a pirosnál mindenki egyszerre fog elindulni,meg mindenki 130-al fog menni.
Az autók közti különbségre így gondoltam,illetve a gyárakra is.
Rengeteg filmben,amiben ilyen autók találhatók sztem így fest az akkori világ: minden autó egyforma,egyforma formájú és szürke színű,kivétel néhány buszféleség meg kisebb kamion,illetve persze a rendőröknek van jobb kocsija,meg persze a főhősnek egy rakétája.
Nyilván nem a filmekből kell kiindulni,csak elég sok példa van rá,h ami filmen-regényben megjelent az pár évtized múlva úgy is lett.Ez viszont nem tudtam,h az államokban már van ilyen törvény.
Azt persze igen,h a google már jó pár éve fejlesztgeti ezt.Meg maguk az autógyártók is: sávtartó asszisztens,ráfutást megakadályozó,éberség/ébrenlét figyelő stb. (...csak amíg az automatikus ablaktörlőnek meg vannak a maga hóbortjai,addig az olyan komoly asszisztensekre,amik már elvezetik az autót kicsit bizalmatlanul nézek)
Most nem tudom pontosan,talán a mercinek vagy bmw-nek van olyan autója,h beállítod a gps-en,h hova akarsz menni és utána már majdhogynem csak a kormányt kell fognod,azt hiszem totalcar-on van az sk tesztjük.űIgen,vannak ilyen kötött pályájú automata masinák...pl. 4-es metró.
Telefonra nem a gagyikra gondoltam,nekem pl. BlackBerry z10 van.Ha tudod,h ennek milyen az oprendszere-saját fejlesztés,nem holmi android- és milyen funkciói vannak,akkor meglepő,h néhanapján még is gondja akad.
Azzal tisztában vagyok nyilván,h a számítógép milliószor gyorsabb az embernél.Ezért jók ezek a fékezést segítő asszisztensek például.
De én most az olyanokra gondoltam,h nehéz helyzetekben kell beparkolni egy nyergessel.Ami kamionsofőröknél mindennapos helyzet.Nyilván nem ismerem,h ma éppen hol áll az ilyen automata rendszerek fejlettsége,csak a korábbiakból kiindulva én arra tippelnék,h egy tapasztalt sofőr hamarabb berakná azt a kamiont,mint egy gép.
És sztem autóknál is lenne ilyen szitu.Például erre vajon valaha képes lesz egy számítógép?
Motort tud vezetni egyáltalán szgép?Ha tud is,ilyet biztos nem tud.Szóval nem vagyok én ellenzője,valamint én is úgy gondolom,h ilyesmi irányba fogunk haladni.
Csak abban nem vagyok biztos,h olyan formában,ahogyan arra számítanánk. -
AMD Power
titán
válasz Dany007 #34432 üzenetére
Borzasztó dolgok ezek. Sőt ami a legrosszabb ,hogy értelmetlenek!! Józan , emberi és ésszerű gondolkozás mellett ezek a tragédiák csak nagyon ritkán történnének csak meg.
mephi666 Áhh ne is mond. Betegek az emberek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
biga
senior tag
válasz Dany007 #34458 üzenetére
Csak némi kormánymozdulat kimenni és visszatérni, ha kell. Te is pont arra hivatkozva mész a középsőben, mert a hozzád hasonlók miatt "kiszorulnál" a szélsőbe. Nem érzed ezt kicsit furcsának?
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
válasz Dany007 #34460 üzenetére
De azt ugye érted, hogy itt és a videoban nem erről van szó, hanem a középsőbe bergadókkal, akik pl azért nem mennek ki, mert 1km-re megláttak szélen valamit. Vagy mert csak. Ki is volt emelve a jobbratartás lényege: ha ezt a lehetőségek engedik, ki KELL menni szélre. De senki nem mondta, hogy egymáshoz viszonylag közel haladó (érted: nem konvojban mennek, de nem is látótávolságra) kamionok közé ki kell sorolni. Ez ugyanis a kivétel a szabály alól.
A videon sztem jól lejön, mi a probléma. Én is erről beszélek.''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
-v-
addikt
válasz Dany007 #34458 üzenetére
Én is ezt tapasztalom és ezért se megyek ki a külsőbe.
Jó, persze volt már olyan, hogy km-en át tök üres volt a külső, akkor persze hogy lemegyek.Nem csak akkor kell lemenni, ez a lényeg. És azért vegyük már észre, hogy az egymás hegyén hátán kamionok vannak (amik közé nyilván nem mész be), meg a kilométerekig tök üres a külső között van némi átmenet, meg némi különbség ... ! A helyzet az ha már csak 1 autó tud elmenni, gyorsul a forgalom.
Ez nem kifogás, hogy lusta vagy, azért vagy lusta, mert nem alakult ki a jó reflex. Ha kialakult volna észre se vennéd, simán mindig a jobb szélén lennél lennél. Az se kifogás, ha ennyire nem tud valaki sávot váltani, "fél" !! Elég alapvető művelet egy sima sávváltás. Ez nem kifogás a szabályok megszegésére, hogy én alkalmatlan vagyok, nekem csak így megy, ja bocs nekem meg csak az megy, hogy tövig nyomom a gázt, ezért megyek kétszázzal mindenhol, bocsi én csak így tudok közlekedni, mentsetek fel légyszi. Akkor meg kell tanulni sávot váltani.... mindent el kell kezdeni valahol, senki se úgy született hogy fittipaldi volt, de ha sose kezdjük el, mert jajistenem nekem csak így megy, akkor meg marad ez. Érted, kijön előzni, 110-el nyomul ... elment a kamion mellett, ok jön a következő kamion ott valahol előrébb, de pont olyan sebességgel érkezem mögüle, ő meg pont olyan lassan megy, egy kormánymozdulat, kényelmesen lehúzódik, nekem nem kell fékeznem / kikapcsolni a tempomatot, neki nem kell se gázt adnia se fékeznie ... mögöttem nem jön senki, nem szorul be, pont mindenki elfér stb. Mi történik? Tükröt nem nézi, nem tudja ki van mögötte. Ha tudja akkor se tudja jól felmérni a távolságot, fél sávot váltani, örül hogy egyszer sikerült és kijött, most aztán 110-el kilométereken át ott marad, amíg a horizonton egy kamion is látszik. Azokon akiken látom ennyi telik, nem is rágok be, azokon rágok be akik szerint ez jól van így, akiken látod hogy nnna egyszer kijöttem akkor most hellószia itt vagyok, én nekiállok itt kilométereken át előzni 110-el, szóval miután megtörtént a sávváltás a bal belsőbe, onnantól megszűnik a külvilág, az hogy mi van mögötte nem érdekli addig amíg a kitűzött műveletet végre nem hajtotta.... nekem semmi bajom azzal, hogy vannak gyengébb képességű egyének, mindig lesznek, figyelünk vigyázunk rájuk, de a többség ezt a szarok bele arrogáns hozzáállást nyomja, egyszer megkapta a jogsit jólvan rendben, akkor vége, mostantól nem kell törődni semmivel. Sose gondolkoznak el egy percre se, esetleg kéne fejlődni valamiben, vagy a csúnya villogó bmw-s az igazából nem egy szemétláda ámokfutó boyracer mögötte, hanem 1 km óta megy 100-al a belsőben. De a száját tépni azt persze mindenki nagyon tudja, igazi magyarként megy a fikázás, így a kurva anyját ennek, úgy a kurva anyját ennek... mennyit tapasztalom ezt amikor más mellett ülök. Annyira megkérdezném, barátom esetleg arra nem gondoltál, hogy megpróbáld megtenni ami tőled telik, meg segíteni a forgalmat? Mert tetves bénán vezetsz, szarsz mindenki másra, de azért a fikázódás az megy, hogy mindenki elmehet a sunyiba.De általában a külső sáv az a kamionoké, kisbuszoké, buszoké, régi Suzukiké és hasonló lassú járműveké.
Aha, na épp ez az, "a külső sáv a régi suzukiké", aki meg már mondeóval jár annak jár a középső sáv mi? Ezt felejtsük már el.
A középsőben azért valamennyivel több, de a 140-et ott se lehet tartani (óra szerint), mert km-enként érsz be valakit
Kilométerenként?? Az egy kilométer az marha sok ám, már nem először használod szóval nem elírás, az aztán a csúcsforgalom ha kilométerenként érsz csak utol valakit ... igen, ilyen ez az autópálya, mindig van ott valaki más is, ennyi erővel ne menj le soha, mert úgyis utolérsz újra valakit.
Csak nekem k...ra nincs kedvem szlalomozni a belső meg a középső sáv között.
Ja mert a kresz meg a közlekedés erről szól, hogy neked mihez van kedved? Fasza hozzáállás ne haragudj.... Ezért van, hogy nálunk senki se figyel a másikra. A kopasz bmw-st csak az érdekli nyomuljon, mert neki ahhoz van kedve, szarik másra. Ráérős spórolós megtakarítok1decibenzint driver barátunk 40-el megy csak a 70-es táblánál, mert neki ahhoz van csak kedve, mindenki bekaphatja. Neked nincs kedved sávot váltogatni, mész a középsőben mintha kötelező volna, mert ahhoz van kedved, mindenki más bekaphatja. Ha nincs kedved sávot váltogatni, akkor javaslom menj vonattal.
Elmondom nem az az eljárás, hogy ha jönnek mögötted lehúzódsz ... a bal oldali sáv az opcionális, nem pedig az hogy lehúzódsz ha nagyon muszáj. Mert te figyeled a tükröt aha... sok ilyen figyelem a tükröt jankó van, aztán mégis csak ki kell kapcsolni a tempomatot, fékezni kell, mert 2 méterre veszi csak észre hogy jajj jön valaki. Alapból mindig jobboldalt mész ... kimész balra vissza is mentél. Nem azért mész vissza, mert jönnek mögötted, hanem mert az az alap! Persze, nincs forgalom nem kell csinálni, fölösleges. Csak valahogy az ilyenek akkor is kint felejtik magukat, amikor már forgalom van, na vajon miért, mert a rosszat szokták meg, nincs meg a beidegződés. Ilyenkor jön az amit mondasz, "fárasztó" sávot váltogatni neki. Érdekes nekem nem fárasztó, sose szorulok be senki mögé, én biztos valami szupermen vagyok.
-
-v-
addikt
válasz Dany007 #34463 üzenetére
Bár egyik visszaút alkalmával kb tök üres volt a pálya késő délután... akkor meg azért nem mentem a külsőbe.
Ja ez is jó, amikor egy szál egy maga van a pályán de akkor is a belsőben púposkodik ... érem utol, már előre rajta a kezem a tempomaton, lábam a féken féken, na vajon időben észreveszi-e magát. Sokszor nem, akkor fékezek, villogok ha nagyon nem történik semmi, nagy kegyesen lehúzódik. Kopott a fékem, fogy a benzinem, idegeskedtem. Mennyiből állna jobb oldalt mennie?? Nem is csodálom nem lát, könnyű bebambulni az üres pályán, de a külsőben bambuljon...
Ez a "ha nagyon muszáj és nagyon levillognak már, na akkor lehúzodok, amúgy meg belső sáv" igen, na ez megy ... az ellenkezője kéne sajnos.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dany007 #34476 üzenetére
A külső sáv a lassú járműveknek van. A középsőben lehet haladni.
Nem nem nem! A külső sáv mindenkinek van, ez nem így van hogy ááá az a traktoroké és el lehet felejteni azt a sávot mintha nem is lenne, ezért van hogy üresen áll és nincs ott senki amikor pedig le lehetne oda menni mert üres!! Én 130-cal is ki szoktam oda menni, és igen, sokszor ki lehet. A vasárnapi balatoni özönt kivéve, amikor mindenki jön haza kb. sosincs olyan, hogy ne tudnám a legkülső sávot használni időnként..
Számold csak ki, ha 140-nel mész hány másodpercenként teszel meg egy km-t? 25 másodperc! Erről beszélek.
Értem, tehát ha 1km-t legalább nem tudsz kint maradni ki se mész?? 1km-t, jól értem??
Nincs több kérdésem bakker ...Gondolj csak bele ha a komplett középső sáv azt csinálná, hogy szlalomozik a külső meg középső sáv között végig az úton...
Igen ezt hívják autópályának, meg az ottani helyes közlekedésnek. Elég szomorú ez a hozzáállás, hogy mindenki oda van szögezve egy sávhoz ... és mint fent kiderült neked az is a "szlalomozás" kategória, ha valaki pl. 700m-re kimegy jobbra. Csak az nem szlalomozás, ha Zamárditól Budapestig egy sávban mész értem ...
Szóval továbbra sem értem mért baj az, hogy végig a belsőben megyek mondjuk 160-nal
Remélem feltűnt, hogy nem ezt a részt kifogásoltam
De egyébként le is vontam a konklúziót, a rosszul közlekedők egyik része azért közlekedik úgy, mert ennyi megy neki... a másik fele azért, mert szarik mindenkire hozzáállással nyomja, a harmadik meg azért, mert nem is érti mi a baj ezzel, és azt hiszi ez a jó....
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Dany007 #34501 üzenetére
"Hivatalosan a legtöbb balesetet a gyorshajtás okozza. Legalábbis pár éve még ezt mondták..."
"Engem egyébként nem zavarna az ilyenfajta szabályozás, csak akkor tessék rendesen meghirdetni / megismertetni az legutolsó emberrel is. Mert az internet meg a tévé kevés. Legyen kiplakátolva vagy mittomén tegyék rá a tejesdobozokra, esetleg az "éjjel-nappal Budapest"-et szakítsák meg egy ilyen felvilágosító ötperccel vagy hasonló...
Nem szeretném ha egy ilyen miatt belémrongyolnának, ledudálnák a fejemet vagy elküldenének anyámba... csak mert ő nem tartja be mondjuk."Én meg azt mondom ez a szabály hülyeség úgy ahogy van, vannak ennél súlyosabb problémák az utakon.
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- BestBuy ruhás topik
- Háztartási gépek
- Eredeti játékok OFF topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...